Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikar på Elim

Vil du prøve kræfter med et vikariat på plejehjem, så er muligheden her nu. Plejehjemmet Elilm mangler en social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt fra 1. november. Det er fortrinsvis i dagvagt.

Vi har plads til 40 beboere, og vores mål er, at Elim er et godt sted at være, uanset om man bor her, kommer på besøg eller arbejder på Elim.

Elim er en selvejende institution med driftoverenskomst med Kolding Kommune og administratinsaftale med Danske Diakonhjem.

Du er velkommen til at ringe på tlf.nr. 7558 1933, hvis du vil vide mere. Du kan også se lidt mere om Elim på www.elim.dk

Er du interesseret, så send en ansøgning til timj@elim.dk inden den 22. september.

Elim

Villagade 2

6580 Vamdrup

afdelingssygeplejerske Tina M. Jørgensen


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090224Phoenix-f7efe20e12019-09-16T00:00:00Barselsvikar på Elim

Vil du prøve kræfter med et vikariat på plejehjem, så er muligheden her nu. Plejehjemmet Elilm mangler en social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt fra 1. november. Det er fortrinsvis i dagvagt.

Vi har plads til 40 beboere, og vores mål er, at Elim er et godt sted at være, uanset om man bor her, kommer på besøg eller arbejder på Elim.

Elim er en selvejende institution med driftoverenskomst med Kolding Kommune og administratinsaftale med Danske Diakonhjem.

Du er velkommen til at ringe på tlf.nr. 7558 1933, hvis du vil vide mere. Du kan også se lidt mere om Elim på www.elim.dk

Er du interesseret, så send en ansøgning til timj@elim.dk inden den 22. september.

