Backoffice Koordinator søges til UNOX!

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Halløjsa! Er du vores nye kollega i UNOX? Vi er på udkig efter en Backoffice Koordinator til at hjælpe os med at sikre god service og struktur for vores kunder! Din stilling vil formelt hedde: Service Experience. Stillingen er fuldtid.

De første 2-3 uger bliver du onboardet i DK, og derefter 2-3 uger i Italien. Så er du tilbage i DK, på fuldtid. 

Lokation: Sæby, Nordjylland

Vi ansætter så snart vi har fundet den rette, og der er derfor ingen ansøgningsfrist!

Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!

  • Du er skarp til rutiner og til at sikre deadlines, og du bygger struktur for dig selv og andre. Detaljer giver dig overblik, så dem har du altid godt styr på.
  • Du er lidt af en perfektionist, derfor leverer du ofte arbejde af høj kvalitet. Du har styr på alle detaljer, aftaler og deadlines. Struktur er din bedste ven.
  • At nå en deadline og at overholde en aftale – er for dig ikke et spørgsmål, men en garanti. Du stræber efter at opretholde det ansvar du tager.
  • Gennem dit gode overblik ved du altid, hvad status er i projekterne, og hvor langt alle er med opgaverne. Du holder nemt styr på ting og får energi af at jonglere flere ting på en gang.
  • Du er meget nysgerrig og forstår ikke altid, når andre ikke finder ny viden og læring spændende. For dig åbner det op for nye verdener og muligheder, og er stimulerende.
  • Du ved at alting altid kan gøres bedre, så det forsøger du også at opnå. Din bar er sat højt, og du kan altid finde en grund til at forhøje den igen - og igen.
  • Du har en ”stamme” mentalitet, hvor du gør meget for at holde sammen på din gruppe. Du er inkluderende, alle skal med og ingen skal føle sig udenfor.
  • Du nyder når, der er balance i tingene og det sker typisk, når alle følger reglerne og behandler hinanden med respekt og fairness. Regler og orden er din ven.


Dine ansvarsområder vil være:

  • Tage imod opkald fra vores kunder
  • Koordinere reparationsopgaver med vores servicepartnere
  • Indtaste data i vores ERP og CRM-system
  • Indtaste informationer i vores kunders vedligeholdelsessystemer
  • På sigt koordinerer servicebesøg ud fra ”Best Practice”
  • Være en del af vores vagttelefon-ordning

Hvad vi forventer af dig:

  • Du har et ønske om at give kunderne den bedst mulige service og afhjælpe deres udfordringer.
  • Du kan bevare overblikket, selvom du har mange bolde i luften.
  • Du kan arbejde selvstændigt og er god til at prioritere egne opgaver.
  • Du ønsker at være en del af et mindre team, som hver dag arbejder på at være nr. 1 hos vores kunder.
  • Du kan lide ny læring og nye opgaver som udvikler dig.
  • Du kan lide at arbejde i et lille intimt team, hvor vi hjælper hinanden med at lykkes.
  • Du kan tale og læse/skrive engelsk på mere end basic niveau, da vi er internationale, men din hverdag vil primært foregå på dansk

 

Om UNOX

UNOX Danmark er en stabil spiller på markedet for industriovne til blandt andet restauranter, bagerier og kantiner. Du har mulighed for at komme med ombord, hvor vækstplaner og frihed under ansvar er i fokus.
Du vil blive en del af en international virksomhed, som gennem de sidste 20 år er blevet kendt for sine innovative produkter og høje serviceniveau. Vi kommer de kommende år til at fokusere på at udvide den i forvejen sunde kundeportefølje, uden at gå på kompromis med den høje kvalitet og det høje serviceniveau. Vi er en virksomhedm der hylder gode optimeringsinput, så du vil få rig mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen og arbejdsopgaverne.

Hvad vi tilbyder:

  •   Frokostordning
  •   Sociale arrangementer såsom julefrokost og sommerfest
  •   Frihed under ansvar!
  •   Mulighed for at blive en del af den danske afdeling i en international koncern

Test i rekrutteringsprocessen

I rekrutteringsprocessen bruger vi talenttest. Du vil derfor efter sendt ansøgning modtage et link til testen. Alle kandidater som fuldfører testen vil blive indlemmet i ansøgningsprocessen.

Vores erfaringer viser at det giver den bedste oplevelse for både kandidater, samt os som virksomhed. Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert men om, hvorvidt ens talent matcher den kontekst, man skal arbejde i. Vi vil gerne ansætte en kollega som virkelig trives og blomstrer hos os, og derfor leder vi efter medarbejderen som vil være et godt fit med UNOX ift.

  • Fit mellem personen og arbejdsopgaver
  • Fit mellem personen og kollegaerne i teamet
  • Fit mellem personen og ledelsen

Vi ved at når dette spiller, så trives og lykkes man langt bedre i sit job.

Kan du genkende dig selv i opslaget? Ansøg da med det samme, og vi vil glæde os til at høre fra dig!

Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:

Rasmus Schelde-Bollin
TalentX
Tlf: 4073 4627
Mail: rasmus@talentx.dk

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Backoffice Koordinator søges til UNOX!

Halløjsa! Er du vores nye kollega i UNOX? Vi er på udkig efter en Backoffice Koordinator til at hjælpe os med at sikre god service og struktur for vores kunder! Din stilling vil formelt hedde: Service Experience. Stillingen er fuldtid.

De første 2-3 uger bliver du onboardet i DK, og derefter 2-3 uger i Italien. Så er du tilbage i DK, på fuldtid. 

Lokation: Sæby, Nordjylland

Vi ansætter så snart vi har fundet den rette, og der er derfor ingen ansøgningsfrist!

Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!

  • Du er skarp til rutiner og til at sikre deadlines, og du bygger struktur for dig selv og andre. Detaljer giver dig overblik, så dem har du altid godt styr på.
  • Du er lidt af en perfektionist, derfor leverer du ofte arbejde af høj kvalitet. Du har styr på alle detaljer, aftaler og deadlines. Struktur er din bedste ven.
  • At nå en deadline og at overholde en aftale – er for dig ikke et spørgsmål, men en garanti. Du stræber efter at opretholde det ansvar du tager.
  • Gennem dit gode overblik ved du altid, hvad status er i projekterne, og hvor langt alle er med opgaverne. Du holder nemt styr på ting og får energi af at jonglere flere ting på en gang.
  • Du er meget nysgerrig og forstår ikke altid, når andre ikke finder ny viden og læring spændende. For dig åbner det op for nye verdener og muligheder, og er stimulerende.
  • Du ved at alting altid kan gøres bedre, så det forsøger du også at opnå. Din bar er sat højt, og du kan altid finde en grund til at forhøje den igen - og igen.
  • Du har en ”stamme” mentalitet, hvor du gør meget for at holde sammen på din gruppe. Du er inkluderende, alle skal med og ingen skal føle sig udenfor.
  • Du nyder når, der er balance i tingene og det sker typisk, når alle følger reglerne og behandler hinanden med respekt og fairness. Regler og orden er din ven.


Dine ansvarsområder vil være:

  • Tage imod opkald fra vores kunder
  • Koordinere reparationsopgaver med vores servicepartnere
  • Indtaste data i vores ERP og CRM-system
  • Indtaste informationer i vores kunders vedligeholdelsessystemer
  • På sigt koordinerer servicebesøg ud fra ”Best Practice”
  • Være en del af vores vagttelefon-ordning

Hvad vi forventer af dig:

  • Du har et ønske om at give kunderne den bedst mulige service og afhjælpe deres udfordringer.
  • Du kan bevare overblikket, selvom du har mange bolde i luften.
  • Du kan arbejde selvstændigt og er god til at prioritere egne opgaver.
  • Du ønsker at være en del af et mindre team, som hver dag arbejder på at være nr. 1 hos vores kunder.
  • Du kan lide ny læring og nye opgaver som udvikler dig.
  • Du kan lide at arbejde i et lille intimt team, hvor vi hjælper hinanden med at lykkes.
  • Du kan tale og læse/skrive engelsk på mere end basic niveau, da vi er internationale, men din hverdag vil primært foregå på dansk

 

Om UNOX

UNOX Danmark er en stabil spiller på markedet for industriovne til blandt andet restauranter, bagerier og kantiner. Du har mulighed for at komme med ombord, hvor vækstplaner og frihed under ansvar er i fokus.
Du vil blive en del af en international virksomhed, som gennem de sidste 20 år er blevet kendt for sine innovative produkter og høje serviceniveau. Vi kommer de kommende år til at fokusere på at udvide den i forvejen sunde kundeportefølje, uden at gå på kompromis med den høje kvalitet og det høje serviceniveau. Vi er en virksomhedm der hylder gode optimeringsinput, så du vil få rig mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen og arbejdsopgaverne.

Hvad vi tilbyder:

  •   Frokostordning
  •   Sociale arrangementer såsom julefrokost og sommerfest
  •   Frihed under ansvar!
  •   Mulighed for at blive en del af den danske afdeling i en international koncern

Test i rekrutteringsprocessen

I rekrutteringsprocessen bruger vi talenttest. Du vil derfor efter sendt ansøgning modtage et link til testen. Alle kandidater som fuldfører testen vil blive indlemmet i ansøgningsprocessen.

Vores erfaringer viser at det giver den bedste oplevelse for både kandidater, samt os som virksomhed. Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert men om, hvorvidt ens talent matcher den kontekst, man skal arbejde i. Vi vil gerne ansætte en kollega som virkelig trives og blomstrer hos os, og derfor leder vi efter medarbejderen som vil være et godt fit med UNOX ift.

  • Fit mellem personen og arbejdsopgaver
  • Fit mellem personen og kollegaerne i teamet
  • Fit mellem personen og ledelsen

Vi ved at når dette spiller, så trives og lykkes man langt bedre i sit job.

Kan du genkende dig selv i opslaget? Ansøg da med det samme, og vi vil glæde os til at høre fra dig!

Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:

Rasmus Schelde-Bollin
TalentX
Tlf: 4073 4627
Mail: rasmus@talentx.dk

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.