Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Apuls ApS søger Country Managers til Norge, Holland, Tyskland og Finland

Du bliver en del af et team og en scale up-virksomhed i stor udvikling! Et team med stor fokus på det sociale og viljen til at lykkes med det vi laver.

Apuls ApS er en "lille" virksomhed, med enorm vækst. Vi gør en dyd i at holde en MEGET høj team-spirit. Virksomheden har en helt flad struktur, så der er ikke langt fra medarbejder til leder hos Apuls.

At vi er en scale up-virksomhed betyder, at vi ikke længere er en start-up virksomhed, men nu har styr på alle de grundlæggende processer og de kommende år, udvides der på medarbejder stab, salgsmarkeder og egenproduktionen.

Ønsker du et job, hvor du har stor indflydelse og mulighed for udvikling, så er denne stilling lige noget for dig! 

Som country manager er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende stilling.

Jobbet indeholder:
  • Optimering og vedligeholdelse af website
  • Kundeservice via mail, telefon og chat
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du:
  • Er kunde- og serviceminded
  • Har gode IT kundskaber
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde:
  • Et spænende job i en scale up virksomhed med stor vækst
  • Grundig oplæring
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Du bliver en del af den førende webshop i branchen
Vi søger:
  • En flittig country manager til Norge.
  • Een ijverige country manager til Holland
  • Ein fleissiger country manager til Tyskland
  • Huolellinen country manager til Finland
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt via knappen "Send ansøgning".

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i STOR udvikling. Med mere end 100% vækst hvert år siden 2011 (200% i år 2019), betyder det at virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø.

Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte fitness brands.


Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330038084Phoenix-01d30a9512019-07-08T00:00:00Apuls ApS søger Country Managers til Norge, Holland, Tyskland og Finland
Du bliver en del af et team og en scale up-virksomhed i stor udvikling! Et team med stor fokus på det sociale og viljen til at lykkes med det vi laver.

Apuls ApS er en "lille" virksomhed, med enorm vækst. Vi gør en dyd i at holde en MEGET høj team-spirit. Virksomheden har en helt flad struktur, så der er ikke langt fra medarbejder til leder hos Apuls.

At vi er en scale up-virksomhed betyder, at vi ikke længere er en start-up virksomhed, men nu har styr på alle de grundlæggende processer og de kommende år, udvides der på medarbejder stab, salgsmarkeder og egenproduktionen.

Ønsker du et job, hvor du har stor indflydelse og mulighed for udvikling, så er denne stilling lige noget for dig! 

Som country manager er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende stilling.

Jobbet indeholder:
  • Optimering og vedligeholdelse af website
  • Kundeservice via mail, telefon og chat
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du:
  • Er kunde- og serviceminded
  • Har gode IT kundskaber
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde:
  • Et spænende job i en scale up virksomhed med stor vækst
  • Grundig oplæring
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Du bliver en del af den førende webshop i branchen
Vi søger:
  • En flittig country manager til Norge.
  • Een ijverige country manager til Holland
  • Ein fleissiger country manager til Tyskland
  • Huolellinen country manager til Finland
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt via knappen "Send ansøgning".

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i STOR udvikling. Med mere end 100% vækst hvert år siden 2011 (200% i år 2019), betyder det at virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø.

Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte fitness brands.


Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com

2019-07-20T00:51:05.640 Du bliver en del af et team og en scale up-virksomhed i stor udvikling! Et team med stor fokus på det sociale og viljen til at lykkes med det vi laver. Apuls ApS er en lille virksomhed, med enorm vækst. Vi gør en dyd i at holde en MEGET høj team-spirit. Virksomheden har en helt flad struktur, så der er ikke langt fra medarbejder til leder hos Apuls. At vi er en scale up-virksomhed betyder, at vi ikke længere er en start-up virksomhed, men nu har styr på alle de grundlæggende processer og de kommende år, udvides der på medarbejder stab, salgsmarkeder og egenproduktionen. Ønsker du et job, hvor du har stor indflydelse og mulighed for udvikling, så er denne stilling lige noget for dig! Som country manager er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende stilling. Jobbet indeholder:Optimering og vedligeholdelse af websiteKundeservice via mail, telefon og chatDiverse ad-hoc opgaverVi forventer at du:Er kunde- og servicemindedHar gode IT kundskaberEr god til at tage selvstændigt initiativVi kan tilbyde:Et spænende job i en scale up virksomhed med stor vækstGrundig oplæringSelvstændighed og ansvar i jobbetHjælpsomme og søde kollegaerDu bliver en del af den førende webshop i branchen Vi søger: En flittig country manager til Norge.Een ijverige country manager til HollandEin fleissiger country manager til TysklandHuolellinen country manager til FinlandArbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00 Tiltrædelse: hurtigst muligt Løn: efter aftale Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt via knappen Send ansøgning . Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i STOR udvikling. Med mere end 100 vækst hvert år siden 2011 (200 i år 2019), betyder det at virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte fitness brands. Se mere på vores ansøgersite: https: apuls.brandero.comapuls.brandero.com10Phoenix01d30a95101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-19T00:00:000000https://apuls.brandero.com/job/apuls-aps-soeger-country-managers-til-norge-holland-tyskland-og-finland-3779326083#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedenstedEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3541920Apuls ApS11Anker Andersens Vej 87160TørringDKDanmarkORS/01d30a95_logo.pngORS/Small/01d30a95_logo.png0dh@apuls.dkDKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent773489MwCareerSitePremium42a16901-6fd1-4c6c-9968-6f49df5bd2fb20190708001105-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgApuls ApS søger Country Managers til Norge, Holland, Tyskland og Finland12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder0Øvrige2Salg362014891Daniel Hougaarddh@apuls.dkDanmarkDanmark330105116Supporter med veludviklet servicegenRobot - til support og udviklingsopgaver af vores produkt, Wizdom. Vi er et operations team, der både dækker support og it-infrastruktur, og vi mangler en kollega eller to mere til vores dejlige kontor i Vejle. I afdelingen sidder vi indtil videre syv personer og måske dig. Vi leverer service til rigtig mange af vores, både nationale og internationale, kunder og partnere. Servicen er alt fra at hjælpe kunder med at style en webside til at udvikle nye features til dem. Vi sørger også for at vores kunder der kontakter os, bliver hjulpet videre i dagligdagen, hvis der opstår udfordringer i deres løsninger. Og så er er vi rigtig gode til at hjælpe hinanden, både i teamet og i Wizdom. Hvis du tænker det kunne være interessant for dig at være med i vores team, så har vi nogle forskellige områder det kan være en fordel du kender til et eller flere af punkterne: Kundesupport eller kundeservice Microsoft Azure Office 365 SharePoint Wizdom Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Support af vores eksisterende kunder af vores SharePoint-produkt, Wizdom. Fejlsøgning og fejlrettelser. Udviklingsopgaver for kunder. SharePoint-konfiguration. Evt. kan du deltage i vores attraktive vagtordning hver 6. uge. Vores ønsker til dig: Din tilgang til jobbet kan være mange. Enten kommer du med en teknisk baggrund, hvor du har været vant til at have indsigt i den bagvedliggende kodning, samtidig med at du har udviklet og supporteret i større SharePoint miljøer. Måske er du en erfaren IT-konsulent, som har varetaget virksomhedens interne support med primært fokus på SharePoint og cloud løsninger. Alternativt har du udviklet og designet software og ønsker nu at komme tættere på applikationssupport samt en mere bred kundekontakt. Uanset hvilken profil du kommer med, så skal vi nok lære dig op i vores produkt. Nu hvor du ved hvad vi ønsker af dig, så er der her nogle ekstra fordele ved at arbejde hos Wizdom og LiveTiles: Vi har super fleksible arbejdstider, så du kan balancere dit liv Du får fantastiske og super sjove kolleger, os ) Vi har masser af sociale aktiviteter, for både dig og din familie, som firmature, sommer- og vinterfester, fastelavn og juledekorationsarrangementer Hvis du kan lide at være aktiv så er der både løbeklubber, brætspilsaftner, plankeudfordringer og mulighed for gåture i den skønne skov vores kontor er placeret i Sundhedsordning Frokost og frugtordning Hvis du har lyst har du mulighed for at deltage i projekter, samt rejser til kunder eller en af vores andre kontorer i verden. Wizdom er en del af australske LiveTiles, der har hovedkontor i New York, og kontorer i London, Melbourne og Sydney. Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer. Opstart hurtigst muligt. Ansøgning: Send din ansøgning via ansøgningslinket. Vi indkalder til samtale løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest 20. oktober. Har du nogle spørgsmål, så skal du være velkommen til at kontakte Senior Operations Manager Igor Nikolic på telefon 31 77 93 03 eller igorn@wizdom-intranet.com. Vi ser frem til at høre fra dig. Wizdom is an equal opportunity employer and we value diversity at our company. We do not discriminate because of your race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

- til support og udviklingsopgaver af vores produkt, Wizdom.

