Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assistent til administrative opgaver

Bygningsdrift og - service søger snarest muligt en administrativ medarbejder til varetagelse af forskellige Stabsopgaver.
 
Du skal i samarbejde med nærmeste kollega løse opgaver indenfor områderne; nøgler, adgangskort, boligudlejning og ad hoc administrative opgaver for funktionslederen på stedet. Du får ligeledes til opgave at tage godt imod afdelingens gæster - såvel interne medarbejdere som eksterne leverandører m.m.
 
Stillingen er normeret til 20 timer pr. uge med daglig arbejdstid mellem 8.30-12.30. Opgaverne løses som udgangspunkt på Svendborg Sygehus, men der må påregnes lejlighedsvise arbejdsdage på Odense matriklen inden for samme opgavesæt.
 
Vi søger en administrativ medarbejder som har følgende kompetencer: 
 
  • Relevant kontoruddannelse og erfaring fra lignende stilling
  • Flair og evne til at gå struktureret og systematisk til værks i opgaveløsningen
  • Evne til at kunne arbejde proaktivt, prioritere og koordinere egne arbejdsopgaver 
  • En serviceminded og fleksibel tilgang i opgaveløsningen  
  • Vilje til at samarbejde på tværs af Stabens fagområder og til aktivt at arbejde med udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer 
  • Superbruger af Microsoft Office-pakken

 

Vi kan tilbyde: 

  • Faglige udfordringer indenfor flere administrative områder 
  • Gode kolleger og et uhøjtideligt arbejdsmiljø 

 

Hør mere: 

Er du interesseret i ovenstående og har lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte Stabsleder Christina Værndal på mobil 24630228. Du kan også finde oplysninger om afdelingen på vores internetside www.ouh.dk.  
 
Løn og ansættelsesforhold: 
 
Stillingen er omfattet af lokal løndannelse og aflønning sker i henhold til aftale med HK, hvorfor det er nødvendigt at vedlægge et detaljeret CV og dokumentation for uddannelse. Vi vil også gerne bede om referencer, ligesom der kan blive tale om en personlighedstest.  
 
Der er tale om en stilling på assistentniveau.  
 
I Region Syddanmark anvendes der prøvetid på 3 måneder. 
 
Sidste frist for fremsendelse af ansøgning via nedenstående link er mandag den 17. juni 2019. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler mandag den 24. juni 2019.  
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033062Phoenix-d543512c12019-05-28T12:02:51.643Assistent til administrative opgaver
Bygningsdrift og - service søger snarest muligt en administrativ medarbejder til varetagelse af forskellige Stabsopgaver.
 
Du skal i samarbejde med nærmeste kollega løse opgaver indenfor områderne; nøgler, adgangskort, boligudlejning og ad hoc administrative opgaver for funktionslederen på stedet. Du får ligeledes til opgave at tage godt imod afdelingens gæster - såvel interne medarbejdere som eksterne leverandører m.m.
 
Stillingen er normeret til 20 timer pr. uge med daglig arbejdstid mellem 8.30-12.30. Opgaverne løses som udgangspunkt på Svendborg Sygehus, men der må påregnes lejlighedsvise arbejdsdage på Odense matriklen inden for samme opgavesæt.
 
Vi søger en administrativ medarbejder som har følgende kompetencer: 
 
  • Relevant kontoruddannelse og erfaring fra lignende stilling
  • Flair og evne til at gå struktureret og systematisk til værks i opgaveløsningen
  • Evne til at kunne arbejde proaktivt, prioritere og koordinere egne arbejdsopgaver 
  • En serviceminded og fleksibel tilgang i opgaveløsningen  
  • Vilje til at samarbejde på tværs af Stabens fagområder og til aktivt at arbejde med udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer 
  • Superbruger af Microsoft Office-pakken

 

Vi kan tilbyde: 

  • Faglige udfordringer indenfor flere administrative områder 
  • Gode kolleger og et uhøjtideligt arbejdsmiljø 

 

Hør mere: 

Er du interesseret i ovenstående og har lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte Stabsleder Christina Værndal på mobil 24630228. Du kan også finde oplysninger om afdelingen på vores internetside www.ouh.dk.  
 
Løn og ansættelsesforhold: 
 
Stillingen er omfattet af lokal løndannelse og aflønning sker i henhold til aftale med HK, hvorfor det er nødvendigt at vedlægge et detaljeret CV og dokumentation for uddannelse. Vi vil også gerne bede om referencer, ligesom der kan blive tale om en personlighedstest.  
 
Der er tale om en stilling på assistentniveau.  
 
I Region Syddanmark anvendes der prøvetid på 3 måneder. 
 
Sidste frist for fremsendelse af ansøgning via nedenstående link er mandag den 17. juni 2019. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler mandag den 24. juni 2019.  
 
 
 
2019-06-18T00:51:43.410 Bygningsdrift og - service søger snarest muligt en administrativ medarbejder til varetagelse af forskellige Stabsopgaver. Du skal i samarbejde med nærmeste kollega løse opgaver indenfor områderne nøgler, adgangskort, boligudlejning og ad hoc administrative opgaver for funktionslederen på stedet. Du får ligeledes til opgave at tage godt imod afdelingens gæster - såvel interne medarbejdere som eksterne leverandører m.m. Stillingen er normeret til 20 timer pr. uge med daglig arbejdstid mellem 8.30-12.30. Opgaverne løses som udgangspunkt på Svendborg Sygehus, men der må påregnes lejlighedsvise arbejdsdage på Odense matriklen inden for samme opgavesæt. Vi søger en administrativ medarbejder som har følgende kompetencer: Relevant kontoruddannelse og erfaring fra lignende stilling Flair og evne til at gå struktureret og systematisk til værks i opgaveløsningen Evne til at kunne arbejde proaktivt, prioritere og koordinere egne arbejdsopgaver En serviceminded og fleksibel tilgang i opgaveløsningen Vilje til at samarbejde på tværs af Stabens fagområder og til aktivt at arbejde med udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer Superbruger af Microsoft Office-pakken Vi kan tilbyde: Faglige udfordringer indenfor flere administrative områder Gode kolleger og et uhøjtideligt arbejdsmiljø Hør mere: Er du interesseret i ovenstående og har lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte Stabsleder Christina Værndal på mobil 24630228. Du kan også finde oplysninger om afdelingen på vores internetside www.ouh.dk. Løn og ansættelsesforhold: Stillingen er omfattet af lokal løndannelse og aflønning sker i henhold til aftale med HK, hvorfor det er nødvendigt at vedlægge et detaljeret CV og dokumentation for uddannelse. Vi vil også gerne bede om referencer, ligesom der kan blive tale om en personlighedstest. Der er tale om en stilling på assistentniveau. I Region Syddanmark anvendes der prøvetid på 3 måneder. Sidste frist for fremsendelse af ansøgning via nedenstående link er mandag den 17. juni 2019. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler mandag den 24. juni 2019.10Phoenixd543512c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207542&DepartmentId=10194&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3536349Bygningsdrift og -service11J.B. Winsløws Vej 4, indgang 2075000Odense CDKDanmarkORS/d543512c_logo.pngORS/Small/d543512c_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent768868RegionSyddanmarkMinimum20754200028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d543512chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d543512chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d543512c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d543512c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAssistent til administrative opgaver1Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration361937186cva@rsyd.dkDanmarkDanmark330102072Fleksjob til administrative opgaver i hæmodialysen, Afd. Y, OdenseBasic Fleksjob til administrative opgaver i Hæmodialysen, Nyremedicinsk Afdeling Y, OUH Hæmodialyse Odense søger til vores sygeplejekontor en administrativ medarbejder der kan varetage vores store flow af transportbestillinger og der tilhørende opgaver. Opgaverne vil være i tæt samarbejde med kontorets daglige koordinator. Vi er en højt specialiseret afdeling, der varetager udredning, behandling, pleje samt kontrol af patienter med forskellige nyresygdomme. Hæmodialysen er et ambulant afsnit med et stort flow af kroniske og akutte patienter. De typiske arbejdsopgaver vil være: Transportbestilling og opfølgning på disse (tjekke programmerne igennem) Tjekke op på indlagte og udskrevne patienter Booke og ændre kørsel og liggende transport Ansvarlig ankomstscanner funktion og anvendelse Være behjælpelig ved anmodning af kørselsrefusion Booke statussamtaler og lave indkaldelser Booke tolke til dvs. samtaler Besvare telefonopkald og andre ad hoc opgaver gennem dagen Konkret søger vi en kollega der, gerne har erfaring med EPJ - Cosmic har erfaring med Fleks Danmarks transport systemet er erfaren bruger af Office-pakken og generelt god til IT er du struktureret og har godt overblik har en udpræget sans for god service er fleksibel, mødestabil, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer kan bevare overblikket og prioriterer opgaverne, når der er travlt har god tværfaglig samarbejdsevne Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kunne med fordel have en kontoruddannelse eller en relevant akademisk uddannelse. Dog er vi mere optaget af dine kompetencer end din uddannelse. Da opgaverne er tæt forbundet med vores kroniske patienter forventer vi at man er motiveret og besidder gode kommunikative kompetencer. Vi tilbyder: En rigtig dejlig arbejdsplads med højt til loftet. Stillingen er et fleksjob på 16-20 timer om ugen fordelt på 4 dage om ugen med 4-5 timer i tidsrummet kl. 10-15 eller kl. 11-15 timeantallet er afhængigt af den rigtige kandidat. Tiltrædelse hurtigst muligt senest 01-12-2019 For nærmere information: Du er velkommen til at høre mere om stillingen hos stedfortræder for afdelingssygeplejersken Anja Mellergaard West på tlf. 65 41 38 22 eller klinisk sygeplejespecialist Maria Fettouhi tlf. 65 41 36 17. Arbejdsbeskrivelse for fleksjob i hæmodialysen, kan fås ved kontakt til afdelingens stedfortræder for afdelingssygeplejersken eller klinisk sygeplejespecialist. Ansøgningsfrist og samtaler: Ansøgningsfrist senest: 25 10 2019 Ansættelsessamtaler afvikles: 28 10 2019

Fleksjob til administrative opgaver i Hæmodialysen, Nyremedicinsk Afdeling Y, OUH

 

Hæmodialyse Odense søger til vores sygeplejekontor en administrativ medarbejder der kan varetage vores store flow af transportbestillinger og der tilhørende opgaver. Opgaverne vil være i tæt samarbejde med kontorets daglige koordinator.

Vi er en højt specialiseret afdeling, der varetager udredning, behandling, pleje samt kontrol af patienter med forskellige nyresygdomme. Hæmodialysen er et ambulant afsnit med et stort flow af kroniske og akutte patienter.

 

De typiske arbejdsopgaver vil være:

  • Transportbestilling og opfølgning på disse (tjekke programmerne igennem)

  • Tjekke op på indlagte og udskrevne patienter

  • Booke og ændre kørsel og liggende transport

  • Ansvarlig ankomstscanner funktion og anvendelse

  • Være behjælpelig ved anmodning af kørselsrefusion

  • Booke statussamtaler og lave indkaldelser

  • Booke tolke til dvs. samtaler

  • Besvare telefonopkald og andre ad hoc opgaver gennem dagen

 

Konkret søger vi en kollega der, 

  • gerne har erfaring med EPJ - Cosmic

  • har erfaring med Fleks Danmarks transport systemet

  • er erfaren bruger af Office-pakken og generelt god til IT

  • er du struktureret og har godt overblik

  • har en udpræget sans for god service

  • er fleksibel, mødestabil, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer

  • kan bevare overblikket og prioriterer opgaverne, når der er travlt

  • har god tværfaglig samarbejdsevne

 

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kunne med fordel have en kontoruddannelse eller en relevant akademisk uddannelse. Dog er vi mere optaget af dine kompetencer end din uddannelse.

Da opgaverne er tæt forbundet med vores kroniske patienter forventer vi at man er motiveret og besidder gode kommunikative kompetencer.

 

Vi tilbyder:

En rigtig dejlig arbejdsplads med højt til loftet.

Stillingen er et fleksjob på 16-20 timer om ugen fordelt på 4 dage om ugen med 4-5 timer i tidsrummet kl. 10-15 eller kl. 11-15 – timeantallet er afhængigt af den rigtige kandidat.

 

Tiltrædelse hurtigst muligt senest 01-12-2019

 

For nærmere information:

Du er velkommen til at høre mere om stillingen hos stedfortræder for afdelingssygeplejersken Anja Mellergaard West på tlf. 65 41 38 22 eller klinisk sygeplejespecialist Maria Fettouhi tlf. 65 41 36 17.

Arbejdsbeskrivelse for fleksjob i hæmodialysen, kan fås ved kontakt til afdelingens stedfortræder for afdelingssygeplejersken eller klinisk sygeplejespecialist.

Ansøgningsfrist og samtaler:

Ansøgningsfrist senest: 25/10 2019

Ansættelsessamtaler afvikles: 28/10 2019


ORS/Small/5f01e228_logo.pngNyremedicinsk Afdeling Y OdenseOdense C2019-10-07T16:04:05.2502019-10-25T00:00:00
330096032Administrativ medarbejder til Bygningsdrift og -serviceBasic Bygningsdrift og -service søger snarest muligt en administrativ medarbejder, der i samarbejde med afdelingssekretæren skal understøtte ledelsen med administrative opgaver. Opgaverne er indtil videre ligeligt fordelt mellem driften på det nuværende OUH og mere projektrelaterede opgaver på Nyt OUH. Stillingen er organisatorisk placeret i afdelingens administrative stab med direkte reference til stabslederen. Bygningsdrift og -service er lokaliseret på matriklerne i Odense, Svendborg og Nyborg. Du vil få din gang på alle matrikler, dog hovedsageligt i Odense. Ansvarsområder: Ledelsessekretariatsopgaver. Intern og ekstern information kommunikation. Webansvarlig OUH s intranet internet. Håndbogsredaktør Infonet (politikker, retningslinjer og instrukser). Superbrugerfunktion Acadre (journaliseringssystem). Personaleadministration. Opgaver: Servicering af lederkredsen, medudvalg og arbejdsmiljøudvalg: Sekretariatsopgaver for primært afdelingschef og sektionsleder for Nyt OUH, men også øvrige ledere i afdelingen. Mødehåndtering formulering af dagsordener, udarbejdelse af referater, kalenderstyring, arrangere temadage seminarer, bestilling af mødeforplejning, mødeservicering m.m. Håndtering og fordeling af mail i afdelingspostkassen. Formulere oplæg til notatet, breve m.m. Ad hoc opgaver for afdelingsledelsen. Information og kommunikation: Formulering af ekstern og intern information, herunder kvalitetssikring. Udarbejdelse af pjecer, opslag, organisationsdiagram, visitkort m.m. Udvikling og opdatering af information på OUH s intranet internet. Formulering og opdatering af Infonetdokumenter. Journalisering på sager incl. p-sager. Vi søger en administrativ medarbejder som har følgende kompetencer: Relevant kontoruddannelse overbygget med en Kommunomuddannelse eller tilsvarende. Flere års erfaring fra lignende stilling. Evne til at kunne arbejde proaktivt, prioritere og koordinere egne arbejdsopgaver. Loyalitet og diskretion. En serviceminded og fleksibel tilgang til opgaveløsningen. God skriftlig og mundtlig formuleringsevne. Vilje til at samarbejde på tværs af afdelingens fagområder, og til aktivt at arbejde med udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer. Superbruger Microsoft Office-pakken. Engelskkundskaber både skrift og tale Vi kan tilbyde: Faglige udfordringer og varierende arbejdsopgaver. Gode kolleger og et uhøjtidigt arbejdsmiljø Hør mere: Er du interesseret i ovenstående og har lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte Stabsleder Christina Værndal på mobil nr.: 24 63 02 28. Du kan også finde oplysninger om afdelingen på vores internetside www.ouh.dk. Løn og ansættelsesforhold: Stillingen er omfattet af lokal løndannelse og aflønning sker i henhold til aftale med HK, hvorfor det er nødvendigt at vedlægge detaljeret CV og dokumentation for uddannelse. Vi vil også gerne bede om mulige referencer. Der er tale om en stilling på specialistniveau. I Region Syddanmark anvendes der prøvetid på 3 måneder. Sidste frist for fremsendelse af ansøgning via nedenstående link er onsdag den 16. oktober 2019. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler tirsdag den 22. oktober 2019.

Bygningsdrift og -service søger snarest muligt en administrativ medarbejder, der i samarbejde med afdelingssekretæren skal understøtte ledelsen med administrative opgaver.

Opgaverne er indtil videre ligeligt fordelt mellem driften på det nuværende OUH og mere projektrelaterede opgaver på Nyt OUH.

Stillingen er organisatorisk placeret i afdelingens administrative stab med direkte reference til stabslederen.

Bygningsdrift og -service er lokaliseret på matriklerne i Odense, Svendborg og Nyborg. Du vil få din gang på alle matrikler, dog hovedsageligt i Odense.

Ansvarsområder:

  • Ledelsessekretariatsopgaver.
  • Intern og ekstern information/kommunikation. 
  • Webansvarlig OUH’s intranet/internet.
  • Håndbogsredaktør Infonet (politikker, retningslinjer og instrukser). 
  • Superbrugerfunktion Acadre (journaliseringssystem). 
  • Personaleadministration.

Opgaver:

Servicering af lederkredsen, medudvalg og arbejdsmiljøudvalg: 

  • Sekretariatsopgaver for primært afdelingschef og sektionsleder for Nyt OUH, men også øvrige ledere i afdelingen.
  • Mødehåndtering; formulering af dagsordener, udarbejdelse af referater, kalenderstyring, arrangere temadage/seminarer, bestilling af mødeforplejning, mødeservicering m.m. 
  • Håndtering og fordeling af mail i afdelingspostkassen. 
  • Formulere oplæg til notatet, breve m.m.
  • Ad hoc opgaver for afdelingsledelsen.

Information og kommunikation: 

  • Formulering af ekstern og intern information, herunder kvalitetssikring. 
  • Udarbejdelse af pjecer, opslag, organisationsdiagram, visitkort m.m. 
  • Udvikling og opdatering af information på OUH’s intranet/internet. 
  • Formulering og opdatering af Infonetdokumenter. 
  • Journalisering på sager incl. p-sager. 

Vi søger en administrativ medarbejder som har følgende kompetencer:

  • Relevant kontoruddannelse overbygget med en Kommunomuddannelse eller tilsvarende.
  • Flere års erfaring fra lignende stilling.
  • Evne til at kunne arbejde proaktivt, prioritere og koordinere egne arbejdsopgaver.
  • Loyalitet og diskretion.
  • En serviceminded og fleksibel tilgang til opgaveløsningen.
  • God skriftlig og mundtlig formuleringsevne.
  • Vilje til at samarbejde på tværs af afdelingens fagområder, og til aktivt at arbejde med udvikling af egne kvalifikationer og kompetencer.
  • Superbruger Microsoft Office-pakken.
  • Engelskkundskaber – både skrift og tale 

Vi kan tilbyde:

  • Faglige udfordringer og varierende arbejdsopgaver.
  • Gode kolleger og et uhøjtidigt arbejdsmiljø

Hør mere:  

Er du interesseret i ovenstående og har lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte Stabsleder Christina Værndal på mobil nr.: 24 63 02 28. Du kan også finde oplysninger om afdelingen på vores internetside www.ouh.dk.

Løn og ansættelsesforhold:

Stillingen er omfattet af lokal løndannelse og aflønning sker i henhold til aftale med HK, hvorfor det er nødvendigt at vedlægge detaljeret CV og dokumentation for uddannelse. Vi vil også gerne bede om mulige referencer.

Der er tale om en stilling på specialistniveau.

I Region Syddanmark anvendes der prøvetid på 3 måneder.

Sidste frist for fremsendelse af ansøgning  via nedenstående link er onsdag den 16. oktober 2019. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler tirsdag den 22. oktober 2019.

 

ORS/Small/48bb9416_logo.pngBygningsdrift og -serviceOdense C2019-09-26T11:10:10.4102019-10-16T00:00:00
330093902Administrativ medarbejder til EntreprenørgårdenBasic Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en moderne organisation? Kan du levere et højt engagement og faglighed? Og har du samtidig humoristisk sans og lyst til at arbejde tæt sammen med gode kolleger? Så er du måske lige den nye kollega, vi står og mangler! Hos Entreprenørgården i Assens Kommune søger vi snarest muligt og senest 1. december en engageret administrativ medarbejder. Stillingen er på 37 timer om ugen. Hvem er vi Entreprenørgården er beliggende i Aarup og er en decentral kommunal driftsenhed, der primært varetager driftsopgaver inden for parker, grønne arealer, idrætsanlæg, vejområdet og rengøring på kommunale institutioner. Vi er kendetegnet ved en dygtig og engageret blandet personalegruppe. Vi sætter fagligheden højt og vægter medarbejdernes trivsel. Vi er udpræget udviklingsorienteret og tager gerne nye initiativer. Assens Kommune er for nuværende i gang med en større organisatorisk ændring, herunder oprettelse af et fælles ejendomscenter, som kan vil få indflydelse på stillingens samlede indhold. Om jobbet Du refererer indtil videre til driftslederen på Entreprenørgården. En stor del af dine opgaver vil foregå i tæt samarbejde med Entreprenørgårdens andre administrative medarbejdere og ledere. Du skal også samarbejde med de øvrige kommunale afdelinger og institutioner. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikations og samarbejdsevner, ligesom det er vigtigt, at du kan formidle gode administrative løsninger og krav specielt overfor ikke administrativt personale. Dine hovedopgaver vil være: Løn og personaleadministration, herunder indberetning af mandskabstimer, ferie og sygdom Kontering af regninger Fakturering Budget og regnskabsopgaver At deltage i forefaldende opgaver, fx indkøb af kontorhold og telefonpasning Hvem er du Vi forventer, at du: har en stærk administrativ baggrund med uddannelse inden for økonomi eller lignende, gerne med en kommunal baggrund er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver kan arbejde med IT, Outlook, Office pakken her specielt Word og Excel er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt er i stand til at arbejde selvstændigt kan administrere din egen tid kan lide at arbejde med tal Derudover lægger vi vægt på, at du er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø. Det er en fordel, hvis du har kendskab til KMD Opus og Rollebaseret indgang. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette gør du digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk Vil du vide mere Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen, kan du kontakte driftsleder Freddy Nielsen på tlf. 64 74 67 91 eller løn- og budgetmedarbejder Tove Bejlegaard Jensen på tlf. 64 74 67 92. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43. Vi glæder til at høre fra dig!

Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en moderne organisation? Kan du levere et højt engagement og faglighed? Og har du samtidig humoristisk sans og lyst til at arbejde tæt sammen med gode kolleger? Så er du måske lige den nye kollega, vi står og mangler!

Hos Entreprenørgården i Assens Kommune søger vi snarest muligt og senest 1. december en engageret administrativ medarbejder. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Hvem er vi

Entreprenørgården er beliggende i Aarup og er en decentral kommunal driftsenhed, der primært varetager driftsopgaver inden for parker, grønne arealer, idrætsanlæg, vejområdet og rengøring på kommunale institutioner.

Vi er kendetegnet ved en dygtig og engageret blandet personalegruppe. Vi sætter fagligheden højt og vægter medarbejdernes trivsel. Vi er udpræget udviklingsorienteret og tager gerne nye initiativer.

Assens Kommune er for nuværende i gang med en større organisatorisk ændring, herunder oprettelse af et fælles ejendomscenter, som kan/vil få indflydelse på stillingens samlede indhold.

Om jobbet

Du refererer indtil videre til driftslederen på Entreprenørgården.

En stor del af dine opgaver vil foregå i tæt samarbejde med Entreprenørgårdens andre administrative medarbejdere og ledere.

Du skal også samarbejde med de øvrige kommunale afdelinger og institutioner. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikations og samarbejdsevner, ligesom det er vigtigt, at du kan formidle gode administrative løsninger og krav – specielt overfor ikke administrativt personale.

Dine hovedopgaver vil være:

  • Løn og personaleadministration, herunder indberetning af mandskabstimer, ferie og sygdom
  • Kontering af regninger
  • Fakturering
  • Budget og regnskabsopgaver
  • At deltage i forefaldende opgaver, fx indkøb af kontorhold og telefonpasning

Hvem er du

Vi forventer, at du:

  • har en stærk administrativ baggrund med uddannelse inden for økonomi eller lignende, gerne med en kommunal baggrund
  • er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver
  • kan arbejde med IT, Outlook, Office pakken her specielt Word og Excel
  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
  • er i stand til at arbejde selvstændigt
  • kan administrere din egen tid
  • kan lide at arbejde med tal

Derudover lægger vi vægt på, at du er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til KMD Opus og Rollebaseret indgang.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette gør du digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk

Vil du vide mere

Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen, kan du kontakte driftsleder Freddy Nielsen på tlf. 64 74 67 91 eller løn- og budgetmedarbejder Tove Bejlegaard Jensen på tlf. 64 74 67 92.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43. 

Vi glæder til at høre fra dig!

ORS/Small/f050ed65_logo.pngAssens Kommune - EntreprenørgårdenAssens2019-09-23T11:01:26.5672019-10-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fleksjob til administrative opgaver i hæmodialysen, Afd. Y, Odense

Nyremedicinsk Afdeling Y Odense

Odense C
Fleksjob til administrative opgaver i Hæmodialysen, Nyremedicinsk Afdeling Y, OUH Hæmodialyse Odense søger til vores sygeplejekontor en administrativ medarbejder der kan varetage vores store flow af transportbestillinger og der tilhørende opgaver. O...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Administrativ medarbejder til Bygningsdrift og -service

Bygningsdrift og -service

Odense C
Bygningsdrift og -service søger snarest muligt en administrativ medarbejder, der i samarbejde med afdelingssekretæren skal understøtte ledelsen med administrative opgaver. Opgaverne er indtil videre ligeligt fordelt mellem driften på det nuværende O...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Administrativ medarbejder til Entreprenørgården

Assens Kommune - Entreprenørgården

Assens
Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en moderne organisation? Kan du levere et højt engagement og faglighed? Og har du samtidig humoristisk sans og lyst til at arbejde tæt sammen med gode kolleger? Så er du måske lige den nye kollega, vi står...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019