Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdsmarkedsdirektør til Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord

Er du en dygtig og visionær leder? Og vil du være med til at sikre en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og initiativer i Midt- og Nordjylland? Så har vi en spændende stilling som arbejdsmarkedsdirektør.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Arbejdsmarkedskontorerne er styrelsens regionale forankring, der i samarbejde med STARs øvrige kontorer skal understøtte, at politiske reformer implementeres bedst muligt i jobcentre, a-kasser m.fl.

AMK Midt-Nord er et af tre regionale kontorer i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.

Du kan læse mere om os på www.star.dk

Ledelse i krydsfeltet mellem udvikling og drift
Du bliver leder af Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord, som har følgende hovedopgaver:

  • målrettet implementering af beskæftigelsesindsatsen, herunder ved at sikre en udgående taskforceindsats, der skal understøtte kommuner med resultat- og/eller indsatsudfordringer
  • at sikre en sammenhængende virksomhedsservice med koordination af voksen- og efteruddannelsesindsats og sikre at kontorets indsatser med Jobservice Danmark og WorkinDenmark sættes i spil
  • betjening af 3 regionale Arbejdsmarkedsråd (Vestjylland, Østjylland og Nordjylland)
Du bliver leder for ca. 37 medarbejdere i Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord og Work In Denmark West, heraf 2 teamchefer.

Dine primære opgaver vil være, at:
  • understøtte jobcentre med resultat- og/eller indsatsudfordringer – i et tillidsbaseret samarbejde
  • fastholde det brede samarbejde med alle jobcentrene i Midt-Nord, herunder samarbejdet med de jobcentre, der gør det godt, og som kan være inspirationskommuner for andre
  • samarbejde med arbejdsmarkedets parter bl.a. i og gennem de 3 arbejdsmarkedsråd
  • samarbejde og etablere netværk med beskæftigelses-, uddannelses- og erhvervspolitiske aktører i Midtjylland og Nordjylland
  • samarbejde og koordinere aktiviteter i kontoret med både øvrige arbejdsmarkedskontorer og øvrige kontorer i styrelsen
  • varetage den daglige ledelse i kontoret, såvel fagligt som personalemæssigt, herunder sikre styring, prioritering, koordinering og opfølgning på opgaver og ressourcer i kontoret.

Opgaverne løses i et tæt samspil på tværs af de 3 Arbejdsmarkedskontorer.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
  • kan implementere politiske aftaler og reformer i et tillidsfuldt samarbejde med kommunerne i Midt-Nord
  • har solid ledererfaring – gerne fra en politisk ledet organisation
  • er en anerkendende og motiverende leder, der forstår at skabe udvikling og resultater
  • kan arbejde strategisk
  • har analytisk sans og stærke kommunikative kompetencer
  • kan holde overblikket og træffe gode beslutninger i komplekse situationer og under tidspres
  • er god til at samarbejde på tværs – såvel internt i styrelsen som med eksterne samarbejdspartnere og interessenter
  • har en akademisk uddannelse – gerne suppleret med en lederuddannelse.
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019 eller snarest herefter.

Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord i Aalborg.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte vicedirektør Helle Rasmussen på tlf. 7221 7831.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Susanne Foss Rasmussen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. 3367 3810.

Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Der er tale om et genopslag.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest onsdag den 5. juni 2019.

Vi forventer, at afholde 1. samtaler mandag den 17. juni 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020834Phoenix-0a78558112019-05-09T00:00:00Arbejdsmarkedsdirektør til Arbejdsmarkedskontor Midt-NordEr du en dygtig og visionær leder? Og vil du være med til at sikre en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og initiativer i Midt- og Nordjylland? Så har vi en spændende stilling som arbejdsmarkedsdirektør.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Arbejdsmarkedskontorerne er styrelsens regionale forankring, der i samarbejde med STARs øvrige kontorer skal understøtte, at politiske reformer implementeres bedst muligt i jobcentre, a-kasser m.fl.

