Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Apuls ApS søger Country Managers til Norge, Holland, Tyskland og Finland

Du bliver en del af et team og en scale up-virksomhed i stor udvikling! Et team med stor fokus på det sociale og viljen til at lykkes med det vi laver.

Apuls ApS er en "lille" virksomhed, med enorm vækst. Vi gør en dyd i at holde en MEGET høj team-spirit. Virksomheden har en helt flad struktur, så der er ikke langt fra medarbejder til leder hos Apuls.

At vi er en scale up-virksomhed betyder, at vi ikke længere er en start-up virksomhed, men nu har styr på alle de grundlæggende processer og de kommende år, udvides der på medarbejder stab, salgsmarkeder og egenproduktionen.

Ønsker du et job, hvor du har stor indflydelse og mulighed for udvikling, så er denne stilling lige noget for dig! 

Som country manager er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende stilling.

Jobbet indeholder:
  • Optimering og vedligeholdelse af website
  • Kundeservice via mail, telefon og chat
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du:
  • Er kunde- og serviceminded
  • Har gode IT kundskaber
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde:
  • Et spænende job i en scale up virksomhed med stor vækst
  • Grundig oplæring
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Du bliver en del af den førende webshop i branchen
Vi søger:
  • En flittig country manager til Norge.
  • Een ijverige country manager til Holland
  • Ein fleissiger country manager til Tyskland
  • Huolellinen country manager til Finland
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt via knappen "Send ansøgning".

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i STOR udvikling. Med mere end 100% vækst hvert år siden 2011 (200% i år 2019), betyder det at virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø.

Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte fitness brands.


Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330038084Phoenix-01d30a9512019-07-08T00:00:00Apuls ApS søger Country Managers til Norge, Holland, Tyskland og Finland
Du bliver en del af et team og en scale up-virksomhed i stor udvikling! Et team med stor fokus på det sociale og viljen til at lykkes med det vi laver.

Apuls ApS er en "lille" virksomhed, med enorm vækst. Vi gør en dyd i at holde en MEGET høj team-spirit. Virksomheden har en helt flad struktur, så der er ikke langt fra medarbejder til leder hos Apuls.

At vi er en scale up-virksomhed betyder, at vi ikke længere er en start-up virksomhed, men nu har styr på alle de grundlæggende processer og de kommende år, udvides der på medarbejder stab, salgsmarkeder og egenproduktionen.

Ønsker du et job, hvor du har stor indflydelse og mulighed for udvikling, så er denne stilling lige noget for dig! 

Som country manager er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende stilling.

Jobbet indeholder:
  • Optimering og vedligeholdelse af website
  • Kundeservice via mail, telefon og chat
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer at du:
  • Er kunde- og serviceminded
  • Har gode IT kundskaber
  • Er god til at tage selvstændigt initiativ
Vi kan tilbyde:
  • Et spænende job i en scale up virksomhed med stor vækst
  • Grundig oplæring
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Du bliver en del af den førende webshop i branchen
Vi søger:
  • En flittig country manager til Norge.
  • Een ijverige country manager til Holland
  • Ein fleissiger country manager til Tyskland
  • Huolellinen country manager til Finland
Arbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt via knappen "Send ansøgning".

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i STOR udvikling. Med mere end 100% vækst hvert år siden 2011 (200% i år 2019), betyder det at virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø.

Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte fitness brands.


Se mere på vores ansøgersite: https://apuls.brandero.com

2019-07-20T00:51:05.640 Du bliver en del af et team og en scale up-virksomhed i stor udvikling! Et team med stor fokus på det sociale og viljen til at lykkes med det vi laver. Apuls ApS er en lille virksomhed, med enorm vækst. Vi gør en dyd i at holde en MEGET høj team-spirit. Virksomheden har en helt flad struktur, så der er ikke langt fra medarbejder til leder hos Apuls. At vi er en scale up-virksomhed betyder, at vi ikke længere er en start-up virksomhed, men nu har styr på alle de grundlæggende processer og de kommende år, udvides der på medarbejder stab, salgsmarkeder og egenproduktionen. Ønsker du et job, hvor du har stor indflydelse og mulighed for udvikling, så er denne stilling lige noget for dig! Som country manager er du i direkte kontakt med vores kunder, og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette fra en lignende stilling. Jobbet indeholder:Optimering og vedligeholdelse af websiteKundeservice via mail, telefon og chatDiverse ad-hoc opgaverVi forventer at du:Er kunde- og servicemindedHar gode IT kundskaberEr god til at tage selvstændigt initiativVi kan tilbyde:Et spænende job i en scale up virksomhed med stor vækstGrundig oplæringSelvstændighed og ansvar i jobbetHjælpsomme og søde kollegaerDu bliver en del af den førende webshop i branchen Vi søger: En flittig country manager til Norge.Een ijverige country manager til HollandEin fleissiger country manager til TysklandHuolellinen country manager til FinlandArbejdstid: hverdage 8:00 - 16:00 Tiltrædelse: hurtigst muligt Løn: efter aftale Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt via knappen Send ansøgning . Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i STOR udvikling. Med mere end 100 vækst hvert år siden 2011 (200 i år 2019), betyder det at virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte fitness brands. Se mere på vores ansøgersite: https: apuls.brandero.comapuls.brandero.com10Phoenix01d30a95101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-19T00:00:000000https://apuls.brandero.com/job/apuls-aps-soeger-country-managers-til-norge-holland-tyskland-og-finland-3779326083#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedenstedEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3541920Apuls ApS11Anker Andersens Vej 87160TørringDKDanmarkORS/01d30a95_logo.pngORS/Small/01d30a95_logo.png0dh@apuls.dkDKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent773489MwCareerSitePremium42a16901-6fd1-4c6c-9968-6f49df5bd2fb20190708001105-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=01d30a95&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos Apuls ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder0Øvrige2Salg362014891Daniel Hougaarddh@apuls.dkDanmarkDanmark330032197Temashop søger norsktalende kundeservicemedarbejder til barselsvikariat indtil slut februar 2020Robot Norsktalende Content- og Customer Service Assistant Temashop søger en engageret Content- og Customer Service Assistant med gode skrivekundskaber til vores afdeling i Fredericia. Er du løsningsorienteret og serviceminded? Elsker du at skrive sjove og kreative tekster på norsk? Kan du sidde koncentreret foran en computer time efter time? Så er denne stilling noget for dig! Bliv en del af TemaGroup Nordeuropas største online festunivers. Vi er i rivende udvikling og har webshops fordelt i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vær med til at sætte dit præg på, hvordan vi skal præsenteres for vores norske kunder på Temashop.no Kostymer.no. Over 20.000 norske kunder har allerede valgt Temashop - Målet er klart, vi skal være størst på fest og udklædning i Norge. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humøret er højt og en generel uformel omgangstone. Du vil få grundig oplæring i mange avanceret værktøjer, der kommer til at udvikle dine personlige kompetencer. Lyder alt dette som noget for dig? - Send din ansøgning hurtigst muligt! Hvem er du? Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder Glad, og udadvendt og imødekommende Tålmodig, behagelig og smilende over telefon Bevarer overblikket og roen i travle perioder Arbejdsopgaver: Kundebetjening på mail, chat og telefon Behandling af reklamationer og returvarer Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder Oversætte sjove og kreative produktbeskrivelser, annoncer og andet tekst materiale. Være med til at lave content vores sociale medier i Norge. Vi forventer at du Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded Kan skrive og tale flydende Norsk og kan gøre dig forståelig på Dansk og Engelsk. Kan du også begå dig på svensk og eller finsk er det et plus Er vant til at arbejde på en computer og kender de gængse Office programmer. Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udfører Kan formulere dig grammatisk korrekt. Kan arbejde selvstændigt og koncentreret. Har en generel god forståelse for IT Har mod på at lære en masse nye ting Er god til at samarbejde Du tilbydes Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling Gode kolleger i et uformelt miljø Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling Pensionsordning og diverse andre goder Praktisk information: Antal timer: Fuldtid eller deltid Placering: Fredericia, Danmark Opstart hurtigst muligt. Kørekort (b) Ansøgninger vil blive behandlet løbende Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dk Noter Kundeservicemedarbejder i emnefeltet.

Norsktalende Content- og Customer Service Assistant

Temashop søger en engageret Content- og Customer Service Assistant med gode skrivekundskaber til vores afdeling i Fredericia.

Er du løsningsorienteret og serviceminded? Elsker du at skrive sjove og kreative tekster på norsk? Kan du sidde koncentreret foran en computer time efter time? Så er denne stilling noget for dig!

Bliv en del af TemaGroup – Nordeuropas største online festunivers. Vi er i rivende udvikling og har webshops fordelt i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vær med til at sætte dit præg på, hvordan vi skal præsenteres for vores norske kunder på Temashop.no & Kostymer.no. Over 20.000 norske kunder har allerede valgt Temashop - Målet er klart, vi skal være størst på fest og udklædning i Norge.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humøret er højt og en generel uformel omgangstone. Du vil få grundig oplæring i mange avanceret værktøjer, der kommer til at udvikle dine personlige kompetencer.

Lyder alt dette som noget for dig? - Send din ansøgning hurtigst muligt!

Hvem er du?

  • Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder
  • Glad, og udadvendt og imødekommende
  • Tålmodig, behagelig og smilende over telefon
  • Bevarer overblikket og roen i travle perioder 

 

Arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening på mail, chat og telefon
  • Behandling af reklamationer og returvarer
  • Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder
  • Oversætte sjove og kreative produktbeskrivelser, annoncer og andet tekst materiale.
  • Være med til at lave content vores sociale medier i Norge.

 

Vi forventer at du

  • Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded
  • Kan skrive og tale flydende Norsk og kan gøre dig forståelig på Dansk og Engelsk. Kan du også begå dig på svensk og/eller finsk er det et plus
  • Er vant til at arbejde på en computer og kender de gængse Office programmer.
  • Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udfører
  • Kan formulere dig grammatisk korrekt.
  • Kan arbejde selvstændigt og koncentreret.
  • Har en generel god forståelse for IT
  • Har mod på at lære en masse nye ting
  • Er god til at samarbejde

 

Du tilbydes

  • Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling
  • Gode kolleger i et uformelt miljø
  • Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer
  • Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling
  • Pensionsordning og diverse andre goder

 

Praktisk information:

  • Antal timer: Fuldtid eller deltid
  • Placering: Fredericia, Danmark
  • Opstart hurtigst muligt.
  • Kørekort (b)
  • Ansøgninger vil blive behandlet løbende

Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dk
Noter ”Kundeservicemedarbejder" i emnefeltet.

TEMASHOP ApSFredericia2019-06-03T00:00:002019-07-22T00:00:00
330058203client attraction specialistRobot Danish recruitment company looking for client attraction specialist Job duties: - Building partnerships with potential companies in Denmark - Professionally advise clients about offered service - Sucessfully realize client attraction - Build and maintain a quality customer base - Systematize data about results of the work process Our requirements: - Free to speak Danish and English - Talking over the phone gives you a pleasant time - Sales, persuade and communication skills - Results oriented personality - Ability to make independent dicisions and take responsibility - Good skills with computer (MS Office, internet and databases) Companys offer: - Opportunity to grow and develop with the company - Competetive, result-oriented salary - Friendly and responsive team We invite you to apply for a vacancy by sending a CV and motivation letter to lighttouchsolutions@gmail.com with reference Client attraction specialist Tel.50229599 www.joblts.dk

Danish recruitment company looking for client attraction specialist


Job duties:
- Building partnerships with potential companies in Denmark
- Professionally advise clients about offered service
- Sucessfully realize client attraction
- Build and maintain a quality customer base
- Systematize data about results of the work process

Our requirements:
- Free to speak Danish and English
- Talking over the phone gives you a pleasant time
- Sales, persuade and communication skills
- Results oriented personality
- Ability to make independent dicisions and take responsibility
- Good skills with computer (MS Office, internet and databases)

Companys offer:
- Opportunity to grow and develop with the company
- Competetive, result-oriented salary
- Friendly and responsive team

We invite you to apply for a vacancy by sending a CV and motivation letter to lighttouchsolutions@gmail.com with reference “Client attraction specialist”

Tel.50229599

www.joblts.dk

Light Touch Solutions IVSHorsens2019-07-11T00:00:002019-08-10T00:00:00
330060519Studiejob som brander i GiveRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SGive2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330060528Studiejob som brander i VejleRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330061355Studiejob som brander i HorsensRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SHorsens2019-07-17T00:00:002019-09-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Temashop søger norsktalende kundeservicemedarbejder til barselsvikariat indtil slut februar 2020

TEMASHOP ApS

Fredericia
Norsktalende Content- og Customer Service Assistant Temashop søger en engageret Content- og Customer Service Assistant med gode skrivekundskaber til vores afdeling i Fredericia. Er du løsningsorienteret og serviceminded? Elsker du at skrive sjove og...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

client attraction specialist

Light Touch Solutions IVS

Horsens
Danish recruitment company looking for client attraction specialist Job duties: - Building partnerships with potential companies in Denmark - Professionally advise clients about offered service - Sucessfully realize client attraction - Build and mai...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Studiejob som brander i Give

RELATIONMEDIA A/S

Give
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Studiejob som brander i Vejle

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Studiejob som brander i Horsens

RELATIONMEDIA A/S

Horsens
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:11. september 2019