Assisterende serviceleder - Sjælland

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I Kongsvang søger vi lige nu en assisterende serviceleder til hovedstaden på Sjælland.  
Er du vedholdende, selvkørende, samarbejdsvillig, kvalitetsbevidst og serviceminded? 

Så er du måske den vi søger.  
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, hvoraf de 10 timer er manuelt. 

Arbejdstiderne er variable og kan ligge hhv. morgen og tidlig eftermiddag/aften.  



Dine vigtigste opgaver vil være at:  

  • Skabe værdifuldt samarbejde med kunder og medarbejdere  

  • Sikre bemanding hos vores kunder  

  • Instruere nye medarbejdere 

  • Føre tilsyn med arbejdets udførsel samt foretage servicebesøg  

  • Guide vores medarbejdere i forhold omkring god kvalitet  

  • Skabe resultater - høj kundetilfredshed, lavt sygefravær og god kvalitet  

  • Være en god ambassadør for Kongsvangs værdier og DNA  


Hvem er du?  

I stillingen som assisterende serviceleder i Kongsvang er erfaring med rengøring og ledelse en klar fordel - men ikke et krav. Stillingen kræver, at du arbejder struktureret, kvalitetsbevidst, er servicemindet og kan skabe overblik i en dagligdag, som kan være både travl og udfordrende.  
Du holder af den puls og dynamik, som kendetegner hverdagen i servicebranchen, og finder det spændende at arbejde med mennesker fra mange forskellige kulturer. Du prioriterer tæt kontakt med kunder og medarbejdere og får sammen med servicelederen ansvar for serviceleveringen hos både private og offentlige kunder. Det er derfor vigtigt, at du er arbejdsom, har et stort gåpåmod og er villig til at udvikle dig i jobbet.  
Det er et krav, at du har kørekort, samt at du kan tale og forstå dansk og engelsk.  


Vi tilbyder:  

  • En god og grundig oplæring, samt et job med udviklingsmuligheder  

  • En arbejdsuge med masser af udfordringer, hvor to dage aldrig er ens  

  • Gode arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer  

  • At blive en del af et dynamisk arbejdsteam  

  • Et positivt og mangfoldigt arbejdsmiljø  

  • En fuldtidsstilling på 37 timer med varierende arbejdstider  

  • Firmabil, arbejdscomputer og mobil  


Fristet?  
Så udfyld og send din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 20 februar Vi gør opmærksom på at, vi ikke modtager og opbevarer ansøgninger pr. mail jf. persondataloven. Samtaler vil blive afholdt løbende og stillingen taget ned når rette kandidat er fundet. 

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte vores regionschef, Birgitte Volden Holbek, på telefon 22 24 99 17.

Vi glæder os til at høre fra dig! 


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Assisterende serviceleder - Sjælland

I Kongsvang søger vi lige nu en assisterende serviceleder til hovedstaden på Sjælland.  
Er du vedholdende, selvkørende, samarbejdsvillig, kvalitetsbevidst og serviceminded? 

Så er du måske den vi søger.  
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, hvoraf de 10 timer er manuelt. 

Arbejdstiderne er variable og kan ligge hhv. morgen og tidlig eftermiddag/aften.  



Dine vigtigste opgaver vil være at:  

  • Skabe værdifuldt samarbejde med kunder og medarbejdere  

  • Sikre bemanding hos vores kunder  

  • Instruere nye medarbejdere 

  • Føre tilsyn med arbejdets udførsel samt foretage servicebesøg  

  • Guide vores medarbejdere i forhold omkring god kvalitet  

  • Skabe resultater - høj kundetilfredshed, lavt sygefravær og god kvalitet  

  • Være en god ambassadør for Kongsvangs værdier og DNA  


Hvem er du?  

I stillingen som assisterende serviceleder i Kongsvang er erfaring med rengøring og ledelse en klar fordel - men ikke et krav. Stillingen kræver, at du arbejder struktureret, kvalitetsbevidst, er servicemindet og kan skabe overblik i en dagligdag, som kan være både travl og udfordrende.  
Du holder af den puls og dynamik, som kendetegner hverdagen i servicebranchen, og finder det spændende at arbejde med mennesker fra mange forskellige kulturer. Du prioriterer tæt kontakt med kunder og medarbejdere og får sammen med servicelederen ansvar for serviceleveringen hos både private og offentlige kunder. Det er derfor vigtigt, at du er arbejdsom, har et stort gåpåmod og er villig til at udvikle dig i jobbet.  
Det er et krav, at du har kørekort, samt at du kan tale og forstå dansk og engelsk.  


Vi tilbyder:  

  • En god og grundig oplæring, samt et job med udviklingsmuligheder  

  • En arbejdsuge med masser af udfordringer, hvor to dage aldrig er ens  

  • Gode arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer  

  • At blive en del af et dynamisk arbejdsteam  

  • Et positivt og mangfoldigt arbejdsmiljø  

  • En fuldtidsstilling på 37 timer med varierende arbejdstider  

  • Firmabil, arbejdscomputer og mobil  


Fristet?  
Så udfyld og send din ansøgning via vores online rekrutteringssystem senest den 20 februar Vi gør opmærksom på at, vi ikke modtager og opbevarer ansøgninger pr. mail jf. persondataloven. Samtaler vil blive afholdt løbende og stillingen taget ned når rette kandidat er fundet. 

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte vores regionschef, Birgitte Volden Holbek, på telefon 22 24 99 17.

Vi glæder os til at høre fra dig! 


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.