Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bager & Levnedsmiddel tekniker / procesteknolog til IREKS, Danmark

Brænder du for kvalitet? Er du uddannet levnedsmiddel tekniker eller procesteknolog? Har du lyst til at gøre en forskel fagligt og kvalitetsmæssigt for samarbejdspartnere og kolleger?

For vores kunde, IREKS, søger Adecco en Account Manager, som bliver en del af IREKS’ salgsstyrke i Danmark. Du vil få ansvaret for at sikre og øge salget hos nøglekunder samt være ansvarlig for at alle kvalitet- og fødevaresikkerhedskrav i Danmark opfyldes.

Du har erfaring med stordrift og ønsker at håndtere forespørgsler og reklamationer fra en række kunder, hvor du gennem god og tæt dialog afhjælper spørgsmål.

Nøgleansvar
• Salg og teknisk support til vores eksisterende nøglekunder og fokus på at øge vores kundebase
• Interface for kvalitetsstyringsspørgsmål mellem danske kunder i IREKS Nordic og vores HQ i Kulmbach
• Ansvarlig for logistiske spørgsmål mellem dansk kunde IREKS Nordic og HQ

Dig som person
Vi søger en uafhængig og inspirerende person, der ønsker at være en del af et firma, hvor der er en stærk holdånd. Et af dine drivkræfter er optimisme, du er ansvarlig og drives af at yde førsteklasses og personlig rådgivning. Din måde at arbejde på er mål- og resultatorienteret.

Kvalifikationer
• Uddannet levnedsmiddel tekniker eller procesteknolog som overbygning på bageruddannelsen
• Bopæl i eller omkring København ønskeligt
• Erfaring med at håndtere kunder fra bagerisektoren samt gerne erfaring med processer og procedurer inden for Field Service
• Sprogkundskab, dansk og engelsk er et krav. Tysk eller andet skandinavisk sprog en fordel

IREKS tilbyder dig
At blive en del af et veletableret internationalt virksomhed med fokus på vidensdeling og professionel udvikling, i et fleksibelt miljø med stærk holdånd. Du vil modtage grundig oplæring fra erfarne kolleger og være med til at sætte retningen i et marked i konstant udvikling. Til denne position vil du blive tilbudt firmabil.

Hvordan man ansøger
Upload CV og motivationsbrev via link. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, bedes du kontakte rekrutteringskonsulent, Christina Tocado Grünwaldt, på 2568 3527 eller ved mail christina.grunwaldt@adecco.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest muligt og senest den 6. juni 2019.

IREKS - din stærke partner
Som bagernes partner er IREKS kendt i hele verden for førsteklasses bage ingredienser og for kreative produktideer. Med alsidige servicetilbud støtter vi bagere og konditorer i over 90 lande som inspiratorer, rådgivere og problemløsere.

Et hold på over 2.900 medarbejdere assisterer personligt bagere og konditorer over hele kloden. Det sørger, ikke mindst, vores 500 udenrigsmedarbejdere fra 30 nationer for – alle bager- og konditormestre.

Allerede i 2002 åbnede IREKS BAGECENTER SKANDINAVIEN i Ishøj, og har siden fungeret som kompetencecenter for medarbejdere og kunder i hele Skandinavien.

1. januar 2019 blev IREKS etableret i Danmark som et selvstændigt datterselskab IREKS NORDIC ApS.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030234Phoenix-ee49993012019-06-03T00:00:00Bager & Levnedsmiddel tekniker / procesteknolog til IREKS, Danmark

Brænder du for kvalitet? Er du uddannet levnedsmiddel tekniker eller procesteknolog? Har du lyst til at gøre en forskel fagligt og kvalitetsmæssigt for samarbejdspartnere og kolleger?

For vores kunde, IREKS, søger Adecco en Account Manager, som bliver en del af IREKS’ salgsstyrke i Danmark. Du vil få ansvaret for at sikre og øge salget hos nøglekunder samt være ansvarlig for at alle kvalitet- og fødevaresikkerhedskrav i Danmark opfyldes.

Du har erfaring med stordrift og ønsker at håndtere forespørgsler og reklamationer fra en række kunder, hvor du gennem god og tæt dialog afhjælper spørgsmål.

