Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Apple Ios Iphone Tekniker Trainee

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Iphone og Ipads?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). 

Mentech’s IT værksted, på Frederiksberg, søger, på grund af stor travlhed, nye Apple teknikere.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du har gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. 
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329722850Phoenix-03f9cb1e12017-12-11T16:22:23.707Apple Ios Iphone Tekniker Trainee

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Iphone og Ipads?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). 

Mentech’s IT værksted, på Frederiksberg, søger, på grund af stor travlhed, nye Apple teknikere.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du har gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. 
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

2018-02-06T00:50:02.807 Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Iphone og Ipads? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech s IT værksted, på Frederiksberg, søger, på grund af stor travlhed, nye Apple teknikere. Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os. Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.11Jobnet03f9cb1e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-05T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3045353MENTECH A/S11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmarkORS/blank.png0
info@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent499474JobNet47103721000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03f9cb1ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=03f9cb1ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03f9cb1e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03f9cb1e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT351668179info@mentech.dkinfo@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark329899768Tekniker hos iRep i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere, og servicerer privatkunder der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation og brug af teknik er et stort plus, og vi forventer, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Vi vil sørge for den nødvendige oplæring i reparationerne. Din profilDu har gerne flere års erfaring med IT service og eller reparation. Du har en naturlig teknisk interesse, er vant til at arbejde i teams og kan fungere i en kultur hvor der konstant er travlt og meget at lave. Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Du kan forvente - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Tekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

 

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. 

 

iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

 

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets  og computere, og servicerer privatkunder der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation og brug af teknik er et stort plus, og vi forventer, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Vi vil sørge for den nødvendige oplæring i reparationerne. 

 

Din profil
Du har gerne flere års erfaring med IT service og / eller reparation. Du har en naturlig teknisk interesse, er vant til at arbejde i teams og kan fungere i en kultur hvor der konstant er travlt og meget at lave. 

 

Om iRep
Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

 

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - København N2018-10-25T00:00:002018-12-22T00:00:00
329924348Specialist til teknisk sikkerhedseftersynRobot Vil du være med til at beskytte Forsvaret mod spionage? Bærer du rundt på et brændende ønske om at videreudvikle dine tekniske færdigheder og vil du være en del af et godt og velfungerende team af specialister, som gennemfører tekniske sikkerhedseftersyn (TSE) så har vi en spændende stilling med udfordrende opgaver i et stærkt fagligt miljø. Teamet er en del af Forsvarets Efterretningstjenestes Center for Cybersikkerhed, som hører hjemme på Østerbro i København. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Som teknisk sikkerhedsspecialist er du bl.a. med til at sikre gennemførelse af aflytningssikre møder og aktiviteter. Dine arbejdsopgaver vil omfatte deltagelse i tekniske sikkerhedseftersyn og træningsøvelser, kontinuerlig udvikling af dine kompetencer gennem kurser i ind- og udland og vedligeholdelse af teamets udstyr. Du vil på daglig basis arbejde på opgaver, som styrker og skærper dine faglige kompetencer. Du vil få din vante gang i et miljø med dygtige og højtspecialiserede teknikkere, som gør en dyd ud af at dele ny viden med hinanden. Din dagligdag vil være særdeles afvekslende, hvor hver ny opgave skal løses på en ny måde og med nye udfordringer. Vi arbejder ofte, når andre er gået hjem, fordi vi skal kunne melde klar til brug for klassificerede aktiviteter ved arbejdsdagens start for vores kunder. Vores kunder er Forsvarets myndigheder samt andre myndigheder og virksomheder, så der vil være en del rejseaktivitet. Du og din baggrund er vigtig Du har en teknisk grunduddannelse som fx elektriker, radio TV-fagtekniker eller netværksspecialist og har erfaring med annalog signalanalyse, netværksanalyse eller mobiltelefoni. Som person arbejder du struktureret og metodisk. Du værdsætter endvidere både muligheden for selv at gennemføre opgaver og arbejde sammen med kolleger. Du er fleksibel i forhold til at arbejde på skæve tidspunkter og har lysten til selvstændigt at tilegne dig ny viden og dele den med kolleger. Du har en positiv tilgang til dagligdagen og vilje til at gå forrest i løsning af opgaver. Det falder dig naturligt at tænke utraditionelt i forhold til løsning af opgaver. Du har som min. B-kørekort. Du har muligvis kendskab til bygningskonstruktion og det militære system. Din nye arbejdsplads Center for Cybersikkerhed er Danmarks nationale it-sikkerhedsmyndighed og leder og kontrollerer den militære it-sikkerhedstjeneste på Forsvarsministeriets område. Center for Cybersikkerhed udgør Danmarks nationale forsvar mod cybertrusler. Vi er med til at opdage og håndtere, når danske interesser udsættes for cyberangreb, og det er hos os, at vi samler, opbygger og deler den afgørende viden, som kan forebygge det næste angreb. Som en del af Center for Cybersikkerhed er du med i fronten af Danmarks cyberforsvar. Det er en spændende opgave, der følger den løbende udvikling på cyberområdet, og som derfor stiller store krav til vores medarbejdere. Men hvis du er dedikeret og stadig har lyst til at lære, kan Center for Cybersikkerhed tilbyde en spændende og alsidig arbejdsplads, som løser en meget vigtig opgave for Danmark. Arbejdssted er Østerbro, København. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af Forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV eller LinkedIn profil via stillingsopslaget, senest den 3. januar 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted fra den 9. januar og stiler mod en ansættelse fra den 1. april 2019. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2215, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk eller www.cfcs.dk , hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vil du være med til at beskytte Forsvaret mod spionage?

Bærer du rundt på et brændende ønske om at videreudvikle dine tekniske færdigheder og vil du være en del af et godt og velfungerende team af specialister, som gennemfører tekniske sikkerhedseftersyn (TSE) – så har vi en spændende stilling med udfordrende opgaver i et stærkt fagligt miljø.

Teamet er en del af Forsvarets Efterretningstjenestes Center for Cybersikkerhed, som hører hjemme på Østerbro i København.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Som teknisk sikkerhedsspecialist er du bl.a. med til at sikre gennemførelse af aflytningssikre møder og aktiviteter.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte deltagelse i tekniske sikkerhedseftersyn og træningsøvelser, kontinuerlig udvikling af dine kompetencer gennem kurser i ind- og udland og vedligeholdelse af teamets udstyr.

Du vil på daglig basis arbejde på opgaver, som styrker og skærper dine faglige kompetencer. Du vil få din vante gang i et miljø med dygtige og højtspecialiserede teknikkere, som gør en dyd ud af at dele ny viden med hinanden.

Din dagligdag vil være særdeles afvekslende, hvor hver ny opgave skal løses på en ny måde og med nye udfordringer. Vi arbejder ofte, når andre er gået hjem, fordi vi skal kunne melde klar til brug for klassificerede aktiviteter ved arbejdsdagens start for vores kunder. Vores kunder er Forsvarets myndigheder samt andre myndigheder og virksomheder, så der vil være en del rejseaktivitet.

Du og din baggrund er vigtig
Du har en teknisk grunduddannelse som fx elektriker, radio/TV-fagtekniker eller netværksspecialist og har erfaring med annalog signalanalyse, netværksanalyse eller mobiltelefoni.

Som person arbejder du struktureret og metodisk. Du værdsætter endvidere både muligheden for selv at gennemføre opgaver og arbejde sammen med kolleger. Du er fleksibel i forhold til at arbejde på skæve tidspunkter og har lysten til selvstændigt at tilegne dig ny viden og dele den med kolleger. Du har en positiv tilgang til dagligdagen og vilje til at gå forrest i løsning af opgaver. Det falder dig naturligt at tænke utraditionelt i forhold til løsning af opgaver.

Du har som min. B-kørekort.

Du har muligvis kendskab til bygningskonstruktion og det militære system.

Din nye arbejdsplads
Center for Cybersikkerhed er Danmarks nationale it-sikkerhedsmyndighed og leder og kontrollerer den militære it-sikkerhedstjeneste på Forsvarsministeriets område.

Center for Cybersikkerhed udgør Danmarks nationale forsvar mod cybertrusler. Vi er med til at opdage og håndtere, når danske interesser udsættes for cyberangreb, og det er hos os, at vi samler, opbygger og deler den afgørende viden, som kan forebygge det næste angreb.

Som en del af Center for Cybersikkerhed er du med i fronten af Danmarks cyberforsvar. Det er en spændende opgave, der følger den løbende udvikling på cyberområdet, og som derfor stiller store krav til vores medarbejdere. Men hvis du er dedikeret og stadig har lyst til at lære, kan Center for Cybersikkerhed tilbyde en spændende og alsidig arbejdsplads, som løser en meget vigtig opgave for Danmark.

Arbejdssted er Østerbro, København.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.

Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af Forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV eller LinkedIn profil via stillingsopslaget, senest den 3. januar 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted fra den 9. januar og stiler mod en ansættelse fra den 1. april 2019. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2215, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk eller www.cfcs.dk , hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.




Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn2018-12-07T00:00:002019-01-03T00:00:00
329926140IT, software og data, Mindre opgave fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6249 Vi søger en effektiv it-kendt person, der kan overføre en masse ppts til et online system, der hedder slides.com. Dette drejer sig om undervisningsppts. Vi vil gerne lave en lille prøve inden ansættelse, hvor du bliver timelønnet. Herefter vil en fast pris blive aftalt, hvis vi indgår en aftale. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6249

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6249

 

Vi søger en effektiv it-kendt person, der kan overføre en masse ppts til et online system, der hedder slides.com.

Dette drejer sig om undervisningsppts. 

Vi vil gerne lave en lille prøve inden ansættelse, hvor du bliver timelønnet. Herefter vil en fast pris blive aftalt, hvis vi indgår en aftale.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6249

Worksome ApSKøbenhavn2018-12-11T00:00:002019-02-05T00:00:00
329926269IT-supporter med teknikken i orden og et højt servicegenRobot Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen har brug for en dygtig IT-supporter til spændende og udfordrende opgaver i et moderne IT-miljø. Du vil indgå i styrelsens IT-driftsteam, som består af 7 engagerede og erfarne 1. og 2. level supportere, der står for drift, vedligeholdelse og support af styrelsens IT-miljø for alle styrelsens 550 medarbejdere. I teamet lægger vi stor vægt på et højt serviceniveau og et engagement ud over det sædvanlige, og det sker i en uformel omgangstone og god plads til humor. Fordelene ved at arbejde hos os Styrelsen flytter pr. 2. januar til nyt domicil, og der vil derfor være rig mulighed for at være med til at forme den fremtidige IT-support i vores nye hus. IT-drift er en del af Center for Ressourcer, hvorunder Digitalisering, HR, Økonomi, Styring & Produktion også er organiseret. Vi er en arbejdsplads i stadig forandring, hvor tingene går stærkt. Du skal derfor kunne trives i en hverdag, hvor dagene hurtigt går, men hvor vi samtidigt sætter en ære i at nå vores deadlines inden for aftalt tid. Vi er en styrelse, hvor der er fokus på det gode arbejdsliv . Det betyder i praksis, at vi er effektive, når vi er på arbejdet, og vi derigennem bestræber os på at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen. Dine primære opgaver 1. level- og brugersupport med opgaver inden for HW SW, Windows- og iOS-klienter, AD policy, MSOffice, telefoni, print og netværk samt en portefølje af forskellige fagsystemer. Betjene en servicedesk og supportere via mail telefon og personlig henvendelser Udføre on-site support i København samt remote support på vores lokationer på Bornholm samt i Ribe og Viborg. Om dig Vi forestiller os, at du er serviceorienteret, professionel og forstår at kommunikere med brugerne. Der er til tider meget travlt i teamet, og du skal derfor kunne trives med mange forskellige opgaver med korte deadlines, være hurtig til at tilegne dig nyt stof og søge informationer. Som person besidder du følgende kompetencer og erfaringer: En relevant IT-relateret uddannelse og gerne mindst 3 års erfaring som IT-supporter Solidt kendskab til Microsoft-teknologier og gerne arbejdet en del med AD GPO Erfaring i både frontend og backend af Windows-platformen, herunder opbygning af AD og Policy Kendskab til ITIL-principper og procedurer Erfaring i anvendelse af Helpdesk-systemer til registrering af requests cases God til at dokumentere dit arbejde Forandringsparat Nysgerrig og videbegærlig Ansvarsbevidst og ærekær Topmotiveret og går forrest ved løsningen af opgaver Arbejder selvstændigt Løn og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem relevante faglige organisationer og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2019 eller snarest muligt. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes til hemmelig og opretholde godkendelsen. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Udover et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport og flytter til nyt domicil på Kalvebod Brygge pr. 2. januar 2019. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vil du vide mere om os Finder du jobbet interessant, kan du læse mere om os på tbst.dk eller ringe til IT-chef Sisse Tønnes Hertz på tlf. 4178 0296 eller teamkoordinator Erik Ravndal Jensen på tlf. 4178 0065. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis via styrelsens ansøgningsportal på tbst.dk senest den 6. januar 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen har brug for en dygtig IT-supporter til spændende og udfordrende opgaver i et moderne IT-miljø.

Du vil indgå i styrelsens IT-driftsteam, som består af 7 engagerede og erfarne 1. og 2. level supportere, der står for drift, vedligeholdelse og support af styrelsens IT-miljø for alle styrelsens 550 medarbejdere. I teamet lægger vi stor vægt på et højt serviceniveau og et engagement ud over det sædvanlige, og det sker i en uformel omgangstone og god plads til humor.

Fordelene ved at arbejde hos os
Styrelsen flytter pr. 2. januar til nyt domicil, og der vil derfor være rig mulighed for at være med til at forme den fremtidige IT-support i vores nye hus. IT-drift er en del af Center for Ressourcer, hvorunder Digitalisering, HR, Økonomi, Styring & Produktion også er organiseret.

Vi er en arbejdsplads i stadig forandring, hvor tingene går stærkt. Du skal derfor kunne trives i en hverdag, hvor dagene hurtigt går, men hvor vi samtidigt sætter en ære i at nå vores deadlines inden for aftalt tid.

Vi er en styrelse, hvor der er fokus på ”det gode arbejdsliv”. Det betyder i praksis, at vi er effektive, når vi er på arbejdet, og vi derigennem bestræber os på at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen.

Dine primære opgaver
1. level- og brugersupport med opgaver inden for HW/SW, Windows- og iOS-klienter, AD/policy, MSOffice, telefoni, print og netværk samt en portefølje af forskellige fagsystemer.

Betjene en servicedesk og supportere via mail/telefon og personlig henvendelser
Udføre on-site support i København samt remote support på vores lokationer på Bornholm samt i Ribe og Viborg.

Om dig
Vi forestiller os, at du er serviceorienteret, professionel og forstår at kommunikere med brugerne. Der er til tider meget travlt i teamet, og du skal derfor kunne trives med mange forskellige opgaver med korte deadlines, være hurtig til at tilegne dig nyt stof og søge informationer.

Som person besidder du følgende kompetencer og erfaringer:

  • En relevant IT-relateret uddannelse og gerne mindst 3 års erfaring som IT-supporter
  • Solidt kendskab til Microsoft-teknologier og gerne arbejdet en del med AD/GPO
  • Erfaring i både frontend og backend af Windows-platformen, herunder opbygning af AD og Policy
  • Kendskab til ITIL-principper og procedurer
  • Erfaring i anvendelse af Helpdesk-systemer til registrering af requests/cases
  • God til at dokumentere dit arbejde
  • Forandringsparat
  • Nysgerrig og videbegærlig
  • Ansvarsbevidst og ærekær
  • Topmotiveret og går forrest ved løsningen af opgaver
  • Arbejder selvstændigt
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem relevante faglige organisationer og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2019 eller snarest muligt.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes til hemmelig og opretholde godkendelsen.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet.

Udover et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport og flytter til nyt domicil på Kalvebod Brygge pr. 2. januar 2019.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vil du vide mere om os
Finder du jobbet interessant, kan du læse mere om os på tbst.dk eller ringe til IT-chef Sisse Tønnes Hertz på tlf. 4178 0296 eller teamkoordinator Erik Ravndal Jensen på tlf. 4178 0065.

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis via styrelsens ansøgningsportal på tbst.dk senest den 6. januar 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
TrafikstyrelsenKøbenhavn2018-12-11T00:00:002019-01-06T00:00:00
329927478Customer Service Agent for German Team in CopenhagenRobot At One.com we are looking for a dedicated new colleague to our German Customer Support Are you outgoing, quick-learning and interested in web-hosting? Are you fluent in written and spoken German? If so, send us your application - we need a new colleague like you at One.com! We would love to hear from you, if you: Speak and write fluent German Want to work with Technical Support in a globally oriented company Want to expand or utilise your technical knowledge about web-hosting and customer support Want to work in a multicultural environment with great colleagues and gain access to employee benefits such as health insurance, flexible working hours and a healthy and variated lunch scheme. How to succeed You will succeed in this position, if you are positive, open-minded, and ready to help where it is needed. If you are a committed and responsible person, we can t wait to receive your application! Ideally, you worked as a Customer Service Agent before, preferably within IT. If you have greater interest than experience in the area, we strongly encourage you to send us an application anyway. We are looking for talent and we will arrange for a thorough training in the first period of the employment. When you work in our Customer Support at One.com, you always need to bring your best skills in team-play and communication to work, and you will need the patience to work with diverse audiences with different knowledge and skill levels. Working at One.com As our new colleague, you will work in beautiful surroundings 5 minutes from Copenhagen Central Station. We offer a professional and informal work environment with a casual dress culture and competent colleagues from many different nationalities, as well as a great and varied lunch agreement. We want it to be fun to work at One.com, and social events are common besides monthly Friday Bars we have Team days and two annual company parties! The position is full-time with a minimum of 37,5 hours per week. Your working hours will be planned on a weekly schedule with 7,5 hours each day, excl. lunch. Work in weekends and evenings are scheduled by the Team Manager in corporation with the rest of the team. Anticipated start date is as soon as possible. The starting salary is DKK 20.600 pr. month and is adjusted yearly. Are you interested? We will process all incoming applications as they are received, so please upload your CV and a short application via the Apply Button as soon as possible. If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Anne Hansen, PA to Head of Support, via e-mail abh@one.com. One.com is an innovative provider of web hosting. We were established in 2002 in Denmark and are one of the leading companies in Europe regarding domains and sales of web hotels. Today, we host more than 1.5 million customers. One.com has offices located in Denmark, the Philippines, Dubai, and India.

At One.com we are looking for a dedicated new colleague to our German Customer Support

Are you outgoing, quick-learning and interested in web-hosting? Are you fluent in written and spoken German? If so, send us your application - we need a new colleague like you at One.com!

We would love to hear from you, if you:

  • Speak and write fluent German
  • Want to work with Technical Support in a globally oriented company
  • Want to expand or utilise your technical knowledge about web-hosting and customer support
  • Want to work in a multicultural environment with great colleagues and gain access to employee benefits such as health insurance, flexible working hours and a healthy and variated lunch scheme.

How to succeed

You will succeed in this position, if you are positive, open-minded, and ready to help where it is needed. If you are a committed and responsible person, we can’t wait to receive your application!

Ideally, you worked as a Customer Service Agent before, preferably within IT. If you have greater interest than experience in the area, we strongly encourage you to send us an application anyway. We are looking for talent and we will arrange for a thorough training in the first period of the employment.

When you work in our Customer Support at One.com, you always need to bring your best skills in team-play and communication to work, and you will need the patience to work with diverse audiences with different knowledge and skill levels.

Working at One.com

As our new colleague, you will work in beautiful surroundings 5 minutes from Copenhagen Central Station. We offer a professional and informal work environment with a casual dress culture and competent colleagues from many different nationalities, as well as a great and varied lunch agreement. We want it to be fun to work at One.com, and social events are common – besides monthly Friday Bars we have Team days and two annual company parties!

The position is full-time with a minimum of 37,5 hours per week. Your working hours will be planned on a weekly schedule with 7,5 hours each day, excl. lunch. Work in weekends and evenings are scheduled by the Team Manager in corporation with the rest of the team.

Anticipated start date is as soon as possible. The starting salary is DKK 20.600 pr. month and is adjusted yearly.

Are you interested?

We will process all incoming applications as they are received, so please upload your CV and a short application via the 'Apply Button' as soon as possible. If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Anne Hansen, PA to Head of Support, via e-mail abh@one.com.

One.com is an innovative provider of web hosting. We were established in 2002 in Denmark and are one of the leading companies in Europe regarding domains and sales of web hotels. Today, we host more than 1.5 million customers. One.com has offices located in Denmark, the Philippines, Dubai, and India.

ONE.COM A/SKøbenhavn2018-12-13T00:00:002019-02-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniker hos iRep i København (fuldtid)

iRep.DK - København N

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i...
Indrykket:25. oktober 2018
Udløbsdato:22. december 2018

Specialist til teknisk sikkerhedseftersyn

Forsvarets Efterretningstjeneste

København
Vil du være med til at beskytte Forsvaret mod spionage? Bærer du rundt på et brændende ønske om at videreudvikle dine tekniske færdigheder og vil du være en del af et godt og velfungerende team af specialister, som gennemfører tekniske sikkerhedseft...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

IT, software og data, Mindre opgave fra snarest muligt

Worksome ApS

København
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6249 Vi søger en effektiv it-kendt pers...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019

IT-supporter med teknikken i orden og et højt servicegen

Trafikstyrelsen

København
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen har brug for en dygtig IT-supporter til spændende og udfordrende opgaver i et moderne IT-miljø. Du vil indgå i styrelsens IT-driftsteam, som består af 7 engagerede og erfarne 1. og 2. level supportere, der står for ...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:6. januar 2019

Customer Service Agent for German Team in Copenhagen

ONE.COM A/S

København
At One.com we are looking for a dedicated new colleague to our German Customer Support Are you outgoing, quick-learning and interested in web-hosting? Are you fluent in written and spoken German? If so, send us your application - we need a new colle...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:7. februar 2019