Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ansvarsbevidst, fleksibel og engagaret kollega søges

Hejco Gruppen A/S søger kontorassistent til at varetage den daglige kontordrift

Stillingen

Stillingen stiller store krav til selvstændighed og indeholder følgende hovedopgaver:

Udlejning/indflytning/fraflytning

Vand og Varmeopgørelser

Lejekontrakter

Huslejeopkrævning

Ad hoc opgaver

 

Ansøgeren

Vi forventer at ansøgeren kan opfylde følgende krav:

Du skal have interesse for og godt kendskab til IT.

Du skal være serviceminded og smilende.

Du skal have stor ansvarsbevidsthed.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og med gå på mod.

Du skal have ordenssans og være økonomisk bevidst.

Du skal have ambitioner om fortsat vækst og udvikling i selskabet.

 

Vi tilbyder

Ansættelse hurtigst muligt – god gage – et godt job med særdeles gode udviklingsmuligheder for den rette – varig ansættelse.

 

Skriftlig ansøgning senest d. 20. maj 2019

 

Hejco Gruppen A/S

Enggade 1

7100 Vejle

 

Eventuelle spørgsmål besvares ved henvendelse til Annika Jensen tlf. 2783 9243.

 

Hejco Gruppen A/S er en fremadrettet virksomhed, som er inde i en positiv udvikling med stor vækst. Hejco Gruppen A/S beskæftiger sig med drift og administration af investeringsejendomme og administrerer i dag ca. 500 boliglejemål.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018930Phoenix-750ae3b212019-05-07T00:00:00Ansvarsbevidst, fleksibel og engagaret kollega søges

Hejco Gruppen A/S søger kontorassistent til at varetage den daglige kontordrift

Stillingen

Stillingen stiller store krav til selvstændighed og indeholder følgende hovedopgaver:

Udlejning/indflytning/fraflytning

Vand og Varmeopgørelser

Lejekontrakter

Huslejeopkrævning

Ad hoc opgaver

 

Ansøgeren

Vi forventer at ansøgeren kan opfylde følgende krav:

Du skal have interesse for og godt kendskab til IT.

Du skal være serviceminded og smilende.

Du skal have stor ansvarsbevidsthed.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og med gå på mod.

Du skal have ordenssans og være økonomisk bevidst.

Du skal have ambitioner om fortsat vækst og udvikling i selskabet.

 

Vi tilbyder

Ansættelse hurtigst muligt – god gage – et godt job med særdeles gode udviklingsmuligheder for den rette – varig ansættelse.

 

Skriftlig ansøgning senest d. 20. maj 2019

 

Hejco Gruppen A/S

Enggade 1

7100 Vejle

 

Eventuelle spørgsmål besvares ved henvendelse til Annika Jensen tlf. 2783 9243.

 

Hejco Gruppen A/S er en fremadrettet virksomhed, som er inde i en positiv udvikling med stor vækst. Hejco Gruppen A/S beskæftiger sig med drift og administration af investeringsejendomme og administrerer i dag ca. 500 boliglejemål.

2019-05-21T00:50:48.420 Hejco Gruppen A S søger kontorassistent til at varetage den daglige kontordrift Stillingen Stillingen stiller store krav til selvstændighed og indeholder følgende hovedopgaver: Udlejning indflytning fraflytning Vand og Varmeopgørelser Lejekontrakter Huslejeopkrævning Ad hoc opgaver Ansøgeren Vi forventer at ansøgeren kan opfylde følgende krav: Du skal have interesse for og godt kendskab til IT. Du skal være serviceminded og smilende. Du skal have stor ansvarsbevidsthed. Du skal kunne arbejde selvstændigt og med gå på mod. Du skal have ordenssans og være økonomisk bevidst. Du skal have ambitioner om fortsat vækst og udvikling i selskabet. Vi tilbyder Ansættelse hurtigst muligt god gage et godt job med særdeles gode udviklingsmuligheder for den rette varig ansættelse. Skriftlig ansøgning senest d. 20. maj 2019 Hejco Gruppen A S Enggade 1 7100 Vejle Eventuelle spørgsmål besvares ved henvendelse til Annika Jensen tlf. 2783 9243. Hejco Gruppen A S er en fremadrettet virksomhed, som er inde i en positiv udvikling med stor vækst. Hejco Gruppen A S beskæftiger sig med drift og administration af investeringsejendomme og administrerer i dag ca. 500 boliglejemål.11jobnet750ae3b2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3522235J.H. INVEST 2000 A/S11Enggade 1 17100VejleDKDanmark0
abj@hejco-gruppen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent756104JobNet4984768498476810007-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=750ae3b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=750ae3b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=750ae3b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=750ae3b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos J.H. INVEST 2000 A/S er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361735772Annikaabj@hejco-gruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330027384JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent/bogholder (deltid 15-20 timer)Robot JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent med erfaring indenfor bogføring, regnskab og generel kontoradministration. Jobbeskrivelse Du kommer til at arbejde med bogholderi - herunder debitor- og kreditorbogholderi, diverse afsteminger, moms, betalinger mv. Der vil desuden være opgaver indenfor almindelig kontoradministration. Din profil Du har erfaring med bogføring og afstemning Du arbejder struktureret og selvstændigt Du har gode samarbejdsevner og en høj arbejdsmoral Det er en fordel, hvis du har erfaring med EG Visual administration JD Byg Entreprise ApS tilbyder Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt. Vi har i JD Byg Entreprise ApS en flad struktur, hvilket giver indflydelse på egne ansvarsområder.

JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent med erfaring indenfor bogføring, regnskab og generel kontoradministration.

Jobbeskrivelse

Du kommer til at arbejde med bogholderi - herunder debitor- og kreditorbogholderi, diverse afsteminger, moms, betalinger mv. Der vil desuden være opgaver indenfor almindelig kontoradministration.

Din profil

Du har erfaring med bogføring og afstemning

Du arbejder struktureret og selvstændigt

Du har gode samarbejdsevner og en høj arbejdsmoral

Det er en fordel, hvis du har erfaring med EG Visual administration

JD Byg Entreprise ApS tilbyder

Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt. Vi har i JD Byg Entreprise ApS en flad struktur, hvilket giver indflydelse på egne ansvarsområder.

 

JD BYG ENTREPRISE ApSBrædstrup2019-06-04T00:00:002019-07-15T00:00:00
330045862Planlægger til barselsvikariat på Plejecenter DagmargårdenRobot Plejecenter Dagmargården, Distrikt Skanderborg, søger barselsvikar til stillingen som planlægger fra 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer ugentligt.Plejecenter Dagmargården består af tre etager, med 18 boliger på hver. Du skal fortrinsvist stå for vagtplanlægningen for de social- og sundhedshjælpere samt assistenter, som varetager plejeopgaverne.Vi søger en dygtig og engageret planlægger, der har lyst og overblik til at koordinere arbejdsdagen for kollegaerne i teamet.Dine opgaverLøbende ajourføre vagtplaner, med henblik på at hjælpe hinanden på tværs, give afspadsering, dække ferie, FO-dage, sygdom, borgeraktiviteter, m.m.Sikre optimal ressourceudnyttelse.Telefonpasning, besvare henvendelser fra pårørende, frivillige og medarbejdere.I samarbejde med nærmeste leder sikre borgers indsatser leveres.Dagligt fordele medarbejdere, og planlægge de daglige plejeopgaver på de tre etager.Din profilHar erfaring med planlægning, koordinering og strukturering.Har flair for IT, og er interesseret i at lære nye systemer at kende.Har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt samt gennemslagskraft.Har pædagogiske evner, og erfaring med formidling.Er fagligt engageret og arbejder målrettet.Er serviceminded.Har gode samarbejdsevner, og kan holde overblik over ca. 45 personaler og husets 54 boliger, samtidig med at du løser andre opgaver.Har økonomisk forståelse i forhold til vagtplanlægning og budget.Er fleksibel i forhold til at deltage i plejen.Derfor skal du vælge Dagmargården:Plejecenteret er i konstant forandring og udvikling. Søger du en arbejdsplads, hvor der er gode muligheder for udvikling, både fagligt og personligt samt opgaver af varierende og udfordrende grad med høj grad af personlig ansvar og handlefrihed så er Dagmargården den rette arbejdsplads. Som planlægger får du et alsidigt job, hvor du får mulighed for at udfolde dig.Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder Tine de Place tlf. 24 99 87 02 eller mail: tine.de.place@skanderborg.dkAnsøgningsfrist: 12. juli 2019.Vi forventer at afvikle jobsamtaler d. 17.7.19Plejecenter Dagmargården, Distrikt Skanderborg, søger barselsvikar til stillingen som planlægger fra 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Plejecenter Dagmargården består af tre etager, med 18 boliger på hver. Du skal fortrinsvist stå for vagtplanlægningen for de social- og sundhedshjælpere samt assistenter, som varetager plejeopgaverne.

