Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ansvarshavende sygeplejerske til aftenvagt

Plejecenter Lundehaven søger sygeplejerske til aftenvagt som ansvarshavende i hele huset samt vores søstercenter Rosenhaven
 

  • Stillingen er på 31 timer med mødetid fra kl. 15:00 til 23:00. Man arbejder fast hver onsdag og torsdag samt hver anden weekend fredag til søndag i ulige uger.
  • Huset har 48 plejeboliger samt 20 borgere i ældreboliger. Sygeplejersken vil være tilknyttet afdelingen på 2. sal, men er ansvarshavende i hele huset samt Plejecenter Rosenhaven, som vi ledelsesmæssigt hænger sammen med.

FOKUS PÅ FAGLIGHED, KVALITET OG UDVIKLING
Personalegrupperne i begge huse er tværfagligt sammensat med mange forskellige faglige og menneskelige styrker. Vi er professionelle og tager vores arbejde seriøst, men vi sætter pris på humor i hverdagen, og vi prioriterer at hygge os – særligt sammen med borgerne. Vi har fokus på trivsel for alle, aktiviteter og nærvær i forhold til borgerne og særligt fokus på kost, rehabilitering, kultur, m.m. Vi prioriterer kompetenceudvikling og god og nærværende ledelse samt meget mere.

VI FORVENTER, AT DU
  • er interesseret i ældre mennesker, deres liv og livskvalitet
  • har lyst til at være med i tæt kontakt med beboere og kolleger
  • kan lide og har forståelse for at arbejde med demensramte borgere
  • kan praktisere et professionelt fagligt niveau
  • kan samarbejde mono- og tværfagligt
  • vil være med til udvikling samt skabe og vedligeholde traditioner
  • kan tilslutte dig og kan arbejde ud fra vores vision, mission og værdier
  • udviser modenhed og ansvarlighed
  • er fleksibel og har gå på mod
  • er god til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt
  • har en reflekterende adfærd
  • har klinisk erfaring, gerne inden for geriatrien
  • har kendskab til IT på brugerniveau (vi er overgået til Nexus i starten af 2018)
  • er møde- og arbejdsstabil.

VI ER ET LEVENDE HUS I UDVIKLING OG KAN TILBYDE
  • en arbejdsplads, der arbejder målrettet på at sikre kvalitet og faglig udvikling
  • fokus på kompetenceudvikling, både individuelt og i samarbejdsrelationer
  • en bred sammensat personalegruppe med mange faglige og menneskelige styrker
  • en attraktiv arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på og arbejder med arbejdsglæde og anerkendende kommunikation
  • en røgfri arbejdsplads for personalet

HVEM ER VI
Lundehaven er et lyst og åbent plejecenter, hvor der bor 48 beboere i plejeboliger. Vi har tilknyttet 19 ældreboliger.

Vi har ansat kvalitets- og udviklingssygeplejerske, aktivitetsmedarbejder og frivilligkoordinator. Hertil har vi en stab af frivillige, som hjælper os med forskellige aktiviteter til glæde for beboerne.

Afdelingens personale består af sygeplejersker, klinisk vejleder, social- og sundhedsassistenter/-hjælpere og sygehjælpere. Afdelingen er desuden uddannelsessted for studerende og elever.

På Lundehaven arbejder ud fra vores vision om, at sammen skaber vi fremtidens velfærd, vi inddrager borgeren, vi samarbejder og tænker nyt i opgaveløsningen.
Vores kerneopgave er, at inden for de givne rammer at drive Lundehaven, således at beboere, pårørende og personale trives og har mulighed for udvikling. Vi arbejder aktivt med værdierne: Samarbejde, Faglighed, Loyalitet og trivsel. I Ballerup Kommune har vi fokus på Social Kapital, med henblik på et godt arbejdsmiljø.

På vores søstercenter Rosenhaven, som ligger under en halv kilometers væk, er personalesammensætning og arbejdsprocedurer det samme som på Lundehaven. Der er selvfølgelig forskellig kultur fra center til center men der arbejdes på, bl.a. ved hjælp af fælles MED-udvalg og ledermøder, at udvikle en fælles overordnet kultur.

Man møder ind på egen afdeling og indhenter nødvendig rapport her samt i det øvrige hus, og derefter har man telefonisk kontakt med søstercenteret og laver aftaler med afdelingerne her omkring tidspunkt for sygeplejerske besøg. Det betyder, at man oftest mest vil agere i eget hus, men vil have såvel fastlagte som akutte besøg på søstercenteret.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er til besættelse 1. november 2019 eller efter aftale.

YDERLIGERE INFORMATION
For yderligere oplysninger om ovenstående stilling er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgit Clausen på tlf. 4477 1951. Du kan også læse mere om os på: www.ballerup.dk/lundehaven eller se mere på vores facebookside www.facebook.com/lundehaven .

ANSØGNINGSFRIST: 14. OKTOBER 2019 - KL. 12.00.
Ansættelsessamtaler bliver afholdt 23. oktober 2019 om eftermiddagen.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 





Ballerup Kommune

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087341Phoenix-905b478712019-09-10T14:00:34.310Ansvarshavende sygeplejerske til aftenvagtPlejecenter Lundehaven søger sygeplejerske til aftenvagt som ansvarshavende i hele huset samt vores søstercenter Rosenhaven
 
  • Stillingen er på 31 timer med mødetid fra kl. 15:00 til 23:00. Man arbejder fast hver onsdag og torsdag samt hver anden weekend fredag til søndag i ulige uger.
  • Huset har 48 plejeboliger samt 20 borgere i ældreboliger. Sygeplejersken vil være tilknyttet afdelingen på 2. sal, men er ansvarshavende i hele huset samt Plejecenter Rosenhaven, som vi ledelsesmæssigt hænger sammen med.

