Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assistent og 2 logistikmedarbejdere til Vejle Bibliotekerne

Har du lyst til at være med til at udvikle Vejle Bibliotekernes logistik opgaver eller  
servicere borgerne, så er det måske lige dig vi mangler!  
 
Vejle Bibliotekerne søger en serviceminded assistent, som kan betjene borgerne med et smil og en logistikmedarbejder der primært kan understøtte og udvikle Vejle Bibliotekernes logistikopgave på regional og national niveau.  
 
Hvem er vi?  
Vejle Bibliotekerne er et af Vejle Kommunes største kulturtilbud. Vejle Bibliotekerne består af hovedbiblioteket i Vejle og fire kulturhuse i Jelling, Give, Egtved og Børkop samt en biblioteksbus. Vejle Bibliotekerne servicerer 12 sydjyske og en fynsk kommune med overbygningsfunktion for biblioteksmaterialer og kursusvirksomhed. Vi er en teambaseret organisation bestående af 5 teams og 3 stabsfunktioner. Vi er et fremadsynet og udviklingsorienteret bibliotek, der arbejder ud fra en nyligt vedtaget bibliotekspolitik og strategi. Vejle Bibliotekerne er en projektorienteret organisation fyldt med spændende ideer – derfor mangler vi netop dig og dine evner til at understøtte organisationens videre færd.  
 
Du vil blive en del af Team Logistik, et team der har mangeartede opgaver. For begge stillinger gælder, at du skal have ben i næsen og kunne klare flere forskellige situationer, hvor borgeren er i centrum.  
 
Hvilke profiler søger vi:  
 
Servicemindet og udadvendt biblioteksmedarbejder  
Dine primære arbejdsopgaver som serviceminded assistent vil blive:  
  • betjening af borgere i biblioteksrummet  
  • klargøring af aviser  
  • nedtagning af ikke afhentede reserveringer  
  • opfyldning af pjecer  
  • briefe kolleger om hvad der kommer til at ske, både på dagen men også i nærmeste fremtid  
  • være en del af vores interne ambassadørgruppe  
 
Vi forventer af dig, at:  
  • du har en uddannelse fra butik eller som receptionist gerne hotelbranchen  
  • du har ben i næsen og en god fysik  
  • du kan klare stressede situationer  
  • du har forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation  
  • du er god til at kommunikere og samarbejde med alle og på forskellige niveauer  
  • du er god til at se nye muligheder i arbejdet og formidle disse (hverdagsinnovation) 
 
Vi tilbyder dig:  
  • 30 timer pr. uge, hvor arbejdstiden primært ligger fra kl. 8.00-14.00, der kan forekomme lukkevagter fra kl. 11-18  
  • interessante, varierende og fagligt udfordrende arbejdsopgaver  
  • mulighed for indflydelse på egen hverdag  
  • gode kolleger, som arbejder i et uformelt miljø med respekt for vores forskelligheder  
  • mulighed for at gøre en forskel for borgerne  
  • mulighed for efter-/videreuddannelse  
 
2 servicemindet logistik medarbejdere  
Dine primære arbejdsopgaver som logistik medarbejder vil blive:  
  • fremfinding af materialer til Vejle Kommunes borgere og til andre biblioteker (pluklister)  
  • opfylde reserveringer til egne borgere  
  • pakke materialer til andre biblioteker  
  • planlægning af pakkevagter og fremfinding i samarbejde med teamleder  
 
Vi forventer af dig, at:  
  • du har en baggrund inden for logistikområdet  
  • du har kendskab til LEAN og kan se sammenhænge andre ikke kan  
  • du har humor, også i stressede situationer  
  • du har overblik  
  • du er god til at se nye muligheder i arbejdet og formidle disse  
  • du er god til at samarbejde på alle niveauer og med alle faggrupper  
  • du har, eller har lyst til at tage stort kørekort  
 
Vi tilbyder dig:  
  • 37 timer pr. uge, hvor arbejdstiden ligger fra kl. 7.00-15.00, 1 til 2 lukkevagter fra kl. 12-18 samt hver 4 lørdag 8.00-14.00  
  • varierede arbejdsopgaver, herunder opgaver på alle vores matrikler  
  • mulighed for indflydelse på egen hverdag  
  • gode kolleger, som arbejder i et uformelt miljø med respekt for vores forskelligheder  
  • mulighed for efter-/videreuddannelse  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.  
 
Hvis du vil vide mere  
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamleder Mette Strandkvist tlf. 40 42 90 79 eller afdelingsleder Kasper Østergaard Grønkjær tlf. 40 16 88 26.  
 
Ansøgningsfrist  
Ansøgningsfristen er den 17. februar 2018. Mærk din ansøgning med hvilken profil du søger.  
 
Send din ansøgning  
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner.  
Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her