Elim

Villagade 2

6580 Vamdrup

afdelingssygeplejerske Tina M. Jørgensen

2019-09-23T00:53:35.383 Vil du prøve kræfter med et vikariat på plejehjem, så er muligheden her nu. Plejehjemmet Elilm mangler en social- og sundhedsassistent 30 timer ugentligt fra 1. november. Det er fortrinsvis i dagvagt. Vi har plads til 40 beboere, og vores mål er, at Elim er et godt sted at være, uanset om man bor her, kommer på besøg eller arbejder på Elim. Elim er en selvejende institution med driftoverenskomst med Kolding Kommune og administratinsaftale med Danske Diakonhjem. Du er velkommen til at ringe på tlf.nr. 7558 1933, hvis du vil vide mere. Du kan også se lidt mere om Elim på www.elim.dk Er du interesseret, så send en ansøgning til timj@elim.dk inden den 22. september. Elim Villagade 2 6580 Vamdrup afdelingssygeplejerske Tina M. Jørgensen11jobnetf7efe20e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3608473PLEJEHJEMMET ELIM11Villagade 2A6580VamdrupDKDanmark0
timj@elim.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent823765JobNet5044296504429610013-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7efe20ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7efe20ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7efe20e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7efe20e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgBarselsvikar på Elim12008311Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed362731208timj@elim.dktimj@elim.dkDKDanmarkDKDanmark330104786Social- og sundhedsassistentelever til Kolding og Fredericia kommuneBasic Fredericia Kommune og Kolding Kommune søger engagerede og dygtige social- og sundhedsassistentelever, som vil være med til at gøre en forskel for vores borgere. SSA-uddannelsen varer op til 2 år, 9 måneder og 3 uger. Hvis du søger ind på baggrund af Grundforløb 2 er startdato den 20. januar 2020. Husk du skal sende dit udfyldte kompetencehjulet fra grundforløb 2 med i din ansøgning. Ansøgere med SSH-uddannelse har startdato den 27. juli 2020. Med denne uddannelse vil du blive udfordret på at yde professionel helhedsorienteret sygepleje og rehabilitering i samarbejde med borgere og patienter med grundlæggende behov i et tværprofessionelt og tværsektorielt samarbejde i det nære og det sammenhængende sundhedsvæsen. Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelser som eksempelvis sygeplejerske eller fysioterapeut. Adgangskrav For at du kan blive ansat på hovedforløbet: Skal du have bestået Grundforløb 2 SSA og eller Social- og sundhedshjælperuddannelsen Du skal have bestået Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau Du skal have bevis for brandbekæmpelseskursus på 3 timer Du skal have førstehjælpsbevis på mellemniveau på 12 timer. Vi forventer, at du har masser af gå på mod, og stor lyst til at lære nye ting er mødestabil viser, du har lyst til at arbejde med mennesker er selvstændig og fyldt med positiv energi deltager aktivt i eget uddannelsesforløb udvikler evnen til at reflektere over det du møder i hverdagen er imødekommende, serviceminded, har empati og situationsfornemmelse besidder en vis portion robusthed. Arbejdstider og transport I praktikken vil du have vagter dag, aften og evt. nat samt i weekender og på helligdage. Du skal selv kunne transportere dig til praktikstederne også der, hvor offentlig transport ikke rækker. Vi tilbyder En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik Praktikplads i alle tre praktikforløb En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig samt praktikansvarlige Godtgørelse af transportudgifter i skoleperioder, hvis du har over 10 km til skolen Løn under hele uddannelsen Afvikling af ferie ifølge uddannelsens turnusplan. Godskrivning af skoleundervisning Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af skoleundervisningen. Det er derfor vigtigt, at du vedhæfter bevis for samtlige uddannelser, du har (fra folkeskolen og frem). Godskrivning af praktikken Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af praktikken og Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik på SSA uddannelsen skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online. Læs mere på www.sosufvh.dk Voksenelevløn Hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsens start, og opfylder kriterierne for at få voksenelevløn kan du søge voksenelevløn (pt. kr. 20.233,86). Arbejdsgiver erklæring mhp. voksenelevløn skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online. Kommunerne opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder eller etnisk baggrund. I forbindelse med ansættelse vil kommunerne stille krav om en straffeattest. Vil du vide mere Ønsker du yderligere oplysninger, kan du læse mere på Social- og Sundhedsskolens hjemmeside www.sosufvh.dk Du kan også kontakte den ønskede kommune: Fredericia Kommune Uddannelseskonsulent Birgitte Rud, tlf.: 2280 0468 7210 5666 Mail: grunduddannelser@fredericia.dk Hjemmeside: www.fredericia.dk Kolding Kommune Leder af Uddannelse og HR Dorte Jørgensen, tlf.: 7979 7221 Mail: dojo@kolding.dk Hjemmeside: www.kolding.dk Send ansøgning online Husk at have disse dokumenter klar inden du udfylder og sender din ansøgning online: Samtlige uddannelsesbeviser (fra folkeskolen og frem) Dokumentation for evt. erhvervserfaring (ansættelsesbevis, seneste lønseddel) Hvis aktuelt: Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik Arbejdsgivererklæring mhp. voksenelevløn Vi kan kun modtage Word eller PDF filer. Svar vedrørende afgørelse vil ske: 2. december 2019. Ansøgningsfrist: 6. november 2019. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Fredericia Kommune og Kolding Kommune søger engagerede og dygtige social- og sundhedsassistentelever, som vil være med til at gøre en forskel for vores borgere.

SSA-uddannelsen varer op til 2 år, 9 måneder og 3 uger.

Hvis du søger ind på baggrund af Grundforløb 2 er startdato den 20. januar 2020. Husk du skal sende dit udfyldte kompetencehjulet fra grundforløb 2 med i din ansøgning.

Ansøgere med SSH-uddannelse har startdato den 27. juli 2020.

Med denne uddannelse vil du blive udfordret på at yde professionel helhedsorienteret sygepleje og rehabilitering i samarbejde med borgere og patienter med grundlæggende behov i et tværprofessionelt og tværsektorielt samarbejde i det nære og det sammenhængende sundhedsvæsen.

Efterfølgende er der muligheder for at læse videre på professionsbacheloruddannelser som eksempelvis sygeplejerske eller fysioterapeut.

Adgangskrav

For at du kan blive ansat på hovedforløbet:

  • Skal du have bestået Grundforløb 2 SSA og/eller Social- og sundhedshjælperuddannelsen
  • Du skal have bestået Dansk på D-niveau og Naturfag på E-niveau  
  • Du skal have bevis for brandbekæmpelseskursus på 3 timer
  • Du skal have førstehjælpsbevis på mellemniveau på 12 timer.

Vi forventer, at du

  • har masser af gå på mod, og stor lyst til at lære nye ting
  • er mødestabil
  • viser, du har lyst til at arbejde med mennesker
  • er selvstændig og fyldt med positiv energi
  • deltager aktivt i eget uddannelsesforløb
  • udvikler evnen til at reflektere over det du møder i hverdagen
  • er imødekommende, serviceminded, har empati og situationsfornemmelse
  • besidder en vis portion robusthed.

