Arbejdende serviceleder med overblik og stor ordensans søges til midtjylland

Vi søger en professionel og serviceminded person til at varetage kundebesøg med opfølgende kvalitetstjek af assistenter.

Der er tale om 30 % kontorarbejde og 70 % ude i marken og praktisk arbejde med teknisk, oplæring opfølgning samt medarbejder og kundepleje.

Du skal være klar til at være på når det er påkrævet, og være med til såvel opstarter som opfølgning af evt. klager hos kunder.

Der skal du kunne gå i front og rengørings teknisk præstere motivation og oplæring af andre.

weekend arbejde vil forekomme ved ekstra opgaver samt opstarter.

Du skal kunne lave løn, ansættelser, oplæring, og opstarter selvstændigt, og også kunne selvstændigt lave et mindre tilbud samt en ordreseddel klar til ekspedering i administration.

Det er vigtigt du kan overholde deadlines, og forstår at opgaver og tilbud og opfølgning skal følges op og udføres hurtigt således at dette ikke sinker andre processer i firmaet.

Det forventes at du næsten 90 % selvstændigt levere nogle gode tal og passer de kunder i dit område, og får indleveret løn, ordresedler mm. senest dagen efter udførelse.

Det forventes at du selv er dygtig nok til selv at vende en klage til en tilfreds kunde igen uden nogen hjælp fra andre i teamet.

Henvendelse til Frank Palmgren og kun på mail eller korte spørgsmål efter kl 14.00 til 

frank@palmgrenservice.dk

Tel 40282726

Kun henvendelse med flerårig dokumenteret positiv erfaring fra branchen tages i betragtning 

Ingen fremmøde uden aftale.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020959Phoenix-c8d263dd12019-05-09T00:00:00Arbejdende serviceleder med overblik og stor ordensans søges til midtjylland

Vi søger en professionel og serviceminded person til at varetage kundebesøg med opfølgende kvalitetstjek af assistenter.

Der er tale om 30 % kontorarbejde og 70 % ude i marken og praktisk arbejde med teknisk, oplæring opfølgning samt medarbejder og kundepleje.

Du skal være klar til at være på når det er påkrævet, og være med til såvel opstarter som opfølgning af evt. klager hos kunder.

Der skal du kunne gå i front og rengørings teknisk præstere motivation og oplæring af andre.

weekend arbejde vil forekomme ved ekstra opgaver samt opstarter.

Du skal kunne lave løn, ansættelser, oplæring, og opstarter selvstændigt, og også kunne selvstændigt lave et mindre tilbud samt en ordreseddel klar til ekspedering i administration.

Det er vigtigt du kan overholde deadlines, og forstår at opgaver og tilbud og opfølgning skal følges op og udføres hurtigt således at dette ikke sinker andre processer i firmaet.

Det forventes at du næsten 90 % selvstændigt levere nogle gode tal og passer de kunder i dit område, og får indleveret løn, ordresedler mm. senest dagen efter udførelse.

Det forventes at du selv er dygtig nok til selv at vende en klage til en tilfreds kunde igen uden nogen hjælp fra andre i teamet.

Henvendelse til Frank Palmgren og kun på mail eller korte spørgsmål efter kl 14.00 til 

frank@palmgrenservice.dk

Tel 40282726

Kun henvendelse med flerårig dokumenteret positiv erfaring fra branchen tages i betragtning 

Ingen fremmøde uden aftale.

 