Vi søger en dygtig og engageret planlægger, der har lyst og overblik til at koordinere arbejdsdagen for kollegaerne i teamet.

Dine opgaver
  • Løbende ajourføre vagtplaner, med henblik på at hjælpe hinanden på tværs, give afspadsering, dække ferie, FO-dage, sygdom, borgeraktiviteter, m.m.
  • Sikre optimal ressourceudnyttelse.
  • Telefonpasning, besvare henvendelser fra pårørende, frivillige og medarbejdere.
  • I samarbejde med nærmeste leder sikre borgers indsatser leveres.
  • Dagligt fordele medarbejdere, og planlægge de daglige plejeopgaver på de tre etager.

Din profil
  • Har erfaring med planlægning, koordinering og strukturering.
  • Har flair for IT, og er interesseret i at lære nye systemer at kende.
  • Har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt samt gennemslagskraft.
  • Har pædagogiske evner, og erfaring med formidling.
  • Er fagligt engageret og arbejder målrettet.
  • Er serviceminded.
  • Har gode samarbejdsevner, og kan holde overblik over ca. 45 personaler og husets 54 boliger, samtidig med at du løser andre opgaver.
  • Har økonomisk forståelse i forhold til vagtplanlægning og budget.
  • Er fleksibel i forhold til at deltage i plejen.

Derfor skal du vælge Dagmargården:
Plejecenteret er i konstant forandring og udvikling. Søger du en arbejdsplads, hvor der er gode muligheder for udvikling, både fagligt og personligt samt opgaver af varierende og udfordrende grad med høj grad af personlig ansvar og handlefrihed – så er Dagmargården den rette arbejdsplads. Som planlægger får du et alsidigt job, hvor du får mulighed for at udfolde dig.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamleder Tine de Place tlf. 24 99 87 02 eller mail: tine.de.place@skanderborg.dk

Ansøgningsfrist: 12. juli 2019.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler d. 17.7.19

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-06-21T00:00:002019-07-12T00:00:00
330047967Administrativ medarbejder til Horsens MuseumBasic Horsens Museum søger en fuldtidssekretær, som i samarbejde med museets afdelingsledere og øvrige sekretærer vil varetage og fortsat udvikle museets administration. Tiltrædelse 1. august 2019 eller efter aftale. Horsens Museum er et statsanerkendt museum, der består af afdelingerne Arkæologi, Fængselsmuseet, Horsens Museum (kulturhistorisk museum) og Byarkivet. Horsens Museum formidler straffens historie på Fængselsmuseet og Horsens historie på museum, arkiv og i byrummet i form af rundvisninger, foredrag mv. Primære opgaverArbejdsopgaverne vil fortrinsvis være økonomisk styring af de arkæologiske udgravninger i samarbejde med afdelingslederen, personaleadministration, deltage i planlægning og være tovholder på museumsarrangementer (foredrag, udstillingsåbning, mv.), ad hoc opgaver for afdelingslederne. Du har stor mulighed for selv at planlægge din hverdag, naturligvis under hensyntagen til overholdelse af evt. tidsfrister på de enkelte opgaver. Vi lægger vægt på, at du har en kontoruddannelse og nogle års erfaring med administrativt arbejde gerne inden for museumsverdenen, har stor erfaring inden for bogholderi- og regnskabsarbejde og meget gerne kendskab til KMD OPUS, er fortrolig med Windows Office-programmer og gerne Excel-superbruger, har kendskab til journaliseringsprogrammet SBSYS, har kendskab til opgaver inden for personaleadministration, har erfaring med at skrive referater, trives med et arbejdsliv, hvor ikke to dage er ens, er struktureret, ansvarsbevidst og god til at bevare overblikket, er udviklingsorienteret, og har en positiv tilgang til digitalisering, har godt humør og er fleksibel i en travl hverdag. Løn og ansættelsesvilkårArbejdstiden er 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enten afdelingsleder Merete Bøge Pedersen på telefon 4081 3344 mail mbop@horsens.dk eller afdelingsleder Lone Seeberg på telefon 3056 4037 mail muslsj@horsens.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Ansøgningsfrist: Den 6. juli 2019Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 28, 2019.Læs mere om Horsens Museum på: www.horsensmuseum.dk.Ansøgning sendes elektronisk via EMPLYHorsens Museum søger en fuldtidssekretær, som i samarbejde med museets afdelingsledere og øvrige sekretærer vil varetage og fortsat udvikle museets administration. Tiltrædelse 1. august 2019 eller efter aftale.
 
