Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Apple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstilling

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling på Frederiksberg.
Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.

Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde 1 klasses service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer med højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012650Phoenix-6f499b4012019-04-26T00:00:00Apple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstilling

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling på Frederiksberg.
Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.

Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde 1 klasses service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer med højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

2019-05-21T19:50:24.063 Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling på Frederiksberg.Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden. Vi forventer at : Du er udadvendt, præsentabel og smilende Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde 1 klasses service Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer med højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Mulighed for videreuddannelse inden for faget - Mulighed for udvikling. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.11jobnet6f499b40100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3514697MENTECH A/S11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmark0
job@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750323JobNet4979723497972310026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/11.jpgApple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstilling12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361577878Kristian HRjob@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark330066646Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af vores afdelinger i København. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden - du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne. Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af vores afdelinger i København.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMind
GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

- du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne.

 


Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-09-19T00:00:002019-09-24T00:00:00
330076919Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sigRobot Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330072896Field IT supporter to FedExRobot Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new. A working day is divided into different shifts, that s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur. This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk. Job duties: As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies. The tasks include: With your guidance, you provide support for critical systems, networks equipment, in accordance with defined standards timelines. Includes specific types of installs upgrades maintenance. Help co-workers with IT registration, including user feedback Work with incoming IT problems Educate and support within FedEx IT systems Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future. We are looking for: We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field. Flair for IT and general technical knowledge Basic PC skills, Windows skills Fluent in English, both written and spoken We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally. MORE INFORMATIONS: Start: As soon as possible Extent: Full-time Location: Kastrup Contact: Recruitment consultant Louise Johansson This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk). To apply for the job click on Apply below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail. We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection interview phase. Apply here!

Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here!

About the role:

On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new.

A working day is divided into different shifts, that’s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are; 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur.

This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk.

Job duties:

As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies.

The tasks include:

With your guidance, you provide support for critical systems, networks & equipment, in accordance with defined standards & timelines. Includes specific types of installs/upgrades/maintenance.

  • Help co-workers with IT registration, including user feedback
  • Work with incoming IT problems
  • Educate and support within FedEx IT systems
  • Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees

To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future.

We are looking for:

We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field.

  • Flair for IT and general technical knowledge
  • Basic PC skills, Windows skills
  • Fluent in English, both written and spoken

We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally.

MORE INFORMATIONS:

  • Start: As soon as possible
  • Extent: Full-time
  • Location: Kastrup
  • Contact: Recruitment consultant Louise Johansson

This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk).

To apply for the job – click on “Apply” below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible!

We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail.

We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

Apply here!

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKastrup2019-08-14T00:00:002019-10-09T00:00:00
330091013IT-medarbejderRobot Den Danske Filmskole søger IT-medarbejder, der både har erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software samt generel IT-drift. Stillingen er forankret i skolens produktionstekniske afdeling, som står for den tekniske drift af Filmskolen. Arbejdsopgaver forberedelse og opsætning af hard- og software på pc ere til animation- og spilproduktion drift af skolens produktionsrelaterede IT, herunder: drift af Qnap servere med virtuelle Linux servere drift og opsætning af licensservere skolens kontaktperson overfor Statens IT, som drifter skolens øvrige IT teknisk support research af løsningerne til produktionsteknisk IT diverse arbejdsopgaver i produktionsteknisk afdeling Kvalifikationer erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software, herunder: resourcespace eller anden MAM-software stærk generel IT-viden, herunder erfaring med: netværk, storage-løsninger, Windows og Linux Ubuntu servere Desuden forventer vi, at du: er teknisk stærk, engageret og servicemindet. tager ejerskab på opgaverne og ikke er bleg for at gå til hånde. er god til at planlægge og strukturere arbejdsopgaver. kan holde et køligt overblik, også i travle perioder. holder af en varieret arbejdsdag, hvor der ofte opstår nye opgaver. har erfaring fra en lignende stilling. Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Aflønningen sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 Centralorganisationen af 2010, samt Organisationsaftalen for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste. Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2020. Ansøgning Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst på siden. Ansøgningsfristen er mandag 30. september 2019. Yderligere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Peter Posgaard på tlf. 31211929 eller ppo@filmskolen.dk eller kontakte Filmskolens HR-koordinator, Sisse Arnholm, på tlf. 41718811 eller personale@filmskolen.dk. Du kan få flere oplysninger om Den Danske Filmskole på www.filmskolen.dkDen Danske Filmskole søger IT-medarbejder, der både har erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software samt generel IT-drift.

Stillingen er forankret i skolens produktionstekniske afdeling, som står for den tekniske drift af Filmskolen.

Arbejdsopgaver

  • forberedelse og opsætning af hard- og software på pc’ere til animation- og spilproduktion
  • drift af skolens produktionsrelaterede IT, herunder:
    • drift af Qnap servere med virtuelle Linux servere
    • drift og opsætning af licensservere
  • skolens kontaktperson overfor Statens IT, som drifter skolens øvrige IT
  • teknisk support
  • research af løsningerne til produktionsteknisk IT
  • diverse arbejdsopgaver i produktionsteknisk afdeling
Kvalifikationer

  • erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software, herunder:
    • resourcespace eller anden MAM-software
  • stærk generel IT-viden, herunder erfaring med:
    • netværk, storage-løsninger, Windows og Linux Ubuntu servere
Desuden forventer vi, at du:

  • er teknisk stærk, engageret og servicemindet.
  • tager ejerskab på opgaverne og ikke er bleg for at gå til hånde.
  • er god til at planlægge og strukturere arbejdsopgaver.
  • kan holde et køligt overblik, også i travle perioder.
  • holder af en varieret arbejdsdag, hvor der ofte opstår nye opgaver.
  • har erfaring fra en lignende stilling.
Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Aflønningen sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 – Centralorganisationen af 2010, samt Organisationsaftalen for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste.

Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2020.

Ansøgning

Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen 'Søg stillingen' nederst på siden.

Ansøgningsfristen er mandag 30. september 2019.

Yderligere information

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Peter Posgaard på tlf. 31211929 eller ppo@filmskolen.dk eller kontakte Filmskolens HR-koordinator, Sisse Arnholm, på tlf. 41718811 eller personale@filmskolen.dk.

Du kan få flere oplysninger om Den Danske Filmskole på www.filmskolen.dk



Den Danske FilmskoleKøbenhavn K2019-09-17T00:00:002019-09-30T00:00:00
330092327IT-operatør søges til Danmarks Meteorologisk InstitutRobot Har du flair for detaljer, fejlfinding og IT? Vil du bidrage til stabil drift af DMIs forretningskritiske IT-løsninger til støtte for varsling af farligt vejr og overvågning af vejr, klima og hav? Kunne du tænke dig at være en central medarbejder i 24 7-overvågningen? Så er jobbet som IT-operatør på DMI noget for dig! Dit nye job Du bliver en del af DMIs operatør-team og skal sammen med dygtige kolleger varetage 24 7- overvågning og -drift af vores operationelle IT-løsninger, herunder applikationer, servere, netværk, nationale og internationale kommunikationslinjer. Du er endvidere med til at servicere såvel eksterne interne kunder og brugere i forbindelse med løsningen af tekniske problemer. Som IT-operatør skal din indsats være med til at sikre, at vi har en effektiv overvågningsfunktion og en god driftsstabilitet. Opgaverne i teamet spænder bredt, men dine hovedopgaver bliver at: udføre 24 7-driftsovervågning i flerholdsskift udføre fejlfinding og håndtere hændelser i samarbejde med erfarne bagvagter sikre overvågning og opfølgning på daglige driftsopgaver (f.eks. batchafvikling) kommunikere med slutbrugere i forbindelse med afvigelser fra normal drift. Arbejdet udføres i skiftehold, som foregår aften og nat i hverdage og i weekender og helligdage er det hele døgnet der dækkes i form af 12 timers vagter. DMIs Infrastruktur-team dækker hverdagene i tidsrummet 08.00-15.00. Dine faglige og personlige kompetencer Du bliver oplært til jobbet, og får mulighed for at opbygge kompetencer, som det er svært at læse sig til, og som du kan bruge i mange andre sammenhænge. Jobbet som IT-operatør omfatter både rutineopgaver, men også situationer der kræver, at du bevarer et køligt overblik, er struktureret og praktisk anlagt. Det fordrer, at du er selvkørende, initiativrig, og kan tænke ud af boksen i tekniske problemstillinger, samt at du har en nysgerrighed for, hvordan tingene hænger sammen. Endelig har du fokus på at yde den bedst mulige service for kunder og brugere. Vi forventer at du har: en uddannelse som datamatiker, EDB-assistent eller lignende relevant IT-uddannelse 3 års erhvervserfaring som IT-operatør og eller systemadministrator erfaring med Linux-platformen og kan fejlsøge gennem kommandolinjen gode kommunikationsevner både mundligt og skriftligt en udadvendt tilgang, hvor du viser gode samarbejdsevner og fører en konstruktiv dialog. Det er en fordel, hvis du: har kendskab til Nagios, virtualiseringsmiljøer (VMware), samt storage, arkiverings- og backupløsninger (EMC Isilon) har kendskab til Windows, AD samt netværksteknologi Som person er du pligtopfyldende, mødestabil og har god ordenssans. Du forstår den fulde betydning af, at du har fokus på detaljer, og på at følge procedurer, regler og retningslinjer. Du kommunikerer klart og ubesværet på dansk, og taler og forstår engelsk i såvel tale som på skrift. Din nye arbejdsplads IT-afdelingen på DMI er en af Danmarks mest spændende og udfordrende IT- og infrastrukturarbejdspladser. Vi har ansvar for DMI s samlede tekniske infrastruktur, herunder udviklings- og driftsaktiviteter ifm. alt fra supercomputeranlæg over satellit- og telemålingssystemer til mobile løsninger og avancerede præsentationssystemer, samt dmi.dk en af de mest populære danske hjemmesider. IT-Afdelingen består af 65 engagerede medarbejdere fordelt på 4 grupper og et sekretariat. Vi tilbyder en afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt og dynamisk miljø. Her er højt til loftet og plads til den enkelte. Vi tilbyder dig muligheden for at være en væsentlig spiller inden for styrkelsen af det teknologiske fundament på DMI. Praktiske oplysninger Ansættelse og aflønning: Sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg svarende til dine kvalifikationer Arbejdstid: Arbejdet udføres i skiftehold, som foregår aften og nat i hverdagene og i weekender og helligdage er det hele døgnet der dækkes i form af 12 timers vagter Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder af IT Infrastruktur, Eivind Bengtsson, på 3915 7544 eller ebe@dmi Tiltrædelse: snartest muligt Arbejdssted: DMI, Lyngbyvej 1000, 2100 København Ø Ansøgningsfrist: søndag d. 13. oktober 2019 Ansættelsessamtaler: Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag d. 18. oktober 2019. Invitation til samtale vil ske via mail. Stillingen søges: For at søge stillingen skal du klikke på linket søg stillingen , og følge instruktionerne.Har du flair for detaljer, fejlfinding og IT? Vil du bidrage til stabil drift af DMIs forretningskritiske IT-løsninger til støtte for varsling af farligt vejr og overvågning af vejr, klima og hav? Kunne du tænke dig at være en central medarbejder i 24/7-overvågningen? Så er jobbet som IT-operatør på DMI noget for dig!

Dit nye job
Du bliver en del af DMIs operatør-team og skal sammen med dygtige kolleger varetage 24/7- overvågning og -drift af vores operationelle IT-løsninger, herunder applikationer, servere, netværk, nationale og internationale kommunikationslinjer. Du er endvidere med til at servicere såvel eksterne/interne kunder og brugere i forbindelse med løsningen af tekniske problemer. Som IT-operatør skal din indsats være med til at sikre, at vi har en effektiv overvågningsfunktion og en god driftsstabilitet.

Opgaverne i teamet spænder bredt, men dine hovedopgaver bliver at:

  • udføre 24/7-driftsovervågning i flerholdsskift
  • udføre fejlfinding og håndtere hændelser i samarbejde med erfarne bagvagter
  • sikre overvågning og opfølgning på daglige driftsopgaver (f.eks. batchafvikling)
  • kommunikere med slutbrugere i forbindelse med afvigelser fra normal drift.
Arbejdet udføres i skiftehold, som foregår aften og nat i hverdage og i weekender og helligdage er det hele døgnet der dækkes i form af 12 timers vagter. DMIs Infrastruktur-team dækker hverdagene i tidsrummet 08.00-15.00.

