Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Apple Tekniker Trainee

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT/ACMT)?

Mentech’s værksted, på Frederiksberg søger Apple tekniker.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACIT/ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012651Phoenix-7652aa0112019-06-03T00:00:00Apple Tekniker Trainee

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT/ACMT)?

Mentech’s værksted, på Frederiksberg søger Apple tekniker.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACIT/ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

2019-06-22T09:51:13.030 Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT ACMT)? Mentech s værksted, på Frederiksberg søger Apple tekniker. Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACIT ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os. Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.11jobnet7652aa01100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3514698MENTECH A/S11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmark0job@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent750322JobNet4979724497972410026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7652aa01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7652aa01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7652aa01&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7652aa01&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgHos MENTECH A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361577879Kristian HRjob@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark330071802It-koordinatorRobot It-koordinator til Statens Museum for Kunst Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator. Arbejdsopgaver Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed. Dine arbejdsopgaver består af: • Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift • Koordinering af nye it-projekter • Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software • Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici • Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere • Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig • Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg • Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed Kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du: • Har kendskab til it-drift • Har solid erfaring med informationssikkerhed og eller persondata • Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring • Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger • Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver • Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift • Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger • Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet. Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110. Ansøgning Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https: www.smk.dk article jobs senest den 25. august 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på Søg stillingen . Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober. SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.It-koordinator til Statens Museum for Kunst
Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst’s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator.

Arbejdsopgaver
Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed.

Dine arbejdsopgaver består af:

• Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift
• Koordinering af nye it-projekter
• Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software
• Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici
• Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere
• Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig
• Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg
• Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed

Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du:

• Har kendskab til it-drift
• Har solid erfaring med informationssikkerhed og/eller persondata
• Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring
• Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger
• Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver
• Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift
• Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger
• Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet.

Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør/administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør/administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110.

Ansøgning
Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https://www.smk.dk/article/jobs/ senest den 25. august 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på ”Søg stillingen”.

Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35.


Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober.

SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Statens Museum for KunstKøbenhavn K2019-08-13T00:00:002019-08-25T00:00:00
330066646Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af vores afdelinger i København. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af vores afdelinger i København.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMind
GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden


Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-08-01T00:00:002019-09-24T00:00:00
330061380IT Universitetet i København tilbyder en unik mulighed for at blive en del af IT-afdelingenRobot Har du interesse for at udforske nye teknologier og IT Værktøjer og har du erfaring med pakning og udrulning af softwarepakker? Har du en forkærlighed og nysgerrighed udi Microsoft environment? Trives du med en blanding af drift, udvikling og support? Som IT-medarbejder skal du, sammen med resten af IT-afdelingen, være ansvarlig for den daglige drift af ITU´s devices. Derudover får du en vigtig og vital rolle i et forestående Microsoft environment projekt hvor vi fokuserer på at udnytte mulighederne inden for Microsofts løsninger såsom O365, Intune, Two Factor Authentication, DLP, GDPR compliance, OneDrive, SharePoint etc. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende: Vedligeholde softwareimages til ITU s computere og andre devices Patchning og udrulning af software Second level support Deltage aktivt i projekter som f.eks. det forestående Microsoft environment projekt Administration udvikling af ITU s telefoniløsning. Vi forventer ikke, at du kan dække samtlige områder, men det er en fordel hvis du har: En solid forståelse af computere og deres styresystemer - Microsoft såvel som Apple Viden om og nysgerrighed for Microsoft incl. deres cloudbaserede løsninger, O365. En solid forståelse af It-sikkerhed og endpoint protection. En grundlæggende forståelse af netværk, relateret til devices. Erfaring med MDM værktøjer som f.eks. Capa Installer, Filewave, Intune Flair for at scripte og automatisere de opgaver, du kun vil løse manuelt én gang Kvalifikationer i god dokumentationspraksis Som nævnt har vi ikke en forventning om, at alle ovenstående områder er kendt stof for dig. Men har du viljen og energien til at udvikle dig selv, hører vi gerne fra dig. IT-Universitetet tilbyder ITU tilbyder et spændende og udfordrende job i et internationalt miljø med dygtige og gode kollegaer. Vi har en åben og uformel omgangstone og en afvekslende hverdag men også høje ambitioner som afdelingsledelsen står i spidsen for. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi har flekstid, hvilket giver gode muligheder for at få samspillet mellem arbejde og familieliv til at fungere optimalt. Ansættelse og aflønning Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der vil være mulighed for at forhandle individuelle tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte IT-Chef Henrik Ejby Bidstrup tlf. 7218 5110 indtil den 26. juli, hvis du ønsker yderligere information om stillingen. Efter den 26. juli kan du kontakte Karin Tjoa tlf. 2763 0999. Ansøgningsprocedure Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen Søg stillingen nederst i stillingsannoncen på vores hjemmeside: http: www.itu.dk stillinger. Ansøgningsfristen er den 1. september 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt løbende. IT-Universitetet benytter test i forbindelse med vores rekrutteringsforløb. IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Har du interesse for at udforske nye teknologier og IT Værktøjer og har du erfaring med pakning og udrulning af softwarepakker? Har du en forkærlighed og nysgerrighed udi Microsoft environment? Trives du med en blanding af drift, udvikling og support?

Som IT-medarbejder skal du, sammen med resten af IT-afdelingen, være ansvarlig for den daglige drift af ITU´s devices. Derudover får du en vigtig og vital rolle i et forestående Microsoft environment projekt – hvor vi fokuserer på at udnytte mulighederne inden for Microsofts løsninger såsom O365, Intune, Two Factor Authentication, DLP, GDPR compliance, OneDrive, SharePoint etc.



Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende:

  • Vedligeholde softwareimages til ITU’s computere og andre devices
  • Patchning og udrulning af software
  • Second level support
  • Deltage aktivt i projekter som f.eks. det forestående Microsoft environment projekt
  • Administration/udvikling af ITU’s telefoniløsning.


Vi forventer ikke, at du kan dække samtlige områder, men det er en fordel hvis du har:

  • En solid forståelse af computere og deres styresystemer - Microsoft såvel som Apple
  • Viden om og nysgerrighed for Microsoft incl. deres cloudbaserede løsninger, O365.
  • En solid forståelse af It-sikkerhed og endpoint protection.
  • En grundlæggende forståelse af netværk, relateret til devices.
  • Erfaring med MDM værktøjer som f.eks. Capa Installer, Filewave, Intune
  • Flair for at scripte og automatisere de opgaver, du kun vil løse manuelt én gang
  • Kvalifikationer i god dokumentationspraksis


Som nævnt har vi ikke en forventning om, at alle ovenstående områder er kendt stof for dig. Men har du viljen og energien til at udvikle dig selv, hører vi gerne fra dig.

IT-Universitetet tilbyder
ITU tilbyder et spændende og udfordrende job i et internationalt miljø med dygtige og gode kollegaer. Vi har en åben og uformel omgangstone og en afvekslende hverdag – men også høje ambitioner som afdelingsledelsen står i spidsen for.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi har flekstid, hvilket giver gode muligheder for at få samspillet mellem arbejde og familieliv til at fungere optimalt.

Ansættelse og aflønning
Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.

Der vil være mulighed for at forhandle individuelle tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte IT-Chef Henrik Ejby Bidstrup tlf. 7218 5110 indtil den 26. juli, hvis du ønsker yderligere information om stillingen. Efter den 26. juli kan du kontakte Karin Tjoa tlf. 2763 0999.

Ansøgningsprocedure
Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen "Søg stillingen" nederst i stillingsannoncen på vores hjemmeside: http://www.itu.dk/stillinger.

Ansøgningsfristen er den 1. september 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt løbende. IT-Universitetet benytter test i forbindelse med vores rekrutteringsforløb.

IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

IT-Universitetet i KøbenhavnKøbenhavn S2019-07-17T00:00:002019-08-31T00:00:00
330072896Field IT supporter to FedExRobot Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new. A working day is divided into different shifts, that s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur. This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk. Job duties: As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies. The tasks include: With your guidance, you provide support for critical systems, networks equipment, in accordance with defined standards timelines. Includes specific types of installs upgrades maintenance. Help co-workers with IT registration, including user feedback Work with incoming IT problems Educate and support within FedEx IT systems Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future. We are looking for: We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field. Flair for IT and general technical knowledge Basic PC skills, Windows skills Fluent in English, both written and spoken We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally. MORE INFORMATIONS: Start: As soon as possible Extent: Full-time Location: Kastrup Contact: Recruitment consultant Louise Johansson This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk). To apply for the job click on Apply below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail. We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection interview phase. Apply here!

Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here!

About the role:

On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new.

A working day is divided into different shifts, that’s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are; 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur.

This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk.

Job duties:

As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies.

The tasks include:

With your guidance, you provide support for critical systems, networks & equipment, in accordance with defined standards & timelines. Includes specific types of installs/upgrades/maintenance.

  • Help co-workers with IT registration, including user feedback
  • Work with incoming IT problems
  • Educate and support within FedEx IT systems
  • Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees

To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future.

We are looking for:

We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field.

  • Flair for IT and general technical knowledge
  • Basic PC skills, Windows skills
  • Fluent in English, both written and spoken

We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally.

MORE INFORMATIONS:

  • Start: As soon as possible
  • Extent: Full-time
  • Location: Kastrup
  • Contact: Recruitment consultant Louise Johansson

This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk).

To apply for the job – click on “Apply” below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible!

We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail.

We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

Apply here!

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKastrup2019-08-14T00:00:002019-10-09T00:00:00
330072742IT- supporter søges til teknisk førstehjælp til Danmarks sundhedsforskereRobot Om Forskerservice I Forskerservice er vi med til at sikre gode vilkår for sundhedsforskningen i Danmark ved at vejlede forskere om de nationale sundhedsregistre og give adgang til data. Adgangen til data sker primært via en fjernadgang (RDP) til Sundhedsdatastyrelsens Forskermaskine. På Forskermaskinen har vi et par hundrede brugere, og der kommer hele tiden flere til. Det betyder, at der dagligt kommer mange spændende og varierende henvendelser. Forskerservice varetager den tekniske IT-drift og -support af Forskermaskinen. Forskerservice er organisatorisk placeret i afdelingen Formidling i Sundhedsdatastyrelsen under Sundheds- og Ældreministeriet. Vi er et team på 15 medarbejdere med meget forskellige kompetencer og uddannelsesmæssig baggrund. Dit arbejde Som IT-supporter yder du teknisk førstehjælp over telefon og på mail. Du redder dagen for vores brugere, fordi du kan hjælpe og vejlede, så alle kan forstå det. Du vil løbende være i tæt kontakt med dine kollegaer i Forskerservice og Sundhedsdatastyrelsens it-organisation. Dine primære arbejdsopgaver: Visitere og løse tekniske problemer for brugere af Forskermaskinen Opdatere programmer, softwarepakker og licenser på Forskermaskinen Tildele privilegier til nye og eksisterende medarbejdere Løbende driftsovervågning Brugeradministration Hjælpe kollegaer med tekniske problemer Bestille IT-udstyr og opsætning af arbejdsstationer Være i dialog med IT-afdelingen og it-sikkerhedsfolk om implementering af nye produkter Idriftsættelse og test af systemer, da vi står over for implementering af flere nye systemer. Ved siden af de primære arbejdsopgaver forestiller vi os, at du skal bidrage til en række andre tekniske opgaver afhængigt af din profil. De tekniske medarbejdere i Forskerservice supporterer og videreudvikler også vores sharefile-løsning, CRM-system, signeringsløsning samt vores databaser. Værktøjer og sprog: I Forskerservice anvender vi følgende værktøjer: Microsoft Office, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SQL Server Management Studio og følgende sprog: Powershell, VBA, SQL og SAS Din uddannelse og erfaring Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT, som f.eks. IT-Supporter, IT-Teknolog eller Datamatiker eller relevant erhvervserfaring, der har givet dig lignende kompetencer. Hvis du har interesse og måske erfaring med programmering vil det være en fordel. Dine personlige kvalifikationer Du er: serviceminded og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt effektiv og kan løse flere opgaver ad gangen ansvarlig og overholder aftaler og deadlines i stand til at arbejde selvstændigt, såvel som sammen med andre og har lyst til at indgå i et team, der arbejder tæt sammen. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads, med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København, med nem adgang til offentlig transport. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikernes Centralorganisation Eller Du vil blive ansat i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontorfunktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK STAT eller HK-Samdata. Der er tale om en varig stilling på fuld tid. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til specialkonsulent Lars Stehr Larsen, på tlf. 3268 9205 eller it-medarbejder Christian Formsgaard Jensen på tlf. 3268 9231. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 36 og 37 med tiltrædelse snarest muligt.Om Forskerservice
I Forskerservice er vi med til at sikre gode vilkår for sundhedsforskningen i Danmark ved at vejlede forskere om de nationale sundhedsregistre og give adgang til data. Adgangen til data sker primært via en fjernadgang (RDP) til Sundhedsdatastyrelsens Forskermaskine. På Forskermaskinen har vi et par hundrede brugere, og der kommer hele tiden flere til. Det betyder, at der dagligt kommer mange spændende og varierende henvendelser. Forskerservice varetager den tekniske IT-drift og -support af Forskermaskinen.

