Applus Bilsyn søger finsktalende økonomiassistent med fokus på kreditor og finans

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes?

Applus Bilsyn søger en økonomiassistent til vores finance team, der har passion for service, kvalitet og detalje og som vil være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst.

Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst.

Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

Du vil få reference til økonomichefen og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, hvor arbejdsopgaverne løses i et tæt samarbejde i teamet, der selvstændigt planlægger, koordinerer og løser regnskabstekniske opgaver i samarbejde med controllere og øvrige kolleger i organisationen.

Vores finske søsterselskab (K1 Katsastajat Oy) ledes også af den danske økonomichef og CEO med en mindre økonomifunktion i Finland. Du vil derfor også være backup for dine finske kolleger, primært i forbindelse med ferier.

Der foretages månedlig rapportering til Group Finance i Spanien, hvilket stiller krav til overholdelse af deadlines og kvalitet af data.

Du vil som økonomiassistent hos os få opgaver inden for følgende:

  • Kreditorhåndtering, herunder sikring af flow/bogføring af fakturaer via elektronisk indscan-system, betalinger, samt afstemning af kontoudtog
  • Rapportering til eksterne myndigheder, herunder moms, punktafgifter m.v.
  • Udarbejdelse af statistikker og månedlig omkostningsopfølgning
  • Løbende afstemninger, samt deltagelse i opgaverne omkring måneds- og årsafslutningen
  • Behandling af ordrer og forespørgsler i vores webshop
  • Forskellige administrative og servicebetonede opgaver, herunder bestilling af kontorartikler
  • Kasseopgørelser (vekselpenge) fra synshallerne
  • Håndtering af udlæg og rejseafregninger
  • Backup for bogholderiet i vores finske søsterselskab

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring fra en lignende stilling som fx økonomimedarbejder, bogholder eller har siddet på et revisionskontor.

Du har minimum 7 års erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, og du må meget gerne have erfaring fra en virksomhed med en international berøringsflade, der f.eks. sætter dig i stand til at forstå og håndtere koncernkrav til procedurer og dokumentation.

Det er et krav, at du behersker dansk på højt niveau, ligesom du skal kunne formulere dig i skrift og tale på engelsk og finsk på et rimeligt niveau. Dertil gerne tysk, men det er ikke et krav.

Du er fortrolig med Office-pakken, og du er erfaren Excel-bruger.

Du har kendskab til momsloven i forhold til kontering af omkostningsbilag, rejseafregninger og udlæg.

Hvad kan du forvente af os?

En interessant stilling, der giver gode regnskabstekniske udfordringer i en dynamisk og spændende virksomhed. Du får en afvekslende og lærerig hverdag med selvstændige ansvarsområder samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger.

Er dette noget for dig?

Du vil blive ansat som funktionær på en individuel kontrakt og hertil kommer en attraktiv bonus.

Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettet administration i Høje Taastrup tæt ved offentlig transport.

Til stillingen hører selvfølgelig også en attraktiv pensionsordning samt virksomhedsbetalt helbreds- og sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Jesper H. Hansen på mobil 60 15 11 57 eller jesper.h.hansen@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com

Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – så skynd dig at sende din ansøgning. 

Applus Danmark A/S er en del af det internationale Applus+, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

I Danmark markedsføres Applus Danmark A/S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser.

Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus’ internationale services på www.applus.com

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042712Phoenix-f08691e712019-06-13T00:00:00Applus Bilsyn søger finsktalende økonomiassistent med fokus på kreditor og finans

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes?

Applus Bilsyn søger en økonomiassistent til vores finance team, der har passion for service, kvalitet og detalje og som vil være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst.

Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst.

Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

Du vil få reference til økonomichefen og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, hvor arbejdsopgaverne løses i et tæt samarbejde i teamet, der selvstændigt planlægger, koordinerer og løser regnskabstekniske opgaver i samarbejde med controllere og øvrige kolleger i organisationen.

Vores finske søsterselskab (K1 Katsastajat Oy) ledes også af den danske økonomichef og CEO med en mindre økonomifunktion i Finland. Du vil derfor også være backup for dine finske kolleger, primært i forbindelse med ferier.

Der foretages månedlig rapportering til Group Finance i Spanien, hvilket stiller krav til overholdelse af deadlines og kvalitet af data.