Dine faglige og personlige kompetencer
Du bliver oplært til jobbet, og får mulighed for at opbygge kompetencer, som det er svært at læse sig til, og som du kan bruge i mange andre sammenhænge. Jobbet som IT-operatør omfatter både rutineopgaver, men også situationer der kræver, at du bevarer et køligt overblik, er struktureret og praktisk anlagt. Det fordrer, at du er selvkørende, initiativrig, og kan tænke ud af boksen i tekniske problemstillinger, samt at du har en nysgerrighed for, hvordan tingene hænger sammen. Endelig har du fokus på at yde den bedst mulige service for kunder og brugere.

Vi forventer at du har:

  • en uddannelse som datamatiker, EDB-assistent eller lignende relevant IT-uddannelse
  • 3+ års erhvervserfaring som IT-operatør og/eller systemadministrator
  • erfaring med Linux-platformen og kan fejlsøge gennem kommandolinjen
  • gode kommunikationsevner både mundligt og skriftligt
  • en udadvendt tilgang, hvor du viser gode samarbejdsevner og fører en konstruktiv dialog.
Det er en fordel, hvis du:

  • har kendskab til Nagios, virtualiseringsmiljøer (VMware), samt storage, arkiverings- og backupløsninger (EMC Isilon)
  • har kendskab til Windows, AD samt netværksteknologi
Som person er du pligtopfyldende, mødestabil og har god ordenssans. Du forstår den fulde betydning af, at du har fokus på detaljer, og på at følge procedurer, regler og retningslinjer. Du kommunikerer klart og ubesværet på dansk, og taler og forstår engelsk i såvel tale som på skrift.

Din nye arbejdsplads
IT-afdelingen på DMI er en af Danmarks mest spændende og udfordrende IT- og infrastrukturarbejdspladser. Vi har ansvar for DMI’s samlede tekniske infrastruktur, herunder udviklings- og driftsaktiviteter ifm. alt fra supercomputeranlæg over satellit- og telemålingssystemer til mobile løsninger og avancerede præsentationssystemer, samt dmi.dk – en af de mest populære danske hjemmesider. IT-Afdelingen består af 65 engagerede medarbejdere fordelt på 4 grupper og et sekretariat. Vi tilbyder en afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt og dynamisk miljø. Her er højt til loftet og plads til den enkelte. Vi tilbyder dig muligheden for at være en væsentlig spiller inden for styrkelsen af det teknologiske fundament på DMI.

Praktiske oplysninger
Ansættelse og aflønning: Sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg svarende til dine kvalifikationer
Arbejdstid: Arbejdet udføres i skiftehold, som foregår aften og nat i hverdagene og i weekender og helligdage er det hele døgnet der dækkes i form af 12 timers vagter
Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder af IT Infrastruktur, Eivind Bengtsson, på 3915 7544 eller ebe@dmi
Tiltrædelse: snartest muligt
Arbejdssted: DMI, Lyngbyvej 1000, 2100 København Ø
Ansøgningsfrist: søndag d. 13. oktober 2019
Ansættelsessamtaler: Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag d. 18. oktober 2019. Invitation til samtale vil ske via mail.
Stillingen søges: For at søge stillingen skal du klikke på linket ”søg stillingen”, og følge instruktionerne.

DMI - KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-09-19T00:00:002019-10-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Field IT supporter to FedEx

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Kastrup
Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On b...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

IT-medarbejder

Den Danske Filmskole

København K
Den Danske Filmskole søger IT-medarbejder, der både har erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software samt generel IT-drift. Stillingen er forankret i skolens produktionstekniske afdeling, som står for den tekniske drift af Filmskolen. Arbe...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

IT-operatør søges til Danmarks Meteorologisk Institut

DMI - København

København Ø
Har du flair for detaljer, fejlfinding og IT? Vil du bidrage til stabil drift af DMIs forretningskritiske IT-løsninger til støtte for varsling af farligt vejr og overvågning af vejr, klima og hav? Kunne du tænke dig at være en central medarbejder i ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:13. oktober 2019