Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

''Aspiring Unicorn data scientist'' eller skarp analytiker

SDU’s strategiske analyseenhed søger to datastærke analytikere, der vil være med til at udvikle datadrevne udviklingsprojekter. SDU har et strategisk mål om at blive digital frontløber i den danske uddannelses-sektor, og vi er ambitiøse i et internationalt perspektiv, når det gælder udviklingen af advanced analytics.

Den strategiske analyseenhed arbejder med udvikling af strategisk ledelsesinformation, samt profilering og prædiktion via maskinlæring ift. kvalitetsudvikling af universitetet. Vi benytter en masse interne og eksterne datakilder, hvor vi i fællesskab er stærke på datahåndtering, analysemetoder, interaktiv webbaseret datavisualisering, forretningsforståelse og strategiske perspektiver. Teamet består pt af fem analytikere, en administrator og en analysechef. Vi er nysgerrige, modige og grundige. De to nye analysestillinger er dedikeret til udvikling af nye datadrevne services til henholdsvis undervisere og studerende. Samtidigt vil begge analytikere indgå i løsningen af enhedens samlede opgaveportefølje.

To eksempler på services og understøttelse, der skal udvikles i relation til learning analytics:

  • Udvikling af webbaserede dashboards, der kan berige underviserne med bedre kendskab til de studerende, de underviser på et givent hold. Udviklingsprojektet handler om integration af realtime data, hvor vi gør forskellige typer af statistik til levende og transparent forretningsunderstøttelse.
  • Udvikling af selvmonitorering for de studerende, eventuelt med feedback og nudging, samt løbende studierelateret support og relevant information. Der findes international inspiration og et lokalt pilotprojekt, som afsæt for et særdeles interessant udviklingsprojekt sammen med studerende fra SDU.

Løsningerne skal respektere både forretningsmæssige, juridiske og etiske forhold. Det er agil udvikling af forretningsunderstøttelse, der forudsætter at du er initiativrig, hvor du kan eksekvere struktureret i processerne med tydelig progression, og samtidigt være tilpas detaljeorienteret i datahåndteringen.

Din baggrund kan være nyuddannet ”aspiring unicorn data scientist” eller erfaren data analytiker. Det vigtigste for os er din tilgang til opgaverne:

  • Du har en innovativ tankegang, og du vil lære mere!
  • Du har styr på dine analysemetoder via R eller Python, hvor du har arbejdet med store datamængder.
  • Du vil gerne arbejde mere med prædiktiv og præskriptiv analyse til forretningsunderstøttelse.
  • Du kan kommunikere i skrift og tale, således at dine analysepræsentationer udtrykker en klar forretningsforståelse / værdi.

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, men også at du er ekstremt stærk i et team, der arbejder tæt sammen med en høj grad af videndeling. Det betyder, at du skal være ambitiøs i dine samarbejdsrelationer, både internt og eksternt og naturligt bidrage aktivt til det gode arbejdsmiljø.

Vi prioriterer at være en attraktiv enhed. Vi har derfor fokus på et højt niveau af videndeling, kompetence-udvikling og stor indflydelse på egne opgaver. Hos os har du gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et arbejdsliv, der understøtter både den gode præstation og et velfungerende familieliv.

Ingen kan alt, men tilsammen kan vi meget. Vi lægger vægt på, at:

  • Din ansøgning eksplicit forholder sig til de ønsker, som vi ovenfor har formuleret til din profil.
  • Din ansøgning, eventuelt som bilag, forholder sig til de to eksempler på udviklingsprojekter.
  • Du har gode mundtlige og skriftlige færdigheder (dansk eller engelsk).

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte analysechef Jacob Jensen (jac@sdu.dk / 6550 9293).

Ansøgningsfrist er torsdag, d. 8. august 2019.

Første samtalerunde foregår torsdag d. 22. august 2019.

Anden samtalerunde foregår tirsdag d. 27. august 2019.

Mellem første og anden samtalerunde vil der blive stillet en mindre opgave, som skal præsenteres som del af anden samtale.

Stillingerne er til besættelse snarest muligt, eller senest 1. oktober 2019.

Ansættelse finder sted som AC-fuldmægtig efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/soegjob

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047536Phoenix-5a22efdc12019-06-21T00:00:00''Aspiring Unicorn data scientist'' eller skarp analytiker

SDU’s strategiske analyseenhed søger to datastærke analytikere, der vil være med til at udvikle datadrevne udviklingsprojekter. SDU har et strategisk mål om at blive digital frontløber i den danske uddannelses-sektor, og vi er ambitiøse i et internationalt perspektiv, når det gælder udviklingen af advanced analytics.

Den strategiske analyseenhed arbejder med udvikling af strategisk ledelsesinformation, samt profilering og prædiktion via maskinlæring ift. kvalitetsudvikling af universitetet. Vi benytter en masse interne og eksterne datakilder, hvor vi i fællesskab er stærke på datahåndtering, analysemetoder, interaktiv webbaseret datavisualisering, forretningsforståelse og strategiske perspektiver. Teamet består pt af fem analytikere, en administrator og en analysechef. Vi er nysgerrige, modige og grundige. De to nye analysestillinger er dedikeret til udvikling af nye datadrevne services til henholdsvis undervisere og studerende. Samtidigt vil begge analytikere indgå i løsningen af enhedens samlede opgaveportefølje.

To eksempler på services og understøttelse, der skal udvikles i relation til learning analytics:

  • Udvikling af webbaserede dashboards, der kan berige underviserne med bedre kendskab til de studerende, de underviser på et givent hold. Udviklingsprojektet handler om integration af realtime data, hvor vi gør forskellige typer af statistik til levende og transparent forretningsunderstøttelse.
  • Udvikling af selvmonitorering for de studerende, eventuelt med feedback og nudging, samt løbende studierelateret support og relevant information. Der findes international inspiration og et lokalt pilotprojekt, som afsæt for et særdeles interessant udviklingsprojekt sammen med studerende fra SDU.

Løsningerne skal respektere både forretningsmæssige, juridiske og etiske forhold. Det er agil udvikling af forretningsunderstøttelse, der forudsætter at du er initiativrig, hvor du kan eksekvere struktureret i processerne med tydelig progression, og samtidigt være tilpas detaljeorienteret i datahåndteringen.

Din baggrund kan være nyuddannet ”aspiring unicorn data scientist” eller erfaren data analytiker. Det vigtigste for os er din tilgang til opgaverne:

  • Du har en innovativ tankegang, og du vil lære mere!
  • Du har styr på dine analysemetoder via R eller Python, hvor du har arbejdet med store datamængder.
  • Du vil gerne arbejde mere med prædiktiv og præskriptiv analyse til forretningsunderstøttelse.
  • Du kan kommunikere i skrift og tale, således at dine analysepræsentationer udtrykker en klar forretningsforståelse / værdi.