Horsens Museum er et statsanerkendt museum, der består af afdelingerne Arkæologi, Fængselsmuseet, Horsens Museum (kulturhistorisk museum) og Byarkivet. Horsens Museum formidler straffens historie på Fængselsmuseet og Horsens historie på museum, arkiv og i byrummet i form af rundvisninger, foredrag mv.  
 
Primære opgaver
Arbejdsopgaverne vil fortrinsvis være økonomisk styring af de arkæologiske udgravninger i samarbejde med afdelingslederen, personaleadministration, deltage i planlægning og være tovholder på museumsarrangementer (foredrag, udstillingsåbning, mv.), ad hoc opgaver for afdelingslederne. Du har stor mulighed for selv at planlægge din hverdag, naturligvis under hensyntagen til overholdelse af evt. tidsfrister på de enkelte opgaver.
 
Vi lægger vægt på, at du
  • har en kontoruddannelse og nogle års erfaring med administrativt arbejde gerne inden for museumsverdenen,
  • har stor erfaring inden for bogholderi- og regnskabsarbejde og meget gerne kendskab til KMD OPUS,
  • er fortrolig med Windows Office-programmer og gerne Excel-superbruger,
  • har kendskab til journaliseringsprogrammet SBSYS,
  • har kendskab til opgaver inden for personaleadministration,
  • har erfaring med at skrive referater,
  • trives med et arbejdsliv, hvor ikke to dage er ens,
  • er struktureret, ansvarsbevidst og god til at bevare overblikket,
  • er udviklingsorienteret, og har en positiv tilgang til digitalisering,
  • har godt humør og er fleksibel i en travl hverdag.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enten afdelingsleder Merete Bøge Pedersen på telefon 4081 3344 / mail mbop@horsens.dk eller afdelingsleder Lone Seeberg på telefon 3056 4037 / mail muslsj@horsens.dk
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfrist: Den 6. juli 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 28, 2019.
Læs mere om Horsens Museum på: www.horsensmuseum.dk.
Ansøgning sendes elektronisk via EMPLY
 
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegHorsens MuseumHorsens2019-06-22T13:00:01.4702019-07-06T00:00:00
330024378Medarbejder søges til forefaldende opgaverRobot For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m. Vi forventer følgende fra dig: - Du kan lide fysisk arbejde - Du har kørekort B - Du kan starte nu - Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - Et vikariat med opstart nu - Mulighed for længerevarende for den rette - Timeløn efter kvalifikationer - God arbejdsplads med dygtige kollegaer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen MEDARBEJDER VEJLE Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 

Work4all VejleVejle2019-06-03T00:00:002019-07-09T00:00:00
330043237Alsidig medarbejder - Pensionist/efterlønnerRobot Vi søger en alsidig medarbejder m k et par dage om ugen. Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting. Gode arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og aftale.

Vi søger en alsidig medarbejder m/k et par dage om ugen.

Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting.

Gode arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og aftale.

STANTON A/SVejle2019-06-14T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent/bogholder (deltid 15-20 timer)

JD BYG ENTREPRISE ApS

Brædstrup
JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent med erfaring indenfor bogføring, regnskab og generel kontoradministration. Jobbeskrivelse Du kommer til at arbejde med bogholderi - herunder debitor- og kreditorbogholderi, diverse afsteminger, moms, betal...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Planlægger til barselsvikariat på Plejecenter Dagmargården

Skanderborg Kommune

Skanderborg
Plejecenter Dagmargården, Distrikt Skanderborg, søger barselsvikar til stillingen som planlægger fra 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer ugentligt.Plejecenter Dagmargården består af tre etager, med 18 boliger på hver. Du skal fortrinsvist s...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Administrativ medarbejder til Horsens Museum

Horsens Museum

Horsens
Horsens Museum søger en fuldtidssekretær, som i samarbejde med museets afdelingsledere og øvrige sekretærer vil varetage og fortsat udvikle museets administration. Tiltrædelse 1. august 2019 eller efter aftale. Horsens Museum er et statsanerkendt mu...
Indrykket:22. juni 2019
Udløbsdato:6. juli 2019

Medarbejder søges til forefaldende opgaver

Work4all Vejle

Vejle
For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være fo...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Alsidig medarbejder - Pensionist/efterlønner

STANTON A/S

Vejle
Vi søger en alsidig medarbejder m k et par dage om ugen. Vi lægger vægt på en person, der har kvalifikationer til lidt af hvert. Eksempelvis malerarbejde, holde udendørs arealer, småreparationer, sætte ting på plads på lager og mange andre ting. God...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019