Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barsels vikariat som Receptionist til kunde i Aalborg

Brænder du for at være virksomhedens ansigt udadtil og levere fantastisk service? Og trives du med at modtage og betjene gæster, samt husets medarbejdere, så de får gode kundeoplevelser? Så har vi jobbet til dig.     
     
Virksomhedens ansigt udad til     
ISS søger per 1. april 2018 en receptionist til et vikariat hos en attraktiv virksomhed i Aalborg.  
Du bliver en del af et team, der arbejder for at skabe en professionel reception med et højt serviceniveau. Dine primære arbejdsopgaver vil være at modtage og servicere virksomhedens gæster i receptionen, samt sørge for at receptionsområdet altid fremstår præsentabelt og imødekommende. Herudover skal du løse forskellige administrative opgaver, som fx administration af gæstekort, bestilling af kontorartikler samt besvare mails. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, hvor timerne ligger i tidsrummet mandag-torsdag kl. 07:50-15:50, samt fredag kl. 07:50-15:20 
     
Er det dig vi søger?     
Den rette kandidat opfylder følgende:        

  • Erfaring indenfor hotel, reception og/eller servicebranchen   
  • Fleksibel og i stand til at se muligheder og løsninger  
  • Udadvendt, positiv, smilende og have et godt humør  
  • Engageret, serviceminded og forstår at fokusere på unikke/personlige gæsteoplevelser  
  • Organisationssans og øje for detaljen     
  • Engageret, initiativrig og selvstændig     
  • Taler og skriver dansk og engelsk 
Gode IT kompetencer på brugerniveau, herunder erfaring i Office pakken 
Som person er du frem for alt serviceminded, præsentabel og kvalitetsbevidst. Du skal kunne bevare et solidt overblik, være fleksibel og arbejde selvstændigt, da opgaverne er mangeartede og opstår løbende. Du er smilende og elsker at gå det ekstra lille stykke for at sikre en høj kundetilfredshed. Endeligt er det vigtigt, at du arbejder løsningsorienteret og er struktureret og ansvarsbevidst.      
     
ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen. Hvis det bliver dig, der skal være vores kollega vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket.     
     
Ansøgning     
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link.   
Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig, dog senest tirsdag d. 13. februar 2018 kl. 12:00 
For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Christine Reenberg tlf. 22 25 94 64 
 
Bliv en del af en anerkendt virksomhed      
ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen.   
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her