Nøgleansvar
• Salg og teknisk support til vores eksisterende nøglekunder og fokus på at øge vores kundebase
• Interface for kvalitetsstyringsspørgsmål mellem danske kunder i IREKS Nordic og vores HQ i Kulmbach
• Ansvarlig for logistiske spørgsmål mellem dansk kunde IREKS Nordic og HQ

Dig som person
Vi søger en uafhængig og inspirerende person, der ønsker at være en del af et firma, hvor der er en stærk holdånd. Et af dine drivkræfter er optimisme, du er ansvarlig og drives af at yde førsteklasses og personlig rådgivning. Din måde at arbejde på er mål- og resultatorienteret.

Kvalifikationer
• Uddannet levnedsmiddel tekniker eller procesteknolog som overbygning på bageruddannelsen
• Bopæl i eller omkring København ønskeligt
• Erfaring med at håndtere kunder fra bagerisektoren samt gerne erfaring med processer og procedurer inden for Field Service
• Sprogkundskab, dansk og engelsk er et krav. Tysk eller andet skandinavisk sprog en fordel

IREKS tilbyder dig
At blive en del af et veletableret internationalt virksomhed med fokus på vidensdeling og professionel udvikling, i et fleksibelt miljø med stærk holdånd. Du vil modtage grundig oplæring fra erfarne kolleger og være med til at sætte retningen i et marked i konstant udvikling. Til denne position vil du blive tilbudt firmabil.

Hvordan man ansøger
Upload CV og motivationsbrev via link. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, bedes du kontakte rekrutteringskonsulent, Christina Tocado Grünwaldt, på 2568 3527 eller ved mail christina.grunwaldt@adecco.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest muligt og senest den 6. juni 2019.

IREKS - din stærke partner
Som bagernes partner er IREKS kendt i hele verden for førsteklasses bage ingredienser og for kreative produktideer. Med alsidige servicetilbud støtter vi bagere og konditorer i over 90 lande som inspiratorer, rådgivere og problemløsere.

Et hold på over 2.900 medarbejdere assisterer personligt bagere og konditorer over hele kloden. Det sørger, ikke mindst, vores 500 udenrigsmedarbejdere fra 30 nationer for – alle bager- og konditormestre.

Allerede i 2002 åbnede IREKS BAGECENTER SKANDINAVIEN i Ishøj, og har siden fungeret som kompetencecenter for medarbejdere og kunder i hele Skandinavien.

1. januar 2019 blev IREKS etableret i Danmark som et selvstændigt datterselskab IREKS NORDIC ApS.

2019-07-19T00:51:00.010 Brænder du for kvalitet? Er du uddannet levnedsmiddel tekniker eller procesteknolog? Har du lyst til at gøre en forskel fagligt og kvalitetsmæssigt for samarbejdspartnere og kolleger? For vores kunde, IREKS, søger Adecco en Account Manager, som bliver en del af IREKS salgsstyrke i Danmark. Du vil få ansvaret for at sikre og øge salget hos nøglekunder samt være ansvarlig for at alle kvalitet- og fødevaresikkerhedskrav i Danmark opfyldes. Du har erfaring med stordrift og ønsker at håndtere forespørgsler og reklamationer fra en række kunder, hvor du gennem god og tæt dialog afhjælper spørgsmål. Nøgleansvar Salg og teknisk support til vores eksisterende nøglekunder og fokus på at øge vores kundebase Interface for kvalitetsstyringsspørgsmål mellem danske kunder i IREKS Nordic og vores HQ i Kulmbach Ansvarlig for logistiske spørgsmål mellem dansk kunde IREKS Nordic og HQ Dig som personVi søger en uafhængig og inspirerende person, der ønsker at være en del af et firma, hvor der er en stærk holdånd. Et af dine drivkræfter er optimisme, du er ansvarlig og drives af at yde førsteklasses og personlig rådgivning. Din måde at arbejde på er mål- og resultatorienteret. Kvalifikationer Uddannet levnedsmiddel tekniker eller procesteknolog som overbygning på bageruddannelsen Bopæl i eller omkring København ønskeligt Erfaring med at håndtere kunder fra bagerisektoren samt gerne erfaring med processer og procedurer inden for Field Service Sprogkundskab, dansk og engelsk er et krav. Tysk eller andet skandinavisk sprog en fordel IREKS tilbyder digAt blive en del af et veletableret internationalt virksomhed med fokus på vidensdeling og professionel udvikling, i et fleksibelt miljø med stærk holdånd. Du vil modtage grundig oplæring fra erfarne kolleger og være med til at sætte retningen i et marked i konstant udvikling. Til denne position vil du blive tilbudt firmabil. Hvordan man ansøgerUpload CV og motivationsbrev via link. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, bedes du kontakte rekrutteringskonsulent, Christina Tocado Gr nwaldt, på 2568 3527 eller ved mail christina.grunwaldt@adecco.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest muligt og senest den 6. juni 2019. IREKS - din stærke partnerSom bagernes partner er IREKS kendt i hele verden for førsteklasses bage ingredienser og for kreative produktideer. Med alsidige servicetilbud støtter vi bagere og konditorer i over 90 lande som inspiratorer, rådgivere og problemløsere. Et hold på over 2.900 medarbejdere assisterer personligt bagere og konditorer over hele kloden. Det sørger, ikke mindst, vores 500 udenrigsmedarbejdere fra 30 nationer for alle bager- og konditormestre. Allerede i 2002 åbnede IREKS BAGECENTER SKANDINAVIEN i Ishøj, og har siden fungeret som kompetencecenter for medarbejdere og kunder i hele Skandinavien. 1. januar 2019 blev IREKS etableret i Danmark som et selvstændigt datterselskab IREKS NORDIC ApS.11jobnetee499930100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000https://www.adecco.dk/da-dk/jobannonce/bager-levnedsmiddeltekniker-procesteknolog-til-ireks-danmark/?ID=40662373980EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3533071ADECCO A/S11Falkoner Alle 12000FrederiksbergDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766192JobNet4994218499421810023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee499930https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee499930https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee499930&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee499930&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBager & Levnedsmiddel tekniker / procesteknolog til IREKS, Danmark1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361854805Christina Tocadochristina.grunwaldt@adecco.dkDKDanmarkDKDanmark330082148Ambitiøs Account Manager med "huntergen" søges til Byggefakta A/S i ValbyBasic Ambitiøs Account Manager med huntergen søges til Byggefakta A S Brænder du for salget mod hændværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen? Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar? Er du præsentabel og kan lide kundekontakt? Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør? Så vil jobbet her være noget for dig. Byggefakta søger en engageret og dynamisk Account Manager. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at opsøge nye og målrettede kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder. Som Account Manager er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. Ansvar og jobfunktion: Du vil have fokus på ny salg. Du vil være støttet af gode kolleger og supportere, som hjælper dig gennem processen. Du skal afholde kundemøder primært over telefonen, men også hos Byggefakta. Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder. Du har ansvar for både at booke og afholde møder. Du vil have mulighed for intern support. Personligt budgetansvar Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter. Det forventes at du har erfaring med salg via telefonen. Du er god til at kommunikere, og kan hurtigt kan sætte dig ind i kundens behov, og omsætte viden til salg. Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag. Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken. Byggefaktor tilbyder: Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning. En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag. Arbejdstid og info om jobbet Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 29 77 09 06. Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale. Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt. Byggefakta A S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

Ambitiøs Account Manager med ”huntergen” søges til Byggefakta A/S

  • Brænder du for salget mod hændværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen?
  • Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar?
  • Er du præsentabel og kan lide kundekontakt?
  • Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Byggefakta søger en engageret og dynamisk Account Manager. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta’s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at opsøge nye og målrettede kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A/S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder.

Som Account Manager er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej’er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. 

 Ansvar og jobfunktion:

  • Du vil have fokus på ny salg. Du vil være støttet af gode kolleger og supportere, som hjælper dig gennem processen.
  • Du skal afholde kundemøder primært over telefonen, men også hos Byggefakta.
  • Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder.
  • Du har ansvar for både at booke og afholde møder. Du vil have mulighed for intern support.
  • Personligt budgetansvar

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter.
  • Det forventes at du har erfaring med salg via telefonen. Du er god til at kommunikere, og kan hurtigt kan sætte dig ind i kundens behov, og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag.
  • Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. 
  • Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken.

Byggefaktor tilbyder:

  • Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning.
  • En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart
  • Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag.

Arbejdstid og info om jobbet

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 29 77 09 06. 

Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale.

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt.

 

Byggefakta A/S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

 

ByggefaktaValby2019-09-02T14:00:28.2772019-09-30T00:00:00
330075538Account Manager / SælgerProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og drives du af at skabe resultater? Kan du svare JA til ovenstående, så kan du være den nye Account Manager, vi mangler hos MatchWork! Vi hjælper dagligt hundredevis af virksomheder med at styrke deres tiltrækningskraft på arbejdsmarkedet, når de skal søge nye medarbejdere. Vi tilbyder løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Vi har mange tilfredse og loyale kunder og dem skal vi selvfølgelig have endnu flere af. Det er lige præcis her, du kommer ind i billedet og kan gøre en forskel! En proaktiv og relationsskabende sælger Sammen med dine kollegaer i salgsteamet bliver din opgave at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder. Du skal tilbyde dem jobannoncering via sociale medier samt deres helt eget ansøgersite, som er med til at brande virksomheden overfor potentielle nye medarbejdere. Da vi er på en stor vækstrejse, vil du helt sikkert opleve at skaffe nye kunder i butikken hver dag, så længe du arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Vil du med på rejsen? MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du: Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre successer En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads En god sundheds- og pensionsordning En lækker kantineordning fra Meyers Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture Hvad nu? Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning med beskrivelse af din salgserfaring og hvorfor vi skal mødes til en samtale. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og drives du af at skabe resultater?

Kan du svare JA til ovenstående, så kan du være den nye Account Manager, vi mangler hos MatchWork!

Vi hjælper dagligt hundredevis af virksomheder med at styrke deres tiltrækningskraft på arbejdsmarkedet, når de skal søge nye medarbejdere. Vi tilbyder løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Vi har mange tilfredse og loyale kunder – og dem skal vi selvfølgelig have endnu flere af. Det er lige præcis her, du kommer ind i billedet og kan gøre en forskel!

En proaktiv og relationsskabende sælger

Sammen med dine kollegaer i salgsteamet bliver din opgave at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder. Du skal tilbyde dem jobannoncering via sociale medier samt deres helt eget ansøgersite, som er med til at brande virksomheden overfor potentielle nye medarbejdere.

Da vi er på en stor vækstrejse, vil du helt sikkert opleve at skaffe nye kunder i butikken hver dag, så længe du arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger.

Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Vil du med på rejsen?

MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:

  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre successer
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture

Hvad nu?

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning med beskrivelse af din salgserfaring og hvorfor vi skal mødes til en samtale. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/76737f53_logo.pngMatchworkSøborg2019-08-20T10:00:20.0202019-10-06T00:00:00
330063374Sælgere SøgesRobot Som mediekonsulent hos Københavnske Medier Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale markedsføringsprodukter i samarbejde med forskellige udgivere, og her skal vi bruge et par dygtige konsulenter til at forstå annoncesalget. Du vil i den forbindelse lære en masse om annoncesalg og kommunikation, men ikke mindst, fokuserer vi på at lære dig salgets faser, hvilket vi er ekstremt dygtige til. Vi ser meget gerne at du tidligere har arbejdet indenfor mediebranchen, men søger både erfarne samt uerfarne konsulenter. Din hverdag En typisk arbejdsdag for dig starter når du møder ind i vores nye lyse lokaler lige ved Fields, 100 meter fra metro og Ørestad station. Som den selvstarter du er, starter du selvfølgelig fra morgenstunden af, da du ved at dine dage starter bedst, når der er god aktivitet fra starten af. Vi ser meget gerne, at: Du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker over telefonen hver dag. Du har stor interesse for markedsføring og kommunikation du forstår at skabe gode relationer til vores kunder. Du formår at arbejde i et højt tempo og have mange bolde i luften. Du trives i et konkurrencepræget miljø, hvor du tager ansvar for egne mål såvel som teamets mål. Du ser fordelen i en god fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft. Til gengæld kan vi tilbyde dig, at du udover at blive en del af et offensivt mediehus i vækst, også får plads i en afdeling med dygtige kollegaer, løbende individuel coaching og gode muligheder for at udvikle dine talegaver. Derudover er der masser af kaffe og god stemning ad libitum samt frokost i vores flotte kantine blandt imødekommende og sociale kollegaer. Send din ansøgning allerede idag til hr@hr-medier.dk. Vi indkalder løbende til samtale du er også velkommen til at kontakte os pr telefon 25943202 såfremt du har spørgsmål til stillingerne www.hr-medier.dk

Som mediekonsulent hos Københavnske Medier & Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. 

Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale markedsføringsprodukter i samarbejde med forskellige udgivere, og her skal vi bruge et par dygtige konsulenter til at forstå annoncesalget. 

Du vil i den forbindelse lære en masse om annoncesalg og kommunikation, men ikke mindst, fokuserer vi på at lære dig salgets faser, hvilket vi er ekstremt dygtige til. 

Vi ser meget gerne at du tidligere har arbejdet indenfor mediebranchen, men søger både erfarne samt uerfarne konsulenter. 

Din hverdag

En typisk arbejdsdag for dig starter når du møder ind i vores nye lyse lokaler lige ved Fields, 100 meter fra metro og Ørestad station. Som den selvstarter du er, starter du selvfølgelig fra morgenstunden af, da du ved at dine dage starter bedst, når der er god aktivitet fra starten af. 

Vi ser meget gerne, at:

  • Du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker over telefonen hver dag.
  • Du har stor interesse for markedsføring og kommunikation –
    du forstår at skabe gode relationer til vores kunder.
  • Du formår at arbejde i et højt tempo og have mange bolde i luften.
  • Du trives i et konkurrencepræget miljø, hvor du tager ansvar for egne mål såvel som teamets mål.
  • Du ser fordelen i en god fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft.

Til gengæld kan vi tilbyde dig, at du udover at blive en del af et offensivt mediehus i vækst, også får plads i en afdeling med dygtige kollegaer, løbende individuel coaching og gode muligheder for at udvikle dine talegaver. 

Derudover er der masser af kaffe og god stemning ad libitum samt frokost i vores flotte kantine blandt imødekommende og sociale kollegaer. 

Send din ansøgning allerede idag til hr@hr-medier.dk. Vi indkalder løbende til samtale du er også velkommen til at kontakte os pr telefon 25943202 såfremt du har spørgsmål til stillingerne www.hr-medier.dk 

 

Københavnske Medier ApSKøbenhavn S2019-07-24T00:00:002019-09-16T00:00:00
330081120Er du klar til at udfordre dig selv? 3byggetilbud.dk søger fuldtidssælgere til vores knivskarpe salgsteamRobot Vil du være en del af en virksomhed, hvor der er fokus på personlig og faglig udvikling, masser af sociale arrangementer og fremgang for den enkelte? Så er det dig vi søger til vores salgsteam. 3byggetilbud.dk er landets største formidler af byggeopgaver, og vi er inde i en periode med stor vækst og opgavetilgang. Derfor har vi brug for nye salgstalenter, som er klar til at blive en del af vores salgsteam, der primært beskæftiger sig med salg og service indenfor byggebranchen. For at blive en del af salgsafdelingen skal du have en stor portion gå-på-mod, være lærenem, have selvtillid og lysten til at tjene penge. Dine kvalifikationer: Højt drive og vindermentalitet Energisk og udadvendt En stor portion gå-på-mod og selvtillid Resultatsøgende Arbejder benhårdt med fokus på egen udvikling Du søger udfordringer og er villig til at lytte og lære Vi tilbyder: Salgskursus og individuel oplæring Egen kundeportefølje Garantiløn (kr. 22.000) provision bonus (Gennemsnitsløn ca. kr. 40.000) Introduktion til vores produkter og portaler Løbende coaching og salgstræning En fed arbejdsplads i indre by Fredagsbar, fester og en masse andre sociale aktiviteter Sådan søger du: Vil du være en del af vores team? Så skynd dig at sende en ansøgning til job@abgruppen.dk med en kort beskrivelse af dig selv og fortæl hvorfor jobbet er lige dig. Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Andreas Lyngsø-Petersen på tlf.: 53391790. Der er opstart i oktober eller efter aftale. Vi glæder os til at høre fra dig! PS: Vil du se en film om jobbet og få indblik i hverdagen hos 3byggetilbud.dk? Så klik her: www.3byggetilbud.dk job. Persondatapolitik: www.abgruppen.dk persondatapolitik-rekruttering.

Vil du være en del af en virksomhed, hvor der er fokus på personlig og faglig udvikling, masser af sociale arrangementer og fremgang for den enkelte? Så er det dig vi søger til vores salgsteam.

3byggetilbud.dk er landets største formidler af byggeopgaver, og vi er inde i en periode med stor vækst og opgavetilgang. Derfor har vi brug for nye salgstalenter, som er klar til at blive en del af vores salgsteam, der primært beskæftiger sig med salg og service indenfor byggebranchen. For at blive en del af salgsafdelingen skal du have en stor portion gå-på-mod, være lærenem, have selvtillid og lysten til at tjene penge.

Dine kvalifikationer:

  • Højt drive og vindermentalitet
  • Energisk og udadvendt 
  • En stor portion gå-på-mod og selvtillid
  • Resultatsøgende
  • Arbejder benhårdt med fokus på egen udvikling
  • Du søger udfordringer og er villig til at lytte og lære

Vi tilbyder:

  • Salgskursus og individuel oplæring
  • Egen kundeportefølje
  • Garantiløn (kr. 22.000) + provision/bonus (Gennemsnitsløn ca. kr. 40.000)
  • Introduktion til vores produkter og portaler
  • Løbende coaching og salgstræning
  • En fed arbejdsplads i indre by
  • Fredagsbar, fester og en masse andre sociale aktiviteter

Sådan søger du: Vil du være en del af vores team? Så skynd dig at sende en ansøgning til job@abgruppen.dk med en kort beskrivelse af dig selv og fortæl hvorfor jobbet er lige dig. Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Andreas Lyngsø-Petersen på tlf.: 53391790.

Der er opstart i oktober eller efter aftale.  

Vi glæder os til at høre fra dig!

PS: Vil du se en film om jobbet og få indblik i hverdagen hos 3byggetilbud.dk? Så klik her: www.3byggetilbud.dk/job.

Persondatapolitik: www.abgruppen.dk/persondatapolitik-rekruttering.

AB GRUPPEN A/SKøbenhavn K2019-08-30T00:00:002019-09-30T00:00:00
330070983Ambitiøs salgskonsulent søges!Robot Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk. Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge. Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter. ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker. Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige. Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider. Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig. Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv. Vores forventning til dig: Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber Du har et konkurrencegen og selvdisciplin Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne) Du er vedholdende Du viser respekt Du er troværdig Du er ansvarlig De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os. Du får: Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger Professionel træning og coaching Fast løn med attraktiv provision Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer En social arbejdsplads med fredagsbar God fast frokostordning (som er frivillig) Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45) Er du stadig interesseret? Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10. Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http: www.isa-adv.dk Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.

Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Isa Advertising Danmark ApSValby2019-08-10T00:00:002019-10-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs Account Manager med "huntergen" søges til Byggefakta A/S i Valby

Byggefakta

Valby
Ambitiøs Account Manager med huntergen søges til Byggefakta A S Brænder du for salget mod hændværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen? Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar? Er du præsentabel og kan lide kundekontakt? Tr...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Account Manager / Sælger

Matchwork

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Forstår du at formidle budskaber, og er du god til at sælge via telefonen? Brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet, og dr...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Sælgere Søges

Københavnske Medier ApS

København S
Som mediekonsulent hos Københavnske Medier Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale m...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Er du klar til at udfordre dig selv? 3byggetilbud.dk søger fuldtidssælgere til vores knivskarpe salgsteam

AB GRUPPEN A/S

København K
Vil du være en del af en virksomhed, hvor der er fokus på personlig og faglig udvikling, masser af sociale arrangementer og fremgang for den enkelte? Så er det dig vi søger til vores salgsteam. 3byggetilbud.dk er landets største formidler af byggeop...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Ambitiøs salgskonsulent søges!

Isa Advertising Danmark ApS

Valby
Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019