Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barona IT søger kørende serviceteknikere i Region Sydjylland!

Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde i Region Sydjylland. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardinstallationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. ATM, printopgaver og er vant til ”hands-on” arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold. Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig.

Jobbet er aflønnet pr. opgave og/eller på en timebasis, og vi kan desværre ikke garantere et minimum antal af timer.

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc’er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark.

Kompetencer:

  • Grundlæggende vide om PC-Teknik
  • En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav
  • Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret
  • Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer

Kvalifikationer:

  • Gymnasial uddannelse
  • Kørekort og egen bil
  • Fremvise straffeattest
  • Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring med ATM, printopgaver og installationsopgaver
  • Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr

Den ideelle kandidat:

Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har ”skruetrækker” erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på.

Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og/eller på en timebasis.

Vi tilbyder:

Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet.

 

Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk – mærket Servicetekniker Sydjylland

 

 

Om Barona:

Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group – en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT virksomhed består af to fokusområder – at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794105Phoenix-233eed7312018-04-16T00:00:00Barona IT søger kørende serviceteknikere i Region Sydjylland!

Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde i Region Sydjylland. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardinstallationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. ATM, printopgaver og er vant til ”hands-on” arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold. Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig.

Jobbet er aflønnet pr. opgave og/eller på en timebasis, og vi kan desværre ikke garantere et minimum antal af timer.

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc’er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark.

Kompetencer:

  • Grundlæggende vide om PC-Teknik
  • En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav
  • Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret
  • Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer

Kvalifikationer:

  • Gymnasial uddannelse
  • Kørekort og egen bil
  • Fremvise straffeattest
  • Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring med ATM, printopgaver og installationsopgaver
  • Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr

Den ideelle kandidat:

Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har ”skruetrækker” erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på.

Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og/eller på en timebasis.

Vi tilbyder:

Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet.

 

Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk – mærket Servicetekniker Sydjylland

 

 

Om Barona:

Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group – en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT virksomhed består af to fokusområder – at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.

2018-06-12T00:50:43.883 Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde i Region Sydjylland. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardinstallationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. ATM, printopgaver og er vant til hands-on arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold. Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig. Jobbet er aflønnet pr. opgave og eller på en timebasis, og vi kan desværre ikke garantere et minimum antal af timer. Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark. Kompetencer: Grundlæggende vide om PC-Teknik En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer Kvalifikationer: Gymnasial uddannelse Kørekort og egen bil Fremvise straffeattest Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt Erfaring med ATM, printopgaver og installationsopgaver Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr Den ideelle kandidat: Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har skruetrækker erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på. Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og eller på en timebasis. Vi tilbyder: Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet. Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk mærket Servicetekniker Sydjylland Om Barona: Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT virksomhed består af to fokusområder at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.11Jobnet233eed73100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-11T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3217552Barona IT ApS11Center Boulevard 52300København SDKDanmark0
info@barona.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555553JobNet48096881000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=233eed73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=233eed73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=233eed73&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=233eed73&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgEr IT noget for dig? Søg jobbet som IT-tekniker i dag.12009781Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT354428322Michael Changinfo@barona.dkDKDanmarkDKDanmark329968087Junior Web-SupporterRobot Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse.

Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. 
Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.

Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.
Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt.

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.
Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.
Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-02-28T00:00:002019-03-31T00:00:00
329976158PC Reparatøre søgesRobot PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job. Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød.

PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød. 

 

PC Service Center VesterbroKøbenhavn V2019-03-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
329982676Customer Support Associate (Tier One)Robot Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we re starting with Google Ads. Working at Cobiro, you ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions. We offer: Flexible working hours An agile work environment Focus on quality solutions Options to attend relevant courses and conferences A team of passionate, skilled and experienced colleagues All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets. Frequent social company activities, Friday bar included Good working equipment A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen Customer Support Associate (Tier One) The Opportunity In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product. A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage For this position, you will need: A strong customer-centric and problem-solving approach Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively Strong written and verbal communication skills in English How to apply? We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on Apply for this job and attach your CV and or Linkedin account. You will always get a reply when applying through our system. We want to give all applicants the same opportunity, please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Be a part of an exciting journey

At Cobiro we're using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We're on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we're starting with Google Ads.

Working at Cobiro, you’ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We’re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions.

We offer:

  • Flexible working hours
  • An agile work environment
  • Focus on quality solutions
  • Options to attend relevant courses and conferences
  • A team of passionate, skilled and experienced colleagues
  • All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets.
  • Frequent social company activities, Friday bar included
  • Good working equipment
  • A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen

 

Customer Support Associate (Tier One)

The Opportunity

In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro’s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product.

A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage

For this position, you will need:

  • A strong customer-centric and problem-solving approach
  • Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively
  • Strong written and verbal communication skills in English

 

How to apply?

We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on "Apply for this job" and attach your CV and/or Linkedin account.

You will always get a reply when applying through our system.

We want to give all applicants the same opportunity,  please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Cobiro ApSKøbenhavn K2019-03-22T00:00:002019-05-15T00:00:00
329982995Systemforvaltere søges til Koncern It i Udlændinge- og IntegrationsministerietRobot Departementet søger systemforvaltere, der har forretningsindsigt, teknisk forståelse, øje for effektivisering, og som kan bidrage til en sikker og effektiv systemforvaltning af en række centrale it-løsninger på udlændingeområdet. Om stilingen Du vil som systemforvalter i Koncern It skulle varetage den daglige forretningsmæssige forvaltning af flere af Udlændinge- og Integrationsministeriets mange systemer, eksempelvis relateret til Ophold og udstilling af data , ESDH og Sagsbehandling og Ansøgningsproces . Som systemforvalter skal du i tæt samarbejde med vores forretning, driftsenhed, udviklingsenhed, projektledere, øvrige systemforvaltere og vores leverandører drive den løbende styring og vedligeholdelse af de løsninger, du får ansvaret for. Herunder vil du være det koordinerende led i forbindelse med kvalificering og test af ændringer, dokumentation, faglig support og udførelse af øvrige vedligeholdelsesopgaver. Vi søger profiler, der kan sætte sig ind i komplekse tekniske og forretningsmæssige problemstillinger og formidle disse mellem bl.a. teknikere, forretning og beslutningstagere. Forvaltning er tværgående på tværs af fag-, forretnings- og systemgrænser, og det er derfor vigtigt, at du er struktureret og trives med fastlagte processer, har god forretningsforståelse og kan omsætte denne til prioritering af de daglige opgaver. Dine primære arbejdsopgaver er: at yde intern og ekstern support af de systemer du får ansvar for kvalificering og implementering af ny funktionalitet eller tilpasninger til løsninger opdatering og kvalitetssikring af dokumentation af systemerne og deres ændringer at bidrage til at optimere løsninger blandt andet med fokus på brugervenlighed og performance at varetage koordinering af systemforvaltningsopgaver, der involverer forskellige interessenter at yde bidrag til analyse, projektoplæg og bidrag til kravspecifikationer i tæt samarbejde med eksempelvis projektledere at tage del i kontorets varetagelse af løbende opgaver Om dig Du har en relevant uddannelsesmæssig it-teknisk baggrund eller en akademisk uddannelse. Det er en fordel, hvis du har mere end 1-2 års erfaring med enten digital understøttelse af forretningsprocesser, systemforvaltning eller sagsbehandling i den offentlige forvaltning. Erfaring fra en tilsvarende stilling med lignende opgaver er også et plus. Vi forventer desuden, at du har: forståelse for vigtigheden i at dokumentere de løsninger du arbejder med gode kommunikative og diplomatiske kompetencer gode analytiske evner og en struktureret og proaktiv tilgang til opgaver Din nye hverdag Du skal arbejde i Koncern It, der har ansvaret for drift, vedligeholdelse og videreudvikling af den systemportefølje, der anvendes i Udlændinge- og Integrationsministeriet. Koncern It skal i samarbejde med forretningen sikre, at fagsystemerne udvikles sådan, at myndighedernes krav kan efterleves og implementeres. Koncernen anvender Statens It som driftsleverandør. Statens It har ansvaret for basisinfrastruktur dvs. levering af netværk, datacenter, servere, standard arbejdspladser osv. Koncern It har ansvaret for administration af applikationer, middleware og databaser og varetager desuden leverandørstyringen af Statens It og andre leverandører. I kontoret er vi ca. 65 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel. Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads, som prioriterer et godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi mener, at en god dialog, vidensdeling og samarbejde er forudsætningen for, at vi lykkes i enheden. Derfor er her plads til grin i den travle hverdag, og du får samtidig gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, således at du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Koncern It er placeret centralt i København tæt ved Kgs. Nytorv. Som ny i kontoret bliver der udarbejdet et introduktionsforløb for dig, hvor du får tilknyttet en kollega, som guider dig igennem den første tid. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Koncern It-chef Charlotte Wedel på telefonnummer 20 48 06 90 eller på e-mail wedel@uim.dk eller souschef Ann Sophie Storm på telefonnummer 61 71 53 52 eller på e-mail annss@uim.dk. Det er en forudsætning for stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelsen HEMMELIGT , og at du kan opretholde godkendelsen under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest onsdag den 10. april 2019, kl. 12.00. Der afholdes samtaler af 2 omgange forventeligt fredag den 12. april 2019 og tirsdag den 23. april 2019. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdfDepartementet søger systemforvaltere, der har forretningsindsigt, teknisk forståelse, øje for effektivisering, og som kan bidrage til en sikker og effektiv systemforvaltning af en række centrale it-løsninger på udlændingeområdet.

Om stilingen
Du vil som systemforvalter i Koncern It skulle varetage den daglige forretningsmæssige forvaltning af flere af Udlændinge- og Integrationsministeriets mange systemer, eksempelvis relateret til ”Ophold og udstilling af data”, ”ESDH og Sagsbehandling” og ”Ansøgningsproces”.

Som systemforvalter skal du i tæt samarbejde med vores forretning, driftsenhed, udviklingsenhed, projektledere, øvrige systemforvaltere og vores leverandører drive den løbende styring og vedligeholdelse af de løsninger, du får ansvaret for. Herunder vil du være det koordinerende led i forbindelse med kvalificering og test af ændringer, dokumentation, faglig support og udførelse af øvrige vedligeholdelsesopgaver.

Vi søger profiler, der kan sætte sig ind i komplekse tekniske og forretningsmæssige problemstillinger og formidle disse mellem bl.a. teknikere, forretning og beslutningstagere. Forvaltning er tværgående på tværs af fag-, forretnings- og systemgrænser, og det er derfor vigtigt, at du er struktureret og trives med fastlagte processer, har god forretningsforståelse og kan omsætte denne til prioritering af de daglige opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver er:
  • at yde intern og ekstern support af de systemer du får ansvar for
  • kvalificering og implementering af ny funktionalitet eller tilpasninger til løsninger
  • opdatering og kvalitetssikring af dokumentation af systemerne og deres ændringer
  • at bidrage til at optimere løsninger blandt andet med fokus på brugervenlighed og performance
  • at varetage koordinering af systemforvaltningsopgaver, der involverer forskellige interessenter
  • at yde bidrag til analyse, projektoplæg og bidrag til kravspecifikationer i tæt samarbejde med eksempelvis projektledere
  • at tage del i kontorets varetagelse af løbende opgaver
Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig it-teknisk baggrund eller en akademisk uddannelse. Det er en fordel, hvis du har mere end 1-2 års erfaring med enten digital understøttelse af forretningsprocesser, systemforvaltning eller sagsbehandling i den offentlige forvaltning. Erfaring fra en tilsvarende stilling med lignende opgaver er også et plus.

Vi forventer desuden, at du har:
  • forståelse for vigtigheden i at dokumentere de løsninger du arbejder med
  • gode kommunikative og diplomatiske kompetencer
  • gode analytiske evner og en struktureret og proaktiv tilgang til opgaver
Din nye hverdag
Du skal arbejde i Koncern It, der har ansvaret for drift, vedligeholdelse og videreudvikling af den systemportefølje, der anvendes i Udlændinge- og Integrationsministeriet. Koncern It skal i samarbejde med forretningen sikre, at fagsystemerne udvikles sådan, at myndighedernes krav kan efterleves og implementeres. Koncernen anvender Statens It som driftsleverandør. Statens It har ansvaret for basisinfrastruktur dvs. levering af netværk, datacenter, servere, standard arbejdspladser osv. Koncern It har ansvaret for administration af applikationer, middleware og databaser og varetager desuden leverandørstyringen af Statens It og andre leverandører.

I kontoret er vi ca. 65 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel. Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads, som prioriterer et godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi mener, at en god dialog, vidensdeling og samarbejde er forudsætningen for, at vi lykkes i enheden. Derfor er her plads til grin i den travle hverdag, og du får samtidig gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, således at du kan balancere faglige ambitioner og privatliv. Koncern It er placeret centralt i København tæt ved Kgs. Nytorv.

Som ny i kontoret bliver der udarbejdet et introduktionsforløb for dig, hvor du får tilknyttet en kollega, som guider dig igennem den første tid.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Koncern It-chef Charlotte Wedel på telefonnummer 20 48 06 90 eller på e-mail wedel@uim.dk eller souschef Ann Sophie Storm på telefonnummer 61 71 53 52 eller på e-mail annss@uim.dk.

Det er en forudsætning for stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelsen ”HEMMELIGT”, og at du kan opretholde godkendelsen under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest onsdag den 10. april 2019, kl. 12.00.

Der afholdes samtaler af 2 omgange forventeligt fredag den 12. april 2019 og tirsdag den 23. april 2019.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf


Udlændinge- og IntegrationsministerietKøbenhavn K2019-03-22T00:00:002019-04-11T00:00:00
329961218Tekniker hos iRep i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Please notice: This job requires fluency in Danish, and we only accept applications from candidates fluent in the Danish language. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om iRep iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

Please notice: This job requires fluency in Danish, and we only accept applications from candidates fluent in the Danish language.


Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.


Om iRep
iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 
Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - København NKøbenhavn N2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Junior Web-Supporter

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige ...
Indrykket:28. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

PC Reparatøre søges

PC Service Center Vesterbro

København V
PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære c...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Customer Support Associate (Tier One)

Cobiro ApS

København K
Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and ...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

Systemforvaltere søges til Koncern It i Udlændinge- og Integrationsministeriet

Udlændinge- og Integrationsministeriet

København K
Departementet søger systemforvaltere, der har forretningsindsigt, teknisk forståelse, øje for effektivisering, og som kan bidrage til en sikker og effektiv systemforvaltning af en række centrale it-løsninger på udlændingeområdet. Om stilingen Du vil...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:11. april 2019

Tekniker hos iRep i København (fuldtid)

iRep.DK - København N

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Please notice: This job requires fluency in Danish, and we only accept applications from candidates fluent in the Danish language. Vi søger en person til at udfylde en fuld...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019