Vi er et operations team, der både dækker support og it-infrastruktur, og vi mangler en kollega eller to mere til vores dejlige kontor i Vejle.

I afdelingen sidder vi indtil videre syv personer og måske dig. Vi leverer service til rigtig mange af vores, både nationale og internationale, kunder og partnere. Servicen er alt fra at hjælpe kunder med at style en webside til at udvikle nye features til dem. Vi sørger også for at vores kunder der kontakter os, bliver hjulpet videre i dagligdagen, hvis der opstår udfordringer i deres løsninger. Og så er er vi rigtig gode til at hjælpe hinanden, både i teamet og i Wizdom.

Hvis du tænker det kunne være interessant for dig at være med i vores team, så har vi nogle forskellige områder det kan være en fordel du kender til et eller flere af punkterne:

  • Kundesupport eller kundeservice
  • Microsoft Azure
  • Office 365
  • SharePoint
  • Wizdom

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Support af vores eksisterende kunder af vores SharePoint-produkt, Wizdom.
  • Fejlsøgning og fejlrettelser.
  • Udviklingsopgaver for kunder.
  • SharePoint-konfiguration.
  • Evt. kan du deltage i vores attraktive vagtordning hver 6. uge.

Vores ønsker til dig:
Din tilgang til jobbet kan være mange. Enten kommer du med en teknisk baggrund, hvor du har været vant til at have indsigt i den bagvedliggende kodning, samtidig med at du har udviklet og supporteret i større SharePoint miljøer.

Måske er du en erfaren IT-konsulent, som har varetaget virksomhedens interne support med primært fokus på SharePoint og cloud løsninger. Alternativt har du udviklet og designet software og ønsker nu at komme tættere på applikationssupport samt en mere bred kundekontakt.

Uanset hvilken profil du kommer med, så skal vi nok lære dig op i vores produkt.

Nu hvor du ved hvad vi ønsker af dig, så er der her nogle ekstra fordele ved at arbejde hos Wizdom og LiveTiles:

  • Vi har super fleksible arbejdstider, så du kan balancere dit liv
  • Du får fantastiske og super sjove kolleger, os ;)
  • Vi har masser af sociale aktiviteter, for både dig og din familie, som firmature, sommer- og vinterfester, fastelavn og juledekorationsarrangementer
  • Hvis du kan lide at være aktiv så er der både løbeklubber, brætspilsaftner, plankeudfordringer og mulighed for gåture i den skønne skov vores kontor er placeret i
  • Sundhedsordning
  • Frokost og frugtordning
  • Hvis du har lyst har du mulighed for at deltage i projekter, samt rejser til kunder eller en af vores andre kontorer i verden.

Wizdom er en del af australske LiveTiles, der har hovedkontor i New York, og kontorer i London, Melbourne og Sydney.

Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer.

Opstart hurtigst muligt.

Ansøgning:
Send din ansøgning via ansøgningslinket. Vi indkalder til samtale løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt dog senest 20. oktober. Har du nogle spørgsmål, så skal du være velkommen til at kontakte Senior Operations Manager Igor Nikolic på telefon 31 77 93 03 eller igorn@wizdom-intranet.com.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Wizdom is an equal opportunity employer and we value diversity at our company. We do not discriminate because of your race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

