Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Apple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstilling

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling på Frederiksberg.
Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.

Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde 1 klasses service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer med højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012650Phoenix-6f499b4012019-04-26T00:00:00Apple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstilling

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling på Frederiksberg.
Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.

Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde 1 klasses service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer med højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

2019-05-21T19:50:24.063 Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling på Frederiksberg.Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden. Vi forventer at : Du er udadvendt, præsentabel og smilende Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde 1 klasses service Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer med højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Mulighed for videreuddannelse inden for faget - Mulighed for udvikling. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.11jobnet6f499b40100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3514697MENTECH A/S11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmark0
job@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750323JobNet4979723497972310026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f499b40&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/11.jpgSom IT-tekniker hos MENTECH A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361577878Kristian HRjob@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark330012651Apple Tekniker TraineeRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT ACMT)? Mentech s værksted, på Frederiksberg søger Apple tekniker. Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACIT ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os. Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT/ACMT)?

Mentech’s værksted, på Frederiksberg søger Apple tekniker.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACIT/ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH A/SFrederiksberg2019-04-26T00:00:002019-06-21T00:00:00
330022014Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
330022946IT-medarbejder til Open Source-driftsopgaverRobot CBS søger Open Source-administratorCBS søger en ny kollega, der brænder for Open Source-drift og høj service. Derfor søger vi en dygtig og motiveret person med stærke Open Source-kompetencer til Driftsenheden i CBS IT-afdeling. Du skal være stærk inden for drift og sikkerhed af RHEL og tilhørende teknologier. Vi leverer høj service og oppetid til CBS ansatte og studerende, og vi sikrer, at de anvendte teknologier drives og udvikles optimalt og med et strategisk sigte, der medvirker til at fremme CBS overordnede mål. Arbejdsopgaver i stillingen Tage ansvar for og deltage i daglig drift af Red Hat Enterprise Linux Tage ansvar for og deltage i daglig drift af Drupal, Mule og PostgreSQL Deltage i drift og vedligehold af systemer baseret på fx PHP, WordPress eller Java Deltage i en række optimerings- og konsolideringsopgaver Bidrage til løsning af opgaver på tværs i Driften alt efter kompetencer og erfaring Deltage i IT-projekter Deltage i dokumentationsopgaver Krav til erfaring kvalifikationer og personlige kompetencer Stillingen kræver en person med følgende egenskaber: Stærke og selvstændige kompetencer inden for Open Source OS og platforme som nævnt ovenfor Stor erfaring med daglig drift og optimering af Open Source systemer i et enterprisemiljø Stor erfaring med at arbejde med IT-driftsopgaver i et enterprisemiljø baseret på ITIL Erfaring med projektarbejde og projektmodeller Gode evner og lyst til at konsolidere og standardisere Gode evner og lyst til at formulere og skrive dokumentation Derudover lægger vi meget vægt på, at: Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og er problemløsende Du går op i videndeling og er god til at strukturere din viden og dele ud af den Du er en teamplayer, der er med til at opbygge gode samarbejdsrelation baseret på åbenhed og professionalisme Vi tilbyder: En hverdag med varierende opgaver inden for forskellige faglige områder Mulighed for, at du tager ansvar for drift og vedligehold af CBS IT-systemer og gør en forskel Stor mulighed for at medvirke til at tilrettelægge opgaver og en fleksibel arbejdstid En uformel omgangsform Attraktiv pensionspakke Flextid Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg. Ansættelsen er 37 timer om ugen. Om CBS IT-afdelingen på CBS leverer IT-services til CBS ca. 2.000 ansatte og ca. 22.000 studerende, der er helt afhængige af en god og stabil IT-drift.Bestyrelsen på CBS har besluttet at øge investeringen i den digitale udvikling af CBS, og IT-afdelingen søger derfor efter en række stærke profiler, som kan hjælpe os med at nå vores ambitiøse mål.Driftsafdelingen har ansvar for at vedligeholde og styre CBS IT-infrastruktur, herunder netværk, directory-services, e-mail, servervirtualisering, databasesystemer, forretningsapplikationer, backup og sikkerhed. De teknologier, der benyttes, er primært Cisco, VMware, Microsoft (AD FIM, Sharepoint, SQL), Open Source (RHEL og Postgresql) og Veeam. Vi har stor fokus på konsolidering og standardisering og har netop fået godkendt en teknologistrategi, som sætter rammerne for vores arbejde i de kommende år.Det er Driftens mål at levere høj service og oppetid til CBS ansatte og studerende og sikre, at de anvendte teknologier drives og udvikles optimalt og med et strategisk sigte, der medvirker til at fremme CBS overordnede mål.Driftsafdelingen består af 15 engagerede medarbejdere som varetager hovedopgaverne i forbindelse med driften af CBS systemer. Vi fokuserer på professionelt samarbejde, kompetenceudvikling og samarbejde på tværs af ansvarsområderne og opnår dette gennem en høj grad af åbenhed, dialog og gensidig respekt.Foruden Driftsafdelingen består IT-afdelingen af Systemintegration, Projektenheden og Support med i alt 60 fastansatte medarbejdere. Vi vægter samarbejdet på tværs meget højt og ser det som vores fornemste opgave sammen at levere forretningsdrevet IT til CBS. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Morten Nielse, mnn.it@cbs.dk. Din ansøgning Du søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning sammen med eksamenspapirer og CV. Ansøgningsfrist: 26-05-2019CBS søger Open Source-administrator

CBS søger en ny kollega, der brænder for Open Source-drift og høj service. Derfor søger vi en dygtig og motiveret person med stærke Open Source-kompetencer til Driftsenheden i CBS’ IT-afdeling. Du skal være stærk inden for drift og sikkerhed af RHEL og tilhørende teknologier.
Vi leverer høj service og oppetid til CBS’ ansatte og studerende, og vi sikrer, at de anvendte teknologier drives og udvikles optimalt og med et strategisk sigte, der medvirker til at fremme CBS’ overordnede mål.

Arbejdsopgaver i stillingen
  • Tage ansvar for og deltage i daglig drift af Red Hat Enterprise Linux
  • Tage ansvar for og deltage i daglig drift af Drupal, Mule og PostgreSQL
  • Deltage i drift og vedligehold af systemer baseret på fx PHP, WordPress eller Java
  • Deltage i en række optimerings- og konsolideringsopgaver
  • Bidrage til løsning af opgaver på tværs i Driften alt efter kompetencer og erfaring
  • Deltage i IT-projekter
  • Deltage i dokumentationsopgaver

Krav til erfaring / kvalifikationer og personlige kompetencer
Stillingen kræver en person med følgende egenskaber:
  • Stærke og selvstændige kompetencer inden for Open Source OS og platforme som nævnt ovenfor
  • Stor erfaring med daglig drift og optimering af Open Source systemer i et enterprisemiljø
  • Stor erfaring med at arbejde med IT-driftsopgaver i et enterprisemiljø baseret på ITIL
  • Erfaring med projektarbejde og projektmodeller
  • Gode evner og lyst til at konsolidere og standardisere
  • Gode evner og lyst til at formulere og skrive dokumentation

Derudover lægger vi meget vægt på, at:
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og er problemløsende
  • Du går op i videndeling og er god til at strukturere din viden og dele ud af den
  • Du er en teamplayer, der er med til at opbygge gode samarbejdsrelation baseret på åbenhed og professionalisme

Vi tilbyder:
  • En hverdag med varierende opgaver inden for forskellige faglige områder
  • Mulighed for, at du tager ansvar for drift og vedligehold af CBS’ IT-systemer og gør en forskel
  • Stor mulighed for at medvirke til at tilrettelægge opgaver og en fleksibel arbejdstid
  • En uformel omgangsform
  • Attraktiv pensionspakke
  • Flextid

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg. Ansættelsen er 37 timer om ugen.

Om CBS
IT-afdelingen på CBS leverer IT-services til CBS’ ca. 2.000 ansatte og ca. 22.000 studerende, der er helt afhængige af en god og stabil IT-drift.

Bestyrelsen på CBS har besluttet at øge investeringen i den digitale udvikling af CBS, og IT-afdelingen søger derfor efter en række stærke profiler, som kan hjælpe os med at nå vores ambitiøse mål.

Driftsafdelingen har ansvar for at vedligeholde og styre CBS’ IT-infrastruktur, herunder netværk, directory-services, e-mail, servervirtualisering, databasesystemer, forretningsapplikationer, backup og sikkerhed. De teknologier, der benyttes, er primært Cisco, VMware, Microsoft (AD/FIM, Sharepoint, SQL), Open Source (RHEL og Postgresql) og Veeam. Vi har stor fokus på konsolidering og standardisering og har netop fået godkendt en teknologistrategi, som sætter rammerne for vores arbejde i de kommende år.