Vi søger en professionel og serviceminded person til at varetage kundebesøg med opfølgende kvalitetstjek af assistenter. Der er tale om 30 kontorarbejde og 70 ude i marken og praktisk arbejde med teknisk, oplæring opfølgning samt medarbejder og kundepleje. Du skal være klar til at være på når det er påkrævet, og være med til såvel opstarter som opfølgning af evt. klager hos kunder. Der skal du kunne gå i front og rengørings teknisk præstere motivation og oplæring af andre. weekend arbejde vil forekomme ved ekstra opgaver samt opstarter. Du skal kunne lave løn, ansættelser, oplæring, og opstarter selvstændigt, og også kunne selvstændigt lave et mindre tilbud samt en ordreseddel klar til ekspedering i administration. Det er vigtigt du kan overholde deadlines, og forstår at opgaver og tilbud og opfølgning skal følges op og udføres hurtigt således at dette ikke sinker andre processer i firmaet. Det forventes at du næsten 90 selvstændigt levere nogle gode tal og passer de kunder i dit område, og får indleveret løn, ordresedler mm. senest dagen efter udførelse. Det forventes at du selv er dygtig nok til selv at vende en klage til en tilfreds kunde igen uden nogen hjælp fra andre i teamet. Henvendelse til Frank Palmgren og kun på mail eller korte spørgsmål efter kl 14.00 til frank@palmgrenservice.dk Tel 40282726 Kun henvendelse med flerårig dokumenteret positiv erfaring fra branchen tages i betragtning Ingen fremmøde uden aftale.11jobnetc8d263dd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3524009PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS11Brunbjergvej 48240RisskovDKDanmark0frank@palmgrenservice.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent757712JobNet4986664498666410009-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8d263ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8d263ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8d263dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8d263dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343923Rengøringsinspektør34Rengøring361746189Britt Kaiser Palmgrenfrank@palmgrenservice.dkDKDanmarkDKDanmark330044828Tilsynsførende funktionærRobot Tilsynsfunktionær Jobbet er en kombineret stilling af manuelt rengøringsarbejde, kørsel med mopper og klude til vores pladser og tilsynsopgaver. Du vil referere direkte til Driftsdirektøren, som du skal hjælpe med at assistere i dagligdagen. Vi tilbyder et job, hvor det blandt andet er din opgave at planlægge og koordinere den daglige rengøring, stå for oplæring af nye medarbejdere i anvendelse af rengøringsmidler, arbejdsmetoder og ergonomi. Vi skal sammen sikre, at det daglige arbejde udføres til tiden og til en kvalitet, der efterlever vores og kundens forventninger. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere med mennesker omkring dig, da du dagligt vil være i tæt dialog med både kunden og dine kollegaer. Vi ser gerne, at du brænder for at gå forrest ved at vise det gode eksempel og trives ved at tage ansvar. Er du vores nye kollega? Vi leder efter en person, der lever op til følgende kriterier: Du har rengøringserfaring fra et lignende job og gerne med kendskab til oplæring af andre i kvalitetsrengøring Du er ansvarsfuld og engageret i dit arbejde Du er mødestabil og kvalitetsbevidst Du kan kommunikere på dansk både i skrift og tale Du trives med at have mange bolde i luften samtidig med, at du kan arbejde struktureret Det er et krav for stillingen, at du kan fremvise straffeattest samt har et gyldigt kørekort, da der vil være en del kørsel rundt til kunder. Stillingen er på 37 timer om ugen med skiftende arbejdstider, men vil primært ligge i hverdagene i tidsrummet 05.00-21.00. Det er en fordel, hvis du bor i eller omkring Skanderborg Aarhus Send din ansøgning vedlagt CV til Driftsdirektør Lone Brandt på mail lb@jts.dk Vi afholder samtalerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. Opstart hurtigst muligt.

Tilsynsfunktionær

Jobbet er en kombineret stilling af manuelt rengøringsarbejde, kørsel med mopper og klude til vores pladser og tilsynsopgaver. Du vil referere direkte til Driftsdirektøren, som du skal hjælpe med at assistere i dagligdagen. Vi tilbyder et job, hvor det blandt andet er din opgave at planlægge og koordinere den daglige rengøring, stå for oplæring af nye medarbejdere i anvendelse af rengøringsmidler, arbejdsmetoder og ergonomi.

Vi skal sammen sikre, at det daglige arbejde udføres til tiden og til en kvalitet, der efterlever vores og kundens forventninger. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere med mennesker omkring dig, da du dagligt vil være i tæt dialog med både kunden og dine kollegaer. Vi ser gerne, at du brænder for at gå forrest ved at vise det gode eksempel og trives ved at tage ansvar.

Er du vores nye kollega?
Vi leder efter en person, der lever op til følgende kriterier:

  • Du har rengøringserfaring fra et lignende job og gerne med kendskab til oplæring af andre i kvalitetsrengøring
  • Du er ansvarsfuld og engageret i dit arbejde
  • Du er mødestabil og kvalitetsbevidst
  • Du kan kommunikere på dansk både i skrift og tale
  • Du trives med at have mange bolde i luften samtidig med, at du kan arbejde struktureret

 

Det er et krav for stillingen, at du kan fremvise straffeattest samt har et gyldigt kørekort, da der vil være en del kørsel rundt til kunder.

 

Stillingen er på 37 timer om ugen med skiftende arbejdstider, men vil primært ligge i hverdagene i tidsrummet 05.00-21.00. Det er en fordel, hvis du bor i eller omkring Skanderborg / Aarhus

Send din ansøgning vedlagt CV til Driftsdirektør Lone Brandt på mail; lb@jts.dk

Vi afholder samtalerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

Opstart hurtigst muligt.

 

 

Jysk Totalservice ApSHørning2019-06-19T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tilsynsførende funktionær

Jysk Totalservice ApS

Hørning
Tilsynsfunktionær Jobbet er en kombineret stilling af manuelt rengøringsarbejde, kørsel med mopper og klude til vores pladser og tilsynsopgaver. Du vil referere direkte til Driftsdirektøren, som du skal hjælpe med at assistere i dagligdagen. Vi tilb...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019