Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Applus Bilsyn søger finsktalende økonomiassistent med fokus på kreditor og finans

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes?

Applus Bilsyn søger en økonomiassistent til vores finance team, der har passion for service, kvalitet og detalje og som vil være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst.

Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst.

Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

Du vil få reference til økonomichefen og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, hvor arbejdsopgaverne løses i et tæt samarbejde i teamet, der selvstændigt planlægger, koordinerer og løser regnskabstekniske opgaver i samarbejde med controllere og øvrige kolleger i organisationen.

Vores finske søsterselskab (K1 Katsastajat Oy) ledes også af den danske økonomichef og CEO med en mindre økonomifunktion i Finland. Du vil derfor også være backup for dine finske kolleger, primært i forbindelse med ferier.

Der foretages månedlig rapportering til Group Finance i Spanien, hvilket stiller krav til overholdelse af deadlines og kvalitet af data.

Du vil som økonomiassistent hos os få opgaver inden for følgende:

  • Kreditorhåndtering, herunder sikring af flow/bogføring af fakturaer via elektronisk indscan-system, betalinger, samt afstemning af kontoudtog
  • Rapportering til eksterne myndigheder, herunder moms, punktafgifter m.v.
  • Udarbejdelse af statistikker og månedlig omkostningsopfølgning
  • Løbende afstemninger, samt deltagelse i opgaverne omkring måneds- og årsafslutningen
  • Behandling af ordrer og forespørgsler i vores webshop
  • Forskellige administrative og servicebetonede opgaver, herunder bestilling af kontorartikler
  • Kasseopgørelser (vekselpenge) fra synshallerne
  • Håndtering af udlæg og rejseafregninger
  • Backup for bogholderiet i vores finske søsterselskab

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring fra en lignende stilling som fx økonomimedarbejder, bogholder eller har siddet på et revisionskontor.

Du har minimum 7 års erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, og du må meget gerne have erfaring fra en virksomhed med en international berøringsflade, der f.eks. sætter dig i stand til at forstå og håndtere koncernkrav til procedurer og dokumentation.

Det er et krav, at du behersker dansk på højt niveau, ligesom du skal kunne formulere dig i skrift og tale på engelsk og finsk på et rimeligt niveau. Dertil gerne tysk, men det er ikke et krav.

Du er fortrolig med Office-pakken, og du er erfaren Excel-bruger.

Du har kendskab til momsloven i forhold til kontering af omkostningsbilag, rejseafregninger og udlæg.

Hvad kan du forvente af os?

En interessant stilling, der giver gode regnskabstekniske udfordringer i en dynamisk og spændende virksomhed. Du får en afvekslende og lærerig hverdag med selvstændige ansvarsområder samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger.

Er dette noget for dig?

Du vil blive ansat som funktionær på en individuel kontrakt og hertil kommer en attraktiv bonus.

Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettet administration i Høje Taastrup tæt ved offentlig transport.

Til stillingen hører selvfølgelig også en attraktiv pensionsordning samt virksomhedsbetalt helbreds- og sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Jesper H. Hansen på mobil 60 15 11 57 eller jesper.h.hansen@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com

Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – så skynd dig at sende din ansøgning. 

Applus Danmark A/S er en del af det internationale Applus+, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

I Danmark markedsføres Applus Danmark A/S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser.

Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus’ internationale services på www.applus.com

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042712Phoenix-f08691e712019-06-13T00:00:00Applus Bilsyn søger finsktalende økonomiassistent med fokus på kreditor og finans

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes?

Applus Bilsyn søger en økonomiassistent til vores finance team, der har passion for service, kvalitet og detalje og som vil være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst.

Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst.

Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

Du vil få reference til økonomichefen og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, hvor arbejdsopgaverne løses i et tæt samarbejde i teamet, der selvstændigt planlægger, koordinerer og løser regnskabstekniske opgaver i samarbejde med controllere og øvrige kolleger i organisationen.

Vores finske søsterselskab (K1 Katsastajat Oy) ledes også af den danske økonomichef og CEO med en mindre økonomifunktion i Finland. Du vil derfor også være backup for dine finske kolleger, primært i forbindelse med ferier.

Der foretages månedlig rapportering til Group Finance i Spanien, hvilket stiller krav til overholdelse af deadlines og kvalitet af data.

Du vil som økonomiassistent hos os få opgaver inden for følgende:

  • Kreditorhåndtering, herunder sikring af flow/bogføring af fakturaer via elektronisk indscan-system, betalinger, samt afstemning af kontoudtog
  • Rapportering til eksterne myndigheder, herunder moms, punktafgifter m.v.
  • Udarbejdelse af statistikker og månedlig omkostningsopfølgning
  • Løbende afstemninger, samt deltagelse i opgaverne omkring måneds- og årsafslutningen
  • Behandling af ordrer og forespørgsler i vores webshop
  • Forskellige administrative og servicebetonede opgaver, herunder bestilling af kontorartikler
  • Kasseopgørelser (vekselpenge) fra synshallerne
  • Håndtering af udlæg og rejseafregninger
  • Backup for bogholderiet i vores finske søsterselskab

Vores forventninger til dig:

Du har erfaring fra en lignende stilling som fx økonomimedarbejder, bogholder eller har siddet på et revisionskontor.