Du vil som økonomiassistent hos os få opgaver inden for følgende:

  • Kreditorhåndtering, herunder sikring af flow/bogføring af fakturaer via elektronisk indscan-system, betalinger, samt afstemning af kontoudtog
  • Rapportering til eksterne myndigheder, herunder moms, punktafgifter m.v.
  • Udarbejdelse af statistikker og månedlig omkostningsopfølgning
  • Løbende afstemninger, samt deltagelse i opgaverne omkring måneds- og årsafslutningen
  • Behandling af ordrer og forespørgsler i vores webshop
  • Forskellige administrative og servicebetonede opgaver, herunder bestilling af kontorartikler
  • Kasseopgørelser (vekselpenge) fra synshallerne
  • Håndtering af udlæg og rejseafregninger
  • Backup for bogholderiet i vores finske søsterselskab

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring fra en lignende stilling som fx økonomimedarbejder, bogholder eller har siddet på et revisionskontor.

Du har minimum 7 års erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, og du må meget gerne have erfaring fra en virksomhed med en international berøringsflade, der f.eks. sætter dig i stand til at forstå og håndtere koncernkrav til procedurer og dokumentation.

Det er et krav, at du behersker dansk på højt niveau, ligesom du skal kunne formulere dig i skrift og tale på engelsk og finsk på et rimeligt niveau. Dertil gerne tysk, men det er ikke et krav.

Du er fortrolig med Office-pakken, og du er erfaren Excel-bruger.

Du har kendskab til momsloven i forhold til kontering af omkostningsbilag, rejseafregninger og udlæg.

Hvad kan du forvente af os?

En interessant stilling, der giver gode regnskabstekniske udfordringer i en dynamisk og spændende virksomhed. Du får en afvekslende og lærerig hverdag med selvstændige ansvarsområder samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger.

Er dette noget for dig?

Du vil blive ansat som funktionær på en individuel kontrakt og hertil kommer en attraktiv bonus.

Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettet administration i Høje Taastrup tæt ved offentlig transport.

Til stillingen hører selvfølgelig også en attraktiv pensionsordning samt virksomhedsbetalt helbreds- og sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Jesper H. Hansen på mobil 60 15 11 57 eller jesper.h.hansen@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com

Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – så skynd dig at sende din ansøgning. 

Applus Danmark A/S er en del af det internationale Applus+, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

I Danmark markedsføres Applus Danmark A/S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser.

Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus’ internationale services på www.applus.com

 