Arbejdstider og transport

I praktikken vil du have vagter dag, aften og evt. nat samt i weekender og på helligdage.

Du skal selv kunne transportere dig til praktikstederne – også der, hvor offentlig transport ikke rækker.

Vi tilbyder

  • En spændende uddannelse, der veksler mellem teori og praktik
  • Praktikplads i alle tre praktikforløb
  • En praktikvejleder, der planlægger praktikforløbet sammen med dig samt praktikansvarlige
  • Godtgørelse af transportudgifter i skoleperioder, hvis du har over 10 km til skolen
  • Løn under hele uddannelsen
  • Afvikling af ferie ifølge uddannelsens turnusplan.

Godskrivning af skoleundervisning

Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af skoleundervisningen.

Det er derfor vigtigt, at du vedhæfter bevis for samtlige uddannelser, du har (fra folkeskolen og frem).

Godskrivning af praktikken

Hvis du opfylder kriterierne, skal du godskrives for dele af praktikken og

”Arbejdsgivererklæring mhp. godskrivning af praktik på SSA uddannelsen” skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online.

Læs mere på www.sosufvh.dk

Voksenelevløn

Hvis du er fyldt 25 år inden uddannelsens start, og opfylder kriterierne for at få voksenelevløn kan du søge voksenelevløn (pt. kr. 20.233,86).

”Arbejdsgiver erklæring mhp. voksenelevløn” skal udfyldes og vedhæftes din ansøgning. Blanketten finder du nedenfor under afsnittet: Send ansøgning online.

Kommunerne opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder eller etnisk baggrund.

I forbindelse med ansættelse vil kommunerne stille krav om en straffeattest.

Vil du vide mere

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du læse mere på Social- og Sundhedsskolens hjemmeside www.sosufvh.dk

Du kan også kontakte den ønskede kommune:

Fredericia Kommune

Uddannelseskonsulent Birgitte Rud, tlf.: 2280 0468 / 7210 5666

Mail: grunduddannelser@fredericia.dk

Hjemmeside: www.fredericia.dk

Kolding Kommune

Leder af Uddannelse og HR Dorte Jørgensen, tlf.: 7979 7221

Mail: dojo@kolding.dk

Hjemmeside: www.kolding.dk
 

Send ansøgning online 

Husk at have disse dokumenter klar inden du udfylder og sender din ansøgning online:

  • Samtlige uddannelsesbeviser (fra folkeskolen og frem)
  • Dokumentation for evt. erhvervserfaring (ansættelsesbevis, seneste lønseddel)

Hvis aktuelt:

Vi kan kun modtage Word eller PDF filer.

Svar vedrørende afgørelse vil ske: 2. december 2019.

