Barselsvikar for administrativ sagsbehandler til Kommunikationscentret, Region Hovedstaden

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationscentret søger en erfaren administrativ sagsbehandler primært til vores hjælpemiddelsteam, men der vil også være opgaver på tværs af organisationen.

Stillingen er deltid med 32 timer, som udgangspunkt hurtigst muligt eller fra 1.7.2022 -1.4.2023

De væsentligste funktioner vil være:
• at varetage telefonisk rådgivning & vejledning, primært til kommuner, pårørende og kontaktpersoner til borgere med svære kommunikative vanskeligheder.
• at booke tider i konsulenternes kalendere
• at bestille kørsel til borgere med særligt befordringsbehov
• at oprette og varetage sagsbehandling i journalsystem
• at have kontakt til samarbejdspartnere, sagsbehandlere i kommuner & jobcentre
• at indhente relevante journaloplysninger
• at bidrage til koordinationen af borgernes forløb på Kommunikationscentret
• at yde generel administrativ assistance til IKT-teamet (specialister i betjening af kommunikationshjælpemidler)
• at passe vores reception i samarbejde med en administrativ kollega
• at indgå i pasning af Kommunikationscentrets hovedtelefon
• backup for andre kollegaer i ferier og pressede perioder

Du vil indgå i IKT-teamet og vil have administrative og ligestillede kollegaer. Derudover vil du skulle indgå i Kommunikationscentrets administrative team og løse andre administrative opgaver, herunder korrespondance og pasning af hovedtelefon.


Vi har følgende krav:
• administrativ uddannelse
• solid erfaring med sagsbehandling fra det regionale/kommunale område
• solid erfaring med at arbejde i elektroniske journalsystemer
• IT-kundskaber ud over brugerniveau
• systematisk/struktureret arbejdstilrettelæggelse
• serviceminded og imødekommende tilgang

Vi forventer:
• gode samarbejdsevner, er fleksibel, omstillingsparat og robust.
• ansvar og initiativ og et positivt menneskesyn
• gode formuleringsevner

Vi tilbyder:
• engagerede og fagligt dygtige kolleger
• en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet
• et tværfagligt miljø
• gode muligheder for personlig og faglig udvikling
• fuldtidsarbejde og mulighed flekstid


Kommunikationscentret er et tilbud i Den Sociale Virksomhed i Region Hovedstaden, som yder specialrådgivning, hjælpemiddelafprøvning, samt specialundervisning til borgere med funktionsnedsættelser (tale-, høre-, synsvanskeligheder, læse-stave-vanskeligheder, erhvervet hjerneskade, langvarige følger efter hjernerystelse m.m.).
Kommunikationscentret er takstfinansieret på timebasis.

Vi er ca. 100 medarbejdere og har adresse i henholdsvis Hellerup og Ballerup.
Hovedarbejdssted for den opslåede stilling er i Ballerup

Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Vi skal have din ansøgning senest 20. maj 2022 kl. 12:00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. maj 2022.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Barselsvikar for administrativ sagsbehandler til Kommunikationscentret, Region Hovedstaden

Kommunikationscentret søger en erfaren administrativ sagsbehandler primært til vores hjælpemiddelsteam, men der vil også være opgaver på tværs af organisationen.

Stillingen er deltid med 32 timer, som udgangspunkt hurtigst muligt eller fra 1.7.2022 -1.4.2023

De væsentligste funktioner vil være:
• at varetage telefonisk rådgivning & vejledning, primært til kommuner, pårørende og kontaktpersoner til borgere med svære kommunikative vanskeligheder.
• at booke tider i konsulenternes kalendere
• at bestille kørsel til borgere med særligt befordringsbehov
• at oprette og varetage sagsbehandling i journalsystem
• at have kontakt til samarbejdspartnere, sagsbehandlere i kommuner & jobcentre
• at indhente relevante journaloplysninger
• at bidrage til koordinationen af borgernes forløb på Kommunikationscentret
• at yde generel administrativ assistance til IKT-teamet (specialister i betjening af kommunikationshjælpemidler)
• at passe vores reception i samarbejde med en administrativ kollega
• at indgå i pasning af Kommunikationscentrets hovedtelefon
• backup for andre kollegaer i ferier og pressede perioder

Du vil indgå i IKT-teamet og vil have administrative og ligestillede kollegaer. Derudover vil du skulle indgå i Kommunikationscentrets administrative team og løse andre administrative opgaver, herunder korrespondance og pasning af hovedtelefon.


Vi har følgende krav:
• administrativ uddannelse
• solid erfaring med sagsbehandling fra det regionale/kommunale område
• solid erfaring med at arbejde i elektroniske journalsystemer
• IT-kundskaber ud over brugerniveau
• systematisk/struktureret arbejdstilrettelæggelse
• serviceminded og imødekommende tilgang

Vi forventer:
• gode samarbejdsevner, er fleksibel, omstillingsparat og robust.
• ansvar og initiativ og et positivt menneskesyn
• gode formuleringsevner

Vi tilbyder:
• engagerede og fagligt dygtige kolleger
• en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet
• et tværfagligt miljø
• gode muligheder for personlig og faglig udvikling
• fuldtidsarbejde og mulighed flekstid


Kommunikationscentret er et tilbud i Den Sociale Virksomhed i Region Hovedstaden, som yder specialrådgivning, hjælpemiddelafprøvning, samt specialundervisning til borgere med funktionsnedsættelser (tale-, høre-, synsvanskeligheder, læse-stave-vanskeligheder, erhvervet hjerneskade, langvarige følger efter hjernerystelse m.m.).
Kommunikationscentret er takstfinansieret på timebasis.

Vi er ca. 100 medarbejdere og har adresse i henholdsvis Hellerup og Ballerup.
Hovedarbejdssted for den opslåede stilling er i Ballerup

Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Vi skal have din ansøgning senest 20. maj 2022 kl. 12:00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. maj 2022.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.