Det er Driftens mål at levere høj service og oppetid til CBS’ ansatte og studerende og sikre, at de anvendte teknologier drives og udvikles optimalt og med et strategisk sigte, der medvirker til at fremme CBS’ overordnede mål.

Driftsafdelingen består af 15 engagerede medarbejdere som varetager hovedopgaverne i forbindelse med driften af CBS’ systemer. Vi fokuserer på professionelt samarbejde, kompetenceudvikling og samarbejde på tværs af ansvarsområderne og opnår dette gennem en høj grad af åbenhed, dialog og gensidig respekt.
Foruden Driftsafdelingen består IT-afdelingen af Systemintegration, Projektenheden og Support med i alt 60 fastansatte medarbejdere. Vi vægter samarbejdet på tværs meget højt og ser det som vores fornemste opgave sammen at levere forretningsdrevet IT til CBS.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Morten Nielse, mnn.it@cbs.dk.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning sammen med eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 26-05-2019

 

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-05-13T00:00:002019-05-26T00:00:00
330016993Junior Web-SupporterRobot Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse.

Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. 
Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.

Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.
Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt.

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.
Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.
Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-05-06T00:00:002019-06-26T00:00:00
330020723Data engineers til Data ManagementRobot Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal støtte skatteforvaltningens vision om at være en datadreven organisation. Har du en ambition om at udvikle løsninger og metoder på innovative big data teknologier for at transformere data til aktiv information, der understøtter forretningens behov - både indenfor og udenfor skatteforvaltningen? Så søg stillingen som data engineer hos os. Datagrundlag for den data- og analysedrevne skatteforvaltning I kontoret Data Management arbejder vi med at transformere data til information. Vi sikrer datakvalitet, datasikkerhed, brugervenlighed, performance, standardiseringer og implementering af skattevæsenets samlede data, herunder masterdata. Som data engineer arbejder du sammen med bl.a. dataarkitekter og frontend udviklere om at skabe sammenhæng og integration mellem kildesystemer, data warehouse eller andre dataløsninger og brugerrettede frontend løsninger. Vores dataplatform er i dag bygget op omkring et data warehouse og en big data platform. Data warehouse er bygget på relationelle databaser med Informatica som datatransformationsværktøj. Til big data anvendes Hadoop med bl.a. HDFS, NiFi, HBase og Hive. Som frontend værktøjer benyttes R, BusinessObject og Qlik. Nogle af dine arbejdsopgaver kan f.eks. være at: udvikle ETL-processer til at transformere data fra skatteforvaltningens grundsystemer til information for vores samarbejdspartnere hjemtage data fra kildesystemer etablere standarder for data warehouse arbejde med løsningsdesign på tværs af BI-funktionen udvikle API og services til udstilling af løsninger Kvalifikationer Du kan være cand.merc.it, cand.it, datamatiker eller have en anden IT-faglig uddannelse. Vi søger både nyuddannede og erfarne kollegaer i henholdsvis København og Middelfart. Er du nyuddannet forventer vi en stor interesse og gode kompetencer i forhold til at arbejde med store datamængder, databaser og datamodeller. Har du erfaring fra andre job kigger vi både på interesse, kompetencer og praktisk erfaring. Som erfaren ansøger forventer vi, at du har stærke kompetencer indenfor et eller flere af nedenstående områder: ETL-udvikling Datarens datakvalitet og profilering Datamodellering E R og dimensionel modellering SQL Master Data Management Python Java REST og SOAP service interface XML JSON Som person er du nysgerrig, god til formidling og networking. I dit arbejde har du fokus på at samarbejde på tværs og at sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i, og endelig har du har sans for at skabe relationer. Grundig introduktion og onboarding Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk miljø med god mulighed for videndeling. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone, samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne. Om Data og Analyse Stillingen er forankret i fagdirektørområdet Data og Analyse, som består af en række kontorer med i alt ca. 230 medarbejdere. Stillingen er placeret i kontoret Data Management, hvor du bliver en del af et team af udviklere. Du refererer til kontorchefen i Data Management og kommer til at arbejde med kolleger på tværs af organisationen og kontorerne i Data og Analyse. Du vil desuden indgå i vores tværgående netværk af udviklere. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket nedenfor senest den 27. maj 2019 Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til kontorchef Recep Yandim på tlf. 72 37 62 84 eller på mail: recep.yandim@ufst.dk eller fuldmægtig Gitte Christoffersen på telefon 72 37 03 65 eller på mail:gittte.christoffersen@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi afholder samtaler løbende. Forventet ansættelse pr. 1. september. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil enten være Østbanegade 123, 2100 København Ø eller Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. På sigt vil Østbanegade skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt?

Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal støtte skatteforvaltningens vision om at være en datadreven organisation.

Har du en ambition om at udvikle løsninger og metoder på innovative big data teknologier for at transformere data til aktiv information, der understøtter forretningens behov - både indenfor og udenfor skatteforvaltningen? Så søg stillingen som data engineer hos os.

Datagrundlag for den data- og analysedrevne skatteforvaltning
I kontoret Data Management arbejder vi med at transformere data til information. Vi sikrer datakvalitet, datasikkerhed, brugervenlighed, performance, standardiseringer og implementering af skattevæsenets samlede data, herunder masterdata. Som data engineer arbejder du sammen med bl.a. dataarkitekter og frontend udviklere om at skabe sammenhæng og integration mellem kildesystemer, data warehouse eller andre dataløsninger og brugerrettede frontend løsninger.

Vores dataplatform er i dag bygget op omkring et data warehouse og en big data platform. Data warehouse er bygget på relationelle databaser med Informatica som datatransformationsværktøj. Til big data anvendes Hadoop med bl.a. HDFS, NiFi, HBase og Hive. Som frontend værktøjer benyttes R, BusinessObject og Qlik.

Nogle af dine arbejdsopgaver kan f.eks. være at:

  • udvikle ETL-processer til at transformere data fra skatteforvaltningens grundsystemer til information for vores samarbejdspartnere
  • hjemtage data fra kildesystemer
  • etablere standarder for data warehouse
  • arbejde med løsningsdesign på tværs af BI-funktionen
  • udvikle API og services til udstilling af løsninger

Kvalifikationer
Du kan være cand.merc.it, cand.it, datamatiker eller have en anden IT-faglig uddannelse. Vi søger både nyuddannede og erfarne kollegaer i henholdsvis København og Middelfart.

Er du nyuddannet forventer vi en stor interesse og gode kompetencer i forhold til at arbejde med store datamængder, databaser og datamodeller.

Har du erfaring fra andre job kigger vi både på interesse, kompetencer og praktisk erfaring. Som erfaren ansøger forventer vi, at du har stærke kompetencer indenfor et eller flere af nedenstående områder:

  • ETL-udvikling
  • Datarens/datakvalitet og profilering
  • Datamodellering – E/R og dimensionel modellering
  • SQL
  • Master Data Management
  • Python/Java
  • REST og SOAP service interface
  • XML/JSON

Som person er du nysgerrig, god til formidling og networking. I dit arbejde har du fokus på at samarbejde på tværs og at sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i, og endelig har du har sans for at skabe relationer.

Grundig introduktion og onboarding
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk miljø med god mulighed for videndeling. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone, samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Om Data og Analyse
Stillingen er forankret i fagdirektørområdet Data og Analyse, som består af en række kontorer med i alt ca. 230 medarbejdere. Stillingen er placeret i kontoret Data Management, hvor du bliver en del af et team af udviklere. Du refererer til kontorchefen i Data Management og kommer til at arbejde med kolleger på tværs af organisationen og kontorerne i Data og Analyse. Du vil desuden indgå i vores tværgående netværk af udviklere.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket nedenfor senest den 27. maj 2019 Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til kontorchef Recep Yandim på tlf. 72 37 62 84 eller på mail: recep.yandim@ufst.dk eller fuldmægtig Gitte Christoffersen på telefon 72 37 03 65 eller på mail:gittte.christoffersen@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi afholder samtaler løbende. Forventet ansættelse pr. 1. september.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil enten være Østbanegade 123, 2100 København Ø eller Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. På sigt vil Østbanegade skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.
Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-05-09T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Apple Tekniker Trainee

MENTECH A/S

Frederiksberg
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

IT-medarbejder til Open Source-driftsopgaver

Copenhagen Business School

Frederiksberg
CBS søger Open Source-administratorCBS søger en ny kollega, der brænder for Open Source-drift og høj service. Derfor søger vi en dygtig og motiveret person med stærke Open Source-kompetencer til Driftsenheden i CBS IT-afdeling. Du skal være stærk in...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Junior Web-Supporter

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Data engineers til Data Management

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal stø...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019