Ansøgningsfrist: 6. november 2019.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/39adccb0_logo.pngSenior- og SundhedsforvaltningenKolding2019-10-10T16:02:52.5032019-11-06T00:00:00
330104138Akut Visitations Afsnit søger ambitiøse social- og sundhedsassistenter, der brænder for at arbejde med akut- og korttidssygepleje til patienter med medicinske sygdommeBasic Brænder du for den akutte sygepleje? Ønsker du at sætte patienten først? Kan du bidrage med godt humør, høj arbejdsmoral og være en aktiv medspiller i et afsnit med højt patientflow? Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning som social og sundhedsassistent her hos os. Vi søger social og sundhedsassistenter til barselsvikariater med mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Ansættelsernes timeantal er efter ønske, dog minimum 32 timer. Du vil få mulighed for indflydelse på din arbejdstid ud fra dine behov og ønsker. Vi arbejder som udgangspunkt i 2 holdsskift og hver 3. weekend. AVA rummer en akutmodtagelse, samt et korttidsafsnit. Derudover har vi en ambulant funktion. Vi har i alt 28 sengepladser til vores patienter med medicinske, urologiske og kardiologiske problemstillinger. I afdelingen vil du blive en del af et team af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, samt husassistenter. Opgaverne består blandt andet i at pleje og behandle vores akutte og indlagte patienter, herunder monitorering, sepsisbehandling og koordinering af patientforløb i samarbejde med vores medicinske flowkoordinator og i et samarbejde med primær sektor. Vi vægter samarbejde på tværs af vores personalegrupper i alle vagterne og oplever stor arbejdsglæde, når vi løfter opgaverne i fællesskab til trods for en uforudsigelig hverdag på vores Akut Visitationsafsnit. Du får gode kolleger med stor faglig stolthed og mulighed for kompetenceudvikling inden for flere interessante specialer. Vi samarbejder med Urinvejskirurgisk Afdeling og Hjertemedicinsk Afdeling, samt Øre-Næse-Hals Afdelingen, som vi deler lokation med. Det er nu, du skal tage skridtet og blive en del af AVA, som prioriterer patienten først og har sygeplejen i fokus! Vi forventer, at du har lyst og evne til at: Yde god og ansvarsfuld sygepleje, så patienten oplever et kompetent indlæggelsesforløb Fremme den fortsatte positive udvikling på AVA og er en god kollega Arbejde med akut syge patienter Prioritere og bevare overblikket i en foranderlig hverdag med mange forskelligartede plejeopgaver inden for såvel grundlæggende sygepleje, som akutsygepleje Din baggrund kan være alsidig, men erfaring fra akut- eller medicinsk sygepleje er en fordel, dog ikke afgørende. Vi tilbyder en introduktion, hvor du får et veltilrettelagt introduktionsprogram og hvor vores introduktions- og kompetenceudviklingsteam står klar til dig fra dag 1. Som ansat på AVA, bliver du tilbudt et tre dages kursus Medicinerskolen , hvor du kvalificeres til at kunne identificere og intervenere forhold til den kritiske syge patient. Anden opkvalificering vil også være mulig. Send os en ansøgning med ønsket om at blive en del af AVA senest den 27. oktober 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 30. oktober 2019. Vi glæder os til at møde dig. Ønsker du at høre mere om AVA, som er en del af Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Carina Skærlund 79405387. Vi viser også gerne afdelingen frem. Du kan læse mere om Medicinsk Afdeling og AVA her. Se endvidere funktionsbeskrivelse for social- og sundhedsassistenter her.

Brænder du for den akutte sygepleje? Ønsker du at sætte patienten først? Kan du bidrage med godt humør, høj arbejdsmoral og være en aktiv medspiller i et afsnit med højt patientflow?

Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning som social og sundhedsassistent her hos os.

Vi søger social og sundhedsassistenter til barselsvikariater med mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Ansættelsernes timeantal er efter ønske, dog minimum 32 timer. Du vil få mulighed for indflydelse på din arbejdstid ud fra dine behov og ønsker. Vi arbejder som udgangspunkt i 2 holdsskift og hver 3. weekend.

AVA rummer en akutmodtagelse, samt et korttidsafsnit. Derudover har vi en ambulant funktion. Vi har i alt 28 sengepladser til vores patienter med medicinske, urologiske og kardiologiske problemstillinger.

I afdelingen vil du blive en del af et team af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, samt husassistenter.

Opgaverne består blandt andet i at pleje og behandle vores akutte og indlagte patienter, herunder monitorering, sepsisbehandling og koordinering af patientforløb i samarbejde med vores medicinske flowkoordinator og i et samarbejde med primær sektor.

Vi vægter samarbejde på tværs af vores personalegrupper i alle vagterne og oplever stor arbejdsglæde, når vi løfter opgaverne i fællesskab til trods for en uforudsigelig hverdag på vores Akut Visitationsafsnit.

Du får gode kolleger med stor faglig stolthed og mulighed for kompetenceudvikling inden for flere interessante specialer. Vi samarbejder med Urinvejskirurgisk Afdeling og Hjertemedicinsk Afdeling, samt Øre-Næse-Hals Afdelingen, som vi deler lokation med.

Det er nu, du skal tage skridtet og blive en del af AVA, som prioriterer patienten først og har sygeplejen i fokus!

Vi forventer, at du har lyst og evne til at:

  • Yde god og ansvarsfuld sygepleje, så patienten oplever et kompetent indlæggelsesforløb
  • Fremme den fortsatte positive udvikling på AVA og er en god kollega
  • Arbejde med akut syge patienter
  • Prioritere og bevare overblikket i en foranderlig hverdag med mange forskelligartede plejeopgaver – inden for såvel grundlæggende sygepleje, som akutsygepleje
  • Din baggrund kan være alsidig, men erfaring fra akut- eller medicinsk sygepleje er en fordel, dog ikke afgørende.

