Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Asisterende Butikschef

Er du resultatorienteret, og brænder du for mode / sko og butiksdrift?

Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord.

Som assisterende butikschef har du i samarbejde med butikschefen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne.

Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. 

ARBEJDSOMRÅDEDER

I samarbejde med butikschefen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken.

Yderligere vil du: 

  • Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering  
  • Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne 
  • Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø
  • Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening 
  • Sørge for en dynamisk og salgsklar butik 

KVALIFIKATIONER

  • Gerne erfaring fra lignende stilling 
  • Nytænkende, motiverende og igangsættende 
  • Salgserfaring 
  • Dokumenterede resultater fra lignende jobs 
  • Interesse for mode / sko
  • Flair for tal og godt købmandskab  
  • Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling 
  • Fortrolig med Microsoft Office Pakken 
  • Sociale egenskaber samt holdspiller 
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329745119Phoenix-000dcc6612018-01-21T01:04:16.383Asisterende Butikschef

Er du resultatorienteret, og brænder du for mode / sko og butiksdrift?

Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord.

Som assisterende butikschef har du i samarbejde med butikschefen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne.

Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. 

ARBEJDSOMRÅDEDER

I samarbejde med butikschefen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken.

Yderligere vil du: 

  • Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering  
  • Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne 
  • Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø
  • Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening 
  • Sørge for en dynamisk og salgsklar butik 

KVALIFIKATIONER

  • Gerne erfaring fra lignende stilling 
  • Nytænkende, motiverende og igangsættende 
  • Salgserfaring 
  • Dokumenterede resultater fra lignende jobs 
  • Interesse for mode / sko
  • Flair for tal og godt købmandskab  
  • Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling 
  • Fortrolig med Microsoft Office Pakken 
  • Sociale egenskaber samt holdspiller 
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger 
2018-02-11T01:57:12.623 Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord. Som assisterende butikschef har du i samarbejde med butikschefen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne. Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. ARBEJDSOMRÅDEDER: I samarbejde med butikschefen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken. Yderligere vil du: Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening Sørge for en dynamisk og salgsklar butik KVALIFIKATIONER: Gerne erfaring fra lignende stilling Nytænkende, motiverende og igangsættende Salgserfaring Dokumenterede resultater fra lignende jobs Interesse for mode sko Flair for tal og godt købmandskab Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling Fortrolig med Microsoft Office Pakken Sociale egenskaber samt holdspiller Du ser muligheder fremfor begrænsninger11Jobnet000dcc66100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-10T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3082829Skechers Kolding11Skovvangen 426000KoldingDKDanmark0
job@skechers-store.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent511497JobNet47455251000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=000dcc66https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=000dcc66https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=000dcc66&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=000dcc66&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352412482Jesper Jensenjob@skechers-store.dkDKDanmarkDKDanmark329934898Butiksassistent - 25 timer om ugen - Århus City VestRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-3057?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-3057?rdeLocaleAttr=da 

Lidl Danmark K/S AdministrationBrabrand2019-01-02T00:00:002019-02-01T00:00:00
329937117Butiks AnsvarligRobot Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus. Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne. Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. ARBEJDSOMRÅDEDER: I samarbejde med ledelsen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken. Yderligere vil du: Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening Sørge for en dynamisk og salgsklar butik KVALIFIKATIONER: Gerne erfaring fra lignende stilling Nytænkende, motiverende og igangsættende Salgserfaring Dokumenterede resultater fra lignende jobs Interesse for mode sko Flair for tal og godt købmandskab Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling Fortrolig med Microsoft Office Pakken Sociale egenskaber samt holdspiller Du ser muligheder fremfor begrænsninger

Er du resultatorienteret, og brænder du for mode / sko og butiksdrift?

Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus.

Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansvaret for butikkens daglige drift, det vil sige alt fra lagerbeholdning og salgstal til udvikling og ledelse af medarbejderne.

Vi forventer, at du er synlig og tilstedeværende, altid går forrest salgsmæssigt, og det er vigtigt, at du er god til at fastholde fokus og bevare overblikket. 

ARBEJDSOMRÅDEDER

I samarbejde med ledelsen har du ansvaret for butikkens drift, og får herigennem muligheden for at yde dit bedste og udvikle dig hver dag. Dine ansvarsområder inkluderer alt fra salg, merchandising, nøgletal samt daglig ledelse af butikken.