Wizdom A/SVejle2019-10-11T00:00:002019-10-20T00:00:00
330105527Deltidsjob som brander i GiveRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SGive2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330105552Deltidsjob som brander i VejleRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330105863Deltidsjob som brander i HorsensRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SHorsens2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330107864Kundesupporter med interesse for salgRobot Vi har en stor efterspørgsel på vores produkter samt tjenester og har derfor vi brug for en kundesupporter med interesse for salg. Hos Lockon ApS arbejder vi med smarte alarmløsninger til hjemmet. Vi har en komplet helhedsløsning til kunden, der skaber sikkerhed i hjemmet, og vi arbejder med de mest innovative og smarte løsninger på markedet. Hos Lockon ApS sætter vi kunden og kundens behov i centrum. Som kundesupporter sælger hos Lockons ApS kommer du ind i en salgsorienteret virksomhed med meget energi og højt tempo. Din baggrund og personlighed: For at få succes i jobbet skal du være en initiativrig selvstændig person, der har et godt overblik og kan yde en høj grad af service samtidig med, at du formår at følge opgaverne til dørs. Dit primære værktøj er telefonen, og du forstår at stille de helt rigtige spørgsmål for at finde ind til kernen af kundens ønsker og problemer. Du skal som minimum: Have IT-teknisk kendskab og erfaring med at arbejde med (PC MAC ANDROID IOS) Have erfaring med salg og kundeservice f.eks. fra en intern salgsfunktion gerne 2-3 års erfaring Være rolig, stabil og have erfaring med at tale med mennesker i forskellige aldre Være god til på en pædagogisk måde at forklare, hvordan kunden skal løse sit problem Kunne lide at møde nye mennesker og være hurtig til at skabe tillid Trives med at der skal ske noget, og at du skal bidrage til, at vi når vores fælles opstillede mål Kunne kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale. Vi værdsætter, at du har et godt humør, motiveres af forskelligartede opgaver samt har en positiv og proaktiv tilgang til opgaveløsningen og dine kolleger. Vi tilbyder dig: Intern produkt- og salgstræning Mulighed for at påvirke væksten i firmaet Positive og glade kolleger Inspirerende ledere, som har været i samme situation som dig. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Dan Tilly på 3145 8450. Ansøgningen sendes til: Direktør Dan Tilly på: dati@lockon.dk Ansættelse: Hurtigst muligt og samtaler gennemføres i takt med, at vi modtager ansøgningerne. Se mere om vores produkter og service på: www.lockon.dk

Vi har en stor efterspørgsel på vores produkter samt tjenester og har derfor vi brug for en kundesupporter med interesse for salg.

 

Hos Lockon ApS arbejder vi med smarte alarmløsninger til hjemmet. Vi har en komplet helhedsløsning til kunden, der skaber sikkerhed i hjemmet, og vi arbejder med de mest innovative og smarte løsninger på markedet. Hos Lockon ApS sætter vi kunden og kundens behov i centrum.

 

Som kundesupporter/sælger hos Lockons ApS kommer du ind i en salgsorienteret virksomhed med meget energi og højt tempo.

 

Din baggrund og personlighed:

For at få succes i jobbet skal du være en initiativrig selvstændig person, der har et godt overblik og kan yde en høj grad af service samtidig med, at du formår at følge opgaverne til dørs. Dit primære værktøj er telefonen, og du forstår at stille de helt rigtige spørgsmål for at finde ind til kernen af kundens ønsker og problemer. Du skal som minimum:

 

  • Have IT-teknisk kendskab og erfaring med at arbejde med (PC/MAC/ANDROID & IOS)
  • Have erfaring med salg og kundeservice f.eks. fra en intern salgsfunktion – gerne 2-3 års erfaring
  • Være rolig, stabil og have erfaring med at tale med mennesker i forskellige aldre
  • Være god til på en pædagogisk måde at forklare, hvordan kunden skal løse sit problem
  • Kunne lide at møde nye mennesker og være hurtig til at skabe tillid
  • Trives med at der skal ske noget, og at du skal bidrage til, at vi når vores fælles opstillede mål
  • Kunne kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale.

Vi værdsætter, at du har et godt humør, motiveres af forskelligartede opgaver samt har en positiv og proaktiv tilgang til opgaveløsningen og dine kolleger.

Vi tilbyder dig:

  • Intern produkt- og salgstræning
  • Mulighed for at påvirke væksten i firmaet
  • Positive og glade kolleger
  • Inspirerende ledere, som har været i samme situation som dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Dan Tilly på 3145 8450.

Ansøgningen sendes til: Direktør Dan Tilly på: dati@lockon.dk

Ansættelse: Hurtigst muligt og samtaler gennemføres i takt med, at vi modtager ansøgningerne.

Se mere om vores produkter og service på: www.lockon.dk

LOCKON ApSHorsens2019-10-16T00:00:002019-11-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Supporter med veludviklet servicegen

Wizdom A/S

Vejle
- til support og udviklingsopgaver af vores produkt, Wizdom. Vi er et operations team, der både dækker support og it-infrastruktur, og vi mangler en kollega eller to mere til vores dejlige kontor i Vejle. I afdelingen sidder vi indtil videre syv per...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Deltidsjob som brander i Give

RELATIONMEDIA A/S

Give
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Vejle

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Horsens

RELATIONMEDIA A/S

Horsens
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Kundesupporter med interesse for salg

LOCKON ApS

Horsens
Vi har en stor efterspørgsel på vores produkter samt tjenester og har derfor vi brug for en kundesupporter med interesse for salg. Hos Lockon ApS arbejder vi med smarte alarmløsninger til hjemmet. Vi har en komplet helhedsløsning til kunden, der ska...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019