Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AP/BANK MANAGER

Er du vores nye AP/Bank Manager 

Med reference til Finance Manager vil du skulle varetage ledelsen af Shared Service Center AP og Banking team bestående af 6 dygtige og engagerede medarbejdere. Teamet varetager den daglige håndtering og afstemning af alle kreditorfakturaer samt banker for 23 danske selskaber og 41 norske.Sammen med teamet skal du opbygge afstemningsrutiner samt sikre en løbende automatisering og optimering af de daglige opgaver. Du vil blive ansvarlig for månedsafslutning samt sikre, at årsafslutning varetages, dokumenteres og klargøres til den årlige revision.Da vores kunde er en del af en international koncern, vil du også skulle  deltage i møder med vores internationale kolleger, herunder vores søster-teams i øvrige europæiske lande, vores internationale ERP support-team, leverandører mv. og indgå i samarbejder på tværs af landegrænserne. Så vi kan love, at du vil få en alsidig hverdag med en stor kontaktflade såvel internt som eksternt.

Hvad skal du lave?

  • Varetage den daglig ledelse af vores AP/banking team, der varetager ca. 60 danske og norske selskaber
  • Månedsafslutning, herunder diverse kørsler fra vores ERP-system, lukning af moduler samt afstemninger
  • Årsafslutning, herunder klargøring af dokumentation mv. til revisionen
  • Deltagelse i mange internationale møder med vores søster-teams i øvrige europæiske lande, vores ERP-team samt vore leverandører
  • Arbejde tæt sammen med den danske Finance Manager for SSC i forhold til processer, snitflader optimeringsmuligheder på tværs af de øvrige funktioner på kontoret
  • Løbende at arbejde aktivt med optimering af processer og automatisering for at sikre, at så mange kræfter som muligt kan fokuseres på værdiskabende arbejde
  • Tovholder på diverse AP/bank relaterede projekter, herunder sikre dokumentation af processer
  • Fungere som bindeled mellem AP/bank teamet og den øvrige del af SSC’et

Hvad skal du kunne?

Udover at se optimering af processer som en sjov udfordring, som du har god erfaring med, skal du kunne sige ja til følgende:

  • Hands-on tilgang og stor erfaring med AP og bank
  • Ledelseserfaring, gerne med et mindre team
  • Erfaring med Oracle XX er en stor fordel
  • Bruger Excel, som det mest naturlige verden
  • Stærk kommunikator, som kan kommunikere klart og tydeligt til både dit team og eksterne
  • Er en teamplayer og forstår vigtigheden af at få teamet til at lykkes

 

Vi tilbyder

En udfordrende stilling i en international koncern, som er i rivende udvikling. Du får mulighed for at sætte dine lederegenskaber i spil og medvirke til at skabe en kultur, som kendetegnes ved høj faglighed og stor arbejdsglæde. Du vil have stor indflydelse på din arbejdsdag og mulighed for at udvikle dig med virksomheden. Vores kunde vægter trivsel og motivation højt og du bliver en del af et velfungerende team, som arbejder fra lyse og indbydende lokaler med såvel gode parkeringsforhold samt tæt til offentlig trafik. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke, som modsvarer dine kvalifikationer samt en række øvrige medarbejdergoder.

Ansøg

Stillingen ønskes besat snarest og vi gennemgår indkomne ansøgninger løbende. Du opfordres derfor til at søgte stillingen snarest og har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Partner Anette Timm på tlf. 29867616 eller via Linkedin: https://www.linkedin.com/in/anettetimm/


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.