Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Assisterende leder til Udviklingscenter Aalborg, Handicapafdelingen Aalborg Kommune

Drømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en ny organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle ny socialpædagogisk og behandlingsmæssig praksis? Brænder du for at skabe følgeskab hos dine medarbejdere? Hvis ja, så er du måske vores nye assisterende leder!

Udviklingscenter Aalborg søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1. maj 2018 eller snarest muligt.

Stillingen er placeret i Udviklingscenter Aalborg, som består af et Aktivitets- og Behandlingstilbud og et Videnscenter (VAMiS og VISO konsulenter). Indeværende stilling er for Aktivitets- og Behandlingstilbuddet.

Aktivitets- og Behandlingstilbuddet er etableret pr. 1. januar 2017, og vi arbejder derfor løbende med at videreudvikle indhold og rammer. Tilbuddet laver behandling og bruger aktiviteter som ramme for det pædagogiske arbejde med borgerne. Tilbuddet er for borgere, der har vanskeligt ved at indgå i tilbud uden for organisationens botilbud, og samlet er vi således at definere som et helhedstilbud. Udgangspunktet for vores arbejde er borgernes potentiale og drømme. Behandlingen og aktiviteterne tilrettelægges, således borgerne sikres konstruktive udviklingsmuligheder og selvstændigt og meningsfuldt livsindhold.

Vi søger en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier:

  • Socialfaglig grunduddannelse og erfaring – gerne ift. behandlingsarbejde
  • Erfaring med ledelse
  • Lyst til at sætte faglig retning og skabe følgeskab hos medarbejderne
  • Brænder for at yde faglig sparring til medarbejderne
  • Sikrer inddragelse af medarbejderne
  • Bidrager til et konstruktivt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads med fokus på udvikling
  • en ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i organisationen
  • sparring ift. din ledelsesopgave – blandt andet hos gruppen af øvrige assisterende ledere
  • et job, hvor der vil være mulighed for at være assisterende leder og samtidig løse VISO-opgaver
  • et job, hvor du skal arbejde på tværs af organisationsgrænser, og får mange snitflader
  • relevant lederuddannelse
Stillingen ligger organisatorisk i Fagcenter for Særlige tilbud. Fagcenteret er organiseret i tre enheder; Bo- og Støttecenter, Behandlingscentret Hammer Bakker og Udviklingscenter Aalborg. Målgruppen er personer med kognitive funktionsnedsættelser og psykiske lidelser, adfærdsforstyrrelser eller sociale problemer, som har behov for forskellige former for støtte til at klare hverdagslivet. I målgruppen er også personer med særlige uhensigtsmæssige, til tider udadreagerende- eller selvskadende mestringsstrategier. Hertil personer med både behandlingsdomme, tilsynsdomme, anbringelsesdomme eller borgere i varetægtssurrogat.
 
Ansættelsessamtale:
Vi forventer at holde samtaler i uge 10.
Der anvendes persontest og case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

Arbejdsstedets adresse:
Storemosevej 12-14, 9310 Vodskov.   
   
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Anne Louise Dall på tlf. 31 99 77 11.                
                     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Vores forventninger til dig som leder:
 I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:
Leder af medarbejdere
Leder af ledere
Afdelingschef

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329754724Phoenix-e14c374612018-02-05T13:01:22.793Assisterende leder til Udviklingscenter Aalborg, Handicapafdelingen Aalborg KommuneDrømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en ny organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle ny socialpædagogisk og behandlingsmæssig praksis? Brænder du for at skabe følgeskab hos dine medarbejdere? Hvis ja, så er du måske vores nye assisterende leder!

Udviklingscenter Aalborg søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1. maj 2018 eller snarest muligt.

Stillingen er placeret i Udviklingscenter Aalborg, som består af et Aktivitets- og Behandlingstilbud og et Videnscenter (VAMiS og VISO konsulenter). Indeværende stilling er for Aktivitets- og Behandlingstilbuddet.

