Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arbejdsmiljøkonsulent til Bispebjerg og Frederiksberg Hospital

På Bispebjerg og Frederiksberg Hospital arbejder vi målrettet for at sikre og forbedre et godt arbejdsmiljø for alle hospitalets ansatte. Ergonomi er et af de største arbejdsmiljøområder på hospitalet, og vi har derfor brug for en erfaren konsulent, der tør gå forrest, når det gælder udvikling af det ergonomiske arbejdsmiljø – også i det nye hospital, der skal bygges på Bispebjerg de kommende år.

AFDELINGEN

HR og Arbejdsmiljø er en del af Sekretariats- og Udviklingsafdelingen. I HR og Arbejdsmiljø er vi 11 ansatte fordelt i tre enheder. Vi arbejder på tværs af enheder og fagligheder, og understøtter hospitalets ledere, medarbejdere og MED-organisation med rådgivning og konsulentbistand inden for arbejdsmiljø, organisationsudvikling og personalejura.

Som arbejdsmiljøkonsulent bliver du en del af arbejdsmiljøteamet, og vil have et tæt samarbejde med de to erfarne konsulenter om fælles opgaver, fx supplerende arbejdsmiljøuddannelse, ibrugtagning af nyt byggeri samt besøg og påbud fra Arbejdstilsynet.

JOBBET

I jobbet er der stor variation i opgaverne. Du kommer til at arbejde både strategisk, projektorienteret og med driftsopgaver. Af større opgaver lige nu kan fremhæves:

Implementering af ny forflytningspolitik

Rådgivning om ergonomi og fysisk arbejdsmiljø ifm. indflytning af senge fra Frederiksberg til Bispebjerg

Det forventes, at du i stillingen vil have en aktiv rolle ift. arbejdsmiljø i det nye hospital, der bygges frem mod 2023.

Derudover er det dig, som:

Rådgiver og vejleder hospitalets ansatte inden for ergonomi og fysisk arbejdsmiljø, fx kontorergonomi og arbejdsstillinger.

Samarbejder med hospitalets personalefysioterapeut om forebyggelse af nedslidning og arbejdsskader.

Er tovholder for hele forflytningsområdet.

Underviser og faciliterer på kurser og workshops.

Deltager i relevante fora og netværk i Region Hovedstaden og på hospitalet.

Varetager administrative opgaver, fx hospitalets skærmbrille-ordning.

VI FORVENTER, AT DU…

… inden for dette felt har bred erfaring som konsulent, at du kan balancere en stor organisations mange forventninger, og at du er i stand til at løfte opgaverne selvstændigt og med høj faglig kvalitet - at du kan bringe din viden om arbejdsmiljø i spil.

Som person er du udadvendt og har evnen til at skabe positive samarbejdsrelationer med mange forskellige faggrupper på alle niveauer af organisationen. Du kan formidle og motivere på en måde, så målgruppen tager følgeskab til strategi og indsatser. Gennem et tæt samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere kan du skabe resultater, og har en nysgerrig tilgang til opgaverne.

Vi ser det som en fordel, at du fra tidligere stillinger kender arbejdsmiljøloven, at du har kendskab til hospitalers organisering samt erfaring med APV ved ibrugtagning af nyt byggeri.

VI TILBYDER DIG...

… muligheden for at du kan arbejde bredt med arbejdsmiljø og samtidig fordybe dig i det ergonomiske felt.

Derudover at du får:

Personlig og faglig udvikling i et dynamisk kollegialt miljø.

Tæt og tillidsfuldt kollegialt fællesskab med vægt på samarbejde og sparring på opgaverne.

Et fagligt miljø hvor vi deler viden og erfaring med hinanden, også i netværk på tværs i Region Hovedstaden.



Vi ser gerne, at du er uddannet fysio- eller ergoterapeut, og måske du har erfaring med tilsynsarbejde ift. arbejdsmiljø, men vi er åbne over for nye perspektiver, og vi glæder os til at byde dig velkommen som vores kollega pr. 1. august 2019 eller efter nærmere aftale.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst, herunder principperne om Ny Løn.

VIL DU VIDE MERE…

Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til HR- og Arbejdsmiljøchef Lars Cramer, tlf. 40 19 76 83.

ANSØGNINGSFRIST

Ansøgningsfristen er 17. juni 2019 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt i uge 25, evt. anden samtale i uge 26.










Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032346Phoenix-1f01dc4812019-06-03T00:00:00Arbejdsmiljøkonsulent til Bispebjerg og Frederiksberg HospitalPå Bispebjerg og Frederiksberg Hospital arbejder vi målrettet for at sikre og forbedre et godt arbejdsmiljø for alle hospitalets ansatte. Ergonomi er et af de største arbejdsmiljøområder på hospitalet, og vi har derfor brug for en erfaren konsulent, der tør gå forrest, når det gælder udvikling af det ergonomiske arbejdsmiljø – også i det nye hospital, der skal bygges på Bispebjerg de kommende år.

