Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdsmarkedscenter søger dynamisk leder af Stab og Udvikling

Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune søger en dynamisk stabsleder, der kan understøtte centrets kerneopgave: ”Borgere i job og uddannelse og rekruttering for virksomhederne” og bidrage til fortsat gode resultater.
Som leder og kollega vil du i tæt samspil med organisationen blive en central drivkraft i udviklingen af et relativt nyetableret Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune. Her er sat en klar strategisk retning, hvor det uddannelsesmæssige, job- og virksomhedsrettede og tværgående samarbejde får stor bevågenhed i årene frem. Sammen skal vi sikre, at centrets indsats og processer mv. altid tager udgangspunkt i borgernes individuelle og samlede situation og samtidig indfrier de høje ambitioner i rækken af reformer på beskæftigelses-, uddannelses- og integrationsområdet. Yderligere skal arbejdet understøtte den helhedsorienterede tænkning på tværs af centerstrukturen i Ballerup Kommune.
 
DINE OPGAVER
Dine arbejdsopgaver vil omfatte ledelsen af arbejdsmarkedscentrets stabsfunktion, der består af 20 medarbejdere, som løser opgaver inden for budgetlægning, løbende økonomistyring, IT-understøttelse og digital udvikling, sager til politiske udvalg samt understøttelse af den daglige drift med øje på balancen mellem sikker drift og udvikling.   
 
Du skal stå i spidsen for en fagligt bred gruppe medarbejdere, der forventer, at du er god til at sætte rammer og retning i et forpligtende og involverende samarbejde. Du bliver ansvarlig for at motivere og udvikle medarbejderne i teamet og sikre et fortsat højt fagligt niveau i opgaveløsningen.
 
Du skal sikre fokus på, at Stab & Udvikling på den ene side støtter, kvalificerer og forbedrer centrets opgaveløsning, og på den anden side er den kritiske funktion, der udfordrer og stiller krav til praksis og kvalitetsudvikling, således at tilgangen til opgaveløsningen og samarbejdet med borger og virksomheder altid er, at vi skal forsøge at gøre det ”lidt bedre”.

KVALIFIKATIONER OG KOMPETENCER
Vi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer og ledelsesmæssige kompetencer:

  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Erfaring med det offentlige system, og dermed indgående kendskab til og forståelse for hvad det vil sige, at arbejde i en politisk ledet organisation
  • Interesse for og gerne erfaring med arbejdsmarkedsområdet, kommunal økonomi og digitalisering
  • Du forstår at omsætte politiske beslutninger til fælles rammer og retning for opgaveløsningen, og til konkrete opgaver for medarbejderne
  • Du er god til at fremme en fælles sag og sikre involvering af de forskellige medarbejdergrupper og interessenter
  • Den administrative del af centrets opgaveportefølje er for en stor dels vedkommende afhængig af de lands- og lokalpolitiske beslutninger og fordrer dermed en høj grad af smidighed hos dig i forhold til prioritering af opgaveløsningen under hensyntagen til den samlede portefølje
  • Du er en troværdig formidler, der med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i tæt samarbejde med centrets forskellige områder og den øvrige kommunale organisation
  • En ordentlig og tillidsvækkende personlighed med en naturlig autoritet og en god personlig udstråling, der kan være den samlende rygrad og kraft såvel i den daglige drift som i det længerevarende udviklingsperspektiv
  • Det er væsentligt, at du er i stand til at arbejde tværgående og helhedsorienteret og har en udadvendt og samarbejdende tilgang til opgaveløsningen
  • Stabslederen skal have blik for og interesse i at samarbejde med øvrige centre i kommunen og være bevidst om at orientere sig udadtil om, hvad der sker nationalt og internationalt inden for centrets virke
 
CENTER FOR ARBEJDSMARKED TILBYDER
  • Job i en udviklingsorienteret kommune, der netop har vedtaget en politisk vision – Vision 2029
  • En arbejdsplads, der arbejder ud fra værdierne i social kapital: Tillid, retfærdighed og samarbejde
  • En ledelsesopgave, der er forankret i det fælles ledelsesgrundlag for Ballerup Kommune og du bliver en del af et engageret og ambitiøst lederteam, hvor du kan forvente kollegial og ledelsesmæssig sparring og støtte
  • Selvstændig kompetence til udvikling og løsning af opgaver, og plads til din faglige og personlige udvikling
  • En fagligt dygtig gruppe af medarbejdere
     
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at ringe til centerchef Ina Ringsdal på telefon 4175 0588 med henblik på uddybende spørgsmål. Link til Vision 2029, Social Kapital forståelse i Ballerup og Ballerup Kommunes ledelsesgrundlag.
 
https://ballerup.dk/om-kommunen/politik/vision-2029
 
https://ballerup.dk/job/din-nye-arbejdsplads
 
https://ballerup.dk/sites/default/files/ledelsesgrundlag_jan_2018.pdf
 
ANSØGNINGSFRIST: 4. MARTS 2018
Der afholdes samtaler den 12. marts og anden samtale afholdes den 19. marts.
Der gennemføres test mellem de to samtaler.
Forventet tiltrædelse er 1. maj 2018 eller snarest derefter.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.





Ballerup Kommune

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753758Phoenix-177b20ef12018-02-02T16:00:33.273Arbejdsmarkedscenter søger dynamisk leder af Stab og UdviklingCenter for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune søger en dynamisk stabsleder, der kan understøtte centrets kerneopgave: ”Borgere i job og uddannelse og rekruttering for virksomhederne” og bidrage til fortsat gode resultater.
Som leder og kollega vil du i tæt samspil med organisationen blive en central drivkraft i udviklingen af et relativt nyetableret Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune. Her er sat en klar strategisk retning, hvor det uddannelsesmæssige, job- og virksomhedsrettede og tværgående samarbejde får stor bevågenhed i årene frem. Sammen skal vi sikre, at centrets indsats og processer mv. altid tager udgangspunkt i borgernes individuelle og samlede situation og samtidig indfrier de høje ambitioner i rækken af reformer på beskæftigelses-, uddannelses- og integrationsområdet. Yderligere skal arbejdet understøtte den helhedsorienterede tænkning på tværs af centerstrukturen i Ballerup Kommune.
 
DINE OPGAVER
Dine arbejdsopgaver vil omfatte ledelsen af arbejdsmarkedscentrets stabsfunktion, der består af 20 medarbejdere, som løser opgaver inden for budgetlægning, løbende økonomistyring, IT-understøttelse og digital udvikling, sager til politiske udvalg samt understøttelse af den daglige drift med øje på balancen mellem sikker drift og udvikling.   
 
Du skal stå i spidsen for en fagligt bred gruppe medarbejdere, der forventer, at du er god til at sætte rammer og retning i et forpligtende og involverende samarbejde. Du bliver ansvarlig for at motivere og udvikle medarbejderne i teamet og sikre et fortsat højt fagligt niveau i opgaveløsningen.
 
Du skal sikre fokus på, at Stab & Udvikling på den ene side støtter, kvalificerer og forbedrer centrets opgaveløsning, og på den anden side er den kritiske funktion, der udfordrer og stiller krav til praksis og kvalitetsudvikling, således at tilgangen til opgaveløsningen og samarbejdet med borger og virksomheder altid er, at vi skal forsøge at gøre det ”lidt bedre”.

KVALIFIKATIONER OG KOMPETENCER
Vi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer og ledelsesmæssige kompetencer:
  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Erfaring med det offentlige system, og dermed indgående kendskab til og forståelse for hvad det vil sige, at arbejde i en politisk ledet organisation
  • Interesse for og gerne erfaring med arbejdsmarkedsområdet, kommunal økonomi og digitalisering
  • Du forstår at omsætte politiske beslutninger til fælles rammer og retning for opgaveløsningen, og til konkrete opgaver for medarbejderne
  • Du er god til at fremme en fælles sag og sikre involvering af de forskellige medarbejdergrupper og interessenter
  • Den administrative del af centrets opgaveportefølje er for en stor dels vedkommende afhængig af de lands- og lokalpolitiske beslutninger og fordrer dermed en høj grad af smidighed hos dig i forhold til prioritering af opgaveløsningen under hensyntagen til den samlede portefølje
  • Du er en troværdig formidler, der med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i tæt samarbejde med centrets forskellige områder og den øvrige kommunale organisation
  • En ordentlig og tillidsvækkende personlighed med en naturlig autoritet og en god personlig udstråling, der kan være den samlende rygrad og kraft såvel i den daglige drift som i det længerevarende udviklingsperspektiv
  • Det er væsentligt, at du er i stand til at arbejde tværgående og helhedsorienteret og har en udadvendt og samarbejdende tilgang til opgaveløsningen
  • Stabslederen skal have blik for og interesse i at samarbejde med øvrige centre i kommunen og være bevidst om at orientere sig udadtil om, hvad der sker nationalt og internationalt inden for centrets virke
 
CENTER FOR ARBEJDSMARKED TILBYDER
  • Job i en udviklingsorienteret kommune, der netop har vedtaget en politisk vision – Vision 2029
  • En arbejdsplads, der arbejder ud fra værdierne i social kapital: Tillid, retfærdighed og samarbejde
  • En ledelsesopgave, der er forankret i det fælles ledelsesgrundlag for Ballerup Kommune og du bliver en del af et engageret og ambitiøst lederteam, hvor du kan forvente kollegial og ledelsesmæssig sparring og støtte
  • Selvstændig kompetence til udvikling og løsning af opgaver, og plads til din faglige og personlige udvikling
  • En fagligt dygtig gruppe af medarbejdere
     
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Du er velkommen til at ringe til centerchef Ina Ringsdal på telefon 4175 0588 med henblik på uddybende spørgsmål. Link til Vision 2029, Social Kapital forståelse i Ballerup og Ballerup Kommunes ledelsesgrundlag.
 
https://ballerup.dk/om-kommunen/politik/vision-2029
 
https://ballerup.dk/job/din-nye-arbejdsplads
 
https://ballerup.dk/sites/default/files/ledelsesgrundlag_jan_2018.pdf
 
ANSØGNINGSFRIST: 4. MARTS 2018
Der afholdes samtaler den 12. marts og anden samtale afholdes den 19. marts.
Der gennemføres test mellem de to samtaler.
Forventet tiltrædelse er 1. maj 2018 eller snarest derefter.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.
2018-03-05T01:53:16.487 Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune søger en dynamisk stabsleder, der kan understøtte centrets kerneopgave: Borgere i job og uddannelse og rekruttering for virksomhederne og bidrage til fortsat gode resultater.Som leder og kollega vil du i tæt samspil med organisationen blive en central drivkraft i udviklingen af et relativt nyetableret Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune. Her er sat en klar strategisk retning, hvor det uddannelsesmæssige, job- og virksomhedsrettede og tværgående samarbejde får stor bevågenhed i årene frem. Sammen skal vi sikre, at centrets indsats og processer mv. altid tager udgangspunkt i borgernes individuelle og samlede situation og samtidig indfrier de høje ambitioner i rækken af reformer på beskæftigelses-, uddannelses- og integrationsområdet. Yderligere skal arbejdet understøtte den helhedsorienterede tænkning på tværs af centerstrukturen i Ballerup Kommune. DINE OPGAVERDine arbejdsopgaver vil omfatte ledelsen af arbejdsmarkedscentrets stabsfunktion, der består af 20 medarbejdere, som løser opgaver inden for budgetlægning, løbende økonomistyring, IT-understøttelse og digital udvikling, sager til politiske udvalg samt understøttelse af den daglige drift med øje på balancen mellem sikker drift og udvikling. Du skal stå i spidsen for en fagligt bred gruppe medarbejdere, der forventer, at du er god til at sætte rammer og retning i et forpligtende og involverende samarbejde. Du bliver ansvarlig for at motivere og udvikle medarbejderne i teamet og sikre et fortsat højt fagligt niveau i opgaveløsningen. Du skal sikre fokus på, at Stab Udvikling på den ene side støtter, kvalificerer og forbedrer centrets opgaveløsning, og på den anden side er den kritiske funktion, der udfordrer og stiller krav til praksis og kvalitetsudvikling, således at tilgangen til opgaveløsningen og samarbejdet med borger og virksomheder altid er, at vi skal forsøge at gøre det lidt bedre .KVALIFIKATIONER OG KOMPETENCERVi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer og ledelsesmæssige kompetencer: En relevant uddannelsesmæssig baggrund Erfaring med det offentlige system, og dermed indgående kendskab til og forståelse for hvad det vil sige, at arbejde i en politisk ledet organisation Interesse for og gerne erfaring med arbejdsmarkedsområdet, kommunal økonomi og digitalisering Du forstår at omsætte politiske beslutninger til fælles rammer og retning for opgaveløsningen, og til konkrete opgaver for medarbejderne Du er god til at fremme en fælles sag og sikre involvering af de forskellige medarbejdergrupper og interessenter Den administrative del af centrets opgaveportefølje er for en stor dels vedkommende afhængig af de lands- og lokalpolitiske beslutninger og fordrer dermed en høj grad af smidighed hos dig i forhold til prioritering af opgaveløsningen under hensyntagen til den samlede portefølje Du er en troværdig formidler, der med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i tæt samarbejde med centrets forskellige områder og den øvrige kommunale organisation En ordentlig og tillidsvækkende personlighed med en naturlig autoritet og en god personlig udstråling, der kan være den samlende rygrad og kraft såvel i den daglige drift som i det længerevarende udviklingsperspektiv Det er væsentligt, at du er i stand til at arbejde tværgående og helhedsorienteret og har en udadvendt og samarbejdende tilgang til opgaveløsningen Stabslederen skal have blik for og interesse i at samarbejde med øvrige centre i kommunen og være bevidst om at orientere sig udadtil om, hvad der sker nationalt og internationalt inden for centrets virke CENTER FOR ARBEJDSMARKED TILBYDER Job i en udviklingsorienteret kommune, der netop har vedtaget en politisk vision Vision 2029 En arbejdsplads, der arbejder ud fra værdierne i social kapital: Tillid, retfærdighed og samarbejde En ledelsesopgave, der er forankret i det fælles ledelsesgrundlag for Ballerup Kommune og du bliver en del af et engageret og ambitiøst lederteam, hvor du kan forvente kollegial og ledelsesmæssig sparring og støtte Selvstændig kompetence til udvikling og løsning af opgaver, og plads til din faglige og personlige udvikling En fagligt dygtig gruppe af medarbejdere LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. YDERLIGERE INFORMATIONDu er velkommen til at ringe til centerchef Ina Ringsdal på telefon 4175 0588 med henblik på uddybende spørgsmål. Link til Vision 2029, Social Kapital forståelse i Ballerup og Ballerup Kommunes ledelsesgrundlag. https: ballerup.dk om-kommunen politik vision-2029 https: ballerup.dk job din-nye-arbejdsplads https: ballerup.dk sites default files ledelsesgrundlag_jan_2018.pdf ANSØGNINGSFRIST: 4. MARTS 2018Der afholdes samtaler den 12. marts og anden samtale afholdes den 19. marts.Der gennemføres test mellem de to samtaler.Forventet tiltrædelse er 1. maj 2018 eller snarest derefter.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.10Phoenix177b20ef101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000010https://ballerup.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=1da3221d-6f0b-49d6-86b8-f73dbaf83a570EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3098051Center for Arbejdsmarked11Baltorpvej 1562750BallerupDKDanmarkORS/ballerup/ballerup_ovrige.jpgORS/Small/177b20ef_logo.jpeg0Ballerup Kommune
hup@balk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519649EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=177b20efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=177b20efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=177b20ef&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=177b20ef&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/ballerup/ballerup_ovrige.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Center for Arbejdsmarked er dette netop hvad du bliver mødt af.9605001Dansk3Læse/ tale131918Leder5Kontor og administration6Ledelse25Offentlig administration352729015Ina Ringsdalhup@balk.dkDKDanmarkDKDanmark329922772Piletræet søger leder der har fokus på udvikling af de nære læringsmiljøerBasic Da vores dygtige leder har valgt at flytte til Jylland, søger vi en daginstitutionsleder, der brænder for at skabe udvikling af de nære læringsmiljøer på 0-6 års området med tiltrædelse 1. marts 2019 eller tidligere. I Vallensbæk Kommune arbejder vi med en distriktsstruktur, der betyder, at du som leder vil indgå i ledelsesteam med tre andre daginstitutionsledere og ledere på skolen i distriktet, med det fælles mål at øge børn og unges personlige og faglige kompetencer. Vores målsætning er, at dagtilbuddene bidrager målrettet til at løfte det enkelte barns læringskurve med henblik på, at de kan blive så dygtige, de kan. Om stillingen Daginstitutionen Piletræet er en stor hyggelig daginstitution på 154 enheder, i en god pædagogisk udvikling, som består af tre vuggestuegruppe og tre børnehavegrupper. I øjeblikket indeholder Piletræet også et specialtilbud til et barn. Som daginstitutionsleder bliver du ansvarlig for den faglige, personale og driftsmæssige ledelse og ansvarlig for at institutionen er på forkant med den fremtidige udvikling på dagtilbudsområdet. Herunder implementeringen af de styrkede læreplaner og dagtilbudsreformen. Du skal sikre balance mellem udvikling og effektiv drift, der understøtter de faglige mål samtidig med at du bidrager til at skabe sammenhæng mellem tilbuddene på 0- 18 årsområdet i og på tværs af distriktet, og være med til at skabe et godt arbejdsmiljø. Som daginstitutionsleder skal du ud over at lede Piletræet også understøtte, at der ledes i og på tværs af organisationen, og at der sikres sammenhængende og helhedsorienterede indsatser for barnet i distriktet. Piletræet er ny renoveret og udbygget i 2016. Institutionen har gennem mange år haft fokus på at udvikle den pædagogiske praksis i samarbejde mellem det pædagogiske personale, ledelse og en aktiv forældrebestyrelse. Piletræet søger en leder, der kan fortsætte den gode udvikling, hvor barnets trivsel, udvikling, dannelse og læring er centrum for samarbejdet. Vi tilbyder En spændende arbejdsplads i rivende udvikling, hvor kvaliteten i det pædagogiske arbejde ønskes videreudviklet ved hjælp af rammegivende målsætninger og nærværende ledelse Et forpligtende samarbejde med kreative og udviklingsorienterede processer der går på tværs af 0-18 års området Et 0 18 års område der er optaget af at lede tæt på og har fokus på udviklingen af hverdagspædagogikken Intern lederuddannelse samt ledervurdering hvert andet år Samt et samarbejdsklima som er positivt og præget af uhøjtidelighed, og samarbejdspartnere som kan arbejde på tværs af faggrænser Om løn og ansættelsesvilkår Lønnen fastsættes efter forhandling mellem de forhandlingsberettigede parter. Der indhentes børneattest og offentlig straffeattest på personer der ansættes på børn og ungeområdet. Yderligere oplysninger: Hvis du har spørgsmål og vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktsleder Jens Peder Gregersen jpg@vallensbaek.dk eller på telefon 2711 2740 eller faglig leder Niels Brockenhuss nbr@vallensbaek.dk eller på telefon 3051 8054. Ansøgningsfristen er fredag den 11 1 kl. 12.00. Der afholdes 1. samtalerunde den 17 1 2019 og 2. samtale 24 1 2019. Mellem de to samtalerunder er der test af de relevante kandidater Vallensbæk Kommune arbejder på digitale løsninger for borgere og medarbejdere, og vi vil derfor bede dig om at søge stillingen elektronisk ved at klikke på søg stillingen eller ved at gå ind på www.vallensbaek.dk job og søge via stillingsopslaget.
Da vores dygtige leder har valgt at flytte til Jylland, søger vi en daginstitutionsleder, der brænder for at skabe udvikling af de nære læringsmiljøer på 0-6 års området med tiltrædelse 1. marts 2019 eller tidligere.  
 
I Vallensbæk Kommune arbejder vi med en distriktsstruktur, der betyder, at du som leder vil indgå i ledelsesteam med tre andre daginstitutionsledere og ledere på skolen i distriktet, med det fælles mål at øge børn og unges personlige og faglige kompetencer. Vores målsætning er, at dagtilbuddene bidrager målrettet til at løfte det enkelte barns læringskurve med henblik på, at de kan blive så dygtige, de kan.  
 
Om stillingen  
Daginstitutionen Piletræet er en stor hyggelig daginstitution på 154 enheder, i en god pædagogisk udvikling, som består af tre vuggestuegruppe og tre børnehavegrupper. I øjeblikket indeholder Piletræet også et specialtilbud til et barn. Som daginstitutionsleder bliver du ansvarlig for den faglige, personale og driftsmæssige ledelse og ansvarlig for at institutionen er på forkant med den fremtidige udvikling på dagtilbudsområdet. Herunder implementeringen af de styrkede læreplaner og dagtilbudsreformen. Du skal sikre balance mellem udvikling og effektiv drift, der understøtter de faglige mål samtidig med at du bidrager til at skabe sammenhæng mellem tilbuddene på 0- 18 årsområdet i og på tværs af distriktet, og være med til at skabe et godt arbejdsmiljø.  
 
Som daginstitutionsleder skal du ud over at lede Piletræet også understøtte, at der ledes i og på tværs af organisationen, og at der sikres sammenhængende og helhedsorienterede indsatser for barnet i distriktet.  
 
Piletræet er ny renoveret og udbygget i 2016. Institutionen har gennem mange år haft fokus på at udvikle den pædagogiske praksis i samarbejde mellem det pædagogiske personale, ledelse og en aktiv forældrebestyrelse. Piletræet søger en leder, der kan fortsætte den gode udvikling, hvor barnets trivsel, udvikling, dannelse og læring er centrum for samarbejdet.  
  
Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads i rivende udvikling, hvor kvaliteten i det pædagogiske arbejde ønskes videreudviklet ved hjælp af rammegivende målsætninger og nærværende ledelse  
  • Et forpligtende samarbejde med kreative og udviklingsorienterede processer der går på tværs af 0-18 års området  
  • Et 0 – 18 års område der er optaget af at lede tæt på og har fokus på udviklingen af hverdagspædagogikken  
  • Intern lederuddannelse samt ledervurdering hvert andet år  
  • Samt et samarbejdsklima som er positivt og præget af uhøjtidelighed, og samarbejdspartnere som kan arbejde på tværs af faggrænser  
 
Om løn og ansættelsesvilkår  
Lønnen fastsættes efter forhandling mellem de forhandlingsberettigede parter.  
 
Der indhentes børneattest og offentlig straffeattest på personer der ansættes på børn og ungeområdet.  
 
Yderligere oplysninger:  
Hvis du har spørgsmål og vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktsleder Jens Peder Gregersen jpg@vallensbaek.dk eller på telefon 2711 2740 eller faglig leder Niels Brockenhuss nbr@vallensbaek.dk eller på telefon 3051 8054.  
 
Ansøgningsfristen er fredag den 11/1 kl. 12.00. Der afholdes 1. samtalerunde den 17/1 2019 og 2. samtale 24/1 2019. Mellem de to samtalerunder er der test af de relevante kandidater  

Vallensbæk Kommune arbejder på digitale løsninger for borgere og medarbejdere, og vi vil derfor bede dig om at søge stillingen elektronisk ved at klikke på "søg stillingen" eller ved at gå ind på www.vallensbaek.dk/job og søge via stillingsopslaget.
ORS/Small/e4414adf_logo.pngVallensbæk Kommune - PiletræetVallensbæk2018-12-04T17:00:26.7872019-01-11T00:00:00
329925154Leder i Jobcenter Høje-Taastrup - er det dig?Profile Høje-Taastrup kommune har de sidste år haft en meget positiv udvikling på beskæftigelsesområdet med markant fald i ledigheden og fremgang i beskæftigelsen. Vi søger en dedikeret leder til at fastholde momentum i samarbejde med ledelse og medarbejdere i Jobcentret. Konkret søger vi en leder til følgende områder: sygedagpenge jobafklaring ressourceforløb og rehabilitering fastholdelse handicapkompenserende ordninger ledighedsydelse fleksjob Afdelingen har 27 engagerede medarbejdere, der brænder for at gøre en afgørende positiv forskel for borgere og virksomheder i kommunen. Du vil sammen med de 2 afdelingsledere for henholdsvis virksomhedsområdet og kontanthjælpsområdet indgå i Jobcentrets samlede ledelse med reference til Jobcenterchefen. Vi er omkring 100 medarbejdere i Jobcentret. Du skal bidrage med en positiv, anerkendende og udviklingsorienteret ledelsesstil med udgangspunkt i Jobcentrets og kommunens værdier: Menneskelighed og positivt livssyn Engagement Professionalisme Helhed Din lederrolle har mange facetter: Du skal understøtte og udvikle kompetencer og produktivitet hos medarbejdere og selvstyrende team. Du skal med din person fastholde kursen for medarbejdere, så de af borgere og samarbejdspartnere opleves som professionelle og venlige i deres optræden. Du skal sikre stort fokus på en tidlig og virksomhedsrettet tilgang i opgaveløsningen af borgeres problemstillinger.Du skal sikre tæt samspil med kommunens sociale og sundhedsmæssige indsatser med udgangspunkt i et rehabiliterende og helhedstænkende mindset Du skal som del af ledergruppen sikre sammenhæng og fremdrift i Jobcentrets samlede indsatser, herunder have fokus på helheden i opgaveløsningen, så Jobcentret samlet fremstår som en troværdig og stærk organisation. Som person forventes du at være faglig stærk på området. Det forventes, at du har en solid erfaring fra tilsvarende stilling og eller, at du enten har en formel lederuddannelse eller er i færd med en sådan uddannelse. Som person forventer vi, at du har en positiv, anerkendende og inddragende ledelsesstil så medarbejdere kan være trygge i dit selskab og opleve, at de kan hente gejst og stimulation til en fortsat engageret arbejdsindsats i mødet med dig. Vi sætter pris på en uformel omgangsform og humoristisk sans. Stillingen besættes på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi har følgende tidsplan i forhold til besættelse af stillingen: Ansøgningsfrist er 8. januar 2019. Første ansættelsessamtale afholdes 14. eller 18. januar 2019. Anden ansættelsessamtale for udvalgte kandidater afholdes 22. januar 2019. Mellem første og anden ansættelsessamtale gennemføres persontest. Tiltrædelse 1.marts 2019. Hvis du vil vide mere kan du kontakte Jobcenterchef Lars Gormsenpå mobil 21139989.Høje-Taastrup kommune har de sidste år haft en meget positiv udvikling på beskæftigelsesområdet med markant fald i ledigheden og fremgang i beskæftigelsen.
 
Vi søger en dedikeret leder til at fastholde momentum i samarbejde med ledelse og medarbejdere i Jobcentret.
 
Konkret søger vi en leder til følgende områder:
 
  • sygedagpenge
  • jobafklaring
  • ressourceforløb og rehabilitering
  • fastholdelse
  • handicapkompenserende ordninger
  • ledighedsydelse/fleksjob
 
Afdelingen har 27 engagerede medarbejdere, der brænder for at gøre en afgørende positiv forskel for borgere og virksomheder i kommunen.
 
Du vil sammen med de 2 afdelingsledere for henholdsvis virksomhedsområdet og kontanthjælpsområdet indgå i Jobcentrets samlede ledelse med reference til Jobcenterchefen.  
 
Vi er omkring 100 medarbejdere i Jobcentret.
 
Du skal bidrage med en positiv, anerkendende og udviklingsorienteret ledelsesstil med udgangspunkt i Jobcentrets og kommunens værdier:
 
  • Menneskelighed og positivt livssyn
  • Engagement
  • Professionalisme
  • Helhed
 
Din lederrolle har mange facetter:
 
Du skal understøtte og udvikle kompetencer og produktivitet hos medarbejdere og selvstyrende team.
 
Du skal med din person fastholde kursen for medarbejdere, så de af borgere og samarbejdspartnere opleves som professionelle og venlige i deres optræden.
 
Du skal sikre stort fokus på en tidlig og virksomhedsrettet tilgang i opgaveløsningen af borgeres problemstillinger.
Du skal sikre tæt samspil med kommunens sociale og sundhedsmæssige indsatser med udgangspunkt i et rehabiliterende og helhedstænkende mindset
 
Du skal som del af ledergruppen sikre sammenhæng og fremdrift i Jobcentrets samlede indsatser, herunder have fokus på helheden i opgaveløsningen, så Jobcentret samlet fremstår som en troværdig og stærk organisation.
 
Som person forventes du at være faglig stærk på området.
 
Det forventes, at du har en solid erfaring fra tilsvarende stilling og/eller, at du enten har en formel lederuddannelse eller er i færd med en sådan uddannelse.
 
Som person forventer vi, at du har en positiv, anerkendende og inddragende ledelsesstil så medarbejdere kan være trygge i dit selskab og opleve, at de kan hente gejst og stimulation til en fortsat engageret arbejdsindsats i mødet med dig.
 
Vi sætter pris på en uformel omgangsform og humoristisk sans.
 
Stillingen besættes på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 
Vi har følgende tidsplan i forhold til besættelse af stillingen:
 
Ansøgningsfrist er 8. januar 2019.
 
Første ansættelsessamtale afholdes 14. eller 18. januar 2019.
 
Anden ansættelsessamtale for udvalgte kandidater afholdes 22. januar 2019.
 
Mellem første og anden ansættelsessamtale gennemføres persontest.
 
Tiltrædelse 1.marts 2019.
 
Hvis du vil vide mere kan du kontakte Jobcenterchef Lars Gormsen
på mobil 21139989.
 

ORS/Small/e2a3b59d_logo.jpegBorger- og Arbejdsmarkedescenter2018-12-10T15:00:43.7472019-01-08T00:00:00
329919073Strategisk, visionær og driftssikker tilbudsleder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej - en del af Center for Autisme & SpecialpædagogikBasic Genopslag Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej. Ledelse af et af handicapområdets største tilbud Center for Autisme & Specialpædagogik søger pr. 1. marts 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier, og botilbuddets opgaver på vores største enhed Musvågevej. Tilbuddet har 7 bo-afdelinger med 50 pladser efter ABL§ 105 og SEL§85, samt to aktivitetstilbud med 43 pladser efter § 104, en medarbejdergruppe på ca. 120 årsværk samt et årligt driftsbudget på ca. 44 mio. Bliv en del af et fællesskab Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de 4 øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder aktivt med 3 områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed. Du refererer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling samt ledelsessupervision og coaching til udvikling af dit eget ledelsesrum. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkes med opgaven. Dig som tilbudsleder Dine vigtigste opgaver er at lede og udvikle dit lokale ledelsesteam, bestående af fire afdelingsledere, samt at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere på Musvågevej. For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddet. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikkert botilbud. Og med respekt for den fungerende kultur, formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende. Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer samtidig med, at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende. Det betyder, at du som tilbudsleder varetager rollen som strategisk, udviklingsorienteret og driftssikker leder leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver et stabilt tilbud har styr på budgetter og ressourcer samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan sikrer et godt arbejdsmiljø har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter Vi ser gerne, at du har en lederuddannelse og minimum 2-3 års erfaring med ledelse af ledere har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse, og med samarbejdsperspektivet i højsædet er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund har erfaring fra døgnområdet Om Bo- og Dagtilbuddet Musvågevej På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige, som er en del af projekt Vind i Håret. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk og lokalsamfund som en stærk ressource. Musvågevej er et tilbud med en kultur for fællesskab og samarbejde på tværs i det store hus, hvilket kræver et dygtigt og veletableret ledelsesteam. Tilbuddet er beliggende på Musvågevej i Københavns nordvestkvarter. Mere information Læs mere om Center for Autisme & Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk og for en beskrivelse af tilbuddet. Yderligere oplysninger om stillingen fås hos centerchef Susanne Holme Aaen på 4212 3903. Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. januar 2019 Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 10. januar 2019, og 2. samtalerunde den 16. januar 2019. Der vil indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.
Genopslag 
Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej.  
 
Ledelse af et af handicapområdets største tilbud  
Center for Autisme & Specialpædagogik søger pr. 1. marts 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier, og botilbuddets opgaver på vores største enhed – Musvågevej. Tilbuddet har 7 bo-afdelinger med 50 pladser efter ABL§ 105 og SEL§85, samt to aktivitetstilbud med 43 pladser efter § 104, en medarbejdergruppe på ca. 120 årsværk samt et årligt driftsbudget på ca. 44 mio.  
 
Bliv en del af et fællesskab  
Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de 4 øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder aktivt med 3 områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed.  
 
Du refererer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling samt ledelsessupervision og coaching til udvikling af dit eget ledelsesrum. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkes med opgaven.  
 
Dig som tilbudsleder  
Dine vigtigste opgaver er at lede og udvikle dit lokale ledelsesteam, bestående af fire afdelingsledere, samt at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere på Musvågevej.  
For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddet. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikkert botilbud. Og med respekt for den fungerende kultur, formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende.  
Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer samtidig med, at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende.  
 
Det betyder, at du som tilbudsleder  
  • varetager rollen som strategisk, udviklingsorienteret og driftssikker leder  
  • leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver et stabilt tilbud  
  • har styr på budgetter og ressourcer  
  • samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan  
  • sikrer et godt arbejdsmiljø  
  • har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer  
  • agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter 
Vi ser gerne, at du  
  • har en lederuddannelse og minimum 2-3 års erfaring med ledelse af ledere  
  • har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse, og med samarbejdsperspektivet i højsædet  
  • er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen  
  • har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund  
  • har erfaring fra døgnområdet 
Om Bo- og Dagtilbuddet Musvågevej  
På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige, som er en del af projekt Vind i Håret. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser.  
 
Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk og lokalsamfund som en stærk ressource. Musvågevej er et tilbud med en kultur for fællesskab og samarbejde på tværs i det store hus, hvilket kræver et dygtigt og veletableret ledelsesteam.  
Tilbuddet er beliggende på Musvågevej i Københavns nordvestkvarter.  
 
Mere information  
Læs mere om Center for Autisme & Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk og for en beskrivelse af tilbuddet.  
 
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos centerchef Susanne Holme Aaen på 4212 3903.  
 
Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. januar 2019   
Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 10. januar 2019, og 2. samtalerunde den 16. januar 2019.  
Der vil indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.   
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Autisme og SpecialpædagogikKøbenhavn2018-11-28T10:00:38.1602019-01-02T00:00:00
329921307Empatisk og ansvarlig leder til Dansk Kvindesamfunds KrisecentreProfile Dansk Kvindesamfunds Krisecenter tilbyder en stilling, hvor du gør en vigtig indsats for en sag, som vi selv synes er en af Danmarks vigtigste. Så brænder du for at gøre en forskel og skabe de bedste muligheder for kvinder og børn, der er på vej mod en tilværelse uden vold? Så er jobbet som leder af Dansk Kvindesamfunds Krisecenter Frederiksberg måske noget for dig?Hvem er vi Dansk Kvindesamfunds Krisecentre arbejder ud fra et feministisk værdigrundlag og betragter mænds vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi møder altid kvinder, der har været udsat for vold af mænd eller familie, med værdighed, respekt og ligeværd såvel som tværkulturel forståelse. Vi har en klar forventning om, at alle ansatte og frivillige lever op til disse værdier. Dansk Kvindesamfunds Krisecentre består af 2 krisecentre, beliggende i henholdsvis København og på Frederiksberg. Dansk Kvindesamfunds Krisecentre deler bestyrelse og direktion og arbejder ud fra et fælles mål om at forebygge og bekæmpe mænds vold mod kvinder.Krisecenteret på Frederiksberg har en medarbejderstab på 5 fastansatte og 25 frivillige.Krisecenteret har plads til 8 kvinder og deres børn.Personlige egenskaberVi lægger stor vægt på din personlighed, som kan være afgørende for din succes i stillingen.Du skal være i stand til at sætte retningen indenfor dit ansvarsområde og være en kommunikativ stærk og tydeligt empatisk leder, der møder alle med nysgerrighed og forståelse. Du er engageret og har god dømmekraft og ikke mindst, skal du besidde udtalt humoristisk sans.Vi har således en forventning om, at du som leder er en inspirator, der har en motiverende adfærd overfor dine medarbejdere og omgivelser. Yderligere er du sympatisk, tillidsvækkende og evner at skære igennem på en venlig måde.Primære arbejdsområderDu har ansvaret for at levere en sikker og effektiv drift af krisecenteret Frederiksberg. Du skal udover operationel ledelse opretholde en fortsat høj faglig kvalitet i alle forhold af krisecenterets arbejde.Du har personaleansvar for en engageret medarbejderstab, bestående af ansatte og frivillige.Du varetager den faglige sparring med det fastansatte specialistpersonale og har den overordnede beslutningskompetence i forhold til ind- og udlogeringer, jf. Servicelovens §109.Du sikrer, at det frivillige engagement er i konstant udvikling, ligesom der løbende sker fornødne fastholdelsestiltag.Du har et stærkt ledelsesmæssigt makkerskab med krisecenterlederen på krisecenter København. Samtidig indgår du i det udvidede ledelsesteam, bestående af direktøren, HR-koordinator og krisecenterledere, hvor dialog, tæt samarbejde og gode relationer er vigtige ingredienser i opretholdelsen af et sammenhængende krisecentertilbud.Du skal medvirke til videndeling såvel internt i krisecenteret som i samarbejdet med det andet krisecenter og omverdenen.Du deles om rådgivnings- og dækningsvagten med krisecenterlederen i København. Når du har rådgivningsvagten, skal du stå til rådighed for telefonisk sparring udenfor normal arbejdstid. Når du har dækningsvagten, og det ikke er muligt at finde en vikar, skal du træde til.Konkrete kompetencer og erfaringDu er en stærk og beslutningsdygtig faglig profil med en relevant videregående uddannelse.Det vil være en fordel, hvis du har arbejdserfaring fra andet krisecenter eller lignende institution, NGO eller offentlig forvaltning. Hvis du ikke har erhvervserfaring fra ovennævnte, skal din ansøgning afspejle en stærk interesse for at lære dette område indgående at kende.Vi forventer, at du har en vis ledelseserfaring. Det vil samtidig være en fordel, hvis du har erfaring med frivilligt arbejde, som frivillig eller og gerne som frivilligkoordinator, på strategi- og koordineringsplan.Vi ser gerne, at du har kendskab til metoden Response Based Practice, og eller at du reflekterer over denne teoritilgang i din ansøgning. Arbejdstid 37 timer pr. uge, fordelt på både dag og aften, efter behovRådighedsturnus. Løn og ansættelseForventet ansættelse pr. 1. marts 2019. Løn efter aftale. Arbejdssted er Dansk Kvindesamfunds Krisecenter, Vodroffsvej 40, 1900 Frederiksberg C Yderligere oplysningerHvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du rekvirere stillingsbeskrivelsen hos sk@danskkvindesamfund.dkDu er også velkommen til at kontakte krisecenterleder Susanne Larsen på tlf.: 61271946 eller direktør Lisa Holmfjord på tlf.:26550807 AnsøgningAnsøgningsfristen er 3. januar 2019.Vi afholder samtaler i uge 3. Du sender din ansøgning og CV mærket leder til sk@danskkvindesamfund.dk Alle interesserede uanset alder, køn, race, handicap, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Du kan læse mere om os på krisecentrene.dk eller danskkvindesamfund.dkDansk Kvindesamfunds Krisecenter tilbyder en stilling, hvor du gør en vigtig indsats for en sag, som vi selv synes er en af Danmarks vigtigste. Så brænder du for at gøre en forskel og skabe de bedste muligheder for kvinder og børn, der er på vej mod en tilværelse uden vold? Så er jobbet som leder af Dansk Kvindesamfunds Krisecenter Frederiksberg måske noget for dig?

Hvem er vi

Dansk Kvindesamfunds Krisecentre arbejder ud fra et feministisk værdigrundlag og betragter mænds vold mod kvinder som et ligestillingsproblem. Vi møder altid kvinder, der har været udsat for vold af mænd eller familie, med værdighed, respekt og ligeværd såvel som tværkulturel forståelse. Vi har en klar forventning om, at alle ansatte og frivillige lever op til disse værdier.
 
Dansk Kvindesamfunds Krisecentre består af 2 krisecentre, beliggende i henholdsvis København og på Frederiksberg. Dansk Kvindesamfunds Krisecentre deler bestyrelse og direktion og arbejder ud fra et fælles mål om at forebygge og bekæmpe mænds vold mod kvinder.

Krisecenteret på Frederiksberg har en medarbejderstab på 5 fastansatte og 25 frivillige.
Krisecenteret har plads til 8 kvinder og deres børn.

Personlige egenskaber

Vi lægger stor vægt på din personlighed, som kan være afgørende for din succes i stillingen.

Du skal være i stand til at sætte retningen indenfor dit ansvarsområde og være en kommunikativ stærk og tydeligt empatisk leder, der møder alle med nysgerrighed og forståelse. Du er engageret og har god dømmekraft – og ikke mindst, skal du besidde udtalt humoristisk sans.

Vi har således en forventning om, at du som leder er en inspirator, der har en motiverende adfærd overfor dine medarbejdere og omgivelser. Yderligere er du sympatisk, tillidsvækkende og evner at skære igennem på en venlig måde.

Primære arbejdsområder

Du har ansvaret for at levere en sikker og effektiv drift af krisecenteret Frederiksberg. Du skal udover operationel ledelse opretholde en fortsat høj faglig kvalitet i alle forhold af krisecenterets arbejde.

Du har personaleansvar for en engageret medarbejderstab, bestående af ansatte og frivillige.

Du varetager den faglige sparring med det fastansatte specialistpersonale og har den overordnede beslutningskompetence i forhold til ind- og udlogeringer, jf. Servicelovens §109.

Du sikrer, at det frivillige engagement er i konstant udvikling, ligesom der løbende sker fornødne fastholdelsestiltag.

Du har et stærkt ledelsesmæssigt makkerskab med krisecenterlederen på krisecenter København. Samtidig indgår du i det udvidede ledelsesteam, bestående af direktøren, HR-koordinator og krisecenterledere, hvor dialog, tæt samarbejde og gode relationer er vigtige ingredienser i opretholdelsen af et sammenhængende krisecentertilbud.

Du skal medvirke til videndeling såvel internt i krisecenteret som i samarbejdet med det andet krisecenter og omverdenen.

Du deles om rådgivnings- og dækningsvagten med krisecenterlederen i København. Når du har rådgivningsvagten, skal du stå til rådighed for telefonisk sparring udenfor normal arbejdstid. Når du har dækningsvagten, og det ikke er muligt at finde en vikar, skal du træde til.

Konkrete kompetencer og erfaring

Du er en stærk og beslutningsdygtig faglig profil med en relevant videregående uddannelse.

Det vil være en fordel, hvis du har arbejdserfaring fra andet krisecenter eller lignende institution, NGO eller offentlig forvaltning. Hvis du ikke har erhvervserfaring fra ovennævnte, skal din ansøgning afspejle en stærk interesse for at lære dette område indgående at kende.

Vi forventer, at du har en vis ledelseserfaring.  Det vil samtidig være en fordel, hvis du har erfaring med frivilligt arbejde, som frivillig eller/og gerne som frivilligkoordinator, på strategi- og koordineringsplan.

Vi ser gerne, at du har kendskab til metoden Response Based Practice, og/eller at du reflekterer over denne teoritilgang i din ansøgning.
 
Arbejdstid
37 timer pr. uge, fordelt på både dag og aften, efter behov
Rådighedsturnus.
 
Løn og ansættelse
Forventet ansættelse pr. 1. marts 2019. Løn efter aftale.
 
Arbejdssted er Dansk Kvindesamfunds Krisecenter, Vodroffsvej 40, 1900 Frederiksberg C
 
Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du rekvirere stillingsbeskrivelsen hos sk@danskkvindesamfund.dk
Du er også velkommen til at kontakte krisecenterleder Susanne Larsen på tlf.: 61271946 eller direktør Lisa Holmfjord på tlf.:26550807
 
Ansøgning
Ansøgningsfristen er 3. januar 2019.
Vi afholder samtaler i uge 3.  
 
Du sender din ansøgning og CV mærket ”leder” til sk@danskkvindesamfund.dk
 
Alle interesserede uanset alder, køn, race, handicap, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.
 
Du kan læse mere om os på krisecentrene.dk eller danskkvindesamfund.dk
 
 
ORS/Small/92c51915_logo.pngDansk Kvindesamfunds Krisecentre2018-12-03T10:01:22.7302019-01-03T00:00:00
329925524Vagthavende TrafikinformationslederRobot Vil du koordinere trafikinformationen på den danske jernbane? Vi har brug for en vagthavende trafikinformationsleder til Driftscenteret ved Københavns Hovedbanegård. Du bliver en del af et team af dedikerede kolleger, der i tæt samarbejde med jernbanevirksomhederne koordinerer og sikrer den bedste trafikinformation til togpassagererne, både når togene kører til tiden, men især når der opstår uregelmæssigheder. Du får kolleger fra både Banedanmark og DSB, da du bliver en del af en fælles trafikinformationsenhed. Du ansættes i Banedanmark. Overblik og forberedt fra A-Z Din daglige rolle som vagthavende trafikinformationsleder for den samlede trafikinformation på landsplan indebærer, at du proaktivt skal koordinere informationen mellem trafikinformationsmedarbejderne i Driftscenter på tværs af de decentrale trafikstyringscentraler og det kørende personale i togene. Du er ligeledes ansvarlig for koordinering i forhold til samarbejdspartnere indenfor anden kollektiv trafik, trafikselskaber og Rejseplanen. Du kommer til at deltage i projektgrupper og arbejde med forbedringstiltag, så vi er forberedt yderligere på at håndtere trafikinformation i alle situationer. Din hverdag og opgaver afhænger i høj grad af den trafikale situation. Du skal derfor trives med, at nogle dage kan være uforudsigelig og travle, hvorfor du skal have evnen til at bevare et køligt overblik, når opgaverne spidser til. Eksekverer og sikrer at holdene spiller sammen Du har en driftsmæssig baggrund indenfor jernbanen, hvor du har arbejdet f.eks. med styring, information eller beredskab. Det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor ledelse i en rolle uden personaleansvar og koordinering fra funktioner, hvor der er mange spillere på banen og krævende beslutninger, der skal tages på kort tid. Du må også gerne have erfaring indenfor kundeservice, formidling eller lignende. Du indgår i et vagtskema fra mandag til fredag i tidsrummet fra kl. 6.00-22.00, og skal derfor trives med skiftende arbejdstider. I alt du gør, skal du have evnen til at forudse, hvordan den trafikinformation du er med til at levere forbedrer passagerernes oplevelse af rejsen. Dette gælder uanset om du henvender dig til den frekvente pendler eller den, der kun rejser med tog en gang imellem. Det er vitalt, at du har overskud i pressede situationer, og at du er ansvarsbevidst. Du har en særdeles god struktur i dit arbejde, sans for at prioritere og et køligt overblik. Derudover er du vedholdende og har gejst og engagement til at planlægge, udvikle og træne, når trafikken kører efter planen, og vi gør os klar til at gøre det endnu bedre ved næste uregelmæssighed. Sidst men ikke mindst er du en udpræget hold spiller, samarbejdsvillig og positiv. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad. Basislønnen udgør pt. kr. 369.138,00 årligt og kr. 30.761,50 månedligt. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Hvis du er tjenestemand, vil du efter en konkret vurdering kunne bevare din tjenesteansættelse i lønramme 32. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere så kontakt teamleder John Gregersen på telefon 40 48 79 81. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling og følger instruktionerne.Vil du koordinere trafikinformationen på den danske jernbane?



Vi har brug for en vagthavende trafikinformationsleder til Driftscenteret ved Københavns Hovedbanegård. Du bliver en del af et team af dedikerede kolleger, der i tæt samarbejde med jernbanevirksomhederne koordinerer og sikrer den bedste trafikinformation til togpassagererne, både når togene kører til tiden, men især når der opstår uregelmæssigheder.



Du får kolleger fra både Banedanmark og DSB, da du bliver en del af en fælles trafikinformationsenhed. Du ansættes i Banedanmark.



Overblik og forberedt fra A-Z

Din daglige rolle som vagthavende trafikinformationsleder for den samlede trafikinformation på landsplan indebærer, at du proaktivt skal koordinere informationen mellem trafikinformationsmedarbejderne i Driftscenter på tværs af de decentrale trafikstyringscentraler og det kørende personale i togene.



Du er ligeledes ansvarlig for koordinering i forhold til samarbejdspartnere indenfor anden kollektiv trafik, trafikselskaber og Rejseplanen. Du kommer til at deltage i projektgrupper og arbejde med forbedringstiltag, så vi er forberedt yderligere på at håndtere trafikinformation i alle situationer.



Din hverdag og opgaver afhænger i høj grad af den trafikale situation. Du skal derfor trives med, at nogle dage kan være uforudsigelig og travle, hvorfor du skal have evnen til at bevare et køligt overblik, når opgaverne spidser til.



Eksekverer og sikrer at holdene spiller sammen

Du har en driftsmæssig baggrund indenfor jernbanen, hvor du har arbejdet f.eks. med styring, information eller beredskab. Det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor ledelse i en rolle uden personaleansvar og koordinering fra funktioner, hvor der er mange spillere på banen og krævende beslutninger, der skal tages på kort tid. Du må også gerne have erfaring indenfor kundeservice, formidling eller lignende. Du indgår i et vagtskema fra mandag til fredag i tidsrummet fra kl. 6.00-22.00, og skal derfor trives med skiftende arbejdstider.



I alt du gør, skal du have evnen til at forudse, hvordan den trafikinformation du er med til at levere forbedrer passagerernes oplevelse af rejsen. Dette gælder uanset om du henvender dig til den frekvente pendler eller den, der kun rejser med tog en gang imellem.



Det er vitalt, at du har overskud i pressede situationer, og at du er ansvarsbevidst. Du har en særdeles god struktur i dit arbejde, sans for at prioritere og et køligt overblik. Derudover er du vedholdende og har gejst og engagement til at planlægge, udvikle og træne, når trafikken kører efter planen, og vi gør os klar til at gøre det endnu bedre ved næste uregelmæssighed. Sidst men ikke mindst er du en udpræget hold spiller, samarbejdsvillig og positiv.





Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad. Basislønnen udgør pt. kr. 369.138,00 årligt og kr. 30.761,50 månedligt. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.



Hvis du er tjenestemand, vil du efter en konkret vurdering kunne bevare din tjenesteansættelse i lønramme 32.



Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere så kontakt teamleder John Gregersen på telefon 40 48 79 81. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Amerika Plads 15København2018-12-10T00:00:002018-12-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Piletræet søger leder der har fokus på udvikling af de nære læringsmiljøer

Vallensbæk Kommune - Piletræet

Vallensbæk
Da vores dygtige leder har valgt at flytte til Jylland, søger vi en daginstitutionsleder, der brænder for at skabe udvikling af de nære læringsmiljøer på 0-6 års området med tiltrædelse 1. marts 2019 eller tidligere. I Vallensbæk Kommune arbejder vi...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:11. januar 2019

Leder i Jobcenter Høje-Taastrup - er det dig?

Borger- og Arbejdsmarkedescenter

Høje-Taastrup kommune har de sidste år haft en meget positiv udvikling på beskæftigelsesområdet med markant fald i ledigheden og fremgang i beskæftigelsen. Vi søger en dedikeret leder til at fastholde momentum i samarbejde med ledelse og medarbejder...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:8. januar 2019

Strategisk, visionær og driftssikker tilbudsleder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej - en del af Center for Autisme & Specialpædagogik

Center for Autisme og Specialpædagogik

København
Genopslag Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagti...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:2. januar 2019

Empatisk og ansvarlig leder til Dansk Kvindesamfunds Krisecentre

Dansk Kvindesamfunds Krisecentre

Dansk Kvindesamfunds Krisecenter tilbyder en stilling, hvor du gør en vigtig indsats for en sag, som vi selv synes er en af Danmarks vigtigste. Så brænder du for at gøre en forskel og skabe de bedste muligheder for kvinder og børn, der er på vej mod...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

Vagthavende Trafikinformationsleder

Banedanmark, Amerika Plads 15

København
Vil du koordinere trafikinformationen på den danske jernbane? Vi har brug for en vagthavende trafikinformationsleder til Driftscenteret ved Københavns Hovedbanegård. Du bliver en del af et team af dedikerede kolleger, der i tæt samarbejde med jernba...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:24. december 2018