Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assistent (tidsbegrænset) til civiluddannelseselementet

Trives du i en travl hverdag med mange opgaver, og kunne du tænke dig arbejde, hvor der er både civilt og militært ansatte?
Har du fokus på at bidrage til løsning af administrative opgaver, så er du måske på vej til et udfordrende job i civiluddannelseselementet hos Forsvarsministeriets Personalestyrelse.


Om os

Forsvarsministeriets Personalestyrelse er den ansættende myndighed inden for Forsvaret, og geografisk er vi placeret i Ballerup. Vi har gode arbejds- og fællesfaciliteter og et attraktivt arbejdsmiljø.

Civiluddannelseselementet (CU-ELM), som er en del af proces- og udviklingssektionen (POU), varetager det administrative og forvaltningsmæssige ansvar for det civile uddannelsesområde.
Civiluddannelsesområdet, i daglig tale kaldt CU, håndterer alt det personel som kontraktligt har mulighed for at gennemføre civil uddannelse i forbindelse med deres tjeneste. Denne personelgruppe omfatter i omegnen af 800 personer på årsbasis, og det er her vi har brug for dig.

Proces- & og udviklingssektionen er en del af bemandingsafdelingen i Forsvarsministeriets Personalestyrelse, og består af 26 dygtige og engagerede medarbejdere med både civil og militær baggrund. Det er vores ambition at skabe rammerne for, at resten af bemandingsafdelingen kan koncentrere sig om HR-kerneopgaven, det vil sige at rekruttere til ministerområdets ca. 20.000 stillinger.

Proces- & Udviklingssektionens arbejde foregår i et dynamisk miljø med frihed under ansvar. Tempoet og det faglige ambitionsniveau i sektionen er højt, men omgangstonen er udpræget uformel og humoristisk.

Om stillingen

Da vi i øjeblikket afventer det nye forsvarsforlig, samt er inde i en rivende udvikling med digitalisering af vores arbejdsgange, vil stillingen være tidsbegrænset frem til den 30. november 2018.

Som assistent ved CU-ELM bliver din primære opgave at varetage rejseafregning og refusion af undervisningsmidler til alle de medarbejdere i Forsvaret, der er på civil uddannelse.
Du assisterer derudover med andre administrative opgaver, som knytter sig til det daglige arbejde i elementet.


Om dig

Du er kontoruddannet, og har erfaring med rejsestyring i Demars/SAP.
Det er en fordel, hvis du har kendskab til Koncernfælles Elektronisk Sags- og Dokumenthåndtering (KESDH/Captia).

Det er vigtigt for os, at du er ansvarsbevidst, besidder gode samarbejdsevner, og er serviceminded af natur. Du kan arbejde selvstændigt, effektivt og målrettet, og er fleksibel i forhold til de daglige arbejdsopgaver. Du har gode kommunikationsevner i både skrift og tale.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Basislønnen udgør pr. måned kr. 23.590,03.
Ved ansættelse i Forsvaret er der mulighed for at forhandle et tillæg i forhold til dine kvalifikationer til stillingen. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

KONTAKT OG SØGNING
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte kaptajn Jesper Skinderholm Munk på telefon 72 81 91 61.

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen, herunder ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Pia Voigt Andersen på telefon 72 81 91 59.

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2018, og ansættelsessamtaler forventes gennemført snarest muligt efter.

Stillingen skal søges elektronisk via linket, hvor ansøgning, CV, beviser m.m. kan vedhæftes. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, bedes du tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvaret er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS) er overordnet ansvarlig for personaleområdet, herunder HR-driften inden for Forsvarsministeriets koncern. Koncernen omfatter Værnsfælles Forsvarskommando, Forsvarets Efterretningstjeneste, Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen samt funktionelle styrelser, herunder Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Ejendomsstyrelsen og Personalestyrelsen m.fl.
FPS støtter koncernens styrelser og myndigheder bl.a. gennem rekruttering til koncernens uddannelser og ca. 19.500 faste civile og militære stillinger samt 3.500 stillinger i reserven, rådgivning om HR-forhold, indkaldelse til Forsvarets Dag og værnepligt, forhandling af overenskomster og støtte til veteraner og pårørende. FPS har det faglige ansvar for udvikling og udmøntning af koncernens HR-strategiske tiltag.
FPS er som arbejdsplads kendetegnet af høj faglighed, fokus på videndeling og gode menneskelige relationer samt et godt og velfungerende arbejdsmiljø.
Hovedsædet er placeret i Ballerup med decentrale partnerelementer rundt omkring i hele landet. Forsvarsministeriets Personalestyrelses organisation består også af Forsvarets Center for Arbejdsmiljø og Veterancentret. Veterancentrets hovedsæde er placeret i Ringsted.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her