Yderligere vil du: 

  • Beskæftige dig med driftsmæssige opgaver som planlægning og prioritering  
  • Sikre at vores kunder er i fokus, så de altid føler sig velkomne 
  • Motivere og coache medarbejderne i et åbent og dynamisk miljø
  • Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening 
  • Sørge for en dynamisk og salgsklar butik 

KVALIFIKATIONER

  • Gerne erfaring fra lignende stilling 
  • Nytænkende, motiverende og igangsættende 
  • Salgserfaring 
  • Dokumenterede resultater fra lignende jobs 
  • Interesse for mode / sko
  • Flair for tal og godt købmandskab  
  • Evnen til at gå forrest i hverdagen og kan omsætte ideer til handling 
  • Fortrolig med Microsoft Office Pakken 
  • Sociale egenskaber samt holdspiller 
  • Du ser muligheder fremfor begrænsninger 
Skechers Storcenter NordAarhus N2019-01-06T00:00:002019-02-04T00:00:00
329941398Supervisor Til JD Sports fashionRobot SUPERVISOR RETAIL Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands. Role Overview: Being part of the store s Junior Management team you will provide managerial support and help maintain and improve the levels of customer service throughout your section. You will provide assistance in the supervison of all staff while maintaining the standards of the shop floor. Furthermore you will deal with certain managerial processes on a daily basis as instructed by Store Management. Customer Service Provide customers with excellent levels of Customer service. Deal with customer complaints and enquires, providing the best possible outcome. Ensure the personal appearance of sales staff is in line with company guidelines. Have an understanding of the Customer Service measuring programme. Sales Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded. Monitor staff service levels in order to maximise store sales. Utilise in store devices, making sure that the customer is offered the whole product range. Use reports to assist you in product placement of key selling lines. Visual Merchandising Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques. Provide assistance with the maintenance of standards on the sales floor. Keep stock clean and presentable at all times. Retail Management experience would be advantageous Excellent Time Management skills Strong verbal and written communication skills. IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel. Training Development Encourage personal progression throughout your store Provide assistance with the induction and training of new starters. Assist with the development of existing staff, ensuring that personnel complete the relevant E-Assessments. Skills Experience Knowledge Needed Retail Management experience would be advantageous Excellent Time Management skills Strong verbal and written communication skills. IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel. Send venligst ansøgning til JDDenmark.Jobs@jdplc.com, marker ansøgning Supervisor Århus

SUPERVISOR RETAIL

Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.
The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands.

Role Overview:

Being part of the store’s Junior Management team you will provide managerial support and help maintain and improve the levels of customer service throughout your section. You will provide assistance in the supervison of all staff while maintaining the standards of the shop floor. Furthermore you will deal with certain managerial processes on a daily basis as instructed by Store Management.

Customer Service

  • Provide customers with excellent levels of Customer service.
  • Deal with customer complaints and enquires, providing the best possible outcome.
  • Ensure the personal appearance of sales staff is in line with company guidelines.
  • Have an understanding of the Customer Service measuring programme.

Sales

  • Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded.
  • Monitor staff service levels in order to maximise store sales.
  • Utilise in store devices, making sure that the customer is offered the whole product range.
  • Use reports to assist you in product placement of key selling lines.

Visual Merchandising

  • Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques.
  • Provide assistance with the maintenance of standards on the sales floor.
  • Keep stock clean and presentable at all times.
  • Retail Management experience would be advantageous
  • Excellent Time Management skills
  • Strong verbal and written communication skills.
  • IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel.

Training & Development

  • Encourage personal progression throughout your store
  • Provide assistance with the induction and training of new starters.
  • Assist with the development of existing staff, ensuring that personnel complete the relevant E-Assessments.

Skills/Experience/Knowledge Needed 

  • Retail Management experience would be advantageous
  • Excellent Time Management skills
  • Strong verbal and written communication skills.
  • IT skills- Microsoft Outlook, Word and Excel.

