Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assisterende Leder til Haverslev Ældrecenter og Hjemmeplejen syd

Vil du være med til at tage del i at skabe de bedste rammer for vores beboere/borgere på Haverslev Ældrecenter og i Hjemmeplejen syd.
Besidder du de personlige, faglige og innovative kompetencer der skal til for at sikre et fokus på høj kvalitet af pleje og omsorg til vores beboere/borgere, samt trivsel og arbejdsglæde i højsæde ved vores personale.

Vi søger en assisterende Leder, der med begge ben solidt plantet på jorden er fagligt velfunderet, loyal, socialt bevidst og med humoristisk sans i højsæde.

Du bliver Assisterende Leder for Haverslev Ældrecenter og Hjemmeplejen syd. Du får medansvaret for ca. 60 faste medarbejdere, samt elever og afløsere på et stort område, hvor også pårørende og frivillige er en stor del af hverdagen.

Haverslev ældrecenter har 16 faste boliger og 1 aflastningsplads.

Hjemmeplejen syd dækker 1/3 af Rebild Kommunes hjemmeboende borgere og dækker oplandet omkring Suldrup, Haverslev, Nørager og Rørbæk.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte nedenstående værdimæssigt med afsæt i Rebild Kommunes kernebegreber

  • At tage ledelse, som indebærer at skabe tydelighed, rammer og mål for kerneopgaven. Fokus på samarbejdet, både i det nære og på tværs i organisationen. Sikre at dialog omsættes til konkrete og resultatskabende handlinger og håndtering af samarbejdsudfordringer konstruktivt.
  • Skabe følgeskab, ved at inddrage dine medarbejderes ideer og viden i forskellige beslutningsprocesser. At du er tilgængelig og nærværende og har tillid til medarbejderne, hvor konstruktiv feedback er en naturlig del af hverdagen og at du er med til at skabe rammerne for et tværfagligt samarbejde.
  • Have styr på driften, hvor du skaber resultat igennem medarbejderne. Du har medansvar i opgave- og ressourcefordeling både lokalt på centeret/hjemmeplejen, men også på opgaveløsningen på et overordnet plan i kommunen. Du er garant for høj kvalitet og ordentlighed i løsningen af kerneopgaven og er med til at sikre at de politiske beslutninger implementeres og realiseres.
  • Være fornyende, ved at stå i spidsen for en kultur med kontinuerlig forbedring og fornyelse af opgaveløsningen. At du formår at sætte egne og andres kompetencer i spil og anerkender alternative metoder i opgaveløsningen, samt at du er nysgerrig og ambitiøs på dig selv og dine omgivelser.

Helt lavpraktisk vil det blandt andet indebære, at du skal
  • Deltage i de ugentlige triagemøder med personale og samarbejdspartnere.
  • Faglig sparring ved behov.
  • Deltage i relevante møder.
  • Sammen med vores sygeplejersker tage del i udviklingen af undervisningsmateriale til personalet.
  • Foretage en kontinuerlig opfølgning på kompetencer og delegering af personalet.
  • Sikre kvalitet i dokumentationen.
  • Planlægning af vagtdækning, normering af medarbejdere på afdelingerne og prioritering af ressourcer.
  • Medansvarlig i forhold til centerets økonomi.

Personligt forventer vi, at du
  • Er kommunikativt bevidst og imødekommer folk med åben dialog.
  • Er løsningsorienteret og fleksibel når du møder udfordringer.
  • Er ordentlig og empatisk i din generelle væremåde.
  • Er struktureret omkring dine opgaver og får dem fuldført.

Kompetencemæssigt forventer vi, at du
  • Er sundhedsfaglig uddannet og har gerne ledelsesmæssig erfaring.
  • Har erfaring og flair indenfor metoden FSIII og dokumentationssystemet KMD Nexus.
  • Kan tage ledelse i og facilitere møder med personale, samarbejdspartnere, beboere/borgere og pårørende.
  • Har en grundlæggende indsigt i og forståelse for Service- og Sundhedsloven, samt forståelse for kompetencer og delegering indenfor disse områder.

Ønsker du at høre mere om stillingen
er du velkommen til at kontakte Ældrecenterleder/Hjemmeplejeleder Mette Kristiansen på tlf. 99 88 84 86 eller mail imkri@rebild.dk

Stillingen er på fuldtid og aflønning sker efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
19. oktober 2020 kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. oktober 2020.

Tiltrædelse vil være den 1. december 2020.

Pr. 1. januar 2019 er der indført røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.