AMK Midt-Nord er et af tre regionale kontorer i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.

Du kan læse mere om os på www.star.dk

Ledelse i krydsfeltet mellem udvikling og drift
Du bliver leder af Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord, som har følgende hovedopgaver:
  • målrettet implementering af beskæftigelsesindsatsen, herunder ved at sikre en udgående taskforceindsats, der skal understøtte kommuner med resultat- og/eller indsatsudfordringer
  • at sikre en sammenhængende virksomhedsservice med koordination af voksen- og efteruddannelsesindsats og sikre at kontorets indsatser med Jobservice Danmark og WorkinDenmark sættes i spil
  • betjening af 3 regionale Arbejdsmarkedsråd (Vestjylland, Østjylland og Nordjylland)
Du bliver leder for ca. 37 medarbejdere i Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord og Work In Denmark West, heraf 2 teamchefer.

Dine primære opgaver vil være, at:
  • understøtte jobcentre med resultat- og/eller indsatsudfordringer – i et tillidsbaseret samarbejde
  • fastholde det brede samarbejde med alle jobcentrene i Midt-Nord, herunder samarbejdet med de jobcentre, der gør det godt, og som kan være inspirationskommuner for andre
  • samarbejde med arbejdsmarkedets parter bl.a. i og gennem de 3 arbejdsmarkedsråd
  • samarbejde og etablere netværk med beskæftigelses-, uddannelses- og erhvervspolitiske aktører i Midtjylland og Nordjylland
  • samarbejde og koordinere aktiviteter i kontoret med både øvrige arbejdsmarkedskontorer og øvrige kontorer i styrelsen
  • varetage den daglige ledelse i kontoret, såvel fagligt som personalemæssigt, herunder sikre styring, prioritering, koordinering og opfølgning på opgaver og ressourcer i kontoret.

Opgaverne løses i et tæt samspil på tværs af de 3 Arbejdsmarkedskontorer.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
  • kan implementere politiske aftaler og reformer i et tillidsfuldt samarbejde med kommunerne i Midt-Nord
  • har solid ledererfaring – gerne fra en politisk ledet organisation
  • er en anerkendende og motiverende leder, der forstår at skabe udvikling og resultater
  • kan arbejde strategisk
  • har analytisk sans og stærke kommunikative kompetencer
  • kan holde overblikket og træffe gode beslutninger i komplekse situationer og under tidspres
  • er god til at samarbejde på tværs – såvel internt i styrelsen som med eksterne samarbejdspartnere og interessenter
  • har en akademisk uddannelse – gerne suppleret med en lederuddannelse.
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019 eller snarest herefter.

Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord i Aalborg.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte vicedirektør Helle Rasmussen på tlf. 7221 7831.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Susanne Foss Rasmussen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. 3367 3810.

Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Der er tale om et genopslag.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest onsdag den 5. juni 2019.

Vi forventer, at afholde 1. samtaler mandag den 17. juni 2019.

2019-06-06T00:51:53.900 Er du en dygtig og visionær leder? Og vil du være med til at sikre en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og initiativer i Midt- og Nordjylland? Så har vi en spændende stilling som arbejdsmarkedsdirektør. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Arbejdsmarkedskontorerne er styrelsens regionale forankring, der i samarbejde med STARs øvrige kontorer skal understøtte, at politiske reformer implementeres bedst muligt i jobcentre, a-kasser m.fl. AMK Midt-Nord er et af tre regionale kontorer i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering. Du kan læse mere om os på www.star.dk Ledelse i krydsfeltet mellem udvikling og drift Du bliver leder af Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord, som har følgende hovedopgaver: målrettet implementering af beskæftigelsesindsatsen, herunder ved at sikre en udgående taskforceindsats, der skal understøtte kommuner med resultat- og eller indsatsudfordringer at sikre en sammenhængende virksomhedsservice med koordination af voksen- og efteruddannelsesindsats og sikre at kontorets indsatser med Jobservice Danmark og WorkinDenmark sættes i spil betjening af 3 regionale Arbejdsmarkedsråd (Vestjylland, Østjylland og Nordjylland) Du bliver leder for ca. 37 medarbejdere i Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord og Work In Denmark West, heraf 2 teamchefer. Dine primære opgaver vil være, at: understøtte jobcentre med resultat- og eller indsatsudfordringer i et tillidsbaseret samarbejde fastholde det brede samarbejde med alle jobcentrene i Midt-Nord, herunder samarbejdet med de jobcentre, der gør det godt, og som kan være inspirationskommuner for andre samarbejde med arbejdsmarkedets parter bl.a. i og gennem de 3 arbejdsmarkedsråd samarbejde og etablere netværk med beskæftigelses-, uddannelses- og erhvervspolitiske aktører i Midtjylland og Nordjylland samarbejde og koordinere aktiviteter i kontoret med både øvrige arbejdsmarkedskontorer og øvrige kontorer i styrelsen varetage den daglige ledelse i kontoret, såvel fagligt som personalemæssigt, herunder sikre styring, prioritering, koordinering og opfølgning på opgaver og ressourcer i kontoret. Opgaverne løses i et tæt samspil på tværs af de 3 Arbejdsmarkedskontorer. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: kan implementere politiske aftaler og reformer i et tillidsfuldt samarbejde med kommunerne i Midt-Nord har solid ledererfaring gerne fra en politisk ledet organisation er en anerkendende og motiverende leder, der forstår at skabe udvikling og resultater kan arbejde strategisk har analytisk sans og stærke kommunikative kompetencer kan holde overblikket og træffe gode beslutninger i komplekse situationer og under tidspres er god til at samarbejde på tværs såvel internt i styrelsen som med eksterne samarbejdspartnere og interessenter har en akademisk uddannelse gerne suppleret med en lederuddannelse. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019 eller snarest herefter. Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord i Aalborg. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte vicedirektør Helle Rasmussen på tlf. 7221 7831. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Susanne Foss Rasmussen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. 3367 3810. Der indgår test i ansættelsesforløbet. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Der er tale om et genopslag. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest onsdag den 5. juni 2019. Vi forventer, at afholde 1. samtaler mandag den 17. juni 2019.11jobnet0a785581100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122663&DepartmentId=6065&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3523888Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord11Nybrogade 16, 19000Aalborg72217831DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset757872JobNet4986770498677010009-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a785581https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a785581https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a785581&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a785581&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241915Kontorchef6Ledelse361746068noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330042882Administrationschef