Du har minimum 7 års erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, og du må meget gerne have erfaring fra en virksomhed med en international berøringsflade, der f.eks. sætter dig i stand til at forstå og håndtere koncernkrav til procedurer og dokumentation.

Det er et krav, at du behersker dansk på højt niveau, ligesom du skal kunne formulere dig i skrift og tale på engelsk og finsk på et rimeligt niveau. Dertil gerne tysk, men det er ikke et krav.

Du er fortrolig med Office-pakken, og du er erfaren Excel-bruger.

Du har kendskab til momsloven i forhold til kontering af omkostningsbilag, rejseafregninger og udlæg.

Hvad kan du forvente af os?

En interessant stilling, der giver gode regnskabstekniske udfordringer i en dynamisk og spændende virksomhed. Du får en afvekslende og lærerig hverdag med selvstændige ansvarsområder samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger.

Er dette noget for dig?

Du vil blive ansat som funktionær på en individuel kontrakt og hertil kommer en attraktiv bonus.

Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettet administration i Høje Taastrup tæt ved offentlig transport.

Til stillingen hører selvfølgelig også en attraktiv pensionsordning samt virksomhedsbetalt helbreds- og sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Jesper H. Hansen på mobil 60 15 11 57 eller jesper.h.hansen@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com

Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – så skynd dig at sende din ansøgning. 

Applus Danmark A/S er en del af det internationale Applus+, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

I Danmark markedsføres Applus Danmark A/S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser.

Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus’ internationale services på www.applus.com

 

2019-08-05T01:50:31.913 Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes? Applus Bilsyn søger en økonomiassistent til vores finance team, der har passion for service, kvalitet og detalje og som vil være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst. Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst. Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC). Du vil få reference til økonomichefen og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, hvor arbejdsopgaverne løses i et tæt samarbejde i teamet, der selvstændigt planlægger, koordinerer og løser regnskabstekniske opgaver i samarbejde med controllere og øvrige kolleger i organisationen. Vores finske søsterselskab (K1 Katsastajat Oy) ledes også af den danske økonomichef og CEO med en mindre økonomifunktion i Finland. Du vil derfor også være backup for dine finske kolleger, primært i forbindelse med ferier. Der foretages månedlig rapportering til Group Finance i Spanien, hvilket stiller krav til overholdelse af deadlines og kvalitet af data. Du vil som økonomiassistent hos os få opgaver inden for følgende: Kreditorhåndtering, herunder sikring af flow bogføring af fakturaer via elektronisk indscan-system, betalinger, samt afstemning af kontoudtog Rapportering til eksterne myndigheder, herunder moms, punktafgifter m.v. Udarbejdelse af statistikker og månedlig omkostningsopfølgning Løbende afstemninger, samt deltagelse i opgaverne omkring måneds- og årsafslutningen Behandling af ordrer og forespørgsler i vores webshop Forskellige administrative og servicebetonede opgaver, herunder bestilling af kontorartikler Kasseopgørelser (vekselpenge) fra synshallerne Håndtering af udlæg og rejseafregninger Backup for bogholderiet i vores finske søsterselskab Vores forventninger til dig: Du har erfaring fra en lignende stilling som fx økonomimedarbejder, bogholder eller har siddet på et revisionskontor. Du har minimum 7 års erfaring med ovenstående arbejdsopgaver, og du må meget gerne have erfaring fra en virksomhed med en international berøringsflade, der f.eks. sætter dig i stand til at forstå og håndtere koncernkrav til procedurer og dokumentation. Det er et krav, at du behersker dansk på højt niveau, ligesom du skal kunne formulere dig i skrift og tale på engelsk og finsk på et rimeligt niveau. Dertil gerne tysk, men det er ikke et krav. Du er fortrolig med Office-pakken, og du er erfaren Excel-bruger. Du har kendskab til momsloven i forhold til kontering af omkostningsbilag, rejseafregninger og udlæg. Hvad kan du forvente af os? En interessant stilling, der giver gode regnskabstekniske udfordringer i en dynamisk og spændende virksomhed. Du får en afvekslende og lærerig hverdag med selvstændige ansvarsområder samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Et uformelt arbejdsmiljø med erfarne og hjælpsomme kolleger. Er dette noget for dig? Du vil blive ansat som funktionær på en individuel kontrakt og hertil kommer en attraktiv bonus. Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettet administration i Høje Taastrup tæt ved offentlig transport. Til stillingen hører selvfølgelig også en attraktiv pensionsordning samt virksomhedsbetalt helbreds- og sundhedsforsikring. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Jesper H. Hansen på mobil 60 15 11 57 eller jesper.h.hansen@applus.com Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler så skynd dig at sende din ansøgning. Applus Danmark A S er en del af det internationale Applus , der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC). I Danmark markedsføres Applus Danmark A S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser. Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus internationale services på www.applus.com11jobnetf08691e7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3546564APPLUS DANMARK A/S11Høje Taastrup Boulevard 232630TaastrupDKDanmark0hr.dk@applus.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777620JobNet5004280500428010013-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08691e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341918Økonomiassistent3Økonomi362082921hr.dk@applus.comhr.dk@applus.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK