Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Backoffice/ Sagskoordinator til Estate Boligbørsen Holstebro

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329827081Phoenix-3c71fe7f12018-06-07T00:00:00Backoffice/ Sagskoordinator til Estate Boligbørsen Holstebro

Med en professionel og ydmyg tilgang til boligsalget, træder Estate Boligbørsen frem med et fokus på at levere en seriøs arbejdsindsats med et højt kodeks for moral og etik. Det er fundamantet for den service Estate Boligbørsen leverer, hvadenten du køber eller skal sælge. Disse dyder har bragt virksomheden i top som lokalområdets bedst sælgende ejendomsmægler. Dette, sammen en flot tilfredshedsrate på 9,7, ønskes fastholdt og udviklet og derfor søges nu en administrativ profil med et højt servicegen, der kan understøtte den positive udvikling og den førende position i markedet.

Du har faglig baggrund fra ejendomsmæglerbranchen med viden og indsigt i bolighandlens processer samt et højt servicegen. Du kan varetage al sagsbehandling herunder opstart af sager, indhentning af dokumentation samt udarbejdelse af købsaftaler mv. Endvidere kommer du til at varetage annoncering også via de sociale medier.

Du udviser initiativ og har en forståelse for at hjælpe og tage ansvar i en dynamisk hverdag. Du er derfor struktureret og har øje for de administrative processer og ad hoc opgaver, der skal løses for at få hverdagen til at fungere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Sagbehandling både før under og efter salg.

  • Udarbejdelse af købsaftaler

  • Kontakt til køber og sælger

  • Annoncering og SoMe markedsføring

  • Administrative kontoropgaver såsom varebestilling og indkøb

  • Lettere ad hoc opgaver som frokostanretning og oprydning mv.

Din profil

  • Det er et krav at du har konkret erfaring med alle faser af en ejendomshandel fra en ejendomsmæglerforretning eller lignende.

  • Du har øje og flair for salg og kan levere en høj kundeservice i alle faser af dit arbejde

  • Gerne kendskab til C&B og Mindworking men ikke et krav

  • Du er moden og selvkørende

  • Du trives med alle de små administrative opgaver, der får et kontor til at fungere

  • Du er struktureret i dit arbejde og følger dine opgaver til dørs.

  • Du er fleksibel og løsningsorienteret og besidder et naturligt drive, der medvirker til at få tingene til at ske.

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der er høj grad af engagement og god energi

  • Fast løn

  • Som udgangsspunkt fuldtid men mulighed for færre timer.

  • Gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling.

Estate Boligbørsen Holstebro har bedt Jobboozt ApS om at varetage rekrutteringen, hvorfor alle henvendelser og spørgsmål til stillingen bedes rettet til, Nicolai Føns Lomholt på tlf.: 25170971 eller via mail på nicolai@jobboozt.dk. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

2018-08-03T00:50:22.737 Med en professionel og ydmyg tilgang til boligsalget, træder Estate Boligbørsen frem med et fokus på at levere en seriøs arbejdsindsats med et højt kodeks for moral og etik. Det er fundamantet for den service Estate Boligbørsen leverer, hvadenten du køber eller skal sælge. Disse dyder har bragt virksomheden i top som lokalområdets bedst sælgende ejendomsmægler. Dette, sammen en flot tilfredshedsrate på 9,7, ønskes fastholdt og udviklet og derfor søges nu en administrativ profil med et højt servicegen, der kan understøtte den positive udvikling og den førende position i markedet. Du har faglig baggrund fra ejendomsmæglerbranchen med viden og indsigt i bolighandlens processer samt et højt servicegen. Du kan varetage al sagsbehandling herunder opstart af sager, indhentning af dokumentation samt udarbejdelse af købsaftaler mv. Endvidere kommer du til at varetage annoncering også via de sociale medier. Du udviser initiativ og har en forståelse for at hjælpe og tage ansvar i en dynamisk hverdag. Du er derfor struktureret og har øje for de administrative processer og ad hoc opgaver, der skal løses for at få hverdagen til at fungere. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Sagbehandling både før under og efter salg. Udarbejdelse af købsaftaler Kontakt til køber og sælger Annoncering og SoMe markedsføring Administrative kontoropgaver såsom varebestilling og indkøb Lettere ad hoc opgaver som frokostanretning og oprydning mv. Din profil Det er et krav at du har konkret erfaring med alle faser af en ejendomshandel fra en ejendomsmæglerforretning eller lignende. Du har øje og flair for salg og kan levere en høj kundeservice i alle faser af dit arbejde Gerne kendskab til C B og Mindworking men ikke et krav Du er moden og selvkørende Du trives med alle de små administrative opgaver, der får et kontor til at fungere Du er struktureret i dit arbejde og følger dine opgaver til dørs. Du er fleksibel og løsningsorienteret og besidder et naturligt drive, der medvirker til at få tingene til at ske. Vi tilbyder Et godt arbejdsmiljø, hvor der er høj grad af engagement og god energi Fast løn Som udgangsspunkt fuldtid men mulighed for færre timer. Gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Estate Boligbørsen Holstebro har bedt Jobboozt ApS om at varetage rekrutteringen, hvorfor alle henvendelser og spørgsmål til stillingen bedes rettet til, Nicolai Føns Lomholt på tlf.: 25170971 eller via mail på nicolai@jobboozt.dk. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.11Jobnet3c71fe7f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-02T00:00:000000http://jobboozt.dk/jobportal/?hr=show-job/302550EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3280757Jobboozt11Grønsgade 127500HolstebroDKDanmark0
nicolai@jobboozt.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent585487JobNet48363241000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c71fe7fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c71fe7fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c71fe7f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c71fe7f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Jobboozt er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341301Ejendomsmægler2Salg355489156Nicolainicolai@jobboozt.dkDKDanmarkDKDanmark330003556EjendomsmæglerRobot Vi søger en ejendomsmægler sælger til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme. Sådan ser vi dig: Du er energisk og målbevidst Du er loyal, ærlig og kundeminded Du er uddannet ejendomsmægler eller vil gerne i gang med uddannelsen Du er positiv og fleksibel indstillet overfor skæve arbejdstider, herunder weekend vagtordning. Du kan lide, at have travlt og kan arbejde under pres i stressede situationer Du er en god sælger og kan dokumentere det Vi kan bl.a. tilbyde dig: Et afvekslende og spændende job Gode kolleger i et uhøjtideligt miljø God løn efter resultat, med fast min. løn EDC Ulfborg er med i Danmarks største selvstændige ejendomsmæglerkæde EDC, med 234 butikker i hele landet. Ansættelse efter aftale eller senest 1. august 2019 Er du uddannet finansøkonom, er du velkommen til at søge som trainee, dog foretrækker vi en ejendomsmægler sælger, men begge muligheder er åbne.

Vi søger en ejendomsmægler/sælger til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme.

Sådan ser vi dig:

  • Du er energisk og målbevidst
  • Du er loyal, ærlig og kundeminded
  • Du er uddannet ejendomsmægler eller vil gerne i gang med uddannelsen
  • Du er positiv og fleksibel indstillet overfor skæve arbejdstider, herunder weekend vagtordning.
  • Du kan lide, at have travlt og kan arbejde under pres i stressede situationer
  • Du er en god sælger og kan dokumentere det

Vi kan bl.a. tilbyde dig:

  • Et afvekslende og spændende job
  • Gode kolleger i et uhøjtideligt miljø
  • God løn efter resultat, med fast min. løn

EDC Ulfborg er med i Danmarks største selvstændige ejendomsmæglerkæde EDC, med 234 butikker i hele landet.

Ansættelse efter aftale eller senest 1. august 2019

Er du uddannet finansøkonom, er du velkommen til at søge som trainee, dog foretrækker vi

en ejendomsmægler/sælger, men begge muligheder er åbne.

EDC ULFBORG A/SUlfborg2019-04-12T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsmægler

EDC ULFBORG A/S

Ulfborg
Vi søger en ejendomsmægler sælger til driftig og veletableret ejendomsmægler forretning i Ulfborg. Vi beskæftiger os med handel af helårshuse og fritidshuse og i 2018 solgte vi 121 ejendomme. Sådan ser vi dig: Du er energisk og målbevidst Du er loya...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019