AFDELINGEN

HR og Arbejdsmiljø er en del af Sekretariats- og Udviklingsafdelingen. I HR og Arbejdsmiljø er vi 11 ansatte fordelt i tre enheder. Vi arbejder på tværs af enheder og fagligheder, og understøtter hospitalets ledere, medarbejdere og MED-organisation med rådgivning og konsulentbistand inden for arbejdsmiljø, organisationsudvikling og personalejura.

Som arbejdsmiljøkonsulent bliver du en del af arbejdsmiljøteamet, og vil have et tæt samarbejde med de to erfarne konsulenter om fælles opgaver, fx supplerende arbejdsmiljøuddannelse, ibrugtagning af nyt byggeri samt besøg og påbud fra Arbejdstilsynet.

JOBBET

I jobbet er der stor variation i opgaverne. Du kommer til at arbejde både strategisk, projektorienteret og med driftsopgaver. Af større opgaver lige nu kan fremhæves:

Implementering af ny forflytningspolitik

Rådgivning om ergonomi og fysisk arbejdsmiljø ifm. indflytning af senge fra Frederiksberg til Bispebjerg

Det forventes, at du i stillingen vil have en aktiv rolle ift. arbejdsmiljø i det nye hospital, der bygges frem mod 2023.

Derudover er det dig, som:

Rådgiver og vejleder hospitalets ansatte inden for ergonomi og fysisk arbejdsmiljø, fx kontorergonomi og arbejdsstillinger.

Samarbejder med hospitalets personalefysioterapeut om forebyggelse af nedslidning og arbejdsskader.

Er tovholder for hele forflytningsområdet.

Underviser og faciliterer på kurser og workshops.

Deltager i relevante fora og netværk i Region Hovedstaden og på hospitalet.

Varetager administrative opgaver, fx hospitalets skærmbrille-ordning.

VI FORVENTER, AT DU…

… inden for dette felt har bred erfaring som konsulent, at du kan balancere en stor organisations mange forventninger, og at du er i stand til at løfte opgaverne selvstændigt og med høj faglig kvalitet - at du kan bringe din viden om arbejdsmiljø i spil.

Som person er du udadvendt og har evnen til at skabe positive samarbejdsrelationer med mange forskellige faggrupper på alle niveauer af organisationen. Du kan formidle og motivere på en måde, så målgruppen tager følgeskab til strategi og indsatser. Gennem et tæt samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere kan du skabe resultater, og har en nysgerrig tilgang til opgaverne.

Vi ser det som en fordel, at du fra tidligere stillinger kender arbejdsmiljøloven, at du har kendskab til hospitalers organisering samt erfaring med APV ved ibrugtagning af nyt byggeri.

VI TILBYDER DIG...

… muligheden for at du kan arbejde bredt med arbejdsmiljø og samtidig fordybe dig i det ergonomiske felt.

Derudover at du får:

Personlig og faglig udvikling i et dynamisk kollegialt miljø.

Tæt og tillidsfuldt kollegialt fællesskab med vægt på samarbejde og sparring på opgaverne.

Et fagligt miljø hvor vi deler viden og erfaring med hinanden, også i netværk på tværs i Region Hovedstaden.



Vi ser gerne, at du er uddannet fysio- eller ergoterapeut, og måske du har erfaring med tilsynsarbejde ift. arbejdsmiljø, men vi er åbne over for nye perspektiver, og vi glæder os til at byde dig velkommen som vores kollega pr. 1. august 2019 eller efter nærmere aftale.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst, herunder principperne om Ny Løn.

VIL DU VIDE MERE…

Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til HR- og Arbejdsmiljøchef Lars Cramer, tlf. 40 19 76 83.

ANSØGNINGSFRIST

Ansøgningsfristen er 17. juni 2019 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt i uge 25, evt. anden samtale i uge 26.









2019-06-18T00:51:26.800 På Bispebjerg og Frederiksberg Hospital arbejder vi målrettet for at sikre og forbedre et godt arbejdsmiljø for alle hospitalets ansatte. Ergonomi er et af de største arbejdsmiljøområder på hospitalet, og vi har derfor brug for en erfaren konsulent, der tør gå forrest, når det gælder udvikling af det ergonomiske arbejdsmiljø også i det nye hospital, der skal bygges på Bispebjerg de kommende år. AFDELINGEN HR og Arbejdsmiljø er en del af Sekretariats- og Udviklingsafdelingen. I HR og Arbejdsmiljø er vi 11 ansatte fordelt i tre enheder. Vi arbejder på tværs af enheder og fagligheder, og understøtter hospitalets ledere, medarbejdere og MED-organisation med rådgivning og konsulentbistand inden for arbejdsmiljø, organisationsudvikling og personalejura. Som arbejdsmiljøkonsulent bliver du en del af arbejdsmiljøteamet, og vil have et tæt samarbejde med de to erfarne konsulenter om fælles opgaver, fx supplerende arbejdsmiljøuddannelse, ibrugtagning af nyt byggeri samt besøg og påbud fra Arbejdstilsynet. JOBBET I jobbet er der stor variation i opgaverne. Du kommer til at arbejde både strategisk, projektorienteret og med driftsopgaver. Af større opgaver lige nu kan fremhæves: Implementering af ny forflytningspolitik Rådgivning om ergonomi og fysisk arbejdsmiljø ifm. indflytning af senge fra Frederiksberg til Bispebjerg Det forventes, at du i stillingen vil have en aktiv rolle ift. arbejdsmiljø i det nye hospital, der bygges frem mod 2023. Derudover er det dig, som: Rådgiver og vejleder hospitalets ansatte inden for ergonomi og fysisk arbejdsmiljø, fx kontorergonomi og arbejdsstillinger. Samarbejder med hospitalets personalefysioterapeut om forebyggelse af nedslidning og arbejdsskader. Er tovholder for hele forflytningsområdet. Underviser og faciliterer på kurser og workshops. Deltager i relevante fora og netværk i Region Hovedstaden og på hospitalet. Varetager administrative opgaver, fx hospitalets skærmbrille-ordning. VI FORVENTER, AT DU… … inden for dette felt har bred erfaring som konsulent, at du kan balancere en stor organisations mange forventninger, og at du er i stand til at løfte opgaverne selvstændigt og med høj faglig kvalitet - at du kan bringe din viden om arbejdsmiljø i spil. Som person er du udadvendt og har evnen til at skabe positive samarbejdsrelationer med mange forskellige faggrupper på alle niveauer af organisationen. Du kan formidle og motivere på en måde, så målgruppen tager følgeskab til strategi og indsatser. Gennem et tæt samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere kan du skabe resultater, og har en nysgerrig tilgang til opgaverne. Vi ser det som en fordel, at du fra tidligere stillinger kender arbejdsmiljøloven, at du har kendskab til hospitalers organisering samt erfaring med APV ved ibrugtagning af nyt byggeri. VI TILBYDER DIG... … muligheden for at du kan arbejde bredt med arbejdsmiljø og samtidig fordybe dig i det ergonomiske felt. Derudover at du får: Personlig og faglig udvikling i et dynamisk kollegialt miljø. Tæt og tillidsfuldt kollegialt fællesskab med vægt på samarbejde og sparring på opgaverne. Et fagligt miljø hvor vi deler viden og erfaring med hinanden, også i netværk på tværs i Region Hovedstaden. Vi ser gerne, at du er uddannet fysio- eller ergoterapeut, og måske du har erfaring med tilsynsarbejde ift. arbejdsmiljø, men vi er åbne over for nye perspektiver, og vi glæder os til at byde dig velkommen som vores kollega pr. 1. august 2019 eller efter nærmere aftale. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst, herunder principperne om Ny Løn. VIL DU VIDE MERE… Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til HR- og Arbejdsmiljøchef Lars Cramer, tlf. 40 19 76 83. ANSØGNINGSFRIST Ansøgningsfristen er 17. juni 2019 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt i uge 25, evt. anden samtale i uge 26.11jobnet1f01dc48100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218612&DepartmentId=18497&MediaId=5042&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3535768Frederiksberg Hospital11Nordre Fasanvej 572000FrederiksbergDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768235JobNet4995826499582610027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f01dc48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f01dc48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f01dc48&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f01dc48&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/1.jpgArbejdsmiljøkonsulent til Bispebjerg og Frederiksberg Hospital12008491Dansk3Læse/ tale222901Arbejdsmiljøkonsulent30Human Resources361932488noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330104227Engageret medarbejder til arbejdsmiljø - VikariatRobot København, Københavns Politi Københavns Politi søger en engageret medarbejder til HR-enhedens arbejdsmiljøteam, der har til opgave at drive og koordinere arbejdsmiljøindsatsen i politikredsen. Stillingen er et 1-årigt vikariat med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 30 timer. Din nye hverdag Stillingen er placeret i HR-partnersektionen, der pt. består af i alt 10 medarbejdere med politifaglig, juridisk og administrativ baggrund, og hvoraf de 4 er placeret i arbejdsmiljøteamet. Sektionen arbejder for at sikre et godt arbejdsmiljø og trivsel i Københavns Politi i samarbejde med arbejdsmiljøorganisationen. Vi har i sektionen også til opgave at bistå kredsen med viden om juridiske spørgsmål på HR-området, herunder performance- og sygesager. Yderligere leverer vi HR-data til ledere i kredsen. Arbejdsopgaverne i arbejdsmiljøteamet spænder bredt fra driftsopgaver til større kredsdækkende udviklingsprojekter inden for arbejdsmiljøområdet som eksempelvis tilrettelæggelse af den årlige trivselsmåling, psykiske APV og ledelsesevaluering. Du bliver en del af et engageret og tværfagligt team, hvor evnen til at arbejde selvstændigt er vigtig, men hvor opgaver også løses i samarbejde på tværs af sektionen og under inddragelsse af såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Du er motiveret af at arbejde udviklingsorienteret og har gode samarbejdsevner. Vores nye kollega Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: - at formidle viden om arbejdsmiljø via nyhedsbreve, intranet mv. - at vejlede såvel ledelse som Arbejdsmiljøorganisation om arbejdsmiljøspørgsmål. - at udarbejde dagsordener til og referater fra møder, herunder i kredsens Hovedarbejdsmiljøudvalg. - at deltage i både planlægning og afvikling af den lovpligtige efteruddannelse af arbejdsmiljøorganisationen. - at deltage i udviklingsprojekter på arbejdsmiljøområdet. Det er et krav, at du - har relevant videregående uddannelse - har interesse for arbejdsmiljøarbejdet, i forhold til såvel det fysiske som det psykiske arbejdsmiljø - motiveres af at arbejde udviklingsorienteret - har evnen til at arbejde selvstændigt og prioritre dine opgaver i en travl hverdag - er god til at kommunikere såvel mundtligt som skriftligt Vi forestiller os, at du er nyuddannet eller har 1-2 års erfaring fra lignende stilling. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst. Dit arbejdssted bliver Københavns Politi med adresse på Politigården,1567 København V. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Jette Lousen på tlf. 25426028. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk

København, Københavns Politi

Københavns Politi søger en engageret medarbejder til HR-enhedens arbejdsmiljøteam, der har til opgave at drive og koordinere arbejdsmiljøindsatsen i politikredsen.

Stillingen er et 1-årigt vikariat med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 30 timer.

Din nye hverdag

Stillingen er placeret i HR-partnersektionen, der pt. består af i alt 10 medarbejdere med politifaglig, juridisk og administrativ baggrund, og hvoraf de 4 er placeret i arbejdsmiljøteamet.

Sektionen arbejder for at sikre et godt arbejdsmiljø og trivsel i Københavns Politi i samarbejde med arbejdsmiljøorganisationen. Vi har i sektionen også til opgave at bistå kredsen med viden om juridiske spørgsmål på HR-området, herunder performance- og sygesager. Yderligere leverer vi HR-data til ledere i kredsen.

Arbejdsopgaverne i arbejdsmiljøteamet spænder bredt fra driftsopgaver til større kredsdækkende udviklingsprojekter inden for arbejdsmiljøområdet som eksempelvis tilrettelæggelse af den årlige trivselsmåling, psykiske APV og ledelsesevaluering.

Du bliver en del af et engageret og tværfagligt team, hvor evnen til at arbejde selvstændigt er vigtig, men hvor opgaver også løses i samarbejde på tværs af sektionen og under inddragelsse af såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Du er motiveret af at arbejde udviklingsorienteret og har gode samarbejdsevner.

Vores nye kollega

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

- at formidle viden om arbejdsmiljø via nyhedsbreve, intranet mv.
- at vejlede såvel ledelse som Arbejdsmiljøorganisation om arbejdsmiljøspørgsmål.
- at udarbejde dagsordener til og referater fra møder, herunder i kredsens Hovedarbejdsmiljøudvalg.
- at deltage i både planlægning og afvikling af den lovpligtige efteruddannelse af arbejdsmiljøorganisationen.
- at deltage i udviklingsprojekter på arbejdsmiljøområdet.

Det er et krav, at du
- har relevant videregående uddannelse
- har interesse for arbejdsmiljøarbejdet, i forhold til såvel det fysiske som det psykiske arbejdsmiljø
- motiveres af at arbejde udviklingsorienteret
- har evnen til at arbejde selvstændigt og prioritre dine opgaver i en travl hverdag
- er god til at kommunikere såvel mundtligt som skriftligt

Vi forestiller os, at du er nyuddannet eller har 1-2 års erfaring fra lignende stilling.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Københavns Politi med adresse på Politigården,1567 København V.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Jette Lousen på tlf. 25426028.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk

Københavns PolitiKøbenhavn V2019-10-09T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engageret medarbejder til arbejdsmiljø - Vikariat

Københavns Politi

København V
København, Københavns Politi Københavns Politi søger en engageret medarbejder til HR-enhedens arbejdsmiljøteam, der har til opgave at drive og koordinere arbejdsmiljøindsatsen i politikredsen. Stillingen er et 1-årigt vikariat med en gennemsnitlig u...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019