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, men også at du er ekstremt stærk i et team, der arbejder tæt sammen med en høj grad af videndeling. Det betyder, at du skal være ambitiøs i dine samarbejdsrelationer, både internt og eksternt og naturligt bidrage aktivt til det gode arbejdsmiljø.

Vi prioriterer at være en attraktiv enhed. Vi har derfor fokus på et højt niveau af videndeling, kompetence-udvikling og stor indflydelse på egne opgaver. Hos os har du gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et arbejdsliv, der understøtter både den gode præstation og et velfungerende familieliv.

Ingen kan alt, men tilsammen kan vi meget. Vi lægger vægt på, at:

  • Din ansøgning eksplicit forholder sig til de ønsker, som vi ovenfor har formuleret til din profil.
  • Din ansøgning, eventuelt som bilag, forholder sig til de to eksempler på udviklingsprojekter.
  • Du har gode mundtlige og skriftlige færdigheder (dansk eller engelsk).

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte analysechef Jacob Jensen (jac@sdu.dk / 6550 9293).

Ansøgningsfrist er torsdag, d. 8. august 2019.

Første samtalerunde foregår torsdag d. 22. august 2019.

Anden samtalerunde foregår tirsdag d. 27. august 2019.

Mellem første og anden samtalerunde vil der blive stillet en mindre opgave, som skal præsenteres som del af anden samtale.

Stillingerne er til besættelse snarest muligt, eller senest 1. oktober 2019.

Ansættelse finder sted som AC-fuldmægtig efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/soegjob

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2019-08-09T00:51:50.693 SDU s strategiske analyseenhed søger to datastærke analytikere, der vil være med til at udvikle datadrevne udviklingsprojekter. SDU har et strategisk mål om at blive digital frontløber i den danske uddannelses-sektor, og vi er ambitiøse i et internationalt perspektiv, når det gælder udviklingen af advanced analytics. Den strategiske analyseenhed arbejder med udvikling af strategisk ledelsesinformation, samt profilering og prædiktion via maskinlæring ift. kvalitetsudvikling af universitetet. Vi benytter en masse interne og eksterne datakilder, hvor vi i fællesskab er stærke på datahåndtering, analysemetoder, interaktiv webbaseret datavisualisering, forretningsforståelse og strategiske perspektiver. Teamet består pt af fem analytikere, en administrator og en analysechef. Vi er nysgerrige, modige og grundige. De to nye analysestillinger er dedikeret til udvikling af nye datadrevne services til henholdsvis undervisere og studerende. Samtidigt vil begge analytikere indgå i løsningen af enhedens samlede opgaveportefølje. To eksempler på services og understøttelse, der skal udvikles i relation til learning analytics: Udvikling af webbaserede dashboards, der kan berige underviserne med bedre kendskab til de studerende, de underviser på et givent hold. Udviklingsprojektet handler om integration af realtime data, hvor vi gør forskellige typer af statistik til levende og transparent forretningsunderstøttelse. Udvikling af selvmonitorering for de studerende, eventuelt med feedback og nudging, samt løbende studierelateret support og relevant information. Der findes international inspiration og et lokalt pilotprojekt, som afsæt for et særdeles interessant udviklingsprojekt sammen med studerende fra SDU. Løsningerne skal respektere både forretningsmæssige, juridiske og etiske forhold. Det er agil udvikling af forretningsunderstøttelse, der forudsætter at du er initiativrig, hvor du kan eksekvere struktureret i processerne med tydelig progression, og samtidigt være tilpas detaljeorienteret i datahåndteringen. Din baggrund kan være nyuddannet aspiring unicorn data scientist eller erfaren data analytiker. Det vigtigste for os er din tilgang til opgaverne: Du har en innovativ tankegang, og du vil lære mere! Du har styr på dine analysemetoder via R eller Python, hvor du har arbejdet med store datamængder. Du vil gerne arbejde mere med prædiktiv og præskriptiv analyse til forretningsunderstøttelse. Du kan kommunikere i skrift og tale, således at dine analysepræsentationer udtrykker en klar forretningsforståelse værdi. Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, men også at du er ekstremt stærk i et team, der arbejder tæt sammen med en høj grad af videndeling. Det betyder, at du skal være ambitiøs i dine samarbejdsrelationer, både internt og eksternt og naturligt bidrage aktivt til det gode arbejdsmiljø. Vi prioriterer at være en attraktiv enhed. Vi har derfor fokus på et højt niveau af videndeling, kompetence-udvikling og stor indflydelse på egne opgaver. Hos os har du gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et arbejdsliv, der understøtter både den gode præstation og et velfungerende familieliv. Ingen kan alt, men tilsammen kan vi meget. Vi lægger vægt på, at: Din ansøgning eksplicit forholder sig til de ønsker, som vi ovenfor har formuleret til din profil. Din ansøgning, eventuelt som bilag, forholder sig til de to eksempler på udviklingsprojekter. Du har gode mundtlige og skriftlige færdigheder (dansk eller engelsk). Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte analysechef Jacob Jensen (jac@sdu.dk 6550 9293). Ansøgningsfrist er torsdag, d. 8. august 2019. Første samtalerunde foregår torsdag d. 22. august 2019. Anden samtalerunde foregår tirsdag d. 27. august 2019. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive stillet en mindre opgave, som skal præsenteres som del af anden samtale. Stillingerne er til besættelse snarest muligt, eller senest 1. oktober 2019. Ansættelse finder sted som AC-fuldmægtig efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger soegjob Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet5a22efdc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-08T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10503070EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3550968Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782086JobNet5008263500826310021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a22efdchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a22efdchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a22efdc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a22efdc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton''Aspiring Unicorn data scientist'' eller skarp analytiker1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362116235noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330116486AC-TAP stilling ved Institut for Psykologi til projektledelse samt projektmanagementRobot Institut for Psykologi, Syddansk Universitet, opslår en stilling som AC-TAP til understøttelse af projektledelse og projektmanagement på to nationale multi-center studier til ansættelse pr. 1. marts 2020 og for en 2-årig periode. Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejdsstedet: Institut for Psykologi hører på Syddansk Universitet under det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Instituttet er over de seneste 9 år blevet opbygget som den forskningsmæssige basis for bachelor- og kandidatuddannelserne i psykologi ved Syddansk Universitet. Bacheloruddannelsen er fuldt udbygget, og de første kandidater har afsluttet deres uddannelse i sommeren 2015. Der optages 150 studerende på både bachelor- og kandidatuddannelsen og omkring 26 studerende på sidefag. På bacheloruddannelsen optages 50 af de studerende på Kvote 2. Forskning på instituttet drives fortrinsvis via 5 forskningsgrupper. Yderligere information om instituttet findes her: Ansvarsområder samt opgaver: Stillingen er knyttet til to projekter, som begge er eHealth projekter og har fokus på intervention mod bl.a. depression og angst hos patienter med hjertekarsygdom. Som AC-TAP vil du indgå i begge projektteams, som er inter-disciplinære og består af kardiologer, psykologer, software ingeniører, og eHealth eksperter. Arbejdsopgaverne vil være alsidige, herunder projektledelse, projektmanagement samt administrative opgaver og du vil have kontakt til mange af samarbejdspartnerne på projektet. Du kan finde mere information om de to projekter her: ACQUIRE-ICD eMindYourHart Kvalifikationskrav: • Vi søger en kandidat, som er omhyggelig og grundig, interesseret i projektledelse, er en teamplayer, som kan tage eget initiativ og være en støtte for principal investigator (PI) (Professor og Institutleder Susanne S. Pedersen), som også har mange andre opgaver. • Vi forventer, at du har en relevant sundhedsvidenskabelig eller samfundsfaglig kandidatuddannelse gerne kombineret med IT eller flair herfor. • Det vil være en fordel, hvis du kender til data management og brug af data management systemer (fx REDCap), udarbejdelse af databehandleraftaler mv. og selv har indsamlet data (såsom at have haft studenterjob i en forskningsenhed eller have inddraget empiriske data i dit speciale). • Kendskab til eller interesse for IT-løsninger, hjertesygdomme og hospitalsvæsenet vil være en fordel. Ansættelsen og arbejdsopgaverne vil primært finde sted ved Institut for Psykologi, Syddansk Universitet. Kontaktoplysninger: Har du spørgsmål til projektet, kontakt venligst Institutleder, Professor Susanne S. Pedersen, som er projektansvarlig for begge projekter på tlf.nr.: 65 50 79 92 eller e-mail: sspedersen@health.sdu.dk] Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp eller faglig vejleder er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Institut for Psykologi, Syddansk Universitet, opslår en stilling som AC-TAP til understøttelse af projektledelse og projektmanagement på to nationale multi-center studier til ansættelse pr. 1. marts 2020 og for en 2-årig periode. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Arbejdsstedet:

Institut for Psykologi hører på Syddansk Universitet under det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Instituttet er over de seneste 9 år blevet opbygget som den forskningsmæssige basis for bachelor- og kandidatuddannelserne i psykologi ved Syddansk Universitet. Bacheloruddannelsen er fuldt udbygget, og de første kandidater har afsluttet deres uddannelse i sommeren 2015.  Der optages 150 studerende på både bachelor- og kandidatuddannelsen og omkring 26 studerende på sidefag. På bacheloruddannelsen optages 50% af de studerende på Kvote 2. Forskning på instituttet drives fortrinsvis via 5 forskningsgrupper.

Yderligere information om instituttet findes her:

Ansvarsområder samt opgaver:

Stillingen er knyttet til to projekter, som begge er eHealth projekter og har fokus på intervention mod bl.a. depression og angst hos patienter med hjertekarsygdom. Som AC-TAP vil du indgå i begge projektteams, som er inter-disciplinære og består af kardiologer, psykologer, software ingeniører, og eHealth eksperter. Arbejdsopgaverne vil være alsidige, herunder projektledelse, projektmanagement samt administrative opgaver og du vil have kontakt til mange af samarbejdspartnerne på projektet. 

Du kan finde mere information om de to projekter her:

ACQUIRE-ICD

eMindYourHart

Kvalifikationskrav:

• Vi søger en kandidat, som er omhyggelig og grundig, interesseret i projektledelse, er en teamplayer, som kan tage eget initiativ og være en støtte for principal investigator (PI) (Professor og Institutleder Susanne S. Pedersen), som også har mange andre opgaver. 
• Vi forventer, at du har en relevant sundhedsvidenskabelig eller samfundsfaglig kandidatuddannelse gerne kombineret med IT eller flair herfor. 
• Det vil være en fordel, hvis du kender til data management og brug af data management systemer (fx REDCap), udarbejdelse af databehandleraftaler mv. og selv har indsamlet data (såsom at have haft studenterjob i en forskningsenhed eller have inddraget empiriske data i dit speciale).
• Kendskab til eller interesse for IT-løsninger, hjertesygdomme og hospitalsvæsenet vil være en fordel.

Ansættelsen og arbejdsopgaverne vil primært finde sted ved Institut for Psykologi, Syddansk Universitet. 

Kontaktoplysninger:

Har du spørgsmål til projektet, kontakt venligst Institutleder, Professor Susanne S. Pedersen, som er projektansvarlig for begge projekter på tlf.nr.: 65 50 79 92 eller e-mail: sspedersen@health.sdu.dk]

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp eller faglig vejleder er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-11-01T00:00:002019-12-15T00:00:00
330116449AC-fuldmægtigRobot AC-fuldmægtig søges til det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på Syddansk UniversitetDa vores nuværende studiekoordinator for medicinstudiet skal være souschef i Uddannelse Kvalitet, får vi brug for en ny medarbejder til at varetage stillingen som studiekoordinator. Stillingen som studiekoordinator for medicinstudiet er organisatorisk placeret i sekretariatet ved funktionsområdet Uddannelse Kvalitet, Fakultetssekretariatet, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Vi søger en struktureret og fagligt stærk AC-fuldmægtig, som i tæt samarbejde med engagerede kolleger skal sikre de studerendes studieadministrative forhold. Vi er en arbejdsplads, hvor gode idéer får plads, og hvor kollegial sparring er en måde, vi arbejder på. Der er desuden tilbud om løbende kompetenceudvikling, og afdelingen har flekstidsordning. Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. januar 2020. Dine primære arbejdsopgaver vil være:• Administrativ studiekoordinator for medicinstudiet, herunder• Bidrag til opfyldelse af universitetets kvalitetspolitik på udvalgte områder, herunder monitorering og behandling af evalueringer, nøgletal etc.• Sekretariatsbetjening af studienævn og studieledelse • Ad hoc projektarbejde på fakultetet og på tværs af fakulteter og fællesområdet på SDU.Faglig og personlig profil. Vi ser gerne, at du har:• En relevant akademisk uddannelse• Erfaring med sagsbehandling og offentlig administration gerne fra en uddannelsesinstitution. • Forståelse for forskellige niveauer af kompleksitet i organisationer og din rolle heri• Flair for juridiske problemstillinger• Særdeles gode samarbejdsevner samt skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer• Sans for struktur og systematik i din opgaveløsning• Lyst til at påvirke og udvikle jobindhold og arbejdsform• Besiddelse af IT-værktøjer på højt niveau samt lysten og evnen til at sætte sig ind i nye (vi arbejder hovedsagligt i Microsoft Office-pakken, Acadre, SiteCore, Blackboard og STADS)Du skal være selvstændig, relationsskabende og initiativrig. Derudover skal du kunne stå fast i din faglighed og have fokus på at levere høj faglig kvalitet til fastsatte deadlines uden at miste overblikket eller fodfæstet.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Uddannelse Kvalitet Pia Langhoff, tlf. nr. 9350 7074 eller sekretariatschef på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Merete Munk, tlf. nr. 6011 2926Ansøgning, løn og ansættelsesforhold mv.Ansættelsen finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Universitetet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.Ansøgningsfrist: 19. november 2019.Samtaler: Vi forventer at holde første samtalerunde den 22. november og anden samtalerunde den 26. november. Tjenestested: OdenseAnsøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online .Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

AC-fuldmægtig søges til det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på Syddansk Universitet

Da vores nuværende studiekoordinator for medicinstudiet skal være souschef i Uddannelse &Kvalitet, får vi brug for en ny medarbejder til at varetage stillingen som studiekoordinator. 

Stillingen som studiekoordinator for medicinstudiet er organisatorisk placeret i sekretariatet ved funktionsområdet Uddannelse & Kvalitet, Fakultetssekretariatet, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Vi søger en struktureret og fagligt stærk AC-fuldmægtig, som i tæt samarbejde med engagerede kolleger skal sikre de studerendes studieadministrative forhold. Vi er en arbejdsplads, hvor gode idéer får plads, og hvor kollegial sparring er en måde, vi arbejder på. Der er desuden tilbud om løbende kompetenceudvikling, og afdelingen har flekstidsordning. 

Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. januar 2020. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

• Administrativ studiekoordinator for medicinstudiet, herunder
• Bidrag til opfyldelse af universitetets kvalitetspolitik på udvalgte områder, herunder monitorering og behandling af evalueringer, nøgletal etc.
• Sekretariatsbetjening af studienævn og studieledelse 
• Ad hoc projektarbejde på fakultetet og på tværs af fakulteter og fællesområdet på SDU.

Faglig og personlig profil. Vi ser gerne, at du har:
• En relevant akademisk uddannelse
• Erfaring med sagsbehandling og offentlig administration – gerne fra en uddannelsesinstitution. 
• Forståelse for forskellige niveauer af kompleksitet i organisationer og din rolle heri
• Flair for juridiske problemstillinger
• Særdeles gode samarbejdsevner samt skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer
• Sans for struktur og systematik i din opgaveløsning
• Lyst til at påvirke og udvikle jobindhold og arbejdsform
• Besiddelse af IT-værktøjer på højt niveau samt lysten og evnen til at sætte sig ind i nye (vi arbejder hovedsagligt i Microsoft Office-pakken, Acadre, SiteCore, Blackboard og STADS)

Du skal være selvstændig, relationsskabende og initiativrig. Derudover skal du kunne stå fast i din faglighed og have fokus på at levere høj faglig kvalitet til fastsatte deadlines uden at miste overblikket eller fodfæstet.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Uddannelse & Kvalitet Pia Langhoff, tlf. nr. 9350 7074 eller sekretariatschef på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Merete Munk, tlf. nr. 6011 2926

Ansøgning, løn og ansættelsesforhold mv.
Ansættelsen finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. 