til Nordjyllands Historiske MuseumRobot Administrationschef til Nordjyllands Historiske Museum Nordjyllands Historiske Museum søger en administrationschef, der kan bidrage til museets fortsatte udvikling. Det overordnede ansvar er ledelsen af museets administration, økonomi, HR, IT og i samarbejde med museets ledergruppe at bidraget til den strategiske og organisatoriske udvikling. Administrationen har seks ansatte, hvoraf flere er flexjobbere. Stillingen er en stabsfunktion direkte under museumsdirektøren. Administrationen har til huse på Aalborg Historiske Museum, Algade 48, Aalborg. Ansvarsområde Du er medlem af og referent for ledergruppen samt sekretær for museets direktør. Du er leder af og fordeler arbejdet i sekretariatet samt udarbejder arbejdsplaner for de ansatte her. Du har personaleansvar over for de ansatte i sekretariatet. Du har ansvaret for udarbejdelse af museets budgetter og opfølgning heraf, derfor har du stærke regnskabsmæssige kompetencer. Du kan anvende og rådgive andre i brugen af økonomisystemet Prisme. Du har ansvaret for museets IT-og telefoni, hvilket løses i samarbejde med Aalborg Kommune. Arbejdet omfatter også ansvaret for opsætning, vedligehold af programmer samt installation af pc er for alle afdelinger, samt guidning i brugen af diverse programmer under Office-pakken. Du har desuden ansvaret for museets forsikringer og persondatapolitik. Øvrige opgaver omfatter blandt andet arbejdet med det administrative arkiv, og praktisk hjælp ved afvikling af møder. Desuden varetager du kontakten til de mange foreninger, der er knyttet til museet. Som medarbejder på Nordjyllands Historiske Museum er du del af en arbejdsplads med mange varierede opgaver. Kvalifikationer Vi forventer, at du - Er økonomiuddannet med nogle års ledererfaring. - Har arbejdet med HR, personalejura og overenskomster. - Har arbejdet med personalerelaterede opgaver. - Har gennemslagskraft og er klar til at tage ansvar. - Er servicemindet og udadvendt. - Kan arbejde med IT på udvidet brugerniveau. - Er en god kollega med respekt for andre. - Kan begå dig på engelsk og tysk. Det er nødvendigt, at du har kørekort, da museets afdelinger geografisk ligger spredt over flere kommuner. Vi tilbyder - En spændende og udfordrende stilling med mulighed for at påvirke museets fortsatte udvikling. - En alsidig og kreativ arbejdsplads, hvor vi er engagerede i og har en holdning til det, vi laver. - En arbejdsplads, hvor ikke to arbejdsdage er ens. - Mulighed for, at du kan udvikle dig fagligt og personligt. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant fagforening. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Ansøgning Skriftlig ansøgning inklusive relevante bilag sendes på mail senest torsdag den 27. juni 2019 kl. 12.00 til historiskmuseum@aalborg.dk. Skriv administrationschef i mailens emnefelt. Ved indsendelse af din ansøgning afgiver du dit samtykke til, at vi behandler dine oplysninger inden for rammerne af persondataloven. Vi beder om oplysninger som eksempelvis e-mail, adresse, køn, fødselsdag og telefonnummer. Nordjyllands Historiske Museum respekterer dit privatliv, og din ansøgning vil derfor blive slettet eller makuleret efter relevant behandling. Har du ikke hørt andet efter uge 27, så er stillingen besat til anden side og dine oplysninger slettet. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 27. Yderligere oplysninger fås hos museumsdirektør Lars Chr. Nørbach tlf. 25 19 74 13. Om Nordjyllands Historiske Museum Nordjyllands Historiske Museum er et statsanerkendt kulturhistorisk museum, hvis ansvarsområde dækker Aalborg, Rebild, Jammerbugt og Mariagerfjord Kommuner. Museet har desuden ansvaret for tilsynet med fredede fortidsminder i Himmerland og Vendsyssel. På Nordjyllands Historiske Museum arbejder ca. 60 ansatte med forskning, indsamling, dokumentation, bevaring og formidling af lokal- og kulturhistorie i Aalborg, Mariagerfjord, Rebild og Jammerbugt Kommuner. På 14 udstillingssteder præsenterer vi dig for Nærværende Historie . www.nordmus.dk

