Anzet A/S søger to kørselsdisponenter til nathold og en til dag hos Hørkram

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 

Hørkram søger to dygtig disponenter med stærke samarbejdsevner og stort overblik.

 

Få Job i en meget professionel Foodservice virksomhed med gode kolleger, hvor godt humør og en frisk tone er en selvfølge.

 

Hørkram søger dygtige disponenter med stærke samarbejdsevner og stort overblik. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor du får en stor berøringsflade med både kunder og chauffører, da du, i tæt samarbejde med logistikchefen, teamlederen på dagholdet, teamlederen på natholdet, (som for natholdet vil være deres nærmeste leder), disponenter og et større antal chauffører, skal planlægge, disponere og optimere virksomhedens kørsel.

 

Du har en relevant baggrund med erfaring fra en lignende stilling, gerne med indsigt i virksomhedens kerneområder. Det er vigtigt, at du er stærk indenfor disponering af biler og ruteplanlægning. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab af opgaverne. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et godt samarbejde. Du er forudseende og har altid løsningen klar, inden behovet opstår.

 

Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med at arbejde om natten.

 

Ønske til ny kollega:

  • Du har en kontor/administrativ baggrund med flair for IT
  • Du har lyst til dagligt at inspirere, motivere og lede vores chauffører
  • Du sætter servicering af kunder højt og er god til at se muligheder og finde løsninger
  • Du kan bevare overblik og koncentration i en meget travl hverdag
  • Du har et godt kendskab til Sjællands vejnet og geografi
  • Du er fleksibel og glad for at samarbejde om et fælles mål

 

Du får ansvaret for:

  • Deadlines overholdes for disponering og kundeaftaler, og dermed sikre en høj kundetilfredshed
  • Optimering af fyldningsgrad af vores biler, i samarbejde med den øvrige kørselsafdeling
  • Personlig kontakt til vores chauffører, når de møder ind
  • Daglig optimering af rutenetværk i tæt samarbejde med teamleder på dag og disponenterne
  • Sikre optimal planlægning og opstart af nye kunder og ruter
  • Ressourceplanlægning
  • Diverse administrative opgaver

 

Mødetid nathold:

Søndag til torsdag 23-7 eller mandag til fredag 22-6

 

Mødetid daghold:

Mandag - fredag 8-16, hver fjerede lørdag og en hverdags fri

 

Søg stillingen:

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Hørkram. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du klikke på "Send ansøgning" nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 21 12 3000.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Kontor og Ordrebehandling til Danmarks nok mest naturlige arbejdsplads.

Gunnar Christensens Planteskole A/S

Fjenneslev
Vi søger en dygtig kontormedarbejder. Er du serviceminded og effektiv? Trives du i en alsidig og til tider travl hverdag med mange forskellige administrative opgaver? Så er denne stilling noget for dig. I samarbejde med dine kollegaer får du et selv...
Indrykket:7. november 2021

Administrativ medarbejder søges til nyoprettet stilling i Ringsted Sundhedshus

Sundhed & Træning

Ringsted
Er du serviceminded, har du blik for detaljen og samtidig et godt overblik? Så er det måske dig, vi leder efter. Jobbet indebærer en høj grad af egen planlægning og en stor grad af fleksibilitet. Du skal kunne fungere i en blækspruttefunktion - og s...
Indrykket:17. november 2021

Administrativ medarbejder

Kalundborg Kommune

Kalundborg
Om jobbet Administrativ medarbejder søges til Fagcenter Børn og Familie pr. 1. februar 2022 Stillingen er tilknyttet vores administrationsteam, som består af 6 medarbejdere. Fagcenter Børn og Familie arbejder med børn og unge i udsatte positioner og...
Indrykket:11. november 2021

Afdelingsleder for HR & Løn i Faxe Kommune

Faxe Kommune

Haslev
Har du et godt overblik over hele HR paletten og sans for at få de mange fagligheder i en HR afdeling til at være deres bedste udgave? Har du samtidig en naturlig forståelse for organisationens alsidige behov for afdelingens assistance? Så bring dig...
Indrykket:29. oktober 2021

Dygtig deltids lager- og logistikmedarbejder (8-10 timer om ugen i Sorø)

Jiffy Digital ApS

Sorø
Vi søger en dygtig og fleksibel lagermedarbejder til deltidsstilling i Sorø. Dine opgaver omfatter bl.a. påsætning af labels samt pak og pluk Arbejdstid hver torsdag i normal arbejdstid (8-17). Arbejdet kan også fordeles over 2 arbejdsdage. Evt. mul...
Indrykket:7. november 2021

Anzet A/S søger to kørselsdisponenter til nathold og en til dag hos Hørkram

 

Hørkram søger to dygtig disponenter med stærke samarbejdsevner og stort overblik.

