Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Arkitekt til indretning af nye arbejdspladser i fremtidens Skatteforvaltning til den kommende Administrations- og Servicestyrelse

I fremtidens Skatteforvaltning arbejder vi på et af Danmarks mest omfattende lokaliseringsprojekter, der skal optimere og modernisere indretningen i vores huse, så de afspejler vores mål om at understøtte en moderne, effektiv og tidssvarende ny Skatteforvaltning. Lige nu søger vi en erfaren arkitekt, indretningsarkitekt eller lignende, der kan bidrage med høj faglighed og være med til at styre projektet sikkert i havn.

Brede og alsidige arkitektopgaver
Adresserne til fremtidens Skatteforvaltnings skal indrettes, så de både efterlever arbejdsmiljømæssige principper og understøtter vores fire værdier: faglighed, ansvarlighed, helhed, samarbejde og udsyn. Konkret ombygger og moderniserer vi 95.000 m2 ud af en samlet masse på 240.000 m2 over de kommende år.
I samarbejde med et arkitektfirma har vi udarbejdet en manual, der bidrager til at implementere fælles principper for indretning på tværs af Skatteforvaltningen. Manualen skal redigeres i 2018.
Konkret bliver dine opgaver sammen med lokaliseringsteamet, at:

  • Deltage i redaktionsarbejdet med indretningsmanualen
  • Detailinvolvering i udrulningen af indretningsmanualen
  • Bidrage med arkitektfaglig viden
  • Sparre med medarbejdere, ledere, tillidsrepræsentanter og andre interessenter undervejs i processen
  • Udarbejde professionelle forslag til indretning og optimering af konkrete adresser
  • Følge op på, at indretningsmanualen i praksis bliver implementeret på adresserne

Arkitekt med omfattende lokaliseringserfaring
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse mindst på bachelorniveau samt solid erfaring med lignende komplekse indretningsprojekter. Du har arbejdet i spændingsfeltet imellem eksterne arkitektfirmaer, offentlige myndigheder, interne medarbejdere og ledere samt flere andre interessenter med hver deres dagsorden. Desuden kan du nikke genkendende til, at du:

  • Har en god portion empati og diplomatisk sans
  • Er robust og har et højt energiniveau
  • Har pondus og gennemslagskraft
  • Formulerer dig skarpt, præcist og overbevisende

Om lokaliseringsteamet
Vi tilbyder en arbejdsplads med gode engagerede kollegaer, masser af udfordringer og læringsmuligheder. Din hverdag vil indeholde:

  • Et godt socialt, fagligt udviklende og uformelt arbejdsmiljø
  • Selvstændighed og ansvar kombineret med tværgående samarbejde
  • En uhøjtidelig og humoristisk omgangstone

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning inkl. CV og uddannelsespapirer senest onsdag den 18. april 2018. Hvis du vil vide mere om stillingen, så kontakt gerne projektchef Kim Bak, tlf. 72 37 39 99.

Der vil blive afholdt samtaler i uge 17 og 18.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst med mulighed for tillæg afhængig af kvalifikationer.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest.

Arbejdssted er Sluseholmen 8B, 2450 København SV. I tredje kvartal af 2019 flytter projektet til Helgeshøj Alle i Høje-Taastrup. Du må påregne noget rejseaktivitet.

Administration og Servicestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Administrations- og Servicestyrelsens kerneopgave bliver at understøtte skatteforvaltningen med effektiv administration og serviceydelser af høj kvalitet. Styrelsen forventes bemandet med ca. 300-350 medarbejdere og får kontorer i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787502Phoenix-b6b461b612018-04-04T19:04:37.320Arkitekt til indretning af nye arbejdspladser i fremtidens Skatteforvaltning til den kommende Administrations- og ServicestyrelseI fremtidens Skatteforvaltning arbejder vi på et af Danmarks mest omfattende lokaliseringsprojekter, der skal optimere og modernisere indretningen i vores huse, så de afspejler vores mål om at understøtte en moderne, effektiv og tidssvarende ny Skatteforvaltning. Lige nu søger vi en erfaren arkitekt, indretningsarkitekt eller lignende, der kan bidrage med høj faglighed og være med til at styre projektet sikkert i havn.

Brede og alsidige arkitektopgaver
Adresserne til fremtidens Skatteforvaltnings skal indrettes, så de både efterlever arbejdsmiljømæssige principper og understøtter vores fire værdier: faglighed, ansvarlighed, helhed, samarbejde og udsyn. Konkret ombygger og moderniserer vi 95.000 m2 ud af en samlet masse på 240.000 m2 over de kommende år.
I samarbejde med et arkitektfirma har vi udarbejdet en manual, der bidrager til at implementere fælles principper for indretning på tværs af Skatteforvaltningen. Manualen skal redigeres i 2018.
Konkret bliver dine opgaver sammen med lokaliseringsteamet, at:

  • Deltage i redaktionsarbejdet med indretningsmanualen
  • Detailinvolvering i udrulningen af indretningsmanualen
  • Bidrage med arkitektfaglig viden
  • Sparre med medarbejdere, ledere, tillidsrepræsentanter og andre interessenter undervejs i processen
  • Udarbejde professionelle forslag til indretning og optimering af konkrete adresser
  • Følge op på, at indretningsmanualen i praksis bliver implementeret på adresserne