Vi tilbyder en introduktion, hvor du får et veltilrettelagt introduktionsprogram og hvor vores introduktions- og kompetenceudviklingsteam står klar til dig fra dag 1. Som ansat på AVA, bliver du tilbudt et tre dages kursus ”Medicinerskolen”, hvor du kvalificeres til at kunne identificere og intervenere forhold til den kritiske syge patient.  Anden opkvalificering vil også være mulig.

Send os en ansøgning med ønsket om at blive en del af AVA senest den 27. oktober 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 30. oktober 2019.

Vi glæder os til at møde dig.

Ønsker du at høre mere om AVA, som er en del af Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Carina Skærlund 79405387. Vi viser også gerne afdelingen frem.

Du kan læse mere om Medicinsk Afdeling og AVA her.

Se endvidere funktionsbeskrivelse for social- og sundhedsassistenter her.

ORS/Small/ff0e3fe5_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-10-09T19:01:48.2902019-10-27T00:00:00
330104866Sundhedspersonale til Plejecenter SmidstrupparkenBasic Har du lyst til at arbejde rehabiliterende og med borgeren i fokus hver dag? Har du lyst til at have indflydelse på egen arbejdsdag? Og have borgerens ressourcer i fokus? Så er det lige dig, vi mangler. Vi søger en fagligt kompetent kollega til en fast nattevagtsstilling på 30 timer. Du skal have en uddannelse inden for det sundhedsfaglige område. Om jobbet på Smidstrupparken Du vil blive en del af et bredt tværfagligt team der gerne vil arbejde rehabiliterende i alle døgnets 24 timer. Du vil i dit arbejde kunne sætte dit præg på denne rehabilitering med din faglige indsats sammen med borgeren, pårørende og dine nye kollegaer. Dit arbejde vil bestå i, at rehabilitere den individuelle borger igennem den daglige pleje og de daglige aktiviteter. Du vil have fokus på borgerens individuelle ressourcer og udfordringer. Du skal være med til, at give den enkelte borger en meningsfuld og værdig hverdag i samarbejde med den enkelte borger, pårørende og dine kommende kollegaer. Du vil få tid og rum til at vise omsorg og empati for den enkelte borger ud fra dit faglige perspektiv. Du vil kunne give borgeren kvalitet i hverdagen gennem social relation og din tilstedeværelse. På Smidstrupparken vil du komme til at arbejde med en bred og meget alsidig borgergruppe. Vi rummer alle borgere med svært demens, misbrugere, almen aldring samt borgere der er mentalt og psykisk udfordret. Du vil i vores team arbejde som en del af den plejende og støttende indsats i dagligdagen sammen med dine kollegaer. Arbejdet vil ligge i nattevagt i lige uger. Tiltrædelse den. 1. december 2019 eller snarest. Vi tilbyder dig en arbejdsplads hvor kerneopgaven er den enkelte borger med tid og rum til fordybelse i den enkelte borger der arbejder tværfagligt med fokus på faglig og personlig udvikling hvor den faglige sparring er i højsædet og prioriteres dagligt med fokus på den interne og eksterne kommunikation med fokus på det gode arbejdsmiljø der vil lære og er åben for nye tiltag Vi forventer af dig, at du er uddannet ud fra et sundhedsfagligt område kan varetage de daglige plejeopgaver på er plejecenter vil arbejde rehabiliterende vil benytte dine faglige kompetencer til gavn for din kerneopgave vil arbejde tværfagligt og trives i denne form for tilgang er faglig stærk og kan argumentere fagligt for dine handlinger og tiltag vil være med til at højne der faglige niveau på Smidstrupparken har almene kompetencer for dokumentation og brug af computer Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og lokal løn Om din nye arbejdsplads Smidstrupparken er et lille plejehjem beliggende i Vejle Kommune. Vi er 25 ansatte og kan rumme 23 beboere, herunder 22 faste lejligheder og 1 aflastningsplads. Vi har en stor opbakning fra frivillige på stedet, som dagligt arrangerer aktiviteter for vores beboere. Vi er et tværfagligt team bestående af social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagoger, husassistenter, en sygeplejeske og en fysioterapeut. Vi samarbejder med diætister, praktiserende læger og sygehuse. Vi lægger som team vægt på fællesskab, kollegial omsorg og støtte. Vi har altid fagligheden i fokus. Flere oplysninger Har du uddybende spørgsmål til stillingen kontakt da gerne centerleder Susanne Mikkelsen på 30 84 39 09. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 27. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler den 30. oktober 2019. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Har du lyst til at arbejde rehabiliterende og med borgeren i fokus hver dag? Har du lyst til at have indflydelse på egen arbejdsdag? Og have borgerens ressourcer i fokus? Så er det lige dig, vi mangler.  

Vi søger en fagligt kompetent kollega til en fast nattevagtsstilling på 30 timer. Du skal have en uddannelse inden for det sundhedsfaglige område.

Om jobbet på Smidstrupparken
Du vil blive en del af et bredt tværfagligt team der gerne vil arbejde rehabiliterende i alle døgnets 24 timer. Du vil i dit arbejde kunne sætte dit præg på denne rehabilitering med din faglige indsats sammen med borgeren, pårørende og dine nye kollegaer.

Dit arbejde vil bestå i, at rehabilitere den individuelle borger igennem den daglige pleje og de daglige aktiviteter. Du vil have fokus på borgerens individuelle ressourcer og udfordringer. Du skal være med til, at give den enkelte borger en meningsfuld og værdig hverdag i samarbejde med den enkelte borger, pårørende og dine kommende kollegaer.

Du vil få tid og rum til at vise omsorg og empati for den enkelte borger ud fra dit faglige perspektiv. Du vil kunne give borgeren kvalitet i hverdagen gennem social relation og din tilstedeværelse.

På Smidstrupparken vil du komme til at arbejde med en bred og meget alsidig borgergruppe. Vi rummer alle – borgere med svært demens, misbrugere, almen aldring samt borgere der er mentalt og psykisk udfordret.

Du vil i vores team arbejde som en del af den plejende og støttende indsats i dagligdagen sammen med dine kollegaer. Arbejdet vil ligge i nattevagt i lige uger.

Tiltrædelse den. 1. december 2019 eller snarest.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads

  • hvor kerneopgaven er den enkelte borger  
  • med tid og rum til fordybelse i den enkelte borger  
  • der arbejder tværfagligt  
  • med fokus på faglig og personlig udvikling  
  • hvor den faglige sparring er i højsædet og prioriteres dagligt  
  • med fokus på den interne og eksterne kommunikation  
  • med fokus på det gode arbejdsmiljø  
  • der vil lære og er åben for nye tiltag  

Vi forventer af dig, at du

  • er uddannet ud fra et sundhedsfagligt område
  • kan varetage de daglige plejeopgaver på er plejecenter
  • vil arbejde rehabiliterende
  • vil benytte dine faglige kompetencer til gavn for din kerneopgave  
  • vil arbejde tværfagligt og trives i denne form for tilgang  
  • er faglig stærk og kan argumentere fagligt for dine handlinger og tiltag 
  • vil være med til at højne der faglige niveau på Smidstrupparken  
  • har almene kompetencer for dokumentation og brug af computer  

Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og lokal løn  

Om din nye arbejdsplads  
Smidstrupparken er et lille plejehjem beliggende i Vejle Kommune. Vi er 25 ansatte og kan rumme 23 beboere, herunder 22 faste lejligheder og 1 aflastningsplads. Vi har en stor opbakning fra frivillige på stedet, som dagligt arrangerer aktiviteter for vores beboere.  

Vi er et tværfagligt team bestående af social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagoger, husassistenter, en sygeplejeske og en fysioterapeut. Vi samarbejder med diætister, praktiserende læger og sygehuse.  Vi lægger som team vægt på fællesskab, kollegial omsorg og støtte. Vi har altid fagligheden i fokus.  

Flere oplysninger  
Har du uddybende spørgsmål til stillingen kontakt da gerne centerleder Susanne Mikkelsen på 30 84 39 09.    

Ansøgningsfrist  
Vi skal have din ansøgning senest den 27. oktober 2019.
Vi har ansættelsessamtaler  den 30. oktober 2019.