FOKUS PÅ FAGLIGHED, KVALITET OG UDVIKLING
Personalegrupperne i begge huse er tværfagligt sammensat med mange forskellige faglige og menneskelige styrker. Vi er professionelle og tager vores arbejde seriøst, men vi sætter pris på humor i hverdagen, og vi prioriterer at hygge os – særligt sammen med borgerne. Vi har fokus på trivsel for alle, aktiviteter og nærvær i forhold til borgerne og særligt fokus på kost, rehabilitering, kultur, m.m. Vi prioriterer kompetenceudvikling og god og nærværende ledelse samt meget mere.

VI FORVENTER, AT DU
  • er interesseret i ældre mennesker, deres liv og livskvalitet
  • har lyst til at være med i tæt kontakt med beboere og kolleger
  • kan lide og har forståelse for at arbejde med demensramte borgere
  • kan praktisere et professionelt fagligt niveau
  • kan samarbejde mono- og tværfagligt
  • vil være med til udvikling samt skabe og vedligeholde traditioner
  • kan tilslutte dig og kan arbejde ud fra vores vision, mission og værdier
  • udviser modenhed og ansvarlighed
  • er fleksibel og har gå på mod
  • er god til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt
  • har en reflekterende adfærd
  • har klinisk erfaring, gerne inden for geriatrien
  • har kendskab til IT på brugerniveau (vi er overgået til Nexus i starten af 2018)
  • er møde- og arbejdsstabil.

VI ER ET LEVENDE HUS I UDVIKLING OG KAN TILBYDE
  • en arbejdsplads, der arbejder målrettet på at sikre kvalitet og faglig udvikling
  • fokus på kompetenceudvikling, både individuelt og i samarbejdsrelationer
  • en bred sammensat personalegruppe med mange faglige og menneskelige styrker
  • en attraktiv arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på og arbejder med arbejdsglæde og anerkendende kommunikation
  • en røgfri arbejdsplads for personalet

HVEM ER VI
Lundehaven er et lyst og åbent plejecenter, hvor der bor 48 beboere i plejeboliger. Vi har tilknyttet 19 ældreboliger.

Vi har ansat kvalitets- og udviklingssygeplejerske, aktivitetsmedarbejder og frivilligkoordinator. Hertil har vi en stab af frivillige, som hjælper os med forskellige aktiviteter til glæde for beboerne.

Afdelingens personale består af sygeplejersker, klinisk vejleder, social- og sundhedsassistenter/-hjælpere og sygehjælpere. Afdelingen er desuden uddannelsessted for studerende og elever.

På Lundehaven arbejder ud fra vores vision om, at sammen skaber vi fremtidens velfærd, vi inddrager borgeren, vi samarbejder og tænker nyt i opgaveløsningen.
Vores kerneopgave er, at inden for de givne rammer at drive Lundehaven, således at beboere, pårørende og personale trives og har mulighed for udvikling. Vi arbejder aktivt med værdierne: Samarbejde, Faglighed, Loyalitet og trivsel. I Ballerup Kommune har vi fokus på Social Kapital, med henblik på et godt arbejdsmiljø.

På vores søstercenter Rosenhaven, som ligger under en halv kilometers væk, er personalesammensætning og arbejdsprocedurer det samme som på Lundehaven. Der er selvfølgelig forskellig kultur fra center til center men der arbejdes på, bl.a. ved hjælp af fælles MED-udvalg og ledermøder, at udvikle en fælles overordnet kultur.

Man møder ind på egen afdeling og indhenter nødvendig rapport her samt i det øvrige hus, og derefter har man telefonisk kontakt med søstercenteret og laver aftaler med afdelingerne her omkring tidspunkt for sygeplejerske besøg. Det betyder, at man oftest mest vil agere i eget hus, men vil have såvel fastlagte som akutte besøg på søstercenteret.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er til besættelse 1. november 2019 eller efter aftale.

YDERLIGERE INFORMATION
For yderligere oplysninger om ovenstående stilling er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgit Clausen på tlf. 4477 1951. Du kan også læse mere om os på: www.ballerup.dk/lundehaven eller se mere på vores facebookside www.facebook.com/lundehaven .

ANSØGNINGSFRIST: 14. OKTOBER 2019 - KL. 12.00.
Ansættelsessamtaler bliver afholdt 23. oktober 2019 om eftermiddagen.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

2019-10-14T12:50:08.480 Plejecenter Lundehaven søger sygeplejerske til aftenvagt som ansvarshavende i hele huset samt vores søstercenter Rosenhaven Stillingen er på 31 timer med mødetid fra kl. 15:00 til 23:00. Man arbejder fast hver onsdag og torsdag samt hver anden weekend fredag til søndag i ulige uger. Huset har 48 plejeboliger samt 20 borgere i ældreboliger. Sygeplejersken vil være tilknyttet afdelingen på 2. sal, men er ansvarshavende i hele huset samt Plejecenter Rosenhaven, som vi ledelsesmæssigt hænger sammen med. FOKUS PÅ FAGLIGHED, KVALITET OG UDVIKLINGPersonalegrupperne i begge huse er tværfagligt sammensat med mange forskellige faglige og menneskelige styrker. Vi er professionelle og tager vores arbejde seriøst, men vi sætter pris på humor i hverdagen, og vi prioriterer at hygge os særligt sammen med borgerne. Vi har fokus på trivsel for alle, aktiviteter og nærvær i forhold til borgerne og særligt fokus på kost, rehabilitering, kultur, m.m. Vi prioriterer kompetenceudvikling og god og nærværende ledelse samt meget mere.VI FORVENTER, AT DU er interesseret i ældre mennesker, deres liv og livskvalitet har lyst til at være med i tæt kontakt med beboere og kolleger kan lide og har forståelse for at arbejde med demensramte borgere kan praktisere et professionelt fagligt niveau kan samarbejde mono- og tværfagligt vil være med til udvikling samt skabe og vedligeholde traditioner kan tilslutte dig og kan arbejde ud fra vores vision, mission og værdier udviser modenhed og ansvarlighed er fleksibel og har gå på mod er god til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt har en reflekterende adfærd har klinisk erfaring, gerne inden for geriatrien har kendskab til IT på brugerniveau (vi er overgået til Nexus i starten af 2018) er møde- og arbejdsstabil. VI ER ET LEVENDE HUS I UDVIKLING OG KAN TILBYDE en arbejdsplads, der arbejder målrettet på at sikre kvalitet og faglig udvikling fokus på kompetenceudvikling, både individuelt og i samarbejdsrelationer en bred sammensat personalegruppe med mange faglige og menneskelige styrker en attraktiv arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på og arbejder med arbejdsglæde og anerkendende kommunikation en røgfri arbejdsplads for personalet HVEM ER VILundehaven er et lyst og åbent plejecenter, hvor der bor 48 beboere i plejeboliger. Vi har tilknyttet 19 ældreboliger.Vi har ansat kvalitets- og udviklingssygeplejerske, aktivitetsmedarbejder og frivilligkoordinator. Hertil har vi en stab af frivillige, som hjælper os med forskellige aktiviteter til glæde for beboerne.Afdelingens personale består af sygeplejersker, klinisk vejleder, social- og sundhedsassistenter -hjælpere og sygehjælpere. Afdelingen er desuden uddannelsessted for studerende og elever.På Lundehaven arbejder ud fra vores vision om, at sammen skaber vi fremtidens velfærd, vi inddrager borgeren, vi samarbejder og tænker nyt i opgaveløsningen.Vores kerneopgave er, at inden for de givne rammer at drive Lundehaven, således at beboere, pårørende og personale trives og har mulighed for udvikling. Vi arbejder aktivt med værdierne: Samarbejde, Faglighed, Loyalitet og trivsel. I Ballerup Kommune har vi fokus på Social Kapital, med henblik på et godt arbejdsmiljø.På vores søstercenter Rosenhaven, som ligger under en halv kilometers væk, er personalesammensætning og arbejdsprocedurer det samme som på Lundehaven. Der er selvfølgelig forskellig kultur fra center til center men der arbejdes på, bl.a. ved hjælp af fælles MED-udvalg og ledermøder, at udvikle en fælles overordnet kultur.Man møder ind på egen afdeling og indhenter nødvendig rapport her samt i det øvrige hus, og derefter har man telefonisk kontakt med søstercenteret og laver aftaler med afdelingerne her omkring tidspunkt for sygeplejerske besøg. Det betyder, at man oftest mest vil agere i eget hus, men vil have såvel fastlagte som akutte besøg på søstercenteret.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen er til besættelse 1. november 2019 eller efter aftale.YDERLIGERE INFORMATIONFor yderligere oplysninger om ovenstående stilling er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgit Clausen på tlf. 4477 1951. Du kan også læse mere om os på: www.ballerup.dk lundehaven eller se mere på vores facebookside www.facebook.com lundehaven .ANSØGNINGSFRIST: 14. OKTOBER 2019 - KL. 12.00.Ansættelsessamtaler bliver afholdt 23. oktober 2019 om eftermiddagen.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.10Phoenix905b4787101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-14T00:00:000010https://ballerup.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7e193bbb-139f-4cbb-8639-26e7427614890EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerup3605159Plejecenter Lundehaven11Skovlunde Torv 102740SkovlundeDKDanmarkORS/ballerup/Pleje-Sosu-Sundass.jpgORS/BK-Byvaaben_small.png0Ballerup Kommune
grek@balk.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent821363EmplyMinimum pakken - 35 dage0e6c4950-501b-4361-bea9-25ef076b1e66_1594600010-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=905b4787https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=905b4787https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=905b4787&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=905b4787&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/ballerup/Pleje-Sosu-Sundass.jpgAnsvarshavende sygeplejerske til aftenvagt1Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske77Pleje og omsorg362660761Birgit Clausengrek@balk.dkDanmarkDanmark330109698Erfaren sygeplejerske til AkutTeamBasic Trives du i en hverdag med akutte opgaver og tværfagligt samarbejde? Interesserer du dig for sygepleje og behandling af borgere med akutte problemstillinger? Så vil AkutTeamet være helt ideelt som din nye arbejdsplads.Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal Kommune samarbejder om et ambitiøst AkutTeam, hvor sygeplejerskerne løser akutte og specialiserede sygeplejeopgaver i borgerens hjem og på kommunale institutioner i alle tre kommuner. Målet med akutteamets arbejde er at forhindre unødige indlæggelser og genindlæggelser for især ældre borgere Teamets arbejdsopgaver Sygeplejerskerne i akutteamet får henvendelser fra almen praksis, hospital, 1813 og fra kommunernes hjemmepleje, plejecentre, midlertidige pladser og bosteder. Der er mange typer opgaver, som blandt andet kan væreakut vurdering af borgere efter henvendelsemåling, vurdering og formidling af kliniske værdierintravenøs behandling med væske og antibiotika vejledning af, og sparring med, samarbejdspartnere over telefonenhåndtering af alle typer sygeplejeindsatserblodprøvetagning.Vi ønsker, at du harmindst fem års erfaring som sygeplejerske, gerne fra både primær og sekundær sektorhospitalserfaring fra eksempelvis en akutklinik modtagelse, medicinsk kirurgisk afsnit eller intensivafdeling. Derudover ser vi gerne, at duhar faglige og instrumentelle færdigheder som KAD-anlæggelse, blodprøvetagning, sondeanlæggelse og PVK anlæggelsekan danne dig et overblik over borgerens samlede situation, herunder anvende Tidlig Opsporing af Begyndende Sygdom (TOBS) og Early Warning Score (EWS)kan arbejde efter ABCDE-princippetkan arbejde og fungere selvstændigt med eget kompetenceområde, samt indgå i et tæt fagligt og tværfagligt samarbejde med andet sundhedsfagligt personale i de tre kommunerkan varetage sygepleje på kompetent niveau, herunder håndteringen af borgere med komplekse og akutte problemstillingerkan anvende og dokumentere sygeplejefagligt i den elektroniske omsorgsjournal.Personligt trives du i en hverdag med akutte opgaver og mange forskellige samarbejdspartnere. Du er fagligt ambitiøs og kan lide at arbejde selvstændigt, men du forstår samtidig at bidrage aktivt til samarbejdet i et team. Du bevarer roen og dit faglige overblik i akutte og omskiftelige situationer, og er god til at kommunikere med samarbejdspartnere, borgere og pårørende i udsatte situationer. Vi tilbyder fagligt kompetente kollegaer en arbejdsplads, hvor der er fokus på arbejdsmiljø og trivselfaglig udvikling og sparring i hverdagen medindflydelse på vagtplanlægningselvstændig planlægning af arbejdsopgaveren nærværende lederArbejdstid Vi tilbyder arbejdstid på 28 timer i aftenvagt, med weekendvagt hver anden weekend.AkutTeamet har åbent døgnet rundt alle ugens dage, og der vil kun være sygeplejersker ansat. Arbejdssted Akutteamet har fast base i egne lokaler på Seniorcentret Møllegården i Gladsaxe Kommune med skønne omgivelser og gode P-forhold.Der stilles bil til rådighed, så du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort. Vi løser opgaver i alle tre kommuner.Løn- og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst og indgået forhåndsaftale med DSR. Der gives et tillæg på 36.000 kr. årligt for at være ansat i det tværkommunale akutteam. Dette tillæg reguleres i forhold til beskæftigelsesgraden.Få mere at vide Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte daglig leder af akutteamet, Margret Bjarnadottir på telefon 29 43 12 49 eller på e-mail marbja@gladsaxe.dk.Akutteamet er en del af et frikommuneforsøg, og har fået øgede beføjelser i forhold til opbevaring af medicin og til at medbringe medicin til borgerens hjem.Læs mere om teamets virksomhedsfelt i Sundhedsstyrelsens kvalitetsstandarder for kommunale akutfunktioner i hjemmesygeplejen.Ansøgningsfrist 27. oktober 2019Ansættelsessamtaler afholdes 29. og 30. oktober 2019.I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.Trives du i en hverdag med akutte opgaver og tværfagligt samarbejde? Interesserer du dig for sygepleje og behandling af borgere med akutte problemstillinger? Så vil AkutTeamet være helt ideelt som din nye arbejdsplads.

Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal Kommune samarbejder om et ambitiøst AkutTeam, hvor sygeplejerskerne løser akutte og specialiserede sygeplejeopgaver i borgerens hjem og på kommunale institutioner i alle tre kommuner. 
Målet med akutteamets arbejde er at forhindre unødige indlæggelser og genindlæggelser for især ældre borgere 

Teamets arbejdsopgaver 

Sygeplejerskerne i akutteamet får henvendelser fra almen praksis, hospital, 1813 og fra kommunernes hjemmepleje, plejecentre, midlertidige pladser og bosteder. 

Der er mange typer opgaver, som blandt andet kan være
  • akut vurdering af borgere efter henvendelse
  • måling, vurdering og formidling af kliniske værdier
  • intravenøs behandling med væske og antibiotika 
  • vejledning af, og sparring med, samarbejdspartnere over telefonen
  • håndtering af alle typer sygeplejeindsatser
  • blodprøvetagning.

Vi ønsker, at du har

  • mindst fem års erfaring som sygeplejerske, gerne fra både primær og sekundær sektor
  • hospitalserfaring fra eksempelvis en akutklinik/modtagelse, medicinsk/kirurgisk afsnit eller intensivafdeling. 

Derudover ser vi gerne, at du

  • har faglige og instrumentelle færdigheder som KAD-anlæggelse, blodprøvetagning, sondeanlæggelse og PVK anlæggelse
  • kan danne dig et overblik over borgerens samlede situation, herunder anvende Tidlig Opsporing af Begyndende Sygdom (TOBS) og Early Warning Score (EWS)
  • kan arbejde efter ABCDE-princippet
  • kan arbejde og fungere selvstændigt med eget kompetenceområde, samt indgå i et tæt fagligt og tværfagligt samarbejde med andet sundhedsfagligt personale i de tre kommuner
  • kan varetage sygepleje på kompetent niveau, herunder håndteringen af borgere med komplekse og akutte problemstillinger
  • kan anvende og dokumentere sygeplejefagligt i den elektroniske omsorgsjournal.

Personligt trives du i en hverdag med akutte opgaver og mange forskellige samarbejdspartnere. Du er fagligt ambitiøs og kan lide at arbejde selvstændigt, men du forstår samtidig at bidrage aktivt til samarbejdet i et team. Du bevarer roen og dit faglige overblik i akutte og omskiftelige situationer, og er god til at kommunikere med samarbejdspartnere, borgere og pårørende i udsatte situationer. 

Vi tilbyder 

  • fagligt kompetente kollegaer 
  • en arbejdsplads, hvor der er fokus på arbejdsmiljø og trivsel
  • faglig udvikling og sparring i hverdagen 
  • medindflydelse på vagtplanlægning
  • selvstændig planlægning af arbejdsopgaver
  • en nærværende leder

Arbejdstid 

Vi tilbyder arbejdstid på 28 timer i aftenvagt, med weekendvagt hver anden weekend.
AkutTeamet har åbent døgnet rundt alle ugens dage, og der vil kun være sygeplejersker ansat. 

Arbejdssted

Akutteamet har fast base i egne lokaler på Seniorcentret Møllegården i Gladsaxe Kommune med skønne omgivelser og gode P-forhold.
Der stilles bil til rådighed, så du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort. Vi løser opgaver i alle tre kommuner.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst og indgået forhåndsaftale med DSR. Der gives et tillæg på 36.000 kr. årligt for at være ansat i det tværkommunale akutteam. Dette tillæg reguleres i forhold til beskæftigelsesgraden.

Få mere at vide

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte daglig leder af akutteamet, Margret Bjarnadottir på telefon 29 43 12 49 eller på e-mail marbja@gladsaxe.dk.
Akutteamet er en del af et frikommuneforsøg, og har fået øgede beføjelser i forhold til opbevaring af medicin og til at medbringe medicin til borgerens hjem.Læs mere om teamets virksomhedsfelt i Sundhedsstyrelsens kvalitetsstandarder for kommunale akutfunktioner i hjemmesygeplejen.

Ansøgningsfrist

27. oktober 2019
Ansættelsessamtaler afholdes 29. og 30. oktober 2019.

I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.
ORS/Small/888c78d1_logo.pngGladsaxe KommuneSøborg2019-10-21T15:01:41.5532019-10-27T00:00:00
330109705Erfaren sygeplejerske til AkutTeam til blandede vagterBasic Trives du i en hverdag med akutte opgaver og tværfagligt samarbejde? Interesserer du dig for sygepleje og behandling af borgere med akutte problemstillinger? Så vil AkutTeamet være helt ideelt som din nye arbejdsplads.Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal Kommune samarbejder om et ambitiøst AkutTeam, hvor sygeplejerskerne løser akutte og specialiserede sygeplejeopgaver i borgerens hjem og på kommunale institutioner i alle tre kommuner.Målet med akutteamets arbejde er at forhindre unødige indlæggelser og genindlæggelser for især ældre borgere.Teamets arbejdsopgaver Sygeplejerskerne i akutteamet får henvendelser fra almen praksis, hospital, 1813 og fra kommunernes hjemmepleje, plejecentre, midlertidige pladser og bosteder.Der er mange typer opgaver, som blandt andet kan væreakut vurdering af borgere efter henvendelsemåling, vurdering og formidling af kliniske værdierintravenøs behandling med væske og antibiotikavejledning af, og sparring med, samarbejdspartnere over telefonenhåndtering af alle typer sygeplejeindsatserblodprøvetagning.Vi ønsker, at du harmindst fem års erfaring som sygeplejerske, gerne fra både primær og sekundær sektorhospitalserfaring fra eksempelvis en akutklinik modtagelse, medicinsk kirurgisk afsnit eller intensivafdeling.Derudover ser vi gerne, at duhar faglige og instrumentelle færdigheder som KAD-anlæggelse, blodprøvetagning, sondeanlæggelse og PVK anlæggelsekan danne dig et overblik over borgerens samlede situation, herunder anvende Tidlig Opsporing af Begyndende Sygdom (TOBS) og Early Warning Score (EWS)kan arbejde efter ABCDE-princippetkan arbejde og fungere selvstændigt med eget kompetenceområde, samt indgå i et tæt fagligt og tværfagligt samarbejde med andet sundhedsfagligt personale i de tre kommunerkan varetage sygepleje på kompetent niveau, herunder håndteringen af borgere med komplekse og akutte problemstillingerkan anvende og dokumentere sygeplejefagligt i den elektroniske omsorgsjournal.Personligt trives du i en hverdag med akutte opgaver og mange forskellige samarbejdspartnere. Du er fagligt ambitiøs og kan lide at arbejde selvstændigt, men du forstår samtidig at bidrage aktivt til samarbejdet i et team. Du bevarer roen og dit faglige overblik i akutte og omskiftelige situationer, og er god til at kommunikere med samarbejdspartnere, borgere og pårørende i udsatte situationer.Vi tilbyderfagligt kompetente kollegaeren arbejdsplads, hvor der er fokus på arbejdsmiljø og trivselfaglig udvikling og sparring i hverdagenmedindflydelse på vagtplanlægningselvstændig planlægning af arbejdsopgaveren nærværende lederArbejdstid Vi tilbyder arbejdstid på 30-37 timer i blandede vagter. Der vil blive seks til otte vagter på fire-ugers plan, med weekendvagt hver fjerde weekend. AkutTeamet har åbent døgnet rundt, alle ugens dage, og der vil kun være sygeplejersker ansat. Arbejdssted Akutteamet har fast base i egne lokaler på Seniorcentret Møllegården i Gladsaxe Kommune med skønne omgivelser og gode P-forhold.Der stilles bil til rådighed, så du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort. Vi løser opgaver i alle tre kommuner.Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 30-37 timer om ugen. Der vil være seks til otte vagter fordelt på fire uger, og weekendvagt hver fjerde weekend.Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst og indgået forhåndsaftale med DSR. Der gives et tillæg på 36.000 kr. årligt for at være ansat i det tværkommunale akutteam. Dette tillæg reguleres i forhold til beskæftigelsesgraden.Få mere at vide Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte daglig leder af akutteamet Margret Bjarnadottir på telefon 29 43 12 49 eller på e-mail marbja@gladsaxe.dk.Akutteamet er en del af et frikommuneforsøg, og har fået øgede beføjelser i forhold til opbevaring af medicin og til at medbringe medicin til borgerens hjem.Læs mere om teamets virksomhedsfelt i Sundhedsstyrelsens kvalitetsstandarder for kommunale akutfunktioner i hjemmesygeplejen.Ansøgningsfrist 27. oktober 2019Ansættelsessamtaler afholdes 29. og 30. oktober 2019.I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.Trives du i en hverdag med akutte opgaver og tværfagligt samarbejde? Interesserer du dig for sygepleje og behandling af borgere med akutte problemstillinger? Så vil AkutTeamet være helt ideelt som din nye arbejdsplads.

Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal Kommune samarbejder om et ambitiøst AkutTeam, hvor sygeplejerskerne løser akutte og specialiserede sygeplejeopgaver i borgerens hjem og på kommunale institutioner i alle tre kommuner.
Målet med akutteamets arbejde er at forhindre unødige indlæggelser og genindlæggelser for især ældre borgere.

Teamets arbejdsopgaver

Sygeplejerskerne i akutteamet får henvendelser fra almen praksis, hospital, 1813 og fra kommunernes hjemmepleje, plejecentre, midlertidige pladser og bosteder.

Der er mange typer opgaver, som blandt andet kan være
  • akut vurdering af borgere efter henvendelse
  • måling, vurdering og formidling af kliniske værdier
  • intravenøs behandling med væske og antibiotika
  • vejledning af, og sparring med, samarbejdspartnere over telefonen
  • håndtering af alle typer sygeplejeindsatser
  • blodprøvetagning.

Vi ønsker, at du har

  • mindst fem års erfaring som sygeplejerske, gerne fra både primær og sekundær sektor
  • hospitalserfaring fra eksempelvis en akutklinik/modtagelse, medicinsk/kirurgisk afsnit eller intensivafdeling.

Derudover ser vi gerne, at du

  • har faglige og instrumentelle færdigheder som KAD-anlæggelse, blodprøvetagning, sondeanlæggelse og PVK anlæggelse
  • kan danne dig et overblik over borgerens samlede situation, herunder anvende Tidlig Opsporing af Begyndende Sygdom (TOBS) og Early Warning Score (EWS)
  • kan arbejde efter ABCDE-princippet
  • kan arbejde og fungere selvstændigt med eget kompetenceområde, samt indgå i et tæt fagligt og tværfagligt samarbejde med andet sundhedsfagligt personale i de tre kommuner
  • kan varetage sygepleje på kompetent niveau, herunder håndteringen af borgere med komplekse og akutte problemstillinger
  • kan anvende og dokumentere sygeplejefagligt i den elektroniske omsorgsjournal.

Personligt trives du i en hverdag med akutte opgaver og mange forskellige samarbejdspartnere. Du er fagligt ambitiøs og kan lide at arbejde selvstændigt, men du forstår samtidig at bidrage aktivt til samarbejdet i et team. Du bevarer roen og dit faglige overblik i akutte og omskiftelige situationer, og er god til at kommunikere med samarbejdspartnere, borgere og pårørende i udsatte situationer.

Vi tilbyder

  • fagligt kompetente kollegaer
  • en arbejdsplads, hvor der er fokus på arbejdsmiljø og trivsel
  • faglig udvikling og sparring i hverdagen
  • medindflydelse på vagtplanlægning
  • selvstændig planlægning af arbejdsopgaver
  • en nærværende leder

Arbejdstid

Vi tilbyder arbejdstid på 30-37 timer i blandede vagter. Der vil blive seks til otte vagter på fire-ugers plan, med weekendvagt hver fjerde weekend. AkutTeamet har åbent døgnet rundt, alle ugens dage, og der vil kun være sygeplejersker ansat. 

Arbejdssted

Akutteamet har fast base i egne lokaler på Seniorcentret Møllegården i Gladsaxe Kommune med skønne omgivelser og gode P-forhold.
Der stilles bil til rådighed, så du skal kunne fremvise et gyldigt kørekort. Vi løser opgaver i alle tre kommuner.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 30-37 timer om ugen. Der vil være seks til otte vagter fordelt på fire uger, og weekendvagt hver fjerde weekend.
Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst og indgået forhåndsaftale med DSR. Der gives et tillæg på 36.000 kr. årligt for at være ansat i det tværkommunale akutteam. Dette tillæg reguleres i forhold til beskæftigelsesgraden.

Få mere at vide

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte daglig leder af akutteamet Margret Bjarnadottir på telefon 29 43 12 49 eller på e-mail marbja@gladsaxe.dk.
Akutteamet er en del af et frikommuneforsøg, og har fået øgede beføjelser i forhold til opbevaring af medicin og til at medbringe medicin til borgerens hjem.Læs mere om teamets virksomhedsfelt i Sundhedsstyrelsens kvalitetsstandarder for kommunale akutfunktioner i hjemmesygeplejen.

Ansøgningsfrist

27. oktober 2019
Ansættelsessamtaler afholdes 29. og 30. oktober 2019.

I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.
ORS/Small/baba1a53_logo.pngGladsaxe KommuneSøborg2019-10-21T15:02:04.6332019-10-27T00:00:00
330094303Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1.dec. 2019., Endoskopien Herlev HospitalRobot Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. dec. 2019, Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital. Gastroenhedens Endoskopi afsnit søger engagerede sygeplejersker til en fast stilling og et barselsvikariat. Vi er et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave- tarmsystemet. Vi er 30 erfarne sygeplejersker og fire servicemedarbejdere, som er ansvarlige for vask og vedligeholdelse af skoperne. Din arbejdstid vil være mandag til fredag fra kl. 07.45 15.45 i Endoskopien. Derudover skal du forvente at arbejde hver 4. weekend i dagvagt, i et af vores sengeafsnit. Endoskopien holder lukket i weekender og på helligdage. Vi er en afdeling med let til latter, selvom vi har en travl hverdag med mange spændende faglige udfordringer. Vores fokus er at give den enkelte patient et godt forløb hos os: Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste kolleger, som altid gerne vil hjælpe hinanden. Vi har en arbejdsplads, der vægter udvikling højt, og hvor sygeplejen er i fokus. Vi går ind for åbenhed og dialog, har undervisning hver onsdag morgen, samt opsamling sidst på dagen. Vi tilbyder et struktureret oplæringsprogram på ca. 8 uger, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer. Der vil være mulighed for videre uddannelse til koloskoperende- eller NAPS sygeplejerske, når du er kommet godt ind i specialet. Vi forventer, at du: Har minimum 2 års klinisk erfaring, gerne fra gastroenterologien. Har lyst til at arbejde med patienter i korttidsforløb. Er engageret, fleksibel, initiativrig og arbejdsom. Er god til at samarbejde og vil medvirke til at skabe god stemning i afdelingen. Har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams. Har interesse i at udvikle sygeplejen. Er fiks på fingrene og har interesse i den instrumentelle del af sygeplejen. Ansættelsesvilkår Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Ansøgningsprocedure Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42 eller læse mere om afdelingen på http: www.herlevhospital.dk menu Afdelinger Gastroenheden Ansøgningsfrist er mandag d. 28. oktober 2019, kl. 12. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 44. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. dec. 2019, Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital.

Gastroenhedens Endoskopi afsnit søger engagerede sygeplejersker til en fast stilling og et barselsvikariat.

Vi er et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave- tarmsystemet. Vi er 30 erfarne sygeplejersker og fire servicemedarbejdere, som er ansvarlige for vask og vedligeholdelse af skoperne.

Din arbejdstid vil være mandag til fredag fra kl. 07.45 – 15.45 i Endoskopien. Derudover skal du forvente at arbejde hver 4. weekend i dagvagt, i et af vores sengeafsnit. Endoskopien holder lukket i weekender og på helligdage.

Vi er en afdeling med let til latter, selvom vi har en travl hverdag med mange spændende faglige udfordringer.

Vores fokus er at give den enkelte patient et godt forløb hos os:

  • Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste kolleger, som altid gerne vil hjælpe hinanden.
  • Vi har en arbejdsplads, der vægter udvikling højt, og hvor sygeplejen er i fokus.
  • Vi går ind for åbenhed og dialog, har undervisning hver onsdag morgen, samt opsamling sidst på dagen.
  • Vi tilbyder et struktureret oplæringsprogram på ca. 8 uger, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer.
  • Der vil være mulighed for videre uddannelse til koloskoperende- eller NAPS sygeplejerske, når du er kommet godt ind i specialet.
Vi forventer, at du:

  • Har minimum 2 års klinisk erfaring, gerne fra gastroenterologien.
  • Har lyst til at arbejde med patienter i korttidsforløb.
  • Er engageret, fleksibel, initiativrig og arbejdsom.
  • Er god til at samarbejde og vil medvirke til at skabe god stemning i afdelingen.
  • Har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams.
  • Har interesse i at udvikle sygeplejen.
  • Er fiks på fingrene og har interesse i den instrumentelle del af sygeplejen.


Ansættelsesvilkår

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42 eller læse mere om afdelingen på http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gastroenheden

Ansøgningsfrist er mandag d. 28. oktober 2019, kl. 12. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 44.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.



Herlev HospitalHerlev2019-09-23T00:00:002019-10-28T00:00:00
330107083Sygeplejerske til dagvagtRobot Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger hjemmesygeplejerske (30-37 timer uge) fra 1. januar 2020. Dine fremtidige kolleger er ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede sygeplejersker og social-og sundhedsassistenter. Der er to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. I 2020 er der fokus på akut sygepleje, demens, klinisk vejledning, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens. Der arbejdes med høj patientsikkerhed og udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende med tre koordinatorer, som planlægger besøgene. Der er bevillingsopgaver i forhold til inkontinens- og sygeplejehjælpemidler, samt tilknyttet to uddannelseskonsulenter, to demenskonsulenter og en superbruger i Nexus og kvalitet. Der er både dagsygepleje, aftensygepleje og natsygepleje i Herlev Kommune. Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune og samarbejder med Akutteamet i Ballerup, Herlev og Furesø. Der er en rehabiliterende tilgang og der er faglig sparring to gange om ugen, samt supervision med jævne mellemrum. Du har mulighed for, at anvende din sygeplejefaglige erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov, samt for at specialisere dig inden for forskellige faglige temaer. Vi har et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø. Der anvendes Nexus og FMK og dokumenteres på iPads PC. Vi har individuel introduktion afpasset til din erfaring og kompetencer og der er mentorordning i introduktionsperioden. Vi forventer af dig, at du erUddannet sygeplejerske med autorisation og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (tjenestebil)Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgere og kollegerGod til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig kvalitet, patientsikkerhed og udvikling i dialogen med borgere og kolleger. Vi kan tilbyde digEt aktivt, fagligt udviklende og spændende miljøHøj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejdeVenlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af det kommunale og regionale sundhedsvæsenEn aktiv og afvekslende hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst med DSR. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om privat straffeattest, alle relevante uddannelsespapirer, kursusbeviser samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale. Yderligere oplysninger fås hos Leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368. Ansøgningsfrist er den 18.november 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48.Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger hjemmesygeplejerske (30-37 timer/uge) fra 1. januar 2020.

Dine fremtidige kolleger er ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede sygeplejersker og social-og sundhedsassistenter.  Der er to sygeplejeklinikker, hvor borgerne også får sygeplejeindsatser. I 2020 er der fokus på akut sygepleje, demens, klinisk vejledning, undervisning i forløbsprogrammer for borgere med KOL, Diabetes, Hjertekarsygdom, samt telemedicinske sår, inkontinens.

Der arbejdes med høj patientsikkerhed og udvikling af kvaliteten i sygeplejen. Sygeplejen er selvvisiterende med tre koordinatorer, som planlægger besøgene. Der er bevillingsopgaver i forhold til inkontinens- og sygeplejehjælpemidler, samt tilknyttet to uddannelseskonsulenter, to demenskonsulenter og en superbruger i Nexus og kvalitet.

Der er både dagsygepleje, aftensygepleje og natsygepleje i Herlev Kommune. Sygeplejen er i fuld gang med - sammen med andre aktører på sundhedsområdet - at videreudvikle det borgernære sundhedsvæsen i Herlev Kommune og samarbejder med Akutteamet i Ballerup, Herlev og Furesø. Der er en rehabiliterende tilgang og der er faglig sparring to gange om ugen, samt supervision med jævne mellemrum.

Du har mulighed for, at anvende din sygeplejefaglige erfaring på borgere med mange forskellige lidelser og behov, samt for at specialisere dig inden for forskellige faglige temaer. Vi har et hyggeligt, uhøjtidelig og fagligt udviklende miljø. Der anvendes Nexus og FMK og dokumenteres på iPads/PC. Vi har individuel introduktion afpasset til din erfaring og kompetencer og der er mentorordning i introduktionsperioden.
 

Vi forventer af dig, at du er
  • Uddannet sygeplejerske med autorisation og gerne erfaring med den ældre medicinske patient eller andre specialer, som vi har brug for i sygeplejen. Har kørekort kategori B (tjenestebil)
  • Selvstændig, fagligt velfunderet og god til at finde løsninger i dialog med borgere og kolleger
  • God til at planlægge dit arbejde og kan bevare overblikket på pressede arbejdsdage og er optaget af sygeplejefaglig kvalitet, patientsikkerhed og udvikling i dialogen med borgere og kolleger.

Vi kan tilbyde dig
  • Et aktivt, fagligt udviklende og spændende miljø
  • Høj grad af medindflydelse og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • Venlige, dygtige og inspirerende kolleger og brede samarbejdsflader med resten af det kommunale og regionale sundhedsvæsen
  • En aktiv og afvekslende hverdag med mange gode faglige udfordringer og opgaver. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst med DSR. Ved evt. ansættelse vil der blive bedt om privat straffeattest, alle relevante uddannelsespapirer, kursusbeviser samt sidste lønseddel. Der vil blive taget referencer efter aftale.

Yderligere oplysninger fås hos Leder af sygeplejen Anette Maj Billesbølle på telefon nr. 4452 7361 eller koordinatorerne på telefon nr.: 4452 7368.

Ansøgningsfrist er den 18.november 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48.  
 

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-10-15T00:00:002019-11-18T00:00:00
330103748Sygeplejersker - Se herProfile Det her er jo slet ikke som et rigtigt plejehjem!! Nå,- hvorfor ikke det? Fordi her er lyst og hyggeligt, her dufter dejligt. Her er hjemligt og beboerne er så glade og aktive citat: 2 piger fra 6. klasse på besøg i forbindelse med skoleprojekt. Bedre reklame kan vi vel dårligt få! Vil du være med til at holde fast i det og være en del af os? Og brænder du for: At få lov at være sygeplejerske med stort S At yde sygepleje på et højt fagligt niveau til vores beboere med mange komplekse sygdomsbilleder og alderssvækkelseAt skabe ro og få lov at bruge din kreativitet i løsningen af hverdagens opgaverAt være tæt med dine kolleger og opleve at være fælles om opgaverne og dele ud af netop din faglighed At gå hjem med overskud og kun have weekendvagt hver 6. weekendAt kunne være noget for din familie i aften- og nattetimerne, da vi sjældent har aftenvagter og ikke dækker nattevagter.Hvis dette lyder som noget for dig, så send os straks din ansøgning. Vi søger sygeplejersker primært i dagvagt 32-37 timer ugentligt. Send din ansøgning til plejehjemsleder Charlotte Bakke via knappen Send ansøgning , eller kom herud til en kop kaffe og hjemmebag, en snak og en rundvisning på onsdag den 16. oktober kl. 15-16. Vi mødes i vores huskestue. Se mere på vores ansøgersite: https: lionsparkbirkeroed.ofir.com”Det her er jo slet ikke som et rigtigt plejehjem!!” ”Nå,- hvorfor ikke det?”
”Fordi her er lyst og hyggeligt, her dufter dejligt. Her er hjemligt og beboerne er så glade og aktive”
citat: 2 piger fra 6. klasse på besøg i forbindelse med skoleprojekt.

Bedre reklame kan vi vel dårligt få!

Vil du være med til at holde fast i det og være en del af os? Og brænder du for:

  • At få lov at være sygeplejerske med stort S
  • At yde sygepleje på et højt fagligt niveau til vores beboere med mange komplekse sygdomsbilleder og alderssvækkelse
  • At skabe ro og få lov at bruge din kreativitet i løsningen af hverdagens opgaver
  • At være tæt med dine kolleger og opleve at være fælles om opgaverne og dele ud af netop din faglighed
  • At gå hjem med overskud og kun have weekendvagt hver 6. weekend
  • At kunne være noget for din familie i aften- og nattetimerne, da vi sjældent har aftenvagter og ikke dækker nattevagter.
Hvis dette lyder som noget for dig, så send os straks din ansøgning.

Vi søger sygeplejersker primært i dagvagt 32-37 timer ugentligt.

Send din ansøgning til plejehjemsleder Charlotte Bakke via knappen "Send ansøgning", eller kom herud til en kop kaffe og hjemmebag, en snak og en rundvisning på onsdag den 16. oktober kl. 15-16. Vi mødes i vores huskestue.


Se mere på vores ansøgersite: https://lionsparkbirkeroed.ofir.com

ORS/Small/38496f59_logo.pngLions Park BirkerødBirkerød2019-10-09T12:00:30.7502019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren sygeplejerske til AkutTeam

Gladsaxe Kommune

Søborg
Trives du i en hverdag med akutte opgaver og tværfagligt samarbejde? Interesserer du dig for sygepleje og behandling af borgere med akutte problemstillinger? Så vil AkutTeamet være helt ideelt som din nye arbejdsplads.Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Erfaren sygeplejerske til AkutTeam til blandede vagter

Gladsaxe Kommune

Søborg
Trives du i en hverdag med akutte opgaver og tværfagligt samarbejde? Interesserer du dig for sygepleje og behandling af borgere med akutte problemstillinger? Så vil AkutTeamet være helt ideelt som din nye arbejdsplads.Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1.dec. 2019., Endoskopien Herlev Hospital

Herlev Hospital

Herlev
Er du til tværfagligt samarbejde, instrumentel sygepleje og højt fagligt engagement med ansættelse pr. 1. dec. 2019, Endoskopien, Afdeling D, Herlev Hospital. Gastroenhedens Endoskopi afsnit søger engagerede sygeplejersker til en fast stilling og et...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Sygeplejerske til dagvagt

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Herlev Kommunes hjemmesygepleje søger hjemmesygeplejerske (30-37 timer uge) fra 1. januar 2020. Dine fremtidige kolleger er ca. 35 fagligt fokuserede og fagligt engagerede sygeplejersker og social-og sundhedsassistenter. Der er to sygeplejeklinikker...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Sygeplejersker - Se her

Lions Park Birkerød

Birkerød
Det her er jo slet ikke som et rigtigt plejehjem!! Nå,- hvorfor ikke det? Fordi her er lyst og hyggeligt, her dufter dejligt. Her er hjemligt og beboerne er så glade og aktive citat: 2 piger fra 6. klasse på besøg i forbindelse med skoleprojekt. Bed...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019