Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikar - Administrativ medarbejder med flair for økonomi

Barselsvikar – Administrativ medarbejder med flair for økonomi
Administrativ medarbejder

Er du vild med tal, og kan du have mange bolde i luften, så er det måske dig vi leder efter!

I Uddannelseshuset Jobcenter søges en administrativ medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer om ugen med tiltrædelse hurtigst muligt.

Uddannelseshuset er en del af Aalborg Kommune. Huset består af UU-Aalborg samt en jobcenterafdeling. Vi er ca. 140 medarbejdere i huset, hvoraf de 100 er tilknyttet jobcentret. Vores kerneopgave er at vejlede og støtte unge til et selvstændigt liv med uddannelse og arbejde. Der arbejdes ud fra den beskæftigelsesmæssige lovgivning og med fokus på uddannelse.

Den ledige stilling er tilknyttet administrationen, og din primære arbejdsopgave vil blive at varetage vores disponering. Dette indebærer, at du skal arbejde i et disponeringsark, hvor du dagligt dels skal betale regninger og dels skal holde arket ajourført. Disponeringen er vigtig for at styre økonomien, så vi sikrer, at budgettet ikke overskrides. Du vil få et tæt samarbejde med de øvrige ansatte i vores administration.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • At sørge for at disponeringsarket er ajourført – dertil oprette, forlænge og afslutte disponeringer.
  • At betale indkommende fakturaer.
  • At lave manuelle udbetalinger til eksterne samarbejdspartnere samt internt i huset.
  • At hjælpe til med andre administrative opgaver i det omfang tiden tillader det. 
Vi forestiller os
  • At du er uddannet inden for administration, økonomi eller lignende.
  • At du har relevant faglig viden og kvalificeret kan varetage opgaven.
  • At du er omhyggelig og kvalitetsbevidst.
  • At du har erfaring, interesse og flair for at arbejde med tal.
  • At du har kendskab til Aalborg Kommunes økonomistyringssystem Prisme (dog ikke et krav)
  • At du er omstillingsparat, energisk og har mod på at lære nyt.
  • At du har gode formidlings- og kommunikationsevner og kan skabe en god og tillidsfuld kontakt til husets kollegaer og eksterne samarbejdspartnere.
  • At du har et godt humør og ser positivt og konstruktivt på de udviklingsmuligheder der måtte være.
Vi kan tilbyde
  • En spændende og travl arbejdsplads, hvor vi arbejder med mål og kvalitetsstyring.
  • Et udfordrende og til tider selvstændigt arbejde.
  • Et velfungerende kollegialt fællesskab.
  • En afdeling i konstant udvikling, hvor vi ser muligheder før begrænsninger.
 
Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte sekretær Katrine Hjortdahl Jensen, tlf. 9931 2583, eller Jobcenterleder Jette Frederiksen, tlf. 9931 2550.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning”, som findes under selve stillingsopslaget og ved at udfylde den formular, som fremkommer. Det er også muligt at vedhæfte bilag som fx. Ansøgning og CV.

Deadline for ansøgning er fredag den 9/2 2018, vi forventer at afholde samtaler onsdag den 14/2 2018.
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her