Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assistent i Borgerservice

Arbejdssted: Borgerservice, Bredgade 1, 6000 Kolding.          

 

Arbejdstid: 37 timer ugentligt.         

 

Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019.

 

Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, i en afdeling med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og samarbejde vægtes højt.

 

Der er tale om en fast stilling og evt. et vikariat af kortere varighed.

 

Funktioner: Borgerbetjening og sagsbehandling i Borgerservice. Der er tale om såvel skrankeekspedition, telefonbetjening og diverse back-end opgaver i forhold til flytninger, lægeskift, og meget andet. Stillingen omfatter også decideret kontrolarbejde, som sker i et tæt samarbejde med vores Kontrolgruppe.   

 

Kvalifikationer: Vi forventer, at du hurtigt kan sætte dig ind i forskellige sagsområder og dermed også lovstoffet, og vi ser gerne, at du har:

  • Erfaring med eller kendskab til især folkeregisterområdet.
  • Erfaring med eller kendskab til udstedelse af pas, kørekort, bopælssager, NemID, skat og vielser.
  • Flair for it og digitale løsninger, herunder kendskab til de offentlige selvbetjeningsløsninger.
  • At du er fleksibel og åben for bredt samarbejde i hele afdelingen og andre afdelinger.
  • Det vægtes højt, at du kan tage et initiativ og selv byder ind på opgaverne.

 

Som person er du serviceminded, imødekommende, ansvarsbevidst og stabil. Du formår at have mange bolde i luften og kan arbejde i et dynamisk miljø præget af en travl hverdag med mange borgere. Du taler dansk og behersker engelsk og gerne tysk.

 

I Kolding Kommune vægter vi Borgerens centrum højt, hvilket vi forventer, at du kan leve op til, ved hele tiden at have fokus på borgerens behov i dit møde med de meget forskellige mennesker, der skal serviceres i Borgerservice.

 

Hvem er vi : Borgerservice dækker blandt andet folkeregister, sygesikring, vielser, pension, boligindskudslån, pas/kørekort og telefonomstilling. Du vil indgå i en afdeling med 22 engagerede medarbejdere.

 

Løn: efter HK overenskomst med udgangspunkt i løntrin 22.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jette Møller, telefon 79792515.

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

 

Ansøgningsfrist: onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00.

 

Ansættelsessamtaler: uge 34.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048806Phoenix-e15debc912019-06-25T12:00:49.533Assistent i Borgerservice

Arbejdssted: Borgerservice, Bredgade 1, 6000 Kolding.          

 

Arbejdstid: 37 timer ugentligt.         

 

Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019.

 

Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, i en afdeling med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og samarbejde vægtes højt.

 

Der er tale om en fast stilling og evt. et vikariat af kortere varighed.

 

Funktioner: Borgerbetjening og sagsbehandling i Borgerservice. Der er tale om såvel skrankeekspedition, telefonbetjening og diverse back-end opgaver i forhold til flytninger, lægeskift, og meget andet. Stillingen omfatter også decideret kontrolarbejde, som sker i et tæt samarbejde med vores Kontrolgruppe.   

 

Kvalifikationer: Vi forventer, at du hurtigt kan sætte dig ind i forskellige sagsområder og dermed også lovstoffet, og vi ser gerne, at du har:

  • Erfaring med eller kendskab til især folkeregisterområdet.
  • Erfaring med eller kendskab til udstedelse af pas, kørekort, bopælssager, NemID, skat og vielser.
  • Flair for it og digitale løsninger, herunder kendskab til de offentlige selvbetjeningsløsninger.
  • At du er fleksibel og åben for bredt samarbejde i hele afdelingen og andre afdelinger.
  • Det vægtes højt, at du kan tage et initiativ og selv byder ind på opgaverne.

 

Som person er du serviceminded, imødekommende, ansvarsbevidst og stabil. Du formår at have mange bolde i luften og kan arbejde i et dynamisk miljø præget af en travl hverdag med mange borgere. Du taler dansk og behersker engelsk og gerne tysk.

 

I Kolding Kommune vægter vi Borgerens centrum højt, hvilket vi forventer, at du kan leve op til, ved hele tiden at have fokus på borgerens behov i dit møde med de meget forskellige mennesker, der skal serviceres i Borgerservice.

 

Hvem er vi : Borgerservice dækker blandt andet folkeregister, sygesikring, vielser, pension, boligindskudslån, pas/kørekort og telefonomstilling. Du vil indgå i en afdeling med 22 engagerede medarbejdere.

 

Løn: efter HK overenskomst med udgangspunkt i løntrin 22.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jette Møller, telefon 79792515.

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

 

Ansøgningsfrist: onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00.

 

Ansættelsessamtaler: uge 34.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2019-08-01T00:52:20.060 Arbejdssted: Borgerservice, Bredgade 1, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer ugentligt. Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019. Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, i en afdeling med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og samarbejde vægtes højt. Der er tale om en fast stilling og evt. et vikariat af kortere varighed. Funktioner: Borgerbetjening og sagsbehandling i Borgerservice. Der er tale om såvel skrankeekspedition, telefonbetjening og diverse back-end opgaver i forhold til flytninger, lægeskift, og meget andet. Stillingen omfatter også decideret kontrolarbejde, som sker i et tæt samarbejde med vores Kontrolgruppe. Kvalifikationer: Vi forventer, at du hurtigt kan sætte dig ind i forskellige sagsområder og dermed også lovstoffet, og vi ser gerne, at du har: Erfaring med eller kendskab til især folkeregisterområdet. Erfaring med eller kendskab til udstedelse af pas, kørekort, bopælssager, NemID, skat og vielser. Flair for it og digitale løsninger, herunder kendskab til de offentlige selvbetjeningsløsninger. At du er fleksibel og åben for bredt samarbejde i hele afdelingen og andre afdelinger. Det vægtes højt, at du kan tage et initiativ og selv byder ind på opgaverne. Som person er du serviceminded, imødekommende, ansvarsbevidst og stabil. Du formår at have mange bolde i luften og kan arbejde i et dynamisk miljø præget af en travl hverdag med mange borgere. Du taler dansk og behersker engelsk og gerne tysk. I Kolding Kommune vægter vi Borgerens centrum højt, hvilket vi forventer, at du kan leve op til, ved hele tiden at have fokus på borgerens behov i dit møde med de meget forskellige mennesker, der skal serviceres i Borgerservice. Hvem er vi : Borgerservice dækker blandt andet folkeregister, sygesikring, vielser, pension, boligindskudslån, pas kørekort og telefonomstilling. Du vil indgå i en afdeling med 22 engagerede medarbejdere. Løn: efter HK overenskomst med udgangspunkt i løntrin 22. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jette Møller, telefon 79792515. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler: uge 34. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixe15debc9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145416&DepartmentId=20121&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3552227Centralforvaltningen, Bredgade11Bredgade 16000KoldingDKDanmarkORS/e15debc9_logo.pngORS/Small/e15debc9_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent783195KoldingMinimum14541600025-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15debc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15debc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15debc9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e15debc9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAssistent i Borgerservice1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362135243jemo@kolding.dkDanmarkDanmark3301137962 mand til nyopstartet afdeling i NordjyllandRobot Bliv Bore- skæremand i Nørresundby - bliv en del af et fantastisk team. Vi for venter: Erfaring inden for branchen er det en fordel, men ikke et krav. Jobbet er forholdsvis fysisk krævende, så du skal være robust og have viljen samt konditionen i orden. Mødestabil, omgængelig og reel. Sætte en ære i at aflevere et ordentligt stykke arbejde, også når tingene skal gå stærkt her samler vi nemlig på glade kunder. Kørekort er et krav, da du får firmabil. Vi tilbyder: Ca. 37 timer om ugen. Vi tilbyder ordnede forhold under Dansk Byggeri. En del af et fantastisk team Jobstart hurtigst muligt. Ring til Kim Nielsen på tlf 2782 6490 eller send mail til kim@betonboring.nu Du kan læse meget mere om virksomheden på www.trekantensbeton.dk . Sådan ansøger du Ring til Kim Nielsen på tlf 2782 6490 eller send mail til kim@betonboring.nu

Bliv Bore- skæremand i Nørresundby - bliv en del af et fantastisk team.

Vi for venter:

  • Erfaring inden for branchen er det en fordel, men ikke et krav.
  • Jobbet er forholdsvis fysisk krævende, så du skal være robust og have viljen samt konditionen i orden.
  • Mødestabil, omgængelig og reel.
  • Sætte en ære i at aflevere et ordentligt stykke arbejde, også når tingene skal gå stærkt – her samler vi nemlig på glade kunder.
  • Kørekort er et krav, da du får firmabil.

Vi tilbyder:

  • Ca. 37 timer om ugen.
  • Vi tilbyder ordnede forhold under Dansk Byggeri.
  • En del af et fantastisk team

Jobstart hurtigst muligt.

Ring til Kim Nielsen på tlf 2782 6490 eller send mail til kim@betonboring.nu Du kan læse meget mere om virksomheden på www.trekantensbeton.dk .

Sådan ansøger du

Ring til Kim Nielsen på tlf 2782 6490 eller send mail til kim@betonboring.nu

Trekantens Diamantskæring ApSKolding2019-10-29T00:00:002019-11-25T00:00:00
330125390Dygtig og selvstændig økonomimedarbejder til Område Vest, SeniorBasic Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt. Om jobbet Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansvarlighed. Din primære opgave er at kunne udarbejde og følge op på prognoser og budgetter, samt at kunne trække statistikker og udarbejde opgørelser for derved at understøtte ledelsen i Område Vest. Der vil også i et vist omgang være opgaver med opfølgning og overblik over puljemidler. Kontering og bogføringsopgaver vil forekomme. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forventer af dig At du har relevant faglig uddannelse, eksempelvis bachelor i offentlig administration med speciale i økonomi At du har erfaring fra lignende stilling i kommunal regi At du er meget ansvarsbevidst og ser sammenhænge i de komplekse opgaver, der er At du forstår vigtigheden i at have en økonomi i balance, og at du har mod til at sige, det du ser At du udarbejder prognoser og følger op på disse At du overholder deadlines At du har god talforståelse, logisk sans og arbejder struktureret At du er fleksibel og trives med en omskiftelig hverdag Vi tilbyder dig Et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram Indflydelse på opgaveløsning og ansvar i forhold til kompetencer Indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse Afveksling og alsidighed i opgaver Gode kolleger og godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden og hvor humor er værdsat Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og lokal løn. Om os Administrationen i Område Vest har 5 medarbejdere og er placeret på Plejecenter Bakkegården, Teglgårdsvej 15, 3. sal, 7100 Vejle og understøtter de enkelte enheder med blandt andet løn og personaleadministration, bogholderifunktioner, økonomistyring blandt andet i form af budgetopfølgninger herunder prognosticering. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. Det forventes at samtaler afholdes den 27. november 2019 fra kl. 12.00. Privat straffeattes Ved ansættelse i Senior skal der afleveres Privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Om jobbet
Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansvarlighed. Din primære opgave er at kunne udarbejde og følge op på prognoser og budgetter, samt at kunne trække statistikker og udarbejde opgørelser for derved at understøtte ledelsen i Område Vest.

Der vil også i et vist omgang være opgaver med opfølgning og overblik over puljemidler. Kontering og bogføringsopgaver vil forekomme.

Tiltrædelse 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • At du har relevant faglig uddannelse, eksempelvis bachelor i offentlig administration med speciale i økonomi
  • At du har erfaring fra lignende stilling i kommunal regi
  • At du er meget ansvarsbevidst og ser sammenhænge i de komplekse opgaver, der er
  • At du forstår vigtigheden i at have en økonomi i balance, og at du har mod til at sige, det du ser
  • At du udarbejder prognoser og følger op på disse
  • At du overholder deadlines
  • At du har god talforståelse, logisk sans og arbejder struktureret
  • At du er fleksibel og trives med en omskiftelig hverdag

Vi tilbyder dig

  • Et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • Indflydelse på opgaveløsning og ansvar i forhold til kompetencer
  • Indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse
  • Afveksling og alsidighed i opgaver
  • Gode kolleger og godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden og hvor humor er værdsat

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og lokal løn.

Om os
Administrationen i Område Vest har 5 medarbejdere og er placeret på Plejecenter Bakkegården, Teglgårdsvej 15, 3. sal, 7100 Vejle og understøtter de enkelte enheder med blandt andet løn og personaleadministration, bogholderifunktioner, økonomistyring blandt andet i form af budgetopfølgninger herunder prognosticering.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019.
Det forventes at samtaler afholdes den 27. november 2019 fra kl. 12.00.

Privat straffeattes
Ved ansættelse i Senior skal der afleveres Privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”.

Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/1c7cbc85_logo.pngOmråde Vest, Senior, Vejle KommuneVejle2019-11-15T15:01:28.9432019-11-24T00:00:00
330111848Schlachter für Schweden gesuchtBasic Schlachter für Schweden gesucht- (Rinder) Seit 2016 kooperiert JKS Schweden mit einem der größten Fleischverarbeiter in der Region Linköping. Der Erstvertrag wird über einen Zeitraum von mindestens 3 Monaten abgeschlossen, mit der Möglichkeit der Verlängerung bis zu einem Jahr oder einer Festeinstellung. Arbeitsplatz: Schweden Offene Stellen: 24 Schlachter Metzger Projektstart: 1.Dezember 2019 Voraussetzungen: Wir suchen Metzger mit Erfahrung im Schlachthof Rinder. Gute körperliche Verfassung, Konzentration und Widerstandsfähigkeit unter stressigen Bedingungen. Erfahrung in einer ähnlichen Position im Ausland ist von Vorteil. Wir bieten: Vertrag ab Dezember 2019 Gehalt je nach Erfahrung und Qualifikation Arbeitsvertarg gemäß den schwedischen Arbeitsregeln und- bedingungen. Wir helfen bei der Unkunft und unterstützen bei der Arbeitserlaubnis, Steuerkarte und Krankenversicherung. Der Kunde liegt hohen Wert auf Sicherheit, deshalb werden Alkohol, Drogentest vorgenommen. Aufgrund der Entfernung von der Unterkunft zum Arbeitsplatz ist der Besitz eines Autos von Vorteil, aber natürlich keine Voraussetzung. Wir warten auf Ihre Bewerbung !!Schlachter für Schweden gesucht- (Rinder)

Seit 2016 kooperiert JKS Schweden mit einem der größten Fleischverarbeiter in der Region Linköping. Der Erstvertrag wird über einen Zeitraum von mindestens 3 Monaten abgeschlossen, mit der Möglichkeit der Verlängerung bis zu einem Jahr oder einer Festeinstellung.

Arbeitsplatz: Schweden

Offene Stellen: 24 Schlachter/Metzger

Projektstart: 1.Dezember 2019

 

Voraussetzungen:

Wir suchen Metzger mit Erfahrung im Schlachthof / Rinder.

Gute körperliche Verfassung, Konzentration und Widerstandsfähigkeit unter stressigen Bedingungen.

Erfahrung in einer ähnlichen Position im Ausland ist von Vorteil.

Wir bieten:

Vertrag ab Dezember 2019

Gehalt je nach Erfahrung und Qualifikation

Arbeitsvertarg gemäß den schwedischen Arbeitsregeln und- bedingungen.

Wir helfen bei der Unkunft und unterstützen bei der Arbeitserlaubnis, Steuerkarte und Krankenversicherung.

 

Der Kunde liegt hohen Wert auf Sicherheit, deshalb werden Alkohol, Drogentest vorgenommen.

Aufgrund der Entfernung von der Unterkunft zum Arbeitsplatz ist der Besitz eines Autos von Vorteil, aber natürlich keine Voraussetzung.

 

Wir warten auf Ihre Bewerbung !!

ORS/Small/6e37f7a2_logo.pngJKS A/SAabenraa2019-10-24T16:02:25.0902019-11-28T00:00:00
330110413Rzeznik - Wolowina (ubój/rozbiór)Basic Konczysz kontrakt i jestes gotowy do podjecia nowej pracy juz od 1 grudnia 2019 ? Kontrakt minimum 3 miesiace. Czekamy na Twoje CV. Opis stanowiska JKS oddzial w Szwecji od ponad 3 lat wspólpracuje z jedna z najwiekszych firm przetwórstwa miesnego w miejscowosci Linköping. Nasz Klient poszukuje 24 pracowników na stanowisko ubój rozbiór miesa wolowego. Oczekiwana data rozpoczecia pracy 1 grudnia 2019 z duza prawdopodobienstwem na przedluzenie kontraktu (nawet do roku czasu) Na dana chwile nasi pracownicy zatrudnieni w czerwcu 2019 dostali przedluzenie kontraktu do maja 2020. W zwiazku z tym, iz Klient nastawiony jest na wysoka jakosc uslugi, nasze ogloszenie publikowane jest z duzym wyprzedzeniem. Margines czasowy ulatwi Wam równiez zaplanowanie dzialan zwiazanych z organizacja wyjazdu w celu podjecia pracy u naszego Klienta. Dlatego tez chcialabym zachecic wszystkich zainteresowanych o aplikowanie swojego CV wczesniej. Wymagania Poszukujemy tylko i wylacznie osób z doswiadczeniem na stanowisko ubój (kazda pozycja) oraz przy rozbiorze (kazda pozycja). Kazdy zainteresowany musi nastawic sie na wysokie tempo pracy i dokladnosc. Praca wymaga dobrej kondycji fizycznej, koncentracji, odpornosci na stres. Doswiadczenie za granica przy podobnej pracy bedzie dodatkowym atutem. Dla naszego klienta bardzo wazne jest zapewnienie bezpieczenstwa w srodowisku pracy, dlatego przewiduje sie sprawdzanie stanu zdrowia, testów na obecnosc alkoholu i narkotyków u pracowników. Oferujemy Prace sezonowa z mozliwoscia przedluzenia kontraktu badz zatrudnienia na kontrakt staly. Rozpoczecie kontraktu grudzien 2019. Umowe o prace na szwedzkich warunkach zatrudnienia.Zapewniamy opieke administracyjna: karta podatkowa, ubezpieczenie. Zapewniamy odplatne zakwaterowanie oraz zalatwienie wszystkich niezbednych dokumentów do podjecia pracy. Na miejscu zapewniona jest opieka polskiego koordynatora przez caly okres zatrudnienia. Ze wzgledu na mozliwe oddalenie miejsca zamieszkania od miejsca pracy, dodatkowym atutem bedzie posiadanie samochodu. Oczywiscie NIE jest to warunkiem zatrudnienia.Konczysz kontrakt i jestes gotowy do podjecia nowej pracy juz od 1 grudnia 2019 ? Kontrakt minimum 3 miesiace. Czekamy na Twoje CV.

 

 

Opis stanowiska

JKS oddzial w Szwecji od ponad 3 lat wspólpracuje z jedna z najwiekszych firm przetwórstwa miesnego w miejscowosci Linköping.

Nasz Klient poszukuje 24 pracowników na stanowisko ubój / rozbiór miesa wolowego.

Oczekiwana data rozpoczecia pracy 1 grudnia 2019 z duza prawdopodobienstwem na przedluzenie kontraktu (nawet do roku czasu)

Na dana chwile nasi pracownicy zatrudnieni w czerwcu 2019 dostali przedluzenie kontraktu do maja 2020.

W zwiazku z tym, iz Klient nastawiony jest na wysoka jakosc uslugi, nasze ogloszenie publikowane jest z duzym wyprzedzeniem. Margines czasowy ulatwi Wam równiez zaplanowanie dzialan zwiazanych z organizacja wyjazdu w celu podjecia pracy u naszego Klienta.

Dlatego tez chcialabym zachecic wszystkich zainteresowanych o aplikowanie swojego CV wczesniej.

 

Wymagania

  • Poszukujemy tylko i wylacznie osób z doswiadczeniem na stanowisko ubój (kazda pozycja) oraz przy rozbiorze (kazda pozycja).
  • Kazdy zainteresowany musi nastawic sie na wysokie tempo pracy i dokladnosc. Praca wymaga dobrej kondycji fizycznej, koncentracji, odpornosci na stres.
  • Doswiadczenie za granica przy podobnej pracy bedzie dodatkowym atutem.
  • Dla naszego klienta bardzo wazne jest zapewnienie bezpieczenstwa w srodowisku pracy, dlatego przewiduje sie sprawdzanie stanu zdrowia, testów na obecnosc alkoholu i narkotyków u pracowników.

 

Oferujemy

  • Prace sezonowa z mozliwoscia przedluzenia kontraktu badz zatrudnienia na kontrakt staly.
  • Rozpoczecie kontraktu grudzien 2019.
  • Umowe o prace na szwedzkich warunkach zatrudnienia.Zapewniamy opieke administracyjna: karta podatkowa, ubezpieczenie.
  • Zapewniamy odplatne zakwaterowanie oraz zalatwienie wszystkich niezbednych dokumentów do podjecia pracy.
  • Na miejscu zapewniona jest opieka polskiego koordynatora przez caly okres zatrudnienia.

 Ze wzgledu na mozliwe oddalenie miejsca zamieszkania od miejsca pracy, dodatkowym atutem bedzie posiadanie samochodu. Oczywiscie NIE jest to warunkiem zatrudnienia.

ORS/Small/c04172b2_logo.pngJKS A/SAabenraa2019-10-22T16:04:44.1332019-11-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

2 mand til nyopstartet afdeling i Nordjylland

Trekantens Diamantskæring ApS

Kolding
Bliv Bore- skæremand i Nørresundby - bliv en del af et fantastisk team. Vi for venter: Erfaring inden for branchen er det en fordel, men ikke et krav. Jobbet er forholdsvis fysisk krævende, så du skal være robust og have viljen samt konditionen i or...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Dygtig og selvstændig økonomimedarbejder til Område Vest, Senior

Område Vest, Senior, Vejle Kommune

Vejle
Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt. Om jobbet Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansva...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Schlachter für Schweden gesucht

JKS A/S

Aabenraa
Schlachter für Schweden gesucht- (Rinder) Seit 2016 kooperiert JKS Schweden mit einem der größten Fleischverarbeiter in der Region Linköping. Der Erstvertrag wird über einen Zeitraum von mindestens 3 Monaten abgeschlossen, mit der Möglichkeit der Ve...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Rzeznik - Wolowina (ubój/rozbiór)

JKS A/S

Aabenraa
Konczysz kontrakt i jestes gotowy do podjecia nowej pracy juz od 1 grudnia 2019 ? Kontrakt minimum 3 miesiace. Czekamy na Twoje CV. Opis stanowiska JKS oddzial w Szwecji od ponad 3 lat wspólpracuje z jedna z najwiekszych firm przetwórstwa miesnego w...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019