Aktivitets- og Behandlingstilbuddet er etableret pr. 1. januar 2017, og vi arbejder derfor løbende med at videreudvikle indhold og rammer. Tilbuddet laver behandling og bruger aktiviteter som ramme for det pædagogiske arbejde med borgerne. Tilbuddet er for borgere, der har vanskeligt ved at indgå i tilbud uden for organisationens botilbud, og samlet er vi således at definere som et helhedstilbud. Udgangspunktet for vores arbejde er borgernes potentiale og drømme. Behandlingen og aktiviteterne tilrettelægges, således borgerne sikres konstruktive udviklingsmuligheder og selvstændigt og meningsfuldt livsindhold.

Vi søger en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier:
  • Socialfaglig grunduddannelse og erfaring – gerne ift. behandlingsarbejde
  • Erfaring med ledelse
  • Lyst til at sætte faglig retning og skabe følgeskab hos medarbejderne
  • Brænder for at yde faglig sparring til medarbejderne
  • Sikrer inddragelse af medarbejderne
  • Bidrager til et konstruktivt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads med fokus på udvikling
  • en ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i organisationen
  • sparring ift. din ledelsesopgave – blandt andet hos gruppen af øvrige assisterende ledere
  • et job, hvor der vil være mulighed for at være assisterende leder og samtidig løse VISO-opgaver
  • et job, hvor du skal arbejde på tværs af organisationsgrænser, og får mange snitflader
  • relevant lederuddannelse
Stillingen ligger organisatorisk i Fagcenter for Særlige tilbud. Fagcenteret er organiseret i tre enheder; Bo- og Støttecenter, Behandlingscentret Hammer Bakker og Udviklingscenter Aalborg. Målgruppen er personer med kognitive funktionsnedsættelser og psykiske lidelser, adfærdsforstyrrelser eller sociale problemer, som har behov for forskellige former for støtte til at klare hverdagslivet. I målgruppen er også personer med særlige uhensigtsmæssige, til tider udadreagerende- eller selvskadende mestringsstrategier. Hertil personer med både behandlingsdomme, tilsynsdomme, anbringelsesdomme eller borgere i varetægtssurrogat.
 
Ansættelsessamtale:
Vi forventer at holde samtaler i uge 10.
Der anvendes persontest og case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

Arbejdsstedets adresse:
Storemosevej 12-14, 9310 Vodskov.   
   
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Anne Louise Dall på tlf. 31 99 77 11.                
                     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Vores forventninger til dig som leder:
 I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:
Leder af medarbejdere
Leder af ledere
Afdelingschef

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
2018-02-26T01:03:23.437 Drømmer du om at sætte dit faglige- og ledelsesmæssige præg i en ny organisation? Har du lyst til at være med til at udvikle ny socialpædagogisk og behandlingsmæssig praksis? Brænder du for at skabe følgeskab hos dine medarbejdere? Hvis ja, så er du måske vores nye assisterende leder!Udviklingscenter Aalborg søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1. maj 2018 eller snarest muligt.Stillingen er placeret i Udviklingscenter Aalborg, som består af et Aktivitets- og Behandlingstilbud og et Videnscenter (VAMiS og VISO konsulenter). Indeværende stilling er for Aktivitets- og Behandlingstilbuddet.Aktivitets- og Behandlingstilbuddet er etableret pr. 1. januar 2017, og vi arbejder derfor løbende med at videreudvikle indhold og rammer. Tilbuddet laver behandling og bruger aktiviteter som ramme for det pædagogiske arbejde med borgerne. Tilbuddet er for borgere, der har vanskeligt ved at indgå i tilbud uden for organisationens botilbud, og samlet er vi således at definere som et helhedstilbud. Udgangspunktet for vores arbejde er borgernes potentiale og drømme. Behandlingen og aktiviteterne tilrettelægges, således borgerne sikres konstruktive udviklingsmuligheder og selvstændigt og meningsfuldt livsindhold.Vi søger en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier: Socialfaglig grunduddannelse og erfaring gerne ift. behandlingsarbejde Erfaring med ledelse Lyst til at sætte faglig retning og skabe følgeskab hos medarbejderne Brænder for at yde faglig sparring til medarbejderne Sikrer inddragelse af medarbejderne Bidrager til et konstruktivt arbejdsmiljø Vi tilbyder: en arbejdsplads med fokus på udvikling en ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i organisationen sparring ift. din ledelsesopgave blandt andet hos gruppen af øvrige assisterende ledere et job, hvor der vil være mulighed for at være assisterende leder og samtidig løse VISO-opgaver et job, hvor du skal arbejde på tværs af organisationsgrænser, og får mange snitflader relevant lederuddannelse Stillingen ligger organisatorisk i Fagcenter for Særlige tilbud. Fagcenteret er organiseret i tre enheder Bo- og Støttecenter, Behandlingscentret Hammer Bakker og Udviklingscenter Aalborg. Målgruppen er personer med kognitive funktionsnedsættelser og psykiske lidelser, adfærdsforstyrrelser eller sociale problemer, som har behov for forskellige former for støtte til at klare hverdagslivet. I målgruppen er også personer med særlige uhensigtsmæssige, til tider udadreagerende- eller selvskadende mestringsstrategier. Hertil personer med både behandlingsdomme, tilsynsdomme, anbringelsesdomme eller borgere i varetægtssurrogat. Ansættelsessamtale:Vi forventer at holde samtaler i uge 10.Der anvendes persontest og case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.Arbejdsstedets adresse:Storemosevej 12-14, 9310 Vodskov. Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Anne Louise Dall på tlf. 31 99 77 11. Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneVores forventninger til dig som leder: I ldre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende ledelseskompetencer:Leder af medarbejdereLeder af ledereAfdelingschefLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2017-2018Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.10Phoenixe14c3746101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d3789a69-fbd7-4ef6-8118-3da6aea5e19d0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3100647Servicecenter Særlige tilbud11Rantzausgade 8, 2. sal tv.9000AalborgDKDanmarkORS/e14c3746_logo.gifORS/Small/e14c3746_logo.gif0
ald-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520196EmplyPremium pakken - 60 dage0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e14c3746https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e14c3746https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e14c3746&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e14c3746&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgEr du den nye Leder i Servicecenter Særlige tilbud?12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse352828906Anne Louise Dallald-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark329917681Souschef til Fritidscenter Vesterkæret - GenopslagBasic Souschef til Fritidscenter Vesterkæret - Genopslag Vores souschef er blevet leder i eget hus. Stillingen er derfor ledig og ønskes besat pr. 1 3-2019 eller snarest.Desværre lykkedes det ikke at samlet en felt af ansøgere til samtaler i første omgang. Derfor prøver vi igen.Fritidscenter Vesterkæret er en del af Center For Tværfaglig Forebyggelse under Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i Aalborg Kommune.Vi er et socialpædagogisk fritidstilbud med Fritids- og Ungdomsklub samt Specialgruppe med børn og unge i alderen 10-21 år med vidtgående fysiske og eller psykiske handicaps.Vores arbejdsform er med et anerkendende og kompetencepædagogisk sigte, hvor børn og unge sammen og gennem målrettede, gruppebaserede aktiviteter udvikler sociale kompetencer og evner til selv- og medbestemmelse. Den daglige praksis bygger på en høj grad af inklusion integration. Fritidscentret tilbyder et kreativt, læringsstøttende miljø, hvor børnene og de unge er sikret medansvar og -indflydelse, og har mulighed for social deltagelse og samspil med andre børn og unge.For at understøtte de børn og unge der har særlige behov, arbejder vi i flere tilfælde ud fra handleplaner i forhold til både den enkelte, men også i forhold til grupper. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv.Som souschef får du bl.a. ansvaret for: Daglig ledelse af Fritidscenter Vesterkæret ved centerleders fravær. Afdelingsleder for Fritids- og Ungdomsklubben i koordination med Specialgruppens afdelingsleder. Herunder arbejdsplaner, mødeledelse af gruppemøder, teamsamarbejde med Vesterkæret Skole, gruppens økonomi m.m. Vedligehold og udvikling af vores systematiske gennemgang af handleplansbørn. Vejledning, coaching, opfølgning og feedback til personalet om deres ansvarsområder og opgaver. Fastholde et godt og attraktivt aktivitetstilbud til vores medlemmer i samarbejde med personalet. Diverse praktiske ansvarsområder der skal varetages i driften af et stort hus som vores. Vores forventninger til dig: Du kan se dig selv som et stærkt kort i et ledelsesteam sammen med centerleder og afdelingsleder, og vil tage medansvar for videreudvikling af dette. Du er skarp på projektledelse og afslutning af disse. Du er stærk i skriftlig såvel som mundtlig kommunikation, så du kan kompetenceudvikle og kvalitets sikre arbejdet med statusskemaer og handleplaner. Du er stærk i og kan se potentialer i tværfagligt samarbejde. Du kan og vil være med til at præge den faglige udvikling i husets samlede personalegruppe. Du har lyst til at arbejde såvel praktisk som teoretisk med vores målgruppe. Du er uddannet pædagog, eller har relevant efteruddannelse. Du har pædagogisk praksiserfaring. Vi kan tilbyde dig: En spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Et godt samarbejdsklima. En top engageret personalegruppe, Stor mulighed for at præge dit ledelsesområde. En arbejdsplads med højt til loftet. Har du ikke kendskab til Fritidscenter Vesterkæret, forventer vi at du kontakter leder Lars Holme og evt. aftaler et besøg.I din ansøgning skal du forholde dig til, hvordan du vil bringe dine kompetencer og erfaring i spil på Fritidscenter Vesterkæret samt beskrive din ambition og vision som afdelingsleder og souschef.Se vores hjemmeside http: fcvesterkaeret.dk for yderligere oplysninger.På Aalborg Kommunes hjemmeside kan ses flere oplysninger: http: www.aalborg.dk familie-og-boern boernepasning fritidscentre Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Arbejdstiden er både dag og aften, - og du skal påregne at arbejde to ugentlige aftener til kl. 22.00. Weekendarbejde ved arrangementer og kolonier skal påregnes.?Ansøgningsfrist d. 3 1-2019. Samtaler gennemføres torsdag d. 10 1-2019 i tidsrummet kl. 9.00-14.00.Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.Centerleder Lars Holme kan kontaktes på tlf. 99823440Souschef til Fritidscenter Vesterkæret - Genopslag
 
Vores souschef er blevet leder i eget hus. Stillingen er derfor ledig og ønskes besat pr. 1/3-2019 eller snarest.
Desværre lykkedes det ikke at samlet en felt af ansøgere til samtaler i første omgang. Derfor prøver vi igen.

Fritidscenter Vesterkæret er en del af Center For Tværfaglig Forebyggelse under Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen i Aalborg Kommune.
Vi er et socialpædagogisk fritidstilbud med Fritids- og Ungdomsklub samt Specialgruppe med børn og unge i alderen 10-21 år med vidtgående fysiske og/eller psykiske handicaps.
Vores arbejdsform er med et anerkendende og kompetencepædagogisk sigte, hvor børn og unge sammen og gennem målrettede, gruppebaserede aktiviteter udvikler sociale kompetencer og evner til selv- og medbestemmelse. Den daglige praksis bygger på en høj grad af inklusion/integration.
 
Fritidscentret tilbyder et kreativt, læringsstøttende miljø, hvor børnene og de unge er sikret medansvar og -indflydelse, og har mulighed for social deltagelse og samspil med andre børn og unge.
For at understøtte de børn og unge der har særlige behov, arbejder vi i flere tilfælde ud fra handleplaner i forhold til både den enkelte, men også i forhold til grupper. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv.

Som souschef får du bl.a. ansvaret for:
  • Daglig ledelse af Fritidscenter Vesterkæret ved centerleders fravær.
  • Afdelingsleder for Fritids- og Ungdomsklubben i koordination med Specialgruppens afdelingsleder. Herunder arbejdsplaner, mødeledelse af gruppemøder, teamsamarbejde med Vesterkæret Skole, gruppens økonomi m.m.
  • Vedligehold og udvikling af vores systematiske gennemgang af handleplansbørn.
  • Vejledning, coaching, opfølgning og feedback til personalet om deres ansvarsområder og opgaver.
  • Fastholde et godt og attraktivt aktivitetstilbud til vores medlemmer i samarbejde med personalet.
  • Diverse praktiske ansvarsområder der skal varetages i driften af et stort hus som vores.
 
Vores forventninger til dig:
  • Du kan se dig selv som et stærkt kort i et ledelsesteam sammen med centerleder og afdelingsleder, og vil tage medansvar for videreudvikling af dette.
  • Du er skarp på projektledelse og afslutning af disse.
  • Du er stærk i skriftlig såvel som mundtlig kommunikation, så du kan kompetenceudvikle og kvalitets sikre arbejdet med statusskemaer og handleplaner.
  • Du er stærk i og kan se potentialer i tværfagligt samarbejde.
  • Du kan og vil være med til at præge den faglige udvikling i husets samlede personalegruppe.
  • Du har lyst til at arbejde såvel praktisk som teoretisk med vores målgruppe.
  • Du er uddannet pædagog, eller har relevant efteruddannelse.
  • Du har pædagogisk praksiserfaring.
 
Vi kan tilbyde dig:
  • En spændende arbejdsplads i konstant udvikling.
  • Et godt samarbejdsklima.
  • En top engageret personalegruppe,
  • Stor mulighed for at præge dit ledelsesområde.
  • En arbejdsplads med højt til loftet.

Har du ikke kendskab til Fritidscenter Vesterkæret, forventer vi at du kontakter leder Lars Holme og evt. aftaler et besøg.
I din ansøgning skal du forholde dig til, hvordan du vil bringe dine kompetencer og erfaring i spil på Fritidscenter Vesterkæret samt beskrive din ambition og vision som afdelingsleder og souschef.

Se vores hjemmeside http://fcvesterkaeret.dk for yderligere oplysninger.
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan ses flere oplysninger: http://www.aalborg.dk/familie-og-boern/boernepasning/fritidscentre
 
Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Arbejdstiden er både dag og aften, - og du skal påregne at arbejde to ugentlige aftener til kl. 22.00. Weekendarbejde ved arrangementer og kolonier skal påregnes.

?Ansøgningsfrist d. 3/1-2019. Samtaler gennemføres torsdag d. 10/1-2019 i tidsrummet kl. 9.00-14.00.
Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.

Centerleder Lars Holme kan kontaktes på tlf. 99823440

ORS/Small/8e92574b_logo.gifFritidscenter VesterkæretAalborg2018-11-26T11:00:23.0972018-12-31T00:00:00
329922641Manager of Boilers & HeatersRobot For the Business Unit Boilers Heaters we are now looking for a Manager of Boilers Heaters. As our new Manager of Boilers Heaters, you will report to the Head of Boiler Sales. You will be overall business responsible for the Capital Sales of Boilers and Heaters and ensure targets are meet, i.e. global order intake, global market share, gross margins and profitability. You will lead both employees and a manager. This means you will have four direct reports - one of these a manager with seven. Furthermore, you will be part of the Boiler Sales Unit management team. The position has an important role as liaison between different departments within the organization, e.g. across the Business Unit, the management team, the Business Unit Boiler Gas Systems, Sales Companies and other Group Functions and our external customers. Your responsibility in this liaison is ensuring that Alfa Laval has the right customer focus and knowledge of customer needs to drive us to the next level. You need to question the status quo and explore our customers needs to keep Alfa Laval in the leading market position in a constant changing market. The key responsibilities are: ·Overall business responsible for the Capital Sales of boilers and heaters ·Lead, shape and motivate a fantastic team of highly motivated members of the Boilers Heaters Unit ·Drive enthusiasm and awareness in your organization for top and bottom line results ·Continuously improve sales and performance to meet and exceed agreed targets ·Commercialize the deep in-house technical knowledge and make it digestible and easy to understand with a strong commercial acumen ·Build and maintain strong relationship with Sales companies and agents ·Prepare and assists with training and develop drivers and sales specialists in our markets ·Monthly and quarterly reporting, including market trends ·Identify new business opportunities and supporting product development by providing updated market analyses ·Develop business cases, brand Alfa Laval and our products both internal and externally ·Marketing customer focus through segmentation etc. To be a success it is crucial that you take leadership very seriously as key to building a high-performance team. And through personal drive you master the sales excellence for our customers. Who you are? You are a motivating commercial leader with an extremely good technical understanding or educational background on bachelor or master level. In terms of career you are already a successful manager in an international commercial-oriented organization preferably within the Marine Industry. You have developed strong communicating and negotiating skills at a higher level in English. In addition to the educational background and working experiences, you are characterized by ·Being openminded and respectful in terms of global and cultural diversities ·Having great people skills with ability to create and maintain strong relationships ·Having a sharp strategic and analytical mindset with strong planning and organizational skills ·Result driven with the knowledge that success comes through a joint team effort ·Being confident and professional with a high level of integrity and trustworthiness The position is based in Aalborg and the candidate is expected to live in reasonable commuting distance from the office. Due to the international nature of the position, the candidate should be prepared to travel regionally and internationally for approximately 80 days a year. The position is an excellent opportunity for professional and personal development in an international organization and the candidate will have the possibility to influence the business and its future direction. For further information please contact Sensu A S, Morten Thomsen at 45 4058 6415 or Jeanet Kristensen at 45 2945 1645

For the Business Unit Boilers & Heaters we are now looking for a Manager of Boilers & Heaters.

As our new Manager of Boilers & Heaters, you will report to the Head of Boiler Sales. You will be overall business responsible for the Capital Sales of Boilers and Heaters and ensure targets are meet, i.e. global order intake, global market share, gross margins and profitability.

You will lead both employees and a manager. This means you will have four direct reports - one of these a manager with seven. Furthermore, you will be part of the Boiler Sales Unit management team.

The position has an important role as liaison between different departments within the organization, e.g. across the Business Unit, the management team, the Business Unit Boiler & Gas Systems, Sales Companies and other Group Functions and our external customers. Your responsibility in this liaison is ensuring that Alfa Laval has the right customer focus and knowledge of customer needs to drive us to the next level. You need to question the status quo and explore our customers’ needs to keep Alfa Laval in the leading market position in a constant changing market.

The key responsibilities are:
·Overall business responsible for the Capital Sales of boilers and heaters
·Lead, shape and motivate a fantastic team of highly motivated members of the Boilers & Heaters Unit
·Drive enthusiasm and awareness in your organization for top and bottom line results
·Continuously improve sales and performance to meet and exceed agreed targets
·Commercialize the deep in-house technical knowledge and make it digestible and easy to understand with a strong commercial acumen
·Build and maintain strong relationship with Sales companies and agents
·Prepare and assists with training and develop drivers and sales specialists in our markets
·Monthly and quarterly reporting, including market trends
·Identify new business opportunities and supporting product development by providing updated market analyses
·Develop business cases, brand Alfa Laval and our products both internal and externally
·Marketing – customer focus through segmentation etc.
 
To be a success it is crucial that you take leadership very seriously as key to building a high-performance team. And through personal drive you master the sales excellence for our customers.

Who you are?
You are a motivating commercial leader with an extremely good technical understanding or educational background on bachelor or master level.

In terms of career you are already a successful manager in an international commercial-oriented organization preferably within the Marine Industry. You have developed strong communicating and negotiating skills at a higher level in English.

In addition to the educational background and working experiences, you are characterized by;
·Being openminded and respectful in terms of global and cultural diversities
·Having great people skills with ability to create and maintain strong relationships
·Having a sharp strategic and analytical mindset with strong planning and organizational skills
·Result driven with the knowledge that success comes through a joint team effort
·Being confident and professional with a high level of integrity and trustworthiness
 
The position is based in Aalborg and the candidate is expected to live in reasonable commuting distance from the office.

Due to the international nature of the position, the candidate should be prepared to travel regionally and internationally for approximately 80 days a year.

The position is an excellent opportunity for professional and personal development in an international organization and the candidate will have the possibility to influence the business and its future direction.

For further information please contact Sensu A/S, Morten Thomsen at +45 4058 6415 or Jeanet Kristensen at +45 2945 1645

ALFA LAVAL AALBORG A/SAalborg2018-12-04T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Souschef til Fritidscenter Vesterkæret - Genopslag

Fritidscenter Vesterkæret

Aalborg
Souschef til Fritidscenter Vesterkæret - Genopslag Vores souschef er blevet leder i eget hus. Stillingen er derfor ledig og ønskes besat pr. 1 3-2019 eller snarest.Desværre lykkedes det ikke at samlet en felt af ansøgere til samtaler i første omgang...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Manager of Boilers & Heaters

ALFA LAVAL AALBORG A/S

Aalborg
For the Business Unit Boilers Heaters we are now looking for a Manager of Boilers Heaters. As our new Manager of Boilers Heaters, you will report to the Head of Boiler Sales. You will be overall business responsible for the Capital Sales of Boilers ...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:31. december 2018