Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assistenter til Sektionen for Hjemmepleje og Hjemmesygepleje

Sundhed- og Omsorg, Sektionen for Hjemmepleje og Hjemmesygepleje, administrationen søger pr. 1. april 2018 eller snarest muligt en assistent på 37 timer ugentligt, og pr. 1. maj 2018 en assistent til et barselsvikariat på 30 timer ugentligt. 
 
Administrationen har placering på Toldbodgade, hvor vi er otte administrative medarbejdere. 
 
Sektionen for Hjemmepleje og Hjemmesygepleje, har 500 fastansatte fordelt mellem 14 lokalledere og en sektionsledelse med fire ansatte.  
 
I administrationen løser vi primært opgaverne.  
 
Personaleadministration: 
  • ansøge sygdagpengerefusioner  
  • oprette, vedligeholde og afslutte løn-og ansættelsesforhold i systemerne  
  • skrivelse af formelle breve. 
  • support til lokallederne og medarbejderne i forhold til lønsedler, fravær osv.  
Økonomi: 
  • månedligt detaljeret budgetopfølgning for hver hjemmepleje- og hjemmesygeplejegruppe 
  • tæt månedlig opfølgning af driftsbudgettet, som analyseres sammen med lokalleder og sektionsledelsen 
  • daglige bogføringsopgaver 
It: 
  • primært opsætning og vedligeholdelse af android mobil- og tabletenheder til plejepersonalet 
  • support i anvendelse af systemerne primært ESDH, SD, Prisme og Prismeportal 
  • daglig backup for borgertelefonen - indkomne opkald fra borger og sygehuse 
Personlige og faglige kompetencer:  
  • kontoruddannet  
  • kendskab til Officepakken 
  • kendskab til personaleadministration (SD-løn) 
  • kendskab til kommunal økonomi (Prisme og Prismeportalen) 
  • kendskab til ESDH - elektronisk sags- og dokumenthåndtering (Get Organized) 
  • god til at formulerer sig skriftlig 
  • kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et team, da vi arbejder på tværs af hinandens arbejdsområder 
  • handlekraftig, selvstændig og ansvarsfuld 
  • flair for at bruge it-programmer 
  • serviceminded  
Vi tilbyder: 
  • et godt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer  
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdsdagen  
  • en uhøjtidelig omgangstone  
  • et selvstændigt og varieret job  
  • flekstid 
Læs mere om os på vores hjemmeside
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder af administration, it og økonomi John Dorf Andersen på tlf. 22 34 44 63 eller TR Lene Rask Jensen på tlf. 89 70 45 01. 
 
Ansøgningsfrist søndag 18. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 8 eller 9. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144509. 
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her