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes? Applus Bilsyn søger en økonomiassistent til vores finance team, der har passion for service, kvalitet og detalje og som vil være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst. Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst. Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC). Du vil få reference til økonomichefen og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, hvor arbejdsopgaverne løses i et tæt samarbejde i teamet, der selvstændigt planlægger, koordinerer og løser regnskabstekniske opgaver i samarbejde med controllere og øvrige kolleger i organisationen. Vores finske søsterselskab (K1 Katsastajat Oy) ledes også af den danske økonomichef og CEO med en mindre økonomifunktion i Finland. Du vil derfor også være backup for dine finske kolleger, primært i forbindelse med ferier. Der foretages månedlig rapportering til Group Finance i Spanien, hvilket stiller krav til overholdelse af deadlines og kvalitet af data. Du vil som økonomiassistent hos os få opgaver inden for følgende: Kreditorhåndtering, herunder sikring af flow bogføring af fakturaer via elektronisk indscan-system, betalinger, samt afstemning af kontoudtog Rapportering til eksterne myndigheder, herunder moms, punktafgifter m.v. Udarbejdelse af statistikker og månedlig omkostningsopfølgning Løbende afstemninger, samt deltagelse i opgaverne omkring måneds- og årsafslutningen Behandling af ordrer og forespørgsler i vores webshop Forskellige administrative og servicebetonede opgaver, herunder bestilling af kontorartikler Kasseopgørelser (vekselpenge) fra synshallerne Håndtering af udlæg og rejseafregninger Backup for bogholderiet i vores finske søsterselskab Vores forventninger til dig: Du har erfaring fra en lignende stilling som fx økonomimedarbejder, bogholder eller har siddet på et revisionskontor. Du har minimum 7 års erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, og du må meget gerne have erfaring fra en virksomhed med en international berøringsflade, der f.eks. sætter dig i stand til at forstå og håndtere koncernkrav til procedurer og dokumentation. Det er et krav, at du behersker dansk på højt niveau, ligesom du skal kunne formulere dig i skrift og tale på engelsk og finsk på et rimeligt niveau. Dertil gerne tysk, men det er ikke et krav. Du er fortrolig med Office-pakken, og du er erfaren Excel-bruger. Du har kendskab til momsloven i forhold til kontering af omkostningsbilag, rejseafregninger og udlæg. Hvad kan du forvente af os? En interessant stilling, der giver gode regnskabstekniske udfordringer i en dynamisk og spændende virksomhed. Du får en afvekslende og lærerig hverdag med selvstændige ansvarsområder samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger. Er dette noget for dig? Du vil blive ansat som funktionær på en individuel kontrakt og hertil kommer en attraktiv bonus. Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettet administration i Høje Taastrup tæt ved offentlig transport. Til stillingen hører selvfølgelig også en attraktiv pensionsordning samt virksomhedsbetalt helbreds- og sundhedsforsikring. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Jesper H. Hansen på mobil 60 15 11 57 eller jesper.h.hansen@applus.com Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler så skynd dig at sende din ansøgning. Applus Danmark A S er en del af det internationale Applus , der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC). I Danmark markedsføres Applus Danmark A S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser. Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus internationale services på www.applus.com11jobnetf08691e7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3546564APPLUS DANMARK A/S11Høje Taastrup Boulevard 232630TaastrupDKDanmark0hr.dk@applus.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777620JobNet5004280500428010013-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341918Økonomiassistent3Økonomi362082921hr.dk@applus.comhr.dk@applus.comDKDanmarkDKDanmark3300490372 controllere søges til Aarhus Universitet i RoskildeRobot Brænder du for økonomistyring i et internationalt universitetsmiljø? Vil du være med til at skabe overblik over institut- og centerøkonomien for såvel økonomer, forskere og ledelse? Og vil du være med til at administrere spændende forskningsprojekter? Vi søger 2 nye og dygtige forretningscontrollere til Institut for Bioscience, Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi (DCE) alt sammen placeret i Roskilde. Som samarbejdspartnere for myndigheder og erhverv arbejder vi på et højt fagligt niveau for at sikre miljø og klima, og vi har brug for dig til at være med til at holde styr på økonomien undervejs. Forretningscontroller 1 søges til Institut for Bioscience, som har medarbejdere siddende i både Roskilde, Kalø og Silkeborg din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 