Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arkitekt, projektleder til bygningsvedligehold

Om jobbet

Du bliver en del af Team vedligehold, der har ansvaret for planlægning og styring af bygningsvedligeholdelse og vedligeholdelse af de tekniske installationer på kommunens ejendomme.

Du får ansvaret for din egen ejendomsportefølje af kommunale bygninger, herunder det fredede Rådhus i Holte. Din fornemmeste opgave er i den forbindelse at have et stærkt strategisk helhedssyn på din egen og vores fælles portefølje. Du skal sikre både akut, dagligt og planlagt vedligehold og dermed varetage både planlægning, projektledelse og styring af vedligehold på bygningerne. Endvidere skal du gennemføre bygningssyn, indgå kontrakter og samarbejde med eksterne entreprenører og rådgivere og kommunikere med vores brugere, institutionsledere, servicemedarbejdere o.a.

Ejendomsafdelingen er ISO-certificeret i kvalitetsledelse og arbejder generelt med høje fælles standarder. Til planlægning, registrering og udførelse af opgaverne skal du bruge systemet Caretaker, hvori der også udarbejdes langsigtede vedligeholdsplaner for ejendommene.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet arkitekt eller har en lignende relevant uddannelse og må meget gerne have en særlig viden eller interesse for vedligehold af fredede og bevaringsværdige bygninger. Du er engageret og selvstændig, men samtidig en god teamplayer. Du har gode koordineringsevner og besidder et godt overblik. Du er ansvarsbevidst og struktureret i din arbejdsform og god til kommunikation og formidling.

Du skal være indstillet på at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor det er en del af hverdagen, at rammer og vilkår for vores sager hurtigt kan ændres.

Derfor skal du vælge os

Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, der er præget af fællesskab. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiverede af at gøre en forskel både for vores brugere, borgere, og for hinanden.

I Rudersdal Kommune er der fokus på medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø, kvalitet og kompetenceudvikling, og der satses på en høj grad af medarbejderindflydelse og ansvar.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt.

Om os

Ejendomsafdelingen beskæftiger 32 medarbejdere og har til opgave at have et stærkt strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen bestående af ca. 400 ejendomme og 400.000 m2 ejendomsareal. I porteføljen er flere arkitektonisk meget spændende byggerier, blandt andet Rudersdal Rådhus og administrationscentret i Birkerød. Afdelingen beskæftiger sig bredt med en lang række opgaver i form af nybyggeri, vedligehold, energi- vand- og varmeforbrug, rengøring, udleje af kommunale boliger og erhvervsejendomme, tilsyn med almene boliger og køb og salg af ejendomme. Medarbejderne i afdelingen spænder bredt i faglighed fra arkitekter og bygningskonstruktører til maskinmestre, ingeniører, administratorer og jurister.

Ejendomsafdelingen er en del af området Teknik og Miljø og har til huse på Rådhuset i Holte på Øverødvej 2, 2840 Holte, tæt på Holte Station og Kongevejen. Herudover består Teknik og Miljø af afdelingerne Natur, Park og Miljø, Vej og Drift.

Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Medsend gerne uddannelsesbevis.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.