Privat straffeattest 
Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk

Send din ansøgning  

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/260a7a76_logo.pngPlejecenter Smidstrupparken, Vejle KommuneFredericia2019-10-10T17:00:35.1602019-10-27T00:00:00
330105385Social- og sundhedsassistent søges til demensafdelingen i Område KærdalenBasic SSA søges til demensafdelingen, Område Kærdalen, Vejen 32 timer med tiltrædelse 01. 12. 2019 eller efter aftale. Samhørighed og værdighed er to nøglebegreber i demensplejen, hvor borgernes trivsel er i højsædet. Kan du se dig selv i et team hvor samarbejde og fælles faglighed er omdrejningspunktet, er det lige dig vi søger. Koordinering, vejledning, organisering Er det funktioner som fanger din opmærksomhed, så læs videre. Søg hvis du kan se dig selv i følgende beskrivelse: Du kan se dig selv i en koordinerende rolle for midlertidige ophold og feriebolig hvor der er behov for formidling, mål og opfølgning. Du har god situationsfornemmelse, et godt overblik og kan lide at arbejde med psykiatriske problemstillinger. Du bliver en del af et stærkt team med høje kompetencer, hvor din tilgang til samarbejde på tværs og til opgaveløsningen er afgørende. Der gives grundig introduktion og oplæring til opgaven. Demensomsorgen hos os er højt prioriteret, således at vi tror på og til stadighed arbejder hen imod individuelle metoder, til den enkeltes trivsel i hverdagen. Vi understøtter hinanden i arbejdet, og hjælper hinanden i svære udfordringer, til den enkelte borgers bedste. Samtidig prioriterer vi samarbejdet med de pårørende og øvrige samarbejdspartnere meget højt. Du er medvirkende til, konstant at holde fokus på og medvirke aktivt til et godt arbejdsmiljø, så vi kan koncentrere os om kerneopgaven og bevare arbejdsglæden, som er i rigtig høj kurs hos os. Du er villig til at arbejde for Vejen kommunes værdier i enhver sammenhæng. Vi arbejder i skiftende vagter dag og aften, men tager gerne individuelle hensyn. Demensafdelingen på Kærdalen består af to bo enheder med i alt 14 faste boliger og aften nat plads x 4 ugentligt. Derudover er der 3 midlertidige pladser og en ferie bolig. I tilknytning til afdelingen er der et demensdaghjem, hvor der kommer op til 8 hjemmeboende borgere alle hverdage. Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst. I din ansøgning bedes du opgive mindst en reference person. Ansøgningsfrist kl. 8.00 den 23.10. 2019 og forventet samtaler 25.10. 2019. Vi glæder os rigtig meget til at modtage din ansøgning. Yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til Sigrid Rindom, gruppeleder demensafdelingen, Område Kærdalen. Tlf. : 30170595 Send ansøgningen ved at bruge knappen Send ansøgning . Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk

SSA søges til demensafdelingen, Område Kærdalen, Vejen 32 timer med tiltrædelse 01. 12. 2019 eller efter aftale.

 

Samhørighed og værdighed er to nøglebegreber i demensplejen, hvor borgernes trivsel er i højsædet. Kan du se dig selv i et team hvor samarbejde og fælles faglighed er omdrejningspunktet, er det lige dig vi søger.

Koordinering, vejledning, organisering

Er det funktioner som fanger din opmærksomhed, så læs videre.

Søg hvis du kan se dig selv i følgende beskrivelse:

 

  • Du kan se dig selv i en koordinerende rolle for midlertidige ophold og feriebolig hvor der er behov for formidling, mål og opfølgning.
  • Du har god situationsfornemmelse, et godt overblik og kan lide at arbejde med psykiatriske problemstillinger. Du bliver en del af et stærkt team med høje kompetencer, hvor din tilgang til samarbejde på tværs og til opgaveløsningen er afgørende. Der gives grundig introduktion og oplæring til opgaven.
  • Demensomsorgen hos os er højt prioriteret, således at vi tror på og til stadighed arbejder hen imod individuelle metoder, til den enkeltes trivsel i hverdagen. Vi understøtter hinanden i arbejdet, og hjælper hinanden i svære udfordringer, til den enkelte borgers bedste. Samtidig prioriterer vi samarbejdet med de pårørende og øvrige samarbejdspartnere meget højt.
  • Du er medvirkende til, konstant at holde fokus på og medvirke aktivt til et godt arbejdsmiljø, så vi kan koncentrere os om kerneopgaven og bevare arbejdsglæden, som er i rigtig høj kurs hos os.
  • Du er villig til at arbejