Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Area Sales Manager

Area Sales Manager / Gulvspartel
for gulventreprenører i Danmark


Efter 20 år hos Bostik går vores nuværende sælger på pension.

Nu søger vi hans efterfølger.

Som Area Sales Manager har du ansvaret for salget af gulvspartel i stor volumen (leveret af pumpevogn) på det danske marked. Kunderne er især gulventreprenører. Stillingen omfatter også bearbejdning af ordregiverne, som kan være arkitekter, bygherrer, ejendomsforvaltere etc. Anvendelsesområdet for produkterne kan være større og mindre arealer i hoteller, indkøbscentre, kongrescentre, store offentlige lokaler etc.

Stillingen som sælger er af konsultativ/teknisk karakter, hvilket kræver et godt kendskab til gulvspartel og gulvkonstruktioner.

Vores brand er meget kendt, det er velrenommeret og har en stor markedsandel.

Din profil
Vi forestiller os, at du:

  • har flere års sælgererfaring inden for B2B.
  • er bygge- og teknikinteresseret.
  • er kvalificeret med erfaring inden for gulvlægningsbranchen, alternativt beton-/byggebranchen.
  • har stor vilje til at få succes og udvikle dig.
  • kan lide at arbejde under eget ansvar.
  • er disciplineret og struktureret.
  • er god til at skabe og udvikle relationer.

Vi tilbyder

  • et afvekslende og selvstændigt job i en international virksomhed med et spændende og nyskabende miljø.
  • et kendt brand med et godt renommé.
  • grundig introduktion og produktuddannelse.
  • et job, der giver dig store muligheder for personlig udvikling.
  • markedsmæssig løn og firmabil.

Arbejdssted: Sjælland (hjemmekontor)

Kontakt
Denne rekruttering sker i samarbejde med Säljpoolen. Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Peter Nilsson på telefon +46 40-660 67 22 eller Ann Szieger på telefon + 46 40-660 67 23

Da udvalgsprocessen sker løbende, er det vigtigt, at du sender din ansøgning så snart som muligt.

Vi ser frem til din ansøgning
Se video

Bostik, är en del av Arkema Group som är en av världens ledande tillverkare av lim, tätningsmedel samt spackel, fix & fog. Bostik servar bygg, gör-det-själv- och industrimarknaden med sina produkter. Företaget omsätter € 2 miljarder.

Bostik Group har 50 produktionsställe med 4 700 anställda, två forsknings- och utvecklingscentra samt tio ”applied research centres”.

Sedan februari 2015 ingår Bostik i den franska koncernen Arkema SA, vilken har en årlig försäljning på ca € 8,3 miljarder. Huvudkontoret ligger i Paris, koncernen har 137 produktionsanläggningar, 61 i Europa, 34 i Nordamerika och 42 i Asien.

I Bostik Northern Europe ingår totalt sju länder; Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Organisationen omsätter omkring 500 MSEK och har 130 anställda. Huvudkontoret ligger i Helsingborg där produktion, utveckling och administration ligger samlat.

För mer information om Bostik besök www.bostik.se


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936693Phoenix-2c7cffb912019-01-04T16:00:46.070Area Sales Manager

Area Sales Manager / Gulvspartel
for gulventreprenører i Danmark


Efter 20 år hos Bostik går vores nuværende sælger på pension.

Nu søger vi hans efterfølger.

Som Area Sales Manager har du ansvaret for salget af gulvspartel i stor volumen (leveret af pumpevogn) på det danske marked. Kunderne er især gulventreprenører. Stillingen omfatter også bearbejdning af ordregiverne, som kan være arkitekter, bygherrer, ejendomsforvaltere etc. Anvendelsesområdet for produkterne kan være større og mindre arealer i hoteller, indkøbscentre, kongrescentre, store offentlige lokaler etc.

Stillingen som sælger er af konsultativ/teknisk karakter, hvilket kræver et godt kendskab til gulvspartel og gulvkonstruktioner.

Vores brand er meget kendt, det er velrenommeret og har en stor markedsandel.

Din profil
Vi forestiller os, at du:

  • har flere års sælgererfaring inden for B2B.
  • er bygge- og teknikinteresseret.
  • er kvalificeret med erfaring inden for gulvlægningsbranchen, alternativt beton-/byggebranchen.
  • har stor vilje til at få succes og udvikle dig.
  • kan lide at arbejde under eget ansvar.
  • er disciplineret og struktureret.
  • er god til at skabe og udvikle relationer.

Vi tilbyder

  • et afvekslende og selvstændigt job i en international virksomhed med et spændende og nyskabende miljø.
  • et kendt brand med et godt renommé.
  • grundig introduktion og produktuddannelse.
  • et job, der giver dig store muligheder for personlig udvikling.
  • markedsmæssig løn og firmabil.

Arbejdssted: Sjælland (hjemmekontor)

Kontakt
Denne rekruttering sker i samarbejde med Säljpoolen. Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Peter Nilsson på telefon +46 40-660 67 22 eller Ann Szieger på telefon + 46 40-660 67 23

Da udvalgsprocessen sker løbende, er det vigtigt, at du sender din ansøgning så snart som muligt.

Vi ser frem til din ansøgning
Se video

Bostik, är en del av Arkema Group som är en av världens ledande tillverkare av lim, tätningsmedel samt spackel, fix & fog. Bostik servar bygg, gör-det-själv- och industrimarknaden med sina produkter. Företaget omsätter € 2 miljarder.

Bostik Group har 50 produktionsställe med 4 700 anställda, två forsknings- och utvecklingscentra samt tio ”applied research centres”.

Sedan februari 2015 ingår Bostik i den franska koncernen Arkema SA, vilken har en årlig försäljning på ca € 8,3 miljarder. Huvudkontoret ligger i Paris, koncernen har 137 produktionsanläggningar, 61 i Europa, 34 i Nordamerika och 42 i Asien.

I Bostik Northern Europe ingår totalt sju länder; Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Organisationen omsätter omkring 500 MSEK och har 130 anställda. Huvudkontoret ligger i Helsingborg där produktion, utveckling och administration ligger samlat.

För mer information om Bostik besök www.bostik.se

2019-03-05T00:50:35.117 Area Sales Manager Gulvspartelfor gulventreprenører i Danmark Efter 20 år hos Bostik går vores nuværende sælger på pension. Nu søger vi hans efterfølger. Som Area Sales Manager har du ansvaret for salget af gulvspartel i stor volumen (leveret af pumpevogn) på det danske marked. Kunderne er især gulventreprenører. Stillingen omfatter også bearbejdning af ordregiverne, som kan være arkitekter, bygherrer, ejendomsforvaltere etc. Anvendelsesområdet for produkterne kan være større og mindre arealer i hoteller, indkøbscentre, kongrescentre, store offentlige lokaler etc. Stillingen som sælger er af konsultativ teknisk karakter, hvilket kræver et godt kendskab til gulvspartel og gulvkonstruktioner. Vores brand er meget kendt, det er velrenommeret og har en stor markedsandel. Din profilVi forestiller os, at du: har flere års sælgererfaring inden for B2B.er bygge- og teknikinteresseret.er kvalificeret med erfaring inden for gulvlægningsbranchen, alternativt beton- byggebranchen.har stor vilje til at få succes og udvikle dig.kan lide at arbejde under eget ansvar.er disciplineret og struktureret.er god til at skabe og udvikle relationer. Vi tilbyder et afvekslende og selvstændigt job i en international virksomhed med et spændende og nyskabende miljø.et kendt brand med et godt renommé.grundig introduktion og produktuddannelse.et job, der giver dig store muligheder for personlig udvikling.markedsmæssig løn og firmabil. Arbejdssted: Sjælland (hjemmekontor) KontaktDenne rekruttering sker i samarbejde med Säljpoolen. Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Peter Nilsson på telefon 46 40-660 67 22 eller Ann Szieger på telefon 46 40-660 67 23 Da udvalgsprocessen sker løbende, er det vigtigt, at du sender din ansøgning så snart som muligt. Vi ser frem til din ansøgningSe video Bostik, är en del av Arkema Group som är en av världens ledande tillverkare av lim, tätningsmedel samt spackel, fix fog. Bostik servar bygg, gör-det-själv- och industrimarknaden med sina produkter. Företaget omsätter € 2 miljarder. Bostik Group har 50 produktionsställe med 4 700 anställda, två forsknings- och utvecklingscentra samt tio applied research centres . Sedan februari 2015 ingår Bostik i den franska koncernen Arkema SA, vilken har en årlig försäljning på ca € 8,3 miljarder. Huvudkontoret ligger i Paris, koncernen har 137 produktionsanläggningar, 61 i Europa, 34 i Nordamerika och 42 i Asien. I Bostik Northern Europe ingår totalt sju länder Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Organisationen omsätter omkring 500 MSEK och har 130 anställda. Huvudkontoret ligger i Helsingborg där produktion, utveckling och administration ligger samlat. För mer information om Bostik besök www.bostik.se10Phoenix2c7cffb9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-04T00:00:000000https://register.masterhelp.se/candidate/login/5ab0fa15-1260-49b2-a9aa-75b07b513e6d0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3428346Bostik11Hele Sjælland2600GlostrupDKDanmarkORS/2c7cffb9_logo.jpegORS/Small/2c7cffb9_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent688589PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7cffb9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7cffb9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7cffb9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7cffb9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Area Sales Manager i dag.12008001Dansk3Læse/ tale123306Area Sales Manager2Salg359945539josephine.karlsson@saljpoolen.seDKDanmarkDKDanmark330005750Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skolerRobot Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne. www.youtube.com watch?v dmhHabQA4Bk www.youtube.com watch?v TBKke-H0D_I Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler. I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer. Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer. Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Salg af nye og eksisterende løsninger Kunderelationer og kundepleje Opsøgende salg og mødebooking Rådgivning om vores produkter Afvikling af messer Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer. Vi forestiller os, at du er: God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk) Struktureret En teamplayer Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg) Det er desuden en fordel, hvis du: Har erfaring med G Suite for Education Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer Vi tilbyder: Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning) Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via Ansøg nu -knappen. Ansøgningsfrist: 1. maj 2019. Stillingstype: Salgskonsulent. Lokation: Jylland Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Wizkids A S Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding.

 

Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne.

 

www.youtube.com/watch?v=dmhHabQA4Bk

 

www.youtube.com/watch?v=TBKke-H0D_I

 

 

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland/Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler.

I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer.

Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer.

Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af nye og eksisterende løsninger
  • Kunderelationer og kundepleje
  • Opsøgende salg og mødebooking
  • Rådgivning om vores produkter
  • Afvikling af messer

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer.

 

Vi forestiller os, at du er:

  • God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber
  • Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig
  • Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk)
  • Struktureret
  • En teamplayer
  • Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg)

 

Det er desuden en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med G Suite for Education
  • Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer

 

Vi tilbyder:

  • Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning)
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning
  • Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere

 

Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via "Ansøg nu"-knappen.

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019.

Stillingstype: Salgskonsulent.

Lokation: Jylland – Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Wizkids A/S  

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

WIZKIDS A/SKolding2019-04-11T00:00:002019-05-01T00:00:00
330003478Account Manager - Denmark & NorwayRobot As Account Manager for Meat, Poultry and Seafood at Intralox you will be responsible for managing and developing the existing and new customers in Denmark and Norway. Your primary role will be to sell Intralox s offerings in the markets with an emphasis on solution selling and long-term relationships with the customers. With direct report to the Team Leader, MPS EMEA you will be a part of a team of 12 Account Managers. You will be responsible for customers within the industries Meat, Poultry and Seafood. With the resposnibility for all sales activity in Denmark and Norway, you will be a key player for end-users and OEM customers. Your main tasks are: Responsibility for own sales budget and profitability in Denmark and Norway Managing and further developing existing and new customers Defining the overall market potential, annual business plan and forecast Implementing proactive territory management to best maximize time and resources to grow business Maintaining frequent contact with the target accounts (End-users OEMS) Developing sales strategy and targets within MPS Your are experienced within sales and have knowledge and or experience within the food industry. You are independent, self-motivated and proactive in daily work activities. With a commercial mindset and a committed and results-driven personality, you are used to tight deadlines. You have great communication skills and the ability to think ahead in relation to forecasts and future sales possibilities. You also possess good negotiating skills, understanding of economics and risks, and a structured mindset in regards to contract negotiation. You are likely to be an Engineer within the line of Production, Machine, Marine, Technology Processes or similar, supplemented with thorough commercial experience as well as commercial courses and or education. You are a person with great interpersonal skills, both internally across the organization as well as externally. You are used to close collaboration between departments. You are active in making new contacts and are used to structured working methods and you study details to obtain an overview. Intralox offers great challenges and opportunities for both personal and professional growth and a career in a growing and international organization with independent people. You will be a part of a great team with ambitions and great results. Travelling: 60-70 throughout the market territories. Domicile: Denmark home office setup For more details about the job or the company, please contact Jeanne Dederding, Unique Human Capital on M 45 28 74 58 71. All applications must be in English and are treated confidentially.

As Account Manager for Meat, Poultry and Seafood at Intralox you will be responsible for managing and developing the existing and new customers in Denmark and Norway. Your primary role will be to sell Intralox’s offerings in the markets with an emphasis on solution selling and long-term relationships with the customers.

With direct report to the Team Leader, MPS EMEA you will be a part of a team of 12 Account Managers. You will be responsible for customers within the industries Meat, Poultry and Seafood. With the resposnibility for all sales activity in Denmark and Norway, you will be a key player for end-users and OEM customers.

Your main tasks are:

  • Responsibility for own sales budget and profitability in Denmark and Norway
  • Managing and further developing existing and new customers
  • Defining the overall market potential, annual business plan and forecast
  • Implementing proactive territory management to best maximize time and resources to grow business
  • Maintaining frequent contact with the target accounts (End-users & OEMS)
  • Developing sales strategy and targets within MPS 

Your are experienced within sales and have knowledge and/or experience within the food industry. You are independent, self-motivated and proactive in daily work activities. With a commercial mindset and a committed and results-driven personality, you are used to tight deadlines. You have great communication skills and the ability to think ahead in relation to forecasts and future sales possibilities. You also possess good negotiating skills, understanding of economics and risks, and a structured mindset in regards to contract negotiation. 

You are likely to be an Engineer within the line of Production, Machine, Marine, Technology Processes or similar, supplemented with thorough commercial experience as well as commercial courses and/or education.

You are a person with great interpersonal skills, both internally across the organization as well as externally. You are used to close collaboration between departments. You are active in making new contacts and are used to structured working methods and you study details to obtain an overview.

Intralox offers great challenges and opportunities for both personal and professional growth and a career in a growing and international organization with independent people. You will be a part of a great team with ambitions and great results.

Travelling: 60-70% throughout the market territories.

Domicile: Denmark – home office setup

For more details about the job or the company, please contact Jeanne Dederding, Unique Human Capital on M +45 28 74 58 71. All applications must be in English and are treated confidentially.

 

Unique Consult Danmark A/SHvidovre2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
330003038Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skolerRobot Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne. Medarbejdervideo Wizkids Konference 2018 Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler. I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer. Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer. Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Salg af nye og eksisterende løsninger Kunderelationer og kundepleje Opsøgende salg og mødebooking Rådgivning om vores produkter Afvikling af messer Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer. Vi forestiller os, at du er: God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk) Struktureret En teamplayer Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg) Det er desuden en fordel, hvis du: Har erfaring med G Suite for Education Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer Vi tilbyder: Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning) Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via Ansøg nu -knappen. Ansøgningsfrist: 1. maj 2019. Stillingstype: Salgskonsulent. Lokation: Jylland Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Wizkids A S Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding.

 

Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne.

 

Medarbejdervideo

Wizkids Konference 2018

 

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland/Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler.

 

I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer.

 

Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer.

Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af nye og eksisterende løsninger
  • Kunderelationer og kundepleje
  • Opsøgende salg og mødebooking
  • Rådgivning om vores produkter
  • Afvikling af messer

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer.

 

Vi forestiller os, at du er:

  • God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber
  • Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig
  • Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk)
  • Struktureret
  • En teamplayer
  • Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg)

 

Det er desuden en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med G Suite for Education
  • Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer

 

Vi tilbyder:

  • Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning)
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning
  • Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere

 

Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via "Ansøg nu"-knappen.

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019.

Stillingstype: Salgskonsulent.

Lokation: Jylland – Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Wizkids A/S  

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

 

WIZKIDS A/SKolding2019-04-08T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skoler

WIZKIDS A/S

Kolding
Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til or...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Account Manager - Denmark & Norway

Unique Consult Danmark A/S

Hvidovre
As Account Manager for Meat, Poultry and Seafood at Intralox you will be responsible for managing and developing the existing and new customers in Denmark and Norway. Your primary role will be to sell Intralox s offerings in the markets with an emph...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skoler

WIZKIDS A/S

Kolding
Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019