Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Applikationsspecialist til Amgros' SharePoint løsninger

Kan du skabe værdi i samspillet mellem IT og forretningen? Og drømmer du om et job, hvor ansvar går hånd-i-hånd med mulighederne for at udvikle dig? Så behøver du ikke lede længere. I Amgros får du nemlig muligheden for at være med til at skabe de bedste forudsætninger for gode it-løsninger. Har du tilmed stor erfaring med SharePoint og erfaring med de muligheder, som Office365 tilbyder, bør du absolut læse videre. Vi har nemlig lige nu en ledig stilling som applikationsspecialist, hvor du vil få en enestående mulighed for at bidrage til udvikling og drift af Amgros’ forretning.

Amgros’ kerneopgave er sammen med andre sundhedsaktører at skabe forudsætninger for mere sundhed. I Amgros har vi derfor stort fokus på at sikre, at organisationen har de nødvendige redskaber til at samarbejde og løse opgaver effektivt og sikkert, såvel internt som sammen med vores tætte samarbejdspartnere.

I IT har vi lige nu mange spændende igangværende opgaver og lige så mange, der venter på at komme i gang. Som applikationsspecialist får du mulighed for at være med til at sætte rammerne for udvikling, konfiguration og drift af Amgros IT-miljø og herunder præge den strategiske retning for Amgros samarbejdsløsninger. I mange af dine opgaver vil du få et tæt, fagligt udfordrende og udviklende samarbejde med særdeles kompetente samarbejdspartnere, internt som eksternt.

Konkret kommer du bl.a. til at arbejde med rådgivning og træning, konfiguration, test og validering og den fortsatte udvikling af vores forskellige SharePoint-løsninger. Dine primære opgaver og ansvar i samarbejdet bliver:

  • Ansvarlig for udvalgte forretningsapplikationer, herunder
    • Styring og prioritering af ændringsønsker
    • Vedligehold af systemdokumentation i henhold til Amgros’ IT-kvalitetspolitikker- og håndbog
    • Forvaltning af nye releases, herunder planlægning og gennemførelse af test i henhold til Amgros’ IT-kvalitetspolitik
    • Rådgivning på SharePoint løsninger, der skal understøtte forretningens behov
    • Ansvarlig for incident-håndtering på Amgros’ SharePoint-løsninger
    • Konfigurere og vedligeholde miljøer i SharePoint
  • Deltagelse i projekter omkring nye løsninger, der understøtter Amgros’ forretning
  • Deltagelse i interne og eksterne arbejdsgrupper
  • Medspiller i forhold til forvaltning af Amgros’ IT-strategi
  • At være ajour med seneste trends og teknologi på markedet i forhold til Amgros’ behov (Microsoft)
Udadvendt pragmatiker med konkret erfaring inden for IT
Du har en relevant uddannelse og minimum tre års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med vedligehold og konfiguration af primært SharePoint, men også gerne andre af Microsofts samarbejdsværktøjer i Office 365. Blandt andet ved du, hvordan man kan konfigurere No Code løsninger ved hjælp af standard-funktionalitet, så vi i højere grad kan støtte op omkring den faglige og forretningsmæssige udvikling i Amgros.

Som person evner du at omsætte selv komplekse forretningsbehov til enkle løsninger. Dine hidtidige jobs har lært dig at udføre dit arbejde indenfor virksomhedens politikker og procedurer, og du har god forretningsforståelse. Du fokuserer på mål, fremdrift og resultater, og du trives i et miljø, hvor selvledelse vægtes højt. Som person har du drive, en professionel tilgang og er kendetegnet ved at være systematisk og struktureret. Derudover håber vi, at du – som os – er rummelig, udadvendt og kan holde humøret højt, også når der er travlt.

Som person skal du trives i en rolle med en stor berøringsflade på tværs af hele organisationen. Som en del af dette er du mindst lige så god til at lytte som til at tale, og du kan finde balancen mellem at udfordre, stå fast og pragmatisk acceptere andres holdninger. Du kan gennemskue problemstillinger, finde løsninger, samt ikke mindst formidle dine konklusioner og anbefalinger på en måde, der giver mening for personer uden din dybe kompetence på området – og du kan forklare, forenkle, samt sikre forståelse og handling. I den sammenhæng skal du også have lyst til at deltage i projektarbejde og samarbejde på tværs af faggrupper, organisationen og vores samarbejdspartnere.

IT og Projekt – din nye afdeling
Du får 20 gode kolleger i IT og Projekt. Vi står for den informations- og kommunikationsteknologiske innovation og udvikling hos Amgros. Vi arbejder med udviklingsprojekter og opgaver indenfor områder som klinisk farmaci, logistik og lægemiddelfremstilling. Vi har et stærkt sammenhold i et åbent og afslappet miljø, hvor der altid er plads til at grine sammen. Vi er overbeviste om, at de bedste resultater skabes af medarbejdere, der har det godt og er i balance, så god work-life-balance bliver også en del af dit arbejdsliv i Amgros.

Kontakt og ansøgning
Ansøgningsfristen er søndag 2. august 2020. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker processen, når vi har fundet den rigtige til jobbet.

Lyder jobbet og udfordringerne interessante, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Ønsker du flere oplysninger om stillingen eller Amgros som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte HR afdelingen på hr-afdelingen@amgros.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.