5-10 rejsedage om året til de øvrige lokationer. Forretningscontroller 2 søges til Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 3-7 rejsedage pr. år. På kontoret i Roskilde bliver du nærmeste kollega med yderligere 1 forretningscontroller og 6 projektøkonomer. I økonomiteamet indgår desuden 3 projektøkonomer med placering i hhv. Silkeborg og på Kalø. Stillingen Som forretningscontroller bliver du en del af økonomiafdelingen på fakultetet Science Technology og kommer til at medvirke til den samlede opgaveløsning. Du vil referere til teamlederen i Roskilde. Som forretningscontroller bliver du sparringspartner i alle økonomiske spørgsmål for instituttets og centerets ledelse. I samarbejde med projektøkonomerne, som administrerer forskningsprojekterne, vil du få ansvaret for koordineringen af instituttets og centerets økonomi- og projektstyring. Som forretningscontroller bliver det din opgave - gennem tæt dialog - at rådgive i økonomiske spørgsmål. Endvidere vil du fungere som faglig og sparende koordinator for projektøkonomerne du vil være den, der samler alle trådene i forbindelse med budgetlægningen, de halvårlige forecasts og regnskabsafslutningen, og som generelt skaber det store overblik. Derudover vil du også administrere forskningsprojekter i samarbejde med forskere på instituttet. Jobbet i sin helhed er en blanding af faste driftsopgaver, løbende udviklings- og analyseopgaver og koordinering. Det udføres i tæt samarbejde med institutleder centerleder, projektledere og dine kollegaer i økonomicenteret. Mere konkret vil du blandt andet skulle varetage følgende:Have overblikket over den overordnede institutøkonomi, herunder løn, anlæg, finanslovsmidler, driftsomkostninger o.a.Budgetopfølgning og ledelsesrapportering, herunder bidrage til samlet rapportering på tværs af institutter til offentlige kunderKoordinering og konsolidering af budgetter, forecasts og regnskabsårsafslutningen i samarbejde med instituttet centret og økonomiteametØkonomisk administration af forskellige typer projekter, herunder budgetlægning, løbende opfølgning og afrapportering i dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnereDiverse ad hoc-analyser til projektopfølgning o.a.Godkendelse af fakturaer, rejseafregninger og øvrige betalinger m.v. Vi tilbyderEn spændende og unik arbejdsplads, hvor vi tilstræber en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget.En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selvom vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og dem, vi arbejder med, i øvrigt.Kollegaer med høj faglighed og gode muligheder for at udvikle sig gennem både opgaverne og efteruddannelse.Afvekslende arbejdsdage særligt som følge af vores meget brede kontaktflade både internt i økonomi og med de øvrige afdelinger på AU, men i høj grad også medarbejdere på institutterne og partnere uden for AU.En fuldtidsstilling (37 timer uge) med løn efter gældende overenskomst. Dine kvalifikationerRelevant økonomifaglig uddannelse (AC-niveau), der matcher opgaverneSolid regnskabsforståelseErfaren IT-bruger (særligt Excel og Navision, men også gerne RejsUd, IndFak og Power BI).Håndtere store datasæt, analyser, pivottabeller, etc.Struktureret med en evne til at sætte komplekse opgaver i systemForstår at balancere mellem regler, principper og en serviceorienteret tilgang til forskere og ledereStærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at tilpasse og formidle dine opfølgninger og analyser til aftagere på forskellige niveauer i organisationen (formidle økonomi for ikke-økonomer)Gode engelskkundskaberFaglig stolthed, lyst til at tage ansvar og evnen til at følge opgaverne til dørsPositiv indstilling og løsningsorienteret Det er vigtigt, at du evner at balancere behovet for høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, med det grundvilkår at du indgår i et team, hvor vi er afhængige af hinanden for at kunne levere en helhed. Vi lærer meget af hinanden, og det er derfor også vigtigt, at du har evnen og viljen til at dele din viden med dine kollegaer og også selv kan drage nytte af kollegers erfaringer. Samtaler forventes afholdt 16. august 2019. Har du spørgsmål Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Britt Vilstrup på mobil: 20 27 76 21 eller pr. mail: britt.vilstrup@au.dk Se evt. mere om ST Økonomi på vores hjemmeside: http: medarbejdere.au.dk administration oekonomi oekonomi-paa-fakulteterne oekonomi-paa-st Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst. Udgangspunktet vil være AC-overenskomsten, men det kunne, for den rette person, f.eks. også være være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 9. august 2019Brænder du for økonomistyring i et internationalt universitetsmiljø? Vil du være med til at skabe overblik over institut- og centerøkonomien for såvel økonomer, forskere og ledelse? Og vil du være med til at administrere spændende forskningsprojekter?

Vi søger 2 nye og dygtige forretningscontrollere til Institut for Bioscience, Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi (DCE) – alt sammen placeret i Roskilde. Som samarbejdspartnere for myndigheder og erhverv arbejder vi på et højt fagligt niveau for at sikre miljø og klima, og vi har brug for dig til at være med til at holde styr på økonomien undervejs.

Forretningscontroller 1 søges til Institut for Bioscience, som har medarbejdere siddende i både Roskilde, Kalø og Silkeborg – din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 5-10 rejsedage om året til de øvrige lokationer.

Forretningscontroller 2 søges til Institut for Miljøvidenskab og Nationalt Center for Miljø og Energi – din faste base vil være i Roskilde. Der må forventes 3-7 rejsedage pr. år.

På kontoret i Roskilde bliver du nærmeste kollega med yderligere 1 forretningscontroller og 6 projektøkonomer. I økonomiteamet indgår desuden 3 projektøkonomer med placering i hhv. Silkeborg og på Kalø.

Stillingen
Som forretningscontroller bliver du en del af økonomiafdelingen på fakultetet Science & Technology og kommer til at medvirke til den samlede opgaveløsning. Du vil referere til teamlederen i Roskilde.

Som forretningscontroller bliver du sparringspartner i alle økonomiske spørgsmål for instituttets og centerets ledelse. I samarbejde med projektøkonomerne, som administrerer forskningsprojekterne, vil du få ansvaret for koordineringen af instituttets og centerets økonomi- og projektstyring. Som forretningscontroller bliver det din opgave - gennem tæt dialog - at rådgive i økonomiske spørgsmål. Endvidere vil du fungere som faglig og sparende koordinator for projektøkonomerne; du vil være den, der samler alle trådene i forbindelse med budgetlægningen, de halvårlige forecasts og regnskabsafslutningen, og som generelt skaber det store overblik. Derudover vil du også administrere forskningsprojekter i samarbejde med forskere på instituttet.

Jobbet i sin helhed er en blanding af faste driftsopgaver, løbende udviklings- og analyseopgaver og koordinering. Det udføres i tæt samarbejde med institutleder/centerleder, projektledere og dine kollegaer i økonomicenteret. Mere konkret vil du blandt andet skulle varetage følgende:
  • Have overblikket over den overordnede institutøkonomi, herunder løn, anlæg, finanslovsmidler, driftsomkostninger o.a.
  • Budgetopfølgning og ledelsesrapportering, herunder bidrage til samlet rapportering på tværs af institutter til offentlige kunder
  • Koordinering og konsolidering af budgetter, forecasts og regnskabsårsafslutningen i samarbejde med instituttet/centret og økonomiteamet
  • Økonomisk administration af forskellige typer projekter, herunder budgetlægning, løbende opfølgning og afrapportering i dialog med både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Diverse ad hoc-analyser til projektopfølgning o.a.
  • Godkendelse af fakturaer, rejseafregninger og øvrige betalinger m.v.

Vi tilbyder
  • En spændende og unik arbejdsplads, hvor vi tilstræber en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget.
  • En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selvom vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og dem, vi arbejder med, i øvrigt.
  • Kollegaer med høj faglighed og gode muligheder for at udvikle sig gennem både opgaverne og efteruddannelse.
  • Afvekslende arbejdsdage særligt som følge af vores meget brede kontaktflade både internt i økonomi og med de øvrige afdelinger på AU, men i høj grad også medarbejdere på institutterne og partnere uden for AU.
  • En fuldtidsstilling (37 timer/uge) med løn efter gældende overenskomst.

Dine kvalifikationer
  • Relevant økonomifaglig uddannelse (AC-niveau), der matcher opgaverne
  • Solid regnskabsforståelse
  • Erfaren IT-bruger (særligt Excel og Navision, men også gerne RejsUd, IndFak og Power BI).
  • Håndtere store datasæt, analyser, pivottabeller, etc.
  • Struktureret med en evne til at sætte komplekse opgaver i system
  • Forstår at balancere mellem regler, principper og en serviceorienteret tilgang til forskere og ledere
  • Stærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at tilpasse og formidle dine opfølgninger og analyser til aftagere på forskellige niveauer i organisationen (formidle økonomi for ikke-økonomer)
  • Gode engelskkundskaber
  • Faglig stolthed, lyst til at tage ansvar og evnen til at følge opgaverne til dørs
  • Positiv indstilling og løsningsorienteret

Det er vigtigt, at du evner at balancere behovet for høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, med det grundvilkår at du indgår i et team, hvor vi er afhængige af hinanden for at kunne levere en helhed. Vi lærer meget af hinanden, og det er derfor også vigtigt, at du har evnen og viljen til at dele din viden med dine kollegaer og også selv kan drage nytte af kollegers erfaringer.

Samtaler forventes afholdt 16. august 2019.

Har du spørgsmål
Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Britt Vilstrup på mobil: 20 27 76 21 eller pr. mail: britt.vilstrup@au.dk

Se evt. mere om ST Økonomi på vores hjemmeside:
http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/oekonomi-paa-fakulteterne/oekonomi-paa-st/

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst. Udgangspunktet vil være AC-overenskomsten, men det kunne, for den rette person, f.eks. også være være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
9. august 2019

 

Aarhus UniversitetRoskilde2019-06-25T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

2 controllere søges til Aarhus Universitet i Roskilde

Aarhus Universitet

Roskilde
Brænder du for økonomistyring i et internationalt universitetsmiljø? Vil du være med til at skabe overblik over institut- og centerøkonomien for såvel økonomer, forskere og ledelse? Og vil du være med til at administrere spændende forskningsprojekte...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019