Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Audit specialist


Sammen med de offentlige sygehusapoteker har vi implementeret en fælles auditfunktion, der skal sikre audits af kontrakttagere og leverandører relateret til sygehusapotekernes produktion. Vi søger en specialist til at fortsætte de igangværende aktiviteter på området. Så har du erfaring med QA-relateret arbejde inden for lægemiddelindustrien, og drømmer du om et job, hvor mulighederne for at dygtiggøre dig går hånd i hånd med ansvar og en alsidig hverdag, så behøver du ikke at lede længere.

Amgros ejer markedsføringstilladelserne på SAD-lægemidlerne, som er de registrerede produkter, der sygehusapotekerne, producerer. Dermed er vi ansvarlig for registreringsdokumentationen. Derudover supporterer vi sygehusapotekerne på flere områder inden for fremstilling af lægemidler som råvareindkøb, audits, specifikationer, reklamationer og etiketter.

Kvalitetsaudits i tæt samarbejde med sygehusapotekerne
I tæt samarbejde med sygehusapotekerne bliver din primære opgave at sikre audits af kontraktagere og leverandører, herunder bl.a. at:

  • udarbejde og vedligeholde en fælles national auditplan
  • planlægge audits, indgå aftale om auditdato og koordinere eventuel deltagelse fra sygehusapotekerne og Amgros
  • udføre udvalgte audits som lead auditor - herunder udarbejde auditrapport - du skal regne med at gennemføre cirka 15 audits om året både i Danmark og i udlandet. Du skal derfor også være indstillet på, at du af og til har arbejdsdage på sygehusapotekerne
  • koordinere indkøb af auditrapporter eller audits med eksterne konsulenter
  • følge op på udførte audits
Derudover skal du også løse opgaver, som er forankret i Amgros bl.a.:

  • være med til at udarbejde og vedligeholde af fælles auditplaner og system for audits
  • udføre selvinspektioner i Amgros
Du vil organisatorisk høre til i afdelingen for Kvalitet og Lægemiddelregistrering og arbejde tæt sammen med sygehusapoteker, kontrakttagere og leverandører.

Positiv holdspiller med erfaring fra QA-relateret arbejde
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, minimum to års erfaring fra QA-relateret arbejde i en lægemiddelvirksomhed og et stort kendskab til GMP og ISO-standarder.

Du træffer beslutninger selvstændigt, tør udfordre dig selv og andre, og det er helt naturligt for dig at være initiativrig. Du kan lide at være en del af et dynamisk team og er en holdspiller med godt humør. Din store kontaktflade til interne såvel som eksterne samarbejdspartnere, herunder sygehusapotekerne, stiller store krav til din evne til at facilitere samt skabe og vedligeholde gode og konstruktive relationer. Du forstår at følge vedholdende op på de enkelte sager og er struktureret og grundig i din arbejdsform. Som person er du udadvendt, positiv og dygtig til at kommunikere - mundtligt og skriftligt på såvel dansk som engelsk.

Kvalitet og Lægemiddelregistrering – din nye afdeling
Vi er 14 medarbejdere i afdelingen for Kvalitet og Lægemiddelregistrering. Vi har en høj faglighed og mange års erfaring med opgaver som fx at udarbejde råvare- og emballagespecifikationer, analysemetoder, reklamationer, holdbarhed, etiketter og at koordinere produktion. Vores arbejdsmiljø er uformelt og åbent, og vi har det rigtig godt i hinandens selskab. Vi har selvfølgelig perioder, hvor vi har meget travlt, men prioriterer en fornuftig work-life balance.

Spørgsmål og ansøgningsfrist
Lyder jobbet og udfordringerne interessante, så send din ansøgning senest den 22. april 2018.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Kvalitet og Lægemiddelfremstilling Dorthe Lindegaard på telefon 5116 6058.

Vi glæder os til at høre fra dig!






Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her