Send venligst ansøgning til JDDenmark.Jobs@jdplc.com, marker ansøgning "Supervisor Århus"

JD SPORTS FASHION DENMARK APSAarhus C2019-01-11T00:00:002019-03-01T00:00:00
329941412Sales assistant til JD SPORTRobot Part time Sales Assistant Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe. The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands. Role Overview: Being part of the team you will be responsible for ensuring our customers receive the best possible service each time they visit your store. You will assist in maximising store profitability by exceeding your sales targets and utilising the in-store devices, while contributing to a successful store team. Customer Service Greet all customers in a warm, genuine and friendly manner. Ensure that customers receive the best possible service every time that they enter the store. Understand the process of the Customer Service measuring programme. Sales Drive sales, ensuring that targets are achieved and, where possible, exceeded. Utilise the in-store devices, offering the customer the whole product range. Provide alternatives and add on sales at every opportunity. Visual Merchandising Assist in the maintenance of standards on the shop floor and for all displays and merchandise. Keep stock, clean and presentable at all times. Replenish stock levels when needed, making sure the full size range is on the shop floor where possible. General To deputise for other staff, work within departments, or carry out other duties as required. Represent the company in the most professional manner at all times. Conduct your work in a safe and responsible manner. Skills Experience Knowledge Needed Good communication skills Confident and outgoing Effective selling skills Ansøgning sendes til JDDenmark.Jobs@jdplc.com Market ansøgning Salgs assistent Århus

Part time Sales Assistant

Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe. The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands.

Role Overview:

Being part of the team you will be responsible for ensuring our customers receive the best possible service each time they visit your store. You will assist in maximising store profitability by exceeding your sales targets and utilising the in-store devices, while contributing to a successful store team.

 

Customer Service

  • Greet all customers in a warm, genuine and friendly manner.
  • Ensure that customers receive the best possible service every time that they enter the store.
  • Understand the process of the Customer Service measuring programme.

Sales

  • Drive sales, ensuring that targets are achieved and, where possible, exceeded.
  • Utilise the in-store devices, offering the customer the whole product range.
  • Provide alternatives and add on sales at every opportunity.

 Visual Merchandising

  • Assist in the maintenance of standards on the shop floor and for all displays and merchandise.
  • Keep stock, clean and presentable at all times.
  • Replenish stock levels when needed, making sure the full size range is on the shop floor where possible.

General

  • To deputise for other staff, work within departments, or carry out other duties as required.
  • Represent the company in the most professional manner at all times.
  • Conduct your work in a safe and responsible manner.

 Skills/Experience/Knowledge Needed

  • Good communication skills
  • Confident and outgoing
  • Effective selling skills

 

Ansøgning sendes til JDDenmark.Jobs@jdplc.com

Market ansøgning "Salgs assistent Århus"

JD SPORTS FASHION DENMARK APSAarhus C2019-01-11T00:00:002019-03-01T00:00:00
329925657Butiksleder søges til VækstvirksomhedRobot Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus Pixizoo er Danmarks største webshop inden for baby- og børneudstyr, hvor du finder alt, hvad du behøver som forældre. Online er Pixizoo tilstede i Danmark, Norge og Sverige, og derudover har de en fysisk butik i Tilst ved Århus. Som butiksleder er det vigtigt, du tager ansvar og går forrest. Det er forventeligt, du kan lede og motivere sælgerne i butikken. Du vil varetage opfølgning på budgetter, arbejdsopgaver og sikre fokus på kunderne i dagligdagen. Vi søger dig, som har et stort engagement og et naturligt ledergen. Du skal kunne afgøre hvad der er vigtigt, for at drive og udvikle butikken. Som person er det vigtigt, at du fungerer godt sammen med andre mennesker både kollegaer og kunder. Derfor er du også indstillet på, at yde dit bedste hver dag, både som sælger og som leder. Du skal kunne motivere medarbejderne til at yde deres bedste, for derigennem at skabe gode resultater. Det er et krav, at du har salgserfaring og ledelseserfaring, fra enten butik, eller andet steds fra. Du har haft ansvaret for at opnå resultater igennem motiverende ledelse. Din succes ligger i at du formår at lede sælgerne til at lykkes med deres mål. Som medarbejder i Pixizoo-butikken tilbydes der gode rammer, med mulighed for udvikling og ansvar. Du vil være med til at sætte det rigtige hold, og forme den rette strategi, for derigennem at skabe den bedst mulige butik fremadrettet. Du får mulighed for at sikre at medarbejderne lykkes med at nå i mål med deres budgetter og opgaver. Personlige kompetencer: Du har overblik, ro i maven og en tro på at du kan lede andre mod målet Du brænder for at sælge i en konkurrencedrevet branche Du motiverer dine medarbejdere, for i fællesskab at nå målet Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og målrettet Du er arbejdsom, og yder den nødvendige indsats Virksomheden tilbyder: Fast løn (niveauet afhænger af evner og erfaring) samt en attraktiv bonusmodel Plads og tillid, så du kan skabe gode resultater En sund og spændende arbejdsplads Gode kollegaer og uformel omgangstone Ansvar, forskelligartede opgaver og råderum til at skabe imponerende resultater PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon 45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914

Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus

Pixizoo er Danmarks største webshop inden for baby- og børneudstyr, hvor du finder alt, hvad du behøver som forældre. Online er Pixizoo tilstede i Danmark, Norge og Sverige, og derudover har de en fysisk butik i Tilst ved Århus.

Som butiksleder er det vigtigt, du tager ansvar og går forrest. Det er forventeligt, du kan lede og motivere sælgerne i butikken. Du vil varetage opfølgning på budgetter, arbejdsopgaver og sikre fokus på kunderne i dagligdagen.

Vi søger dig, som har et stort engagement og et naturligt ledergen. Du skal kunne afgøre hvad der er vigtigt, for at drive og udvikle butikken.

Som person er det vigtigt, at du fungerer godt sammen med andre mennesker – både kollegaer og kunder. Derfor er du også indstillet på, at yde dit bedste hver dag, både som sælger og som leder. Du skal kunne motivere medarbejderne til at yde deres bedste, for derigennem at skabe gode resultater.

Det er et krav, at du har salgserfaring og ledelseserfaring, fra enten butik, eller andet steds fra.

Du har haft ansvaret for at opnå resultater igennem motiverende ledelse. Din succes ligger i at du formår at lede sælgerne til at lykkes med deres mål.

Som medarbejder i Pixizoo-butikken tilbydes der gode rammer, med mulighed for udvikling og ansvar. Du vil være med til at sætte det rigtige hold, og forme den rette strategi, for derigennem at skabe den bedst mulige butik fremadrettet. Du får mulighed for at sikre at medarbejderne lykkes med at nå i mål med deres budgetter og opgaver.

Personlige kompetencer:

  • Du har overblik, ro i maven og en tro på at du kan lede andre mod målet
  • Du brænder for at sælge i en konkurrencedrevet branche
  • Du motiverer dine medarbejdere, for i fællesskab at nå målet
  • Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og målrettet
  • Du er arbejdsom, og yder den nødvendige indsats

Virksomheden tilbyder:

  • Fast løn (niveauet afhænger af evner og erfaring) samt en attraktiv bonusmodel
  • Plads og tillid, så du kan skabe gode resultater
  • En sund og spændende arbejdsplads
  • Gode kollegaer og uformel omgangstone
  • Ansvar, forskelligartede opgaver og råderum til at skabe imponerende resultater

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914

PersonaleBørsenTilst2018-12-10T00:00:002019-02-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Århus City Vest

Lidl Danmark K/S Administration

Brabrand
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019

Butiks Ansvarlig

Skechers Storcenter Nord

Aarhus N
Er du resultatorienteret, og brænder du for mode sko og butiksdrift? Kan du skabe resultater, der er med til at sikre den fortsatte udvikling af vores SKECHERS butik i Storcenter Nord Århus. Som butiks ansvarlig har du i samarbejde med ledelsen ansv...
Indrykket:6. januar 2019
Udløbsdato:4. februar 2019

Supervisor Til JD Sports fashion

JD SPORTS FASHION DENMARK APS

Aarhus C
SUPERVISOR RETAIL Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 stores across a numbe...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Sales assistant til JD SPORT

JD SPORTS FASHION DENMARK APS

Aarhus C
Part time Sales Assistant Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe. The Group has over 1200 stores acros...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Butiksleder søges til Vækstvirksomhed

PersonaleBørsen

Tilst
Interesserer du dig for motivationsskabende ledelse, og brænder du for at skabe gode resultater? Så har vi måske jobbet til dig. For vores kunde Pixizoo søger vi en kompetent Butiksleder til deres butik i Tilst ved Århus Pixizoo er Danmarks største ...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:4. februar 2019