Administrationschef til Nordjyllands Historiske Museum


Nordjyllands Historiske Museum søger en administrationschef, der kan bidrage til museets fortsatte udvikling. Det overordnede ansvar er ledelsen af museets administration, økonomi, HR, IT og i samarbejde med museets ledergruppe at bidraget til den strategiske og organisatoriske udvikling.
Administrationen har seks ansatte, hvoraf flere er flexjobbere. Stillingen er en stabsfunktion direkte under museumsdirektøren. Administrationen har til huse på Aalborg Historiske Museum, Algade 48, Aalborg.


Ansvarsområde
Du er medlem af og referent for ledergruppen samt sekretær for museets direktør. Du er leder af og fordeler arbejdet i sekretariatet samt udarbejder arbejdsplaner for de ansatte her. Du har personaleansvar over for de ansatte i sekretariatet.


Du har ansvaret for udarbejdelse af museets budgetter og opfølgning heraf, derfor har du stærke regnskabsmæssige kompetencer. Du kan anvende og rådgive andre i brugen af økonomisystemet Prisme. Du har ansvaret for museets IT-og telefoni, hvilket løses i samarbejde med Aalborg Kommune. Arbejdet omfatter også ansvaret for opsætning, vedligehold af programmer samt installation af pc’er for alle afdelinger, samt guidning i brugen af diverse programmer under Office-pakken. Du har desuden ansvaret for museets forsikringer og persondatapolitik.


Øvrige opgaver omfatter blandt andet arbejdet med det administrative arkiv, og praktisk hjælp ved afvikling af møder. Desuden varetager du kontakten til de mange foreninger, der er knyttet til museet.


Som medarbejder på Nordjyllands Historiske Museum er du del af en arbejdsplads med mange varierede opgaver.


Kvalifikationer


Vi forventer, at du
    - Er økonomiuddannet med nogle års ledererfaring.
    - Har arbejdet med HR, personalejura og overenskomster.
    - Har arbejdet med personalerelaterede opgaver.
    - Har gennemslagskraft og er klar til at tage ansvar.
    - Er servicemindet og udadvendt.
    - Kan arbejde med IT på udvidet brugerniveau.
    - Er en god kollega med respekt for andre.
    - Kan begå dig på engelsk og tysk.


Det er nødvendigt, at du har kørekort, da museets afdelinger geografisk ligger spredt over flere kommuner.


Vi tilbyder
    - En spændende og udfordrende stilling med mulighed for at påvirke museets fortsatte           udvikling.
    - En alsidig og kreativ arbejdsplads, hvor vi er engagerede i og har en holdning til det, vi         laver.
    - En arbejdsplads, hvor ikke to arbejdsdage er ens.
    - Mulighed for, at du kan udvikle dig fagligt og personligt.


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.


Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant fagforening.


Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.


Ansøgning
Skriftlig ansøgning inklusive relevante bilag sendes på mail senest torsdag den 27. juni 2019 kl. 12.00 til historiskmuseum@aalborg.dk. Skriv ”administrationschef i mailens emnefelt.


Ved indsendelse af din ansøgning afgiver du dit samtykke til, at vi behandler dine oplysninger inden for rammerne af persondataloven. Vi beder om oplysninger som eksempelvis e-mail, adresse, køn, fødselsdag og telefonnummer. Nordjyllands Historiske Museum respekterer dit privatliv, og din ansøgning vil derfor blive slettet eller makuleret efter relevant behandling. Har du ikke hørt andet efter uge 27, så er stillingen besat til anden side og dine oplysninger slettet.


Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 27.


Yderligere oplysninger fås hos museumsdirektør Lars Chr. Nørbach tlf. 25 19 74 13.


Om Nordjyllands Historiske Museum
Nordjyllands Historiske Museum er et statsanerkendt kulturhistorisk museum, hvis ansvarsområde dækker Aalborg, Rebild, Jammerbugt og Mariagerfjord Kommuner. Museet har desuden ansvaret for tilsynet med fredede fortidsminder i Himmerland og Vendsyssel.


På Nordjyllands Historiske Museum arbejder ca. 60 ansatte med forskning, indsamling,
dokumentation, bevaring og formidling af lokal- og kulturhistorie i Aalborg, Mariagerfjord, Rebild og Jammerbugt Kommuner. På 14 udstillingssteder præsenterer vi dig for ”Nærværende Historie”.


www.nordmus.dk

Nordjyllands Historiske Museum/Ålborg Historiske MuseumAalborg2019-06-13T00:00:002019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrationschef til Nordjyllands Historiske Museum

Nordjyllands Historiske Museum/Ålborg Historiske Museum

Aalborg
Administrationschef til Nordjyllands Historiske Museum Nordjyllands Historiske Museum søger en administrationschef, der kan bidrage til museets fortsatte udvikling. Det overordnede ansvar er ledelsen af museets administration, økonomi, HR, IT og i s...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019