Universitetet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Ansøgningsfrist: 19. november 2019.
Samtaler: Vi forventer at holde første samtalerunde den 22. november og anden samtalerunde den 26. november. 
Tjenestested: Odense
Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".
Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk UniversitetOdense C2019-11-01T00:00:002019-11-19T00:00:00
330117853Fuldmægtig søges til barselsvikariat til Danmarks Frie ForskningsfondRobot Vil du arbejde med forskningsfinansiering og forskningsfaglig rådgivning? Og har du mod på et job, hvor du udfordres fagligt og personligt? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond. Vi skaber fundamentet for fremtiden Viden former fremtiden. I Uddannelses- og Forskningsministeriet arbejder vi for at skabe værdi i samfundet gennem fremragende uddannelse og forskning. Vi skaber et solidt fundament for de videregående uddannelser og forskningen i Danmark, så nye idéer kan spire og skabe vækst. Danmarks Frie Forskningsfond Gennem sine bevillinger har Danmarks Frie Forskningsfond (DFF) til opgave at understøtte banebrydende forskning på højeste niveau baseret på forskernes egne initiativer. Sekretariatet understøtter dette arbejde administrativt, strategisk og politisk. Danmarks Frie Forskningsfond består af en bestyrelse og fem faglige forskningsråd, der årligt behandler ca. 2.-3.000 ansøgninger og giver forskningsbevillinger for ca. 1 mia. kr. Forskningsmidlerne uddeles i åben konkurrence, og ansøgningerne vurderes alene på videnskabelig kvalitet. Derfor er Danmarks Frie Forskningsfond en helt central spiller for at stimulere udviklingen af den nye og originale viden som vi skal bygge fremtidens samfund på. I sekretariatet arbejder vi både administrativt og strategisk med at håndtere de mange ansøgninger, sikre effektive og grundige bedømmelser samt udvikle virkemidler og initiativer, der sikrer den højeste kvalitet i dansk forskning. Vi står desuden for arbejdet med rådets mange forskningsfaglige rådgivningssager. Vi er i alt cirka 30 engagerede medarbejdere, som har et tæt samarbejde på tværs af vores fire enheder. Vi har et energisk tempo og nyder den inspirerende kontakt til en karakterfuld og altid udfordrende forskningsverden. Om stillingen Som fuldmægtig deltager du i kontorets forskningsadministrative opgaver i forbindelse med DFF s fondsfunktion. En af DFF´s hovedopgaver er bl.a. at yde forskningsfaglig rådgivning til Uddannelses- og Forskningsministeriet, forskningsinstitutioner, fonde mv. DFF deltager endvidere i en række internationale samarbejder. Stillingen er placeret i Sekretariatets enhed for Forskningsfaglig rådgivning, Forvaltning og Internationalt samarbejde, hvor du bl.a. skal arbejde med: forskningsfaglig rådgivning til Uddannelses- og Forskningsministeriet, forskningsinstitutioner, fonde mv. internationalt samarbejde, herunder bl.a. DFF´s deltagelse i europæiske og nordiske forskningsrådssamarbejder forberedelse af dagsordener og sager til møder i DFF´s regi, herunder formandsgruppemøder og rådsmøder mv. andre generalistopgaver i enheden eller Sekretariatet som helhed. Stillingen rummer desuden koordinering og deltagelse i større tværgående opgaver i Sekretariatet. Endvidere løses flere af Sekretariatets opgaver i et tæt samspil med andre kontorer og enheder i Styrelsen for Forskning og Uddannelse, Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte samt departementet. Der lægges stor vægt på, at opgaver løses på basis af saglighed og dialog. Er du vores nye kollega? Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau. Vi forestiller os, at du: har erfaring med sagsbehandling og udarbejdelse af notater, oplæg, analyser mv. har stærke mundtlige og skriftlige formuleringsevner, både på dansk og engelsk er selvstændig er god til at koordinere og samarbejde er omgængelig, energisk og har blik for udviklingsmuligheder i funktionen har nemt ved at håndtere forskellige former for IT og flair for at lære nye systemer og programmer vil bidrage til et positivt arbejdsmiljø kan håndtere skiftende arbejdsopgaver og en til tider uforudsigelig hverdag. Men vigtigst af alt er, at du har interesse for administrativt arbejde i forbindelse med forskningsfinansiering og forskningsfaglig rådgivning og har mod på et job, hvor du udfordres fagligt og personligt. En ambitiøs og social arbejdsplads Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer et godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi mener nemlig, at en god kultur med dialog og samarbejde er forudsætningen for, at vi lykkes. Derfor er her plads til grin i den travle hverdag. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes i Uddannelses- og Forskningsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er Asylgade 7, 5000 Odense C. Der er tale om et barselvikariat på seks måneder med mulighed for forlængelse. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nina Espegård Hassel på telefonnummer 72 31 82 69 eller på e-mail nes@ufm.dk. Søg stillingen Klik på knappen søg stillingen eller søg via vores hjemmeside www.ufm.dk job-i-ministeriet. Din ansøgning inkl. CV og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag 22. november 2019. Vi forventer at holde to samtalerunder. Begge samtalerunder afholdes i uge 48. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Uddannelses- og Forskningsministeriet er medlem af foreningen Nydansker. Om Styrelsen for Forskning og Uddannelse I Styrelsen for Forskning og Uddannelse arbejder vi for at øge kvaliteten og relevansen af forskning, uddannelse og innovation og skabe et effektivt forsknings- og uddannelsessystem med et internationalt udsyn. Vi har den faglige ekspertise, så Folketinget og regeringen altid baserer deres politiske beslutninger på den nyeste viden om uddannelse, forskning og innovation. Vi arbejder med videnopbygning, politikudvikling, implementering, drift samt formidling og rådgivning. Til dagligt udarbejder vi bl.a. politikoplæg, analyser og evalueringer, sekretariatsbetjener råd, fonde og nævn, udmønter uddannelses- og forskningsbevillinger og meget mere.Vil du arbejde med forskningsfinansiering og forskningsfaglig rådgivning? Og har du mod på et job, hvor du udfordres fagligt og personligt? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond.

Vi skaber fundamentet for fremtiden
Viden former fremtiden. I Uddannelses- og Forskningsministeriet arbejder vi for at skabe værdi i samfundet gennem fremragende uddannelse og forskning. Vi skaber et solidt fundament for de videregående uddannelser og forskningen i Danmark, så nye idéer kan spire og skabe vækst.

Danmarks Frie Forskningsfond
Gennem sine bevillinger har Danmarks Frie Forskningsfond (DFF) til opgave at understøtte banebrydende forskning på højeste niveau baseret på forskernes egne initiativer. Sekretariatet understøtter dette arbejde administrativt, strategisk og politisk. Danmarks Frie Forskningsfond består af en bestyrelse og fem faglige forskningsråd, der årligt behandler ca. 2.-3.000 ansøgninger og giver forskningsbevillinger for ca. 1 mia. kr. Forskningsmidlerne uddeles i åben konkurrence, og ansøgningerne vurderes alene på videnskabelig kvalitet. Derfor er Danmarks Frie Forskningsfond en helt central spiller for at stimulere udviklingen af den nye og originale viden som vi skal bygge fremtidens samfund på.

I sekretariatet arbejder vi både administrativt og strategisk med at håndtere de mange ansøgninger, sikre effektive og grundige bedømmelser samt udvikle virkemidler og initiativer, der sikrer den højeste kvalitet i dansk forskning. Vi står desuden for arbejdet med rådets mange forskningsfaglige rådgivningssager.

Vi er i alt cirka 30 engagerede medarbejdere, som har et tæt samarbejde på tværs af vores fire enheder. Vi har et energisk tempo og nyder den inspirerende kontakt til en karakterfuld og altid udfordrende forskningsverden.

Om stillingen
Som fuldmægtig deltager du i kontorets forskningsadministrative opgaver i forbindelse med DFF’s fondsfunktion. En af DFF´s hovedopgaver er bl.a. at yde forskningsfaglig rådgivning til Uddannelses- og Forskningsministeriet, forskningsinstitutioner, fonde mv. DFF deltager endvidere i en række internationale samarbejder.

Stillingen er placeret i Sekretariatets enhed for Forskningsfaglig rådgivning, Forvaltning og Internationalt samarbejde, hvor du bl.a. skal arbejde med:

  • forskningsfaglig rådgivning til Uddannelses- og Forskningsministeriet, forskningsinstitutioner, fonde mv.
  • internationalt samarbejde, herunder bl.a. DFF´s deltagelse i europæiske og nordiske forskningsrådssamarbejder
  • forberedelse af dagsordener og sager til møder i DFF´s regi, herunder formandsgruppemøder og rådsmøder mv.
  • andre generalistopgaver i enheden eller Sekretariatet som helhed.
Stillingen rummer desuden koordinering og deltagelse i større tværgående opgaver i Sekretariatet. Endvidere løses flere af Sekretariatets opgaver i et tæt samspil med andre kontorer og enheder i Styrelsen for Forskning og Uddannelse, Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte samt departementet. Der lægges stor vægt på, at opgaver løses på basis af saglighed og dialog.

Er du vores nye kollega?
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau.

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring med sagsbehandling og udarbejdelse af notater, oplæg, analyser mv.
  • har stærke mundtlige og skriftlige formuleringsevner, både på dansk og engelsk
  • er selvstændig
  • er god til at koordinere og samarbejde
  • er omgængelig, energisk og har blik for udviklingsmuligheder i funktionen
  • har nemt ved at håndtere forskellige former for IT og flair for at lære nye systemer og programmer
  • vil bidrage til et positivt arbejdsmiljø
  • kan håndtere skiftende arbejdsopgaver og en til tider uforudsigelig hverdag.
Men vigtigst af alt er, at du har interesse for administrativt arbejde i forbindelse med forskningsfinansiering og forskningsfaglig rådgivning og har mod på et job, hvor du udfordres fagligt og personligt.

En ambitiøs og social arbejdsplads
Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer et godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi mener nemlig, at en god kultur med dialog og samarbejde er forudsætningen for, at vi lykkes. Derfor er her plads til grin i den travle hverdag. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i Uddannelses- og Forskningsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Arbejdsstedet er Asylgade 7, 5000 Odense C.

Der er tale om et barselvikariat på seks måneder med mulighed for forlængelse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nina Espegård Hassel på telefonnummer 72 31 82 69 eller på e-mail nes@ufm.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen ”søg stillingen” eller søg via vores hjemmeside www.ufm.dk/job-i-ministeriet. Din ansøgning inkl. CV og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag 22. november 2019.

Vi forventer at holde to samtalerunder. Begge samtalerunder afholdes i uge 48. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Uddannelses- og Forskningsministeriet er medlem af foreningen Nydansker.

Om Styrelsen for Forskning og Uddannelse
I Styrelsen for Forskning og Uddannelse arbejder vi for at øge kvaliteten og relevansen af forskning, uddannelse og innovation og skabe et effektivt forsknings- og uddannelsessystem med et internationalt udsyn. Vi har den faglige ekspertise, så Folketinget og regeringen altid baserer deres politiske beslutninger på den nyeste viden om uddannelse, forskning og innovation. Vi arbejder med videnopbygning, politikudvikling, implementering, drift samt formidling og rådgivning. Til dagligt udarbejder vi bl.a. politikoplæg, analyser og evalueringer, sekretariatsbetjener råd, fonde og nævn, udmønter uddannelses- og forskningsbevillinger og meget mere.

Styrelsen for Forskning og Uddannelse - OdenseOdense C2019-11-05T00:00:002019-11-22T00:00:00
330117838Administrativ medarbejder søges til barselsvikariat til Sekretariatet for Danmarks Frie ForskningsfondRobot Arbejder du struktureret, målrettet og er du god til at holde overblikket? Trives du i et dynamisk miljø, og vil du gerne arbejde med en bred opgaveportefølje? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond. Vi skaber fundamentet for fremtiden Viden former fremtiden. I Uddannelses- og Forskningsministeriet arbejder vi for at skabe værdi i samfundet gennem fremragende uddannelse og forskning. Vi skaber et solidt fundament for de videregående uddannelser og forskningen i Danmark, så nye idéer kan spire og skabe vækst. Danmarks Frie Forskningsfond Gennem sine bevillinger har Danmarks Frie Forskningsfond til opgave at understøtte banebrydende forskning på højeste niveau baseret på forskernes egne initiativer. Sekretariatet understøtter dette arbejde administrativt, strategisk og politisk. Danmarks Frie Forskningsfond består af en bestyrelse og fem faglige forskningsråd, der årligt behandler ca. 2.-3.000 ansøgninger og giver forskningsbevillinger for ca. 1 mia. kr. Forskningsmidlerne uddeles i åben konkurrence, og ansøgningerne vurderes alene på videnskabelig kvalitet. Derfor er Danmarks Frie Forskningsfond en helt central spiller for at stimulere udviklingen af den nye og originale viden som vi skal bygge fremtidens samfund på. I sekretariatet arbejder vi både administrativt og strategisk med at håndtere de mange ansøgninger, sikre effektive og grundige bedømmelser samt udvikle virkemidler og initiativer, der sikrer den højeste kvalitet i dansk forskning. Vi står desuden for arbejdet med rådets mange forskningsfaglige rådgivningssager. Vi er i alt cirka 30 engagerede medarbejdere, som har et tæt samarbejde på tværs af vores fire enheder. Vi har et energisk tempo og nyder den inspirerende kontakt til en karakterfuld og altid udfordrende forskningsverden. Administrative opgaver på tværs I stillingen som administrativ medarbejder har du en bred vifte af administrative opgaver på tværs af vores fire funktionsopdelte enheder. Du bliver således ansat i en stilling, hvor opgaverne er mange og forskellige, og hvor det er afgørende, at du med sikker hånd får løst opgaverne både hurtigt og med høj kvalitet i samarbejde med det øvrige sekretariat. Dine opgaver omfatter bl.a.: koordinering af fondens interne og eksterne møder, herunder kalender-og lokalebookning, forplejning mv. bistand til servicerelaterede opgaver i samarbejde med chefsekretæren og i koordination med ministeriets serviceenhed fakturahåndtering, journalisering og bestillingsopgaver backup for chefsekretæren diverse administrative opgaver for kontoret som helhed. Er du vores nye kollega? Du er uddannet indenfor kontor eller har en anden relevant uddannelsesmæssig baggrund, og gerne erfaring fra en lignende stilling. Vi forestiller os, at du er: samarbejdsorienteret og fleksibel serviceminded og kvalitetsbevidst ansvarsfuld selvstændig, stabil og omgængelig. Vi ser gerne, at du har flair for systematik og trives i et hektisk miljø uden at miste overblikket og det gode humør. Du har evnen til at holde styr på detaljerne og har nemt ved at betjene diverse IT-systemer. Endvidere har du solid erfaring med Outlook og Excel samt evt. faktureringssystemer. En ambitiøs og social arbejdsplads Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer et godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi mener nemlig, at en god kultur med dialog og samarbejde er forudsætningen for, at vi lykkes. Derfor er her plads til grin i den travle hverdag. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes i Uddannelses- og Forskningsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat) indgået med Finansministeriet. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Der er tale om en midlertidig stilling på seks måneder, med mulighed for forlængelse, på 32 timer per uge. Arbejdsstedet er Asylgade 7, 5000 Odense C. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedsleder Nina Espegård Hassel på telefon 7231 82 69 eller e-mail nes@ufm.dk. Søg stillingen Klik på knappen søg stillingen eller søg via vores hjemmeside www.ufm.dk job-i-ministeriet. Din ansøgning inkl. CV og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag 22. november 2019. Vi forventer at holde to samtalerunder. Begge samtalerunder afholdes i uge 48. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Uddannelses- og Forskningsministeriet er medlem af foreningen Nydansker. Om Styrelsen for Forskning og Uddannelse I Styrelsen for Forskning og Uddannelse arbejder vi for at øge kvaliteten og relevansen af forskning, uddannelse og innovation og skabe et effektivt forsknings- og uddannelsessystem med et internationalt udsyn. Vi har den faglige ekspertise, så Folketinget og regeringen altid baserer deres politiske beslutninger på den nyeste viden om uddannelse, forskning og innovation. Vi arbejder med videnopbygning, politikudvikling, implementering, drift samt formidling og rådgivning. Til dagligt udarbejder vi bl.a. politikoplæg, analyser og evalueringer, sekretariatsbetjener råd, fonde og nævn, udmønter uddannelses- og forskningsbevillinger og meget mere.Arbejder du struktureret, målrettet og er du god til at holde overblikket? Trives du i et dynamisk miljø, og vil du gerne arbejde med en bred opgaveportefølje? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond.

Vi skaber fundamentet for fremtiden
Viden former fremtiden. I Uddannelses- og Forskningsministeriet arbejder vi for at skabe værdi i samfundet gennem fremragende uddannelse og forskning. Vi skaber et solidt fundament for de videregående uddannelser og forskningen i Danmark, så nye idéer kan spire og skabe vækst.

Danmarks Frie Forskningsfond
Gennem sine bevillinger har Danmarks Frie Forskningsfond til opgave at understøtte banebrydende forskning på højeste niveau baseret på forskernes egne initiativer. Sekretariatet understøtter dette arbejde administrativt, strategisk og politisk. Danmarks Frie Forskningsfond består af en bestyrelse og fem faglige forskningsråd, der årligt behandler ca. 2.-3.000 ansøgninger og giver forskningsbevillinger for ca. 1 mia. kr. Forskningsmidlerne uddeles i åben konkurrence, og ansøgningerne vurderes alene på videnskabelig kvalitet. Derfor er Danmarks Frie Forskningsfond en helt central spiller for at stimulere udviklingen af den nye og originale viden som vi skal bygge fremtidens samfund på.

I sekretariatet arbejder vi både administrativt og strategisk med at håndtere de mange ansøgninger, sikre effektive og grundige bedømmelser samt udvikle virkemidler og initiativer, der sikrer den højeste kvalitet i dansk forskning. Vi står desuden for arbejdet med rådets mange forskningsfaglige rådgivningssager.

Vi er i alt cirka 30 engagerede medarbejdere, som har et tæt samarbejde på tværs af vores fire enheder. Vi har et energisk tempo og nyder den inspirerende kontakt til en karakterfuld og altid udfordrende forskningsverden.

Administrative opgaver på tværs
I stillingen som administrativ medarbejder har du en bred vifte af administrative opgaver på tværs af vores fire funktionsopdelte enheder. Du bliver således ansat i en stilling, hvor opgaverne er mange og forskellige, og hvor det er afgørende, at du med sikker hånd får løst opgaverne både hurtigt og med høj kvalitet i samarbejde med det øvrige sekretariat.

Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • koordinering af fondens interne og eksterne møder, herunder kalender-og lokalebookning, forplejning mv.
  • bistand til servicerelaterede opgaver i samarbejde med chefsekretæren og i koordination med ministeriets serviceenhed
  • fakturahåndtering, journalisering og bestillingsopgaver
  • backup for chefsekretæren
  • diverse administrative opgaver for kontoret som helhed.

Er du vores nye kollega?
Du er uddannet indenfor kontor eller har en anden relevant uddannelsesmæssig baggrund, og gerne erfaring fra en lignende stilling.

Vi forestiller os, at du er:

  • samarbejdsorienteret og fleksibel
  • serviceminded og kvalitetsbevidst
  • ansvarsfuld
  • selvstændig, stabil og omgængelig.
Vi ser gerne, at du har flair for systematik og trives i et hektisk miljø uden at miste overblikket og det gode humør. Du har evnen til at holde styr på detaljerne og har nemt ved at betjene diverse IT-systemer. Endvidere har du solid erfaring med Outlook og Excel samt evt. faktureringssystemer.

En ambitiøs og social arbejdsplads
Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer et godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi mener nemlig, at en god kultur med dialog og samarbejde er forudsætningen for, at vi lykkes. Derfor er her plads til grin i den travle hverdag. Samtidig får du gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, så du kan balancere faglige ambitioner og privatliv.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i Uddannelses- og Forskningsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK/Stat) indgået med Finansministeriet. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Der er tale om en midlertidig stilling på seks måneder, med mulighed for forlængelse, på 32 timer per uge.

Arbejdsstedet er Asylgade 7, 5000 Odense C.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedsleder Nina Espegård Hassel på telefon 7231 82 69 eller e-mail nes@ufm.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen ”søg stillingen” eller søg via vores hjemmeside www.ufm.dk/job-i-ministeriet. Din ansøgning inkl. CV og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag 22. november 2019.

Vi forventer at holde to samtalerunder. Begge samtalerunder afholdes i uge 48. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Uddannelses- og Forskningsministeriet er medlem af foreningen Nydansker.

Om Styrelsen for Forskning og Uddannelse
I Styrelsen for Forskning og Uddannelse arbejder vi for at øge kvaliteten og relevansen af forskning, uddannelse og innovation og skabe et effektivt forsknings- og uddannelsessystem med et internationalt udsyn. Vi har den faglige ekspertise, så Folketinget og regeringen altid baserer deres politiske beslutninger på den nyeste viden om uddannelse, forskning og innovation. Vi arbejder med videnopbygning, politikudvikling, implementering, drift samt formidling og rådgivning. Til dagligt udarbejder vi bl.a. politikoplæg, analyser og evalueringer, sekretariatsbetjener råd, fonde og nævn, udmønter uddannelses- og forskningsbevillinger og meget mere.

Styrelsen for Forskning og Uddannelse - OdenseOdense C2019-11-05T00:00:002019-11-22T00:00:00
330117930Koordinator (AC) søges til understøttelse i SDU RIORobot Har du lyst til at være en del af SDU s innovationsmiljø for studerende, hvor du som administrativ blæksprutte står for at holde styr på processer, projekter og det fysiske miljø? Så kan du være den kollega, vi søger til administrative koordineringsopgaver i SDU RIO. Om jobbet:Vi søger en dygtig og erfaren kollega, der er god til at holde overblik og sætte ting i system, men som samtidig trives med at være en del af et udviklingsorienteret miljø, hvor tingene går stærkt. Derfor har den ideelle kandidat en struktureret struktureret arbejdstilgang, er proaktiv i sin opgaveløsning og har indsigt i arbejdet i en kompleks og videnstung institutionDet vil være en vigtig opgave at koordinere og understøtte langvarige processer f.eks. i forbindelse med eksternt finansierede projekter. Et indgående kendskab til post award-aktiviteter, økonomistyring og generel administration, og erfaring med administrative systemer som bl.a. Qlickview, SDUPro, Microsoft Dynamics og Acadre vil være en fordelKoordinatoren vil referere til kontorchefen for det pågældende område Dine opgaver vil bl.a. inkludere:• økonomistyring og administration af eksterne projektbevillinger• Data og datamanagement udvikling og håndtering af gode processer for brug af systemer og dataindsamling • Koordinere og drive øvrige processer der fremmer tværgående samarbejde og involverer flere af enhedens teams. Om personen:Koordintatoren skal indgå i mindre teamsammensætninger og samtidig fungere som tværgående tovholder for aktiviteter i hele eller dele af afdelingen. Det er derfor vigtig, at man trives i en hverdag præget af stor selvstændighed, men med mulighed for sparring. Personen skal finde glæde ved at beskæftige dig med såvel nye opgaver, udviklingsopgaver og i perioder mere rutinepræget arbejde Koordinatoren vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kolleger om udvikling af SDU s tilbud og eksterne projekter. Denne stilling vil give mulighed for at videreudvikle egne egenskaber som koordintor og procesleder. Man vil få værdifuld erfaring i at arbejde med en række varierede og dynamiske arbejdsopgaver i et innovativt og interdisciplinært miljø. Villighed til at tilegne sig ny viden og færdigheder gennem sidemandsoplæring er et vigtigt element i denne stilling og en naturlig del af arbejdsmiljøet Om SDU RIOSDU RIO er en del af SDUs strategiske arbejde med samfundsengagement. SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende. Vi har medarbejdere i alle campusbyer dog størstedelen i OdenseDer afholdes første runde samtaler i Odense snarest muligt efter ansøgningsfristens udløb. Tjenestested er Odense. Yderligere oplysninger fås hos Kontorchef Jacob Krummes, 31417767 eller e-mail jakr@sdu.dk.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Har du lyst til at være en del af SDU’s innovationsmiljø for studerende, hvor du som administrativ blæksprutte står for at holde styr på processer, projekter og det fysiske miljø? Så kan du være den kollega, vi søger til administrative koordineringsopgaver i SDU RIO.

Om jobbet:

Vi søger en dygtig og erfaren kollega, der er god til at holde overblik og sætte ting i system, men som samtidig trives med at være en del af et udviklingsorienteret miljø, hvor tingene går stærkt. Derfor har den ideelle kandidat en struktureret struktureret arbejdstilgang, er proaktiv i sin opgaveløsning og har indsigt i arbejdet i en kompleks og videnstung institution

Det vil være en vigtig opgave at koordinere og understøtte langvarige processer f.eks. i forbindelse med eksternt finansierede projekter. Et indgående kendskab til post award-aktiviteter, økonomistyring og generel administration, og erfaring med administrative systemer som bl.a. Qlickview, SDUPro, Microsoft Dynamics og Acadre vil være en fordel

Koordinatoren vil referere til kontorchefen for det pågældende område

Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

• økonomistyring og administration af eksterne projektbevillinger
• Data og datamanagement – udvikling og håndtering af gode
   processer for brug af systemer og dataindsamling
• Koordinere og drive øvrige processer der fremmer tværgående
   samarbejde og involverer flere af enhedens teams.

Om personen:

Koordintatoren skal indgå i mindre teamsammensætninger og samtidig fungere som tværgående tovholder for aktiviteter i hele eller dele af afdelingen. Det er derfor vigtig, at man trives i en hverdag præget af stor selvstændighed, men med mulighed for sparring. Personen skal finde glæde ved at beskæftige dig med såvel nye opgaver, udviklingsopgaver og i perioder mere rutinepræget arbejde

Koordinatoren vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kolleger om udvikling af SDU’s tilbud og eksterne projekter. Denne stilling vil give mulighed for at videreudvikle egne egenskaber som koordintor og procesleder. Man vil få værdifuld erfaring i at arbejde med en række varierede og dynamiske arbejdsopgaver i et innovativt og interdisciplinært miljø. Villighed til at tilegne sig ny viden og færdigheder gennem sidemandsoplæring er et vigtigt element i denne stilling og en naturlig del af  arbejdsmiljøet

Om SDU RIO

SDU RIO er en del af SDUs strategiske arbejde med samfundsengagement.  SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende. Vi har medarbejdere i alle campusbyer dog størstedelen i Odense

Der afholdes første runde samtaler i Odense snarest muligt efter ansøgningsfristens udløb.

Tjenestested er Odense.

Yderligere oplysninger fås hos Kontorchef Jacob Krummes, 31417767 eller e-mail jakr@sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

Syddansk UniversitetOdense M2019-11-05T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AC-TAP stilling ved Institut for Psykologi til projektledelse samt projektmanagement

Syddansk Universitet

Odense M
Institut for Psykologi, Syddansk Universitet, opslår en stilling som AC-TAP til understøttelse af projektledelse og projektmanagement på to nationale multi-center studier til ansættelse pr. 1. marts 2020 og for en 2-årig periode. Stillingen er på 37...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

AC-fuldmægtig

Syddansk Universitet

Odense C
AC-fuldmægtig søges til det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på Syddansk UniversitetDa vores nuværende studiekoordinator for medicinstudiet skal være souschef i Uddannelse Kvalitet, får vi brug for en ny medarbejder til at varetage stillingen som stu...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Fuldmægtig søges til barselsvikariat til Danmarks Frie Forskningsfond

Styrelsen for Forskning og Uddannelse - Odense

Odense C
Vil du arbejde med forskningsfinansiering og forskningsfaglig rådgivning? Og har du mod på et job, hvor du udfordres fagligt og personligt? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond. Vi skaber fundamentet for ...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Administrativ medarbejder søges til barselsvikariat til Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond

Styrelsen for Forskning og Uddannelse - Odense

Odense C
Arbejder du struktureret, målrettet og er du god til at holde overblikket? Trives du i et dynamisk miljø, og vil du gerne arbejde med en bred opgaveportefølje? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond. Vi ska...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Koordinator (AC) søges til understøttelse i SDU RIO

Syddansk Universitet

Odense M
Har du lyst til at være en del af SDU s innovationsmiljø for studerende, hvor du som administrativ blæksprutte står for at holde styr på processer, projekter og det fysiske miljø? Så kan du være den kollega, vi søger til administrative koordinerings...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:19. november 2019