Forskerservice er organisatorisk placeret i afdelingen Formidling i Sundhedsdatastyrelsen under Sundheds- og Ældreministeriet. Vi er et team på 15 medarbejdere med meget forskellige kompetencer og uddannelsesmæssig baggrund.

Dit arbejde
Som IT-supporter yder du teknisk førstehjælp over telefon og på mail. Du redder dagen for vores brugere, fordi du kan hjælpe og vejlede, så alle kan forstå det.

Du vil løbende være i tæt kontakt med dine kollegaer i Forskerservice og Sundhedsdatastyrelsens it-organisation.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Visitere og løse tekniske problemer for brugere af Forskermaskinen
  • Opdatere programmer, softwarepakker og licenser på Forskermaskinen
  • Tildele privilegier til nye og eksisterende medarbejdere
  • Løbende driftsovervågning
  • Brugeradministration
  • Hjælpe kollegaer med tekniske problemer
  • Bestille IT-udstyr og opsætning af arbejdsstationer
  • Være i dialog med IT-afdelingen og it-sikkerhedsfolk om implementering af nye produkter
  • Idriftsættelse og test af systemer, da vi står over for implementering af flere nye systemer.
Ved siden af de primære arbejdsopgaver forestiller vi os, at du skal bidrage til en række andre tekniske opgaver afhængigt af din profil. De tekniske medarbejdere i Forskerservice supporterer og videreudvikler også vores sharefile-løsning, CRM-system, signeringsløsning samt vores databaser.

Værktøjer og sprog:

I Forskerservice anvender vi følgende værktøjer: Microsoft Office, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SQL Server Management Studio og følgende sprog: Powershell, VBA, SQL og SAS

Din uddannelse og erfaring
Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT, som f.eks. IT-Supporter, IT-Teknolog eller Datamatiker eller relevant erhvervserfaring, der har givet dig lignende kompetencer. Hvis du har interesse og måske erfaring med programmering vil det være en fordel.

Dine personlige kvalifikationer

Du er:

  • serviceminded og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt
  • effektiv og kan løse flere opgaver ad gangen
  • ansvarlig og overholder aftaler og deadlines
  • i stand til at arbejde selvstændigt, såvel som sammen med andre og har lyst til at indgå i et team, der arbejder tæt sammen.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer.

Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads, med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København, med nem adgang til offentlig transport.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikernes Centralorganisation

Eller

Du vil blive ansat i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontorfunktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK/STAT eller HK-Samdata.

Der er tale om en varig stilling på fuld tid.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til specialkonsulent Lars Stehr Larsen, på tlf. 3268 9205 eller it-medarbejder Christian Formsgaard Jensen på tlf. 3268 9231.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 36 og 37 med tiltrædelse snarest muligt.

SundhedsdatastyrelsenKøbenhavn S2019-08-14T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

It-koordinator

Statens Museum for Kunst

København K
It-koordinator til Statens Museum for Kunst Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige faglighe...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af ...
Indrykket:1. august 2019
Udløbsdato:24. september 2019

IT Universitetet i København tilbyder en unik mulighed for at blive en del af IT-afdelingen

IT-Universitetet i København

København S
Har du interesse for at udforske nye teknologier og IT Værktøjer og har du erfaring med pakning og udrulning af softwarepakker? Har du en forkærlighed og nysgerrighed udi Microsoft environment? Trives du med en blanding af drift, udvikling og suppor...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Field IT supporter to FedEx

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Kastrup
Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On b...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

IT- supporter søges til teknisk førstehjælp til Danmarks sundhedsforskere

Sundhedsdatastyrelsen

København S
Om Forskerservice I Forskerservice er vi med til at sikre gode vilkår for sundhedsforskningen i Danmark ved at vejlede forskere om de nationale sundhedsregistre og give adgang til data. Adgangen til data sker primært via en fjernadgang (RDP) til Sun...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:28. august 2019