Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bækkebo søger forstander

Evner du at være overordnet ansvarlig for drift og udvikling og samtidig skabe tillid mellem dig, dine kolleger, de tilknyttede borgere og pårørende? 

Bækkebo

Bækkebo er et kombineret dag- og døgntilbud for mennesker med autisme og lignende udviklingsforstyrrelser. Hos Bækkebo tilbydes der både intern og ekstern undervisning og arbejdstilbud for de tilknyttede beboere, herunder bl.a. skolefag, kreative værksteder, fysiske aktiviteter samt praktik.

Bækkebo blev etableret i Haverslev tilbage i august 1989. Dengang startede Bækkebo med 4 beboere, men sidenhen er naboejendommene Vestbygade 26 og 28 blevet tilkøbt. I 2011 blev villaen på Vestbygade 27 revet ned for at give plads til et nyt lejlighedskompleks med 13 lejligheder og fælles arealer for 2 beboergrupper, der hver har adresse på henholdsvis Vestbygade 27 og 27a. Der er i dag 15 beboere i afdelingerne, samt mulighed for at modtage eksterne dagbrugere. Bækkebo har både pædagoger, ergoterapeuter, social- og sundhedsassistent, musikterapeut, kantineassistent, pedel og administrativ leder ansat, i alt svarende til 29,18 fuldtidsstillinger. Der er ansat administrativ leder til varetagelse af de økonomiske og administrative opgaver.

I dag bliver Bækkebo drevet som fond efter servicelovens § 103, § 107, § 108 og § 85.

Læs gerne mere om Bækkebo her.

Jobbet

Vi søger en forstander med reference til bestyrelsen. Forstanderen bliver overordnet ansvarlig for drift og udvikling af Bækkebo, herunder;

  • Økonomistyring og administration:
    • Budgetlægning og årsregnskab – i samarbejde med administrativ leder
    • Ansvarlig for – og deltagelse i statusmøder
    • Sikre tæt samarbejde med bestyrelsen, forældre og pårørende
    • Sikre godt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Udarbejdelse af nyhedsbreve til forældre og pårørende
    • Bygningsdrift
  • Personaleledelse:
    • Daglig ledelse af personalet – i samarbejde med stedfortræder
    • Sikre kompetenceudvikling af medarbejderne
    • Rekruttering
    • Medarbejderudviklingssamtaler
    • Lederudviklingssamtaler
    • Persondatahåndtering
    • Arbejdstilsyn og arbejdsmiljø
  • Tilsyn:
    • Socialtilsyn, efter kvalitetsmodellen
    • Tilsyn fra Styrelsen for Patientsikkerhed
    • Individuelt kommunalt tilsyn, i henhold til §85
    • Fødevaretilsyn
    • Brandtilsyn

Din profil

Vi søger en erfaren leder, der har en uddannelse som pædagog eller lignende – gerne med en relevant efteruddannelse. Din faglige erfaring kommer fra special- og døgnområdet, og har du erfaring fra autismeområdet, er det bestemt en fordel.

Du har gode IT-kompetencer og er vant til at benytte forskellige IT-værktøjer i dagligdagen.

Du begår dig ubesværet på dansk, både mundtligt og skriftligt.

Som person er du:

  • struktureret og detaljeorienteret
  • tålmodig og tydelig i din kommunikation
  • selvstændig, men kan få teamet med
  • god til at udvikle og vedligeholde relationer, både internt og eksternt.

Som leder kendetegner det dig, at du er åben, anerkendende og inddragende, men samtidig formår du at sætte retningen og tage beslutninger.

Det forventes, at du indgår i et aktivt samspil med bestyrelsen. 

Du tilbydes

Et job, hvor du har mulighed for stor selvstændighed, under hensyntagen til de overordnede krav og forventninger.

En aktiv og engageret bestyrelse.       

Gode rammer for beboere, medarbejdere og pårørende.

En høj faglighed i forhold til kerneopgaven omkring Bækkebos drift og beboerne. Særligt har Bækkebo fokus på at skabe gode rammer, relationer og forståelse for både medarbejdere, beboere og pårørende.

Kompetente kolleger med forskellige fagligheder, men som alle har fokus på optimering af opgaver og kvalitet.

Et positivt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og den gode stemning vægtes højt.

Lokalaftale – gode løn- og ansættelsesvilkår, pensionsordning, sundhedsforsikring og personaleforening.

Ansøgning

Vi ser frem til at høre fra dig!

Send din ansøgning, CV og referencer til info@baekke-bo.dk senest 18. oktober.2020

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyrelsesformand Frank Ibsen på mail fi@nordvirk.dk - skriv evt. dit telefonnummer – så bliver du kontaktet.

Ansættelsestidspunkt

1. januar 2021.

 

 

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.