Arkitekt med omfattende lokaliseringserfaring
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse mindst på bachelorniveau samt solid erfaring med lignende komplekse indretningsprojekter. Du har arbejdet i spændingsfeltet imellem eksterne arkitektfirmaer, offentlige myndigheder, interne medarbejdere og ledere samt flere andre interessenter med hver deres dagsorden. Desuden kan du nikke genkendende til, at du:

  • Har en god portion empati og diplomatisk sans
  • Er robust og har et højt energiniveau
  • Har pondus og gennemslagskraft
  • Formulerer dig skarpt, præcist og overbevisende

Om lokaliseringsteamet
Vi tilbyder en arbejdsplads med gode engagerede kollegaer, masser af udfordringer og læringsmuligheder. Din hverdag vil indeholde:

  • Et godt socialt, fagligt udviklende og uformelt arbejdsmiljø
  • Selvstændighed og ansvar kombineret med tværgående samarbejde
  • En uhøjtidelig og humoristisk omgangstone

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning inkl. CV og uddannelsespapirer senest onsdag den 18. april 2018. Hvis du vil vide mere om stillingen, så kontakt gerne projektchef Kim Bak, tlf. 72 37 39 99.

Der vil blive afholdt samtaler i uge 17 og 18.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst med mulighed for tillæg afhængig af kvalifikationer.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest.

Arbejdssted er Sluseholmen 8B, 2450 København SV. I tredje kvartal af 2019 flytter projektet til Helgeshøj Alle i Høje-Taastrup. Du må påregne noget rejseaktivitet.

Administration og Servicestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Administrations- og Servicestyrelsens kerneopgave bliver at understøtte skatteforvaltningen med effektiv administration og serviceydelser af høj kvalitet. Styrelsen forventes bemandet med ca. 300-350 medarbejdere og får kontorer i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-04-19T00:50:46.223 I fremtidens Skatteforvaltning arbejder vi på et af Danmarks mest omfattende lokaliseringsprojekter, der skal optimere og modernisere indretningen i vores huse, så de afspejler vores mål om at understøtte en moderne, effektiv og tidssvarende ny Skatteforvaltning. Lige nu søger vi en erfaren arkitekt, indretningsarkitekt eller lignende, der kan bidrage med høj faglighed og være med til at styre projektet sikkert i havn. Brede og alsidige arkitektopgaver Adresserne til fremtidens Skatteforvaltnings skal indrettes, så de både efterlever arbejdsmiljømæssige principper og understøtter vores fire værdier: faglighed, ansvarlighed, helhed, samarbejde og udsyn. Konkret ombygger og moderniserer vi 95.000 m2 ud af en samlet masse på 240.000 m2 over de kommende år. I samarbejde med et arkitektfirma har vi udarbejdet en manual, der bidrager til at implementere fælles principper for indretning på tværs af Skatteforvaltningen. Manualen skal redigeres i 2018. Konkret bliver dine opgaver sammen med lokaliseringsteamet, at: Deltage i redaktionsarbejdet med indretningsmanualen Detailinvolvering i udrulningen af indretningsmanualen Bidrage med arkitektfaglig viden Sparre med medarbejdere, ledere, tillidsrepræsentanter og andre interessenter undervejs i processen Udarbejde professionelle forslag til indretning og optimering af konkrete adresser Følge op på, at indretningsmanualen i praksis bliver implementeret på adresserne Arkitekt med omfattende lokaliseringserfaring Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse mindst på bachelorniveau samt solid erfaring med lignende komplekse indretningsprojekter. Du har arbejdet i spændingsfeltet imellem eksterne arkitektfirmaer, offentlige myndigheder, interne medarbejdere og ledere samt flere andre interessenter med hver deres dagsorden. Desuden kan du nikke genkendende til, at du: Har en god portion empati og diplomatisk sans Er robust og har et højt energiniveau Har pondus og gennemslagskraft Formulerer dig skarpt, præcist og overbevisende Om lokaliseringsteamet Vi tilbyder en arbejdsplads med gode engagerede kollegaer, masser af udfordringer og læringsmuligheder. Din hverdag vil indeholde: Et godt socialt, fagligt udviklende og uformelt arbejdsmiljø Selvstændighed og ansvar kombineret med tværgående samarbejde En uhøjtidelig og humoristisk omgangstone Ansøgning og kontakt Send din ansøgning inkl. CV og uddannelsespapirer senest onsdag den 18. april 2018. Hvis du vil vide mere om stillingen, så kontakt gerne projektchef Kim Bak, tlf. 72 37 39 99. Der vil blive afholdt samtaler i uge 17 og 18. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst med mulighed for tillæg afhængig af kvalifikationer. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest. Arbejdssted er Sluseholmen 8B, 2450 København SV. I tredje kvartal af 2019 flytter projektet til Helgeshøj Alle i Høje-Taastrup. Du må påregne noget rejseaktivitet. Administration og Servicestyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Administrations- og Servicestyrelsens kerneopgave bliver at understøtte skatteforvaltningen med effektiv administration og serviceydelser af høj kvalitet. Styrelsen forventes bemandet med ca. 300-350 medarbejdere og får kontorer i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på http: www.fra1til7.dk. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetb6b461b6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112167&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3205527Administrations- og Service i SKAT11Sluseholmen 8B2450København SV72373999DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549320JobNet48040861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6b461b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6b461b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6b461b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6b461b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/5.jpgSom Arkitekt hos Administrations- og Service i SKAT bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.169711311Dansk3Læse/ tale214101Arkitekt21Bygge og anlæg354157536MarieMarie.Berthelsen@skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK