Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdsmiljø- og HR-konsulent til Akutberedskabet

Er du arbejdsmiljøkonsulent med brede HR-kompetencer og trives du i en alsidig hverdag, hvor mange opgaver er i spil på samme tid? Akutberedskabet skal arbejdsmiljøcertificeres i 2018 og Sektionen for HR og Uddannelse i Akutberedskabet søger en arbejdsmiljø- og HR-konsulent med tiltrædelse hurtigst muligt eller den 1. april 2018.   
 
Dine opgaver  
Du bliver en del af et mindre team som varetager en bred palet af opgaver inden for HR, herunder uddannelse, løn- og personaleforhold, forhandling samt diverse projekter.   
 
Akutberedskabet arbejder strategisk, systematisk og målrettet med arbejdsmiljøområdet. Vi har stort fokus på både det fysiske og det psykosociale arbejdsmiljø. Vi har en stærk arbejdsmiljøorganisation, og du vil få en central rolle i at drive arbejdet og videreudvikle området.  
 
Din primære opgave er at bistå virksomhedens ledere og arbejdsmiljørepræsentanter i alle aspekter af arbejdsmiljø. Herunder at fremme, planlægge og koordinere et godt arbejdsmiljø, have fokus på trivselsmarkører og at deltage i arbejdsmiljøorganisationens arbejde. Du har også ansvar for faste opgaver, indsatser og procedurer, herunder trivselsmålinger, informationer på intranettet samt vedligeholdelse og optimering af procedurer. Du kan desuden forvente, at du løbende vil blive inddraget i opgaver på tværs af HR-teamet.  
Du får ansvaret for gennemførelse af Akutberedskabets forberedelse til arbejdsmiljøcertificering i samarbejde med en regional konsulent. 
 
Din profil  
Du kommer ind i en travl virksomhed, hvor vi hurtigt har brug for din hjælp i forhold til at understøtte driften og den øvrige administration. Du får et tæt samarbejde med ledere på alle niveauer i organisationen og arbejdsmiljørepræsentanter, og det er vigtigt, at du har en positiv og konstruktiv tilgang til både opgaver og samarbejdspartnere.   
 
Du har en relevant videregående uddannelse, og det er afgørende, at du har erfaring med projektledelse. På arbejdsmiljøsiden er du eksperten, der har kendskab til arbejdsmiljølovgivningen og erfaring med varetagelse af arbejdsmiljømæssige problemstillinger. Derudover skal du have erfaring med – eller mod på – løsning af generalistopgaver inden for HR. Det er vigtigt, at du er selvstændig, struktureret og altid følger opgaverne til dørs. Vi forventer, at du har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner. Du arbejder analytisk og struktureret og er hjemme i MS Office-pakken.   
 
Erfaring med arbejdet i en politisk organisation og kendskab til sundhedsområdet er en fordel, men ikke en forudsætning.  
 
Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv   
Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab.  
 
Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne har baser.  
 
Vi investerer i dig  
Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.  
 
Løn og ansættelsesforhold   
Stillingen er fuld tid. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til AC-overenskomsten indgået mellem RLTN og AC. 
 
Yderligere information  
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder for HR og Uddannelse, Line Akiti Hingelberg på tlf. 21 32 52 27. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet  
 
Ansøgningsfrist  
Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest fredag den 16. februar 2018, kl. 12.00.  
Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.   
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar 2018 og torsdag den 22. februar 2018. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753974Phoenix-fefc457012018-02-02T19:06:51.083Arbejdsmiljø- og HR-konsulent til AkutberedskabetEr du arbejdsmiljøkonsulent med brede HR-kompetencer og trives du i en alsidig hverdag, hvor mange opgaver er i spil på samme tid? Akutberedskabet skal arbejdsmiljøcertificeres i 2018 og Sektionen for HR og Uddannelse i Akutberedskabet søger en arbejdsmiljø- og HR-konsulent med tiltrædelse hurtigst muligt eller den 1. april 2018.   
 
Dine opgaver  
Du bliver en del af et mindre team som varetager en bred palet af opgaver inden for HR, herunder uddannelse, løn- og personaleforhold, forhandling samt diverse projekter.   
 
Akutberedskabet arbejder strategisk, systematisk og målrettet med arbejdsmiljøområdet. Vi har stort fokus på både det fysiske og det psykosociale arbejdsmiljø. Vi har en stærk arbejdsmiljøorganisation, og du vil få en central rolle i at drive arbejdet og videreudvikle området.  
 
Din primære opgave er at bistå virksomhedens ledere og arbejdsmiljørepræsentanter i alle aspekter af arbejdsmiljø. Herunder at fremme, planlægge og koordinere et godt arbejdsmiljø, have fokus på trivselsmarkører og at deltage i arbejdsmiljøorganisationens arbejde. Du har også ansvar for faste opgaver, indsatser og procedurer, herunder trivselsmålinger, informationer på intranettet samt vedligeholdelse og optimering af procedurer. Du kan desuden forvente, at du løbende vil blive inddraget i opgaver på tværs af HR-teamet.  
Du får ansvaret for gennemførelse af Akutberedskabets forberedelse til arbejdsmiljøcertificering i samarbejde med en regional konsulent. 
 