 

Få Job i en meget professionel Foodservice virksomhed med gode kolleger, hvor godt humør og en frisk tone er en selvfølge.

 

Hørkram søger dygtige disponenter med stærke samarbejdsevner og stort overblik. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor du får en stor berøringsflade med både kunder og chauffører, da du, i tæt samarbejde med logistikchefen, teamlederen på dagholdet, teamlederen på natholdet, (som for natholdet vil være deres nærmeste leder), disponenter og et større antal chauffører, skal planlægge, disponere og optimere virksomhedens kørsel.

 

Du har en relevant baggrund med erfaring fra en lignende stilling, gerne med indsigt i virksomhedens kerneområder. Det er vigtigt, at du er stærk indenfor disponering af biler og ruteplanlægning. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab af opgaverne. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et godt samarbejde. Du er forudseende og har altid løsningen klar, inden behovet opstår.

 

Det er desuden vigtigt, at du har erfaring med at arbejde om natten.

 

Ønske til ny kollega:

  • Du har en kontor/administrativ baggrund med flair for IT
  • Du har lyst til dagligt at inspirere, motivere og lede vores chauffører
  • Du sætter servicering af kunder højt og er god til at se muligheder og finde løsninger
  • Du kan bevare overblik og koncentration i en meget travl hverdag
  • Du har et godt kendskab til Sjællands vejnet og geografi
  • Du er fleksibel og glad for at samarbejde om et fælles mål

 

Du får ansvaret for:

  • Deadlines overholdes for disponering og kundeaftaler, og dermed sikre en høj kundetilfredshed
  • Optimering af fyldningsgrad af vores biler, i samarbejde med den øvrige kørselsafdeling
  • Personlig kontakt til vores chauffører, når de møder ind
  • Daglig optimering af rutenetværk i tæt samarbejde med teamleder på dag og disponenterne
  • Sikre optimal planlægning og opstart af nye kunder og ruter
  • Ressourceplanlægning
  • Diverse administrative opgaver

 

Mødetid nathold:

Søndag til torsdag 23-7 eller mandag til fredag 22-6

 

Mødetid daghold:

Mandag - fredag 8-16, hver fjerede lørdag og en hverdags fri

 

Søg stillingen:

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Hørkram. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du klikke på "Send ansøgning" nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 21 12 3000.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Kontor og Ordrebehandling til Danmarks nok mest naturlige arbejdsplads.

Gunnar Christensens Planteskole A/S

Fjenneslev
Vi søger en dygtig kontormedarbejder. Er du serviceminded og effektiv? Trives du i en alsidig og til tider travl hverdag med mange forskellige administrative opgaver? Så er denne stilling noget for dig. I samarbejde med dine kollegaer får du et selv...
Indrykket:7. november 2021

Administrativ medarbejder søges til nyoprettet stilling i Ringsted Sundhedshus

Sundhed & Træning

Ringsted
Er du serviceminded, har du blik for detaljen og samtidig et godt overblik? Så er det måske dig, vi leder efter. Jobbet indebærer en høj grad af egen planlægning og en stor grad af fleksibilitet. Du skal kunne fungere i en blækspruttefunktion - og s...
Indrykket:17. november 2021

Administrativ medarbejder

Kalundborg Kommune

Kalundborg
Om jobbet Administrativ medarbejder søges til Fagcenter Børn og Familie pr. 1. februar 2022 Stillingen er tilknyttet vores administrationsteam, som består af 6 medarbejdere. Fagcenter Børn og Familie arbejder med børn og unge i udsatte positioner og...
Indrykket:11. november 2021

Afdelingsleder for HR & Løn i Faxe Kommune

Faxe Kommune

Haslev
Har du et godt overblik over hele HR paletten og sans for at få de mange fagligheder i en HR afdeling til at være deres bedste udgave? Har du samtidig en naturlig forståelse for organisationens alsidige behov for afdelingens assistance? Så bring dig...
Indrykket:29. oktober 2021

Dygtig deltids lager- og logistikmedarbejder (8-10 timer om ugen i Sorø)

Jiffy Digital ApS

Sorø
Vi søger en dygtig og fleksibel lagermedarbejder til deltidsstilling i Sorø. Dine opgaver omfatter bl.a. påsætning af labels samt pak og pluk Arbejdstid hver torsdag i normal arbejdstid (8-17). Arbejdet kan også fordeles over 2 arbejdsdage. Evt. mul...
Indrykket:7. november 2021