Din profil  
Du kommer ind i en travl virksomhed, hvor vi hurtigt har brug for din hjælp i forhold til at understøtte driften og den øvrige administration. Du får et tæt samarbejde med ledere på alle niveauer i organisationen og arbejdsmiljørepræsentanter, og det er vigtigt, at du har en positiv og konstruktiv tilgang til både opgaver og samarbejdspartnere.   
 
Du har en relevant videregående uddannelse, og det er afgørende, at du har erfaring med projektledelse. På arbejdsmiljøsiden er du eksperten, der har kendskab til arbejdsmiljølovgivningen og erfaring med varetagelse af arbejdsmiljømæssige problemstillinger. Derudover skal du have erfaring med – eller mod på – løsning af generalistopgaver inden for HR. Det er vigtigt, at du er selvstændig, struktureret og altid følger opgaverne til dørs. Vi forventer, at du har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner. Du arbejder analytisk og struktureret og er hjemme i MS Office-pakken.   
 
Erfaring med arbejdet i en politisk organisation og kendskab til sundhedsområdet er en fordel, men ikke en forudsætning.  
 
Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv   
Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab.  
 
Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne har baser.  
 
Vi investerer i dig  
Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.  
 
Løn og ansættelsesforhold   
Stillingen er fuld tid. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til AC-overenskomsten indgået mellem RLTN og AC. 
 
Yderligere information  
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder for HR og Uddannelse, Line Akiti Hingelberg på tlf. 21 32 52 27. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet  
 
Ansøgningsfrist  
Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest fredag den 16. februar 2018, kl. 12.00.  
Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.   
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar 2018 og torsdag den 22. februar 2018. 
2018-02-16T04:50:03.427 Er du arbejdsmiljøkonsulent med brede HR-kompetencer og trives du i en alsidig hverdag, hvor mange opgaver er i spil på samme tid? Akutberedskabet skal arbejdsmiljøcertificeres i 2018 og Sektionen for HR og Uddannelse i Akutberedskabet søger en arbejdsmiljø- og HR-konsulent med tiltrædelse hurtigst muligt eller den 1. april 2018. Dine opgaver Du bliver en del af et mindre team som varetager en bred palet af opgaver inden for HR, herunder uddannelse, løn- og personaleforhold, forhandling samt diverse projekter. Akutberedskabet arbejder strategisk, systematisk og målrettet med arbejdsmiljøområdet. Vi har stort fokus på både det fysiske og det psykosociale arbejdsmiljø. Vi har en stærk arbejdsmiljøorganisation, og du vil få en central rolle i at drive arbejdet og videreudvikle området. Din primære opgave er at bistå virksomhedens ledere og arbejdsmiljørepræsentanter i alle aspekter af arbejdsmiljø. Herunder at fremme, planlægge og koordinere et godt arbejdsmiljø, have fokus på trivselsmarkører og at deltage i arbejdsmiljøorganisationens arbejde. Du har også ansvar for faste opgaver, indsatser og procedurer, herunder trivselsmålinger, informationer på intranettet samt vedligeholdelse og optimering af procedurer. Du kan desuden forvente, at du løbende vil blive inddraget i opgaver på tværs af HR-teamet. Du får ansvaret for gennemførelse af Akutberedskabets forberedelse til arbejdsmiljøcertificering i samarbejde med en regional konsulent. Din profil Du kommer ind i en travl virksomhed, hvor vi hurtigt har brug for din hjælp i forhold til at understøtte driften og den øvrige administration. Du får et tæt samarbejde med ledere på alle niveauer i organisationen og arbejdsmiljørepræsentanter, og det er vigtigt, at du har en positiv og konstruktiv tilgang til både opgaver og samarbejdspartnere. Du har en relevant videregående uddannelse, og det er afgørende, at du har erfaring med projektledelse. På arbejdsmiljøsiden er du eksperten, der har kendskab til arbejdsmiljølovgivningen og erfaring med varetagelse af arbejdsmiljømæssige problemstillinger. Derudover skal du have erfaring med eller mod på løsning af generalistopgaver inden for HR. Det er vigtigt, at du er selvstændig, struktureret og altid følger opgaverne til dørs. Vi forventer, at du har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner. Du arbejder analytisk og struktureret og er hjemme i MS Office-pakken. Erfaring med arbejdet i en politisk organisation og kendskab til sundhedsområdet er en fordel, men ikke en forudsætning. Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab. Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne har baser. Vi investerer i dig Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er fuld tid. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til AC-overenskomsten indgået mellem RLTN og AC. Yderligere information For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder for HR og Uddannelse, Line Akiti Hingelberg på tlf. 21 32 52 27. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk akutberedskabet Ansøgningsfrist Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest fredag den 16. februar 2018, kl. 12.00. Relevante bilag kan uploades under øvrige dokumenter . Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar 2018 og torsdag den 22. februar 2018.11Jobnetfefc4570100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=210077&DepartmentId=12249&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3098306Administrationen11Telegrafvej 52750BallerupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519892JobNet47609141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fefc4570https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fefc4570https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fefc4570&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fefc4570&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/3.jpg12008001Dansk3Læse/ tale30Human Resources352729833importimport_fefc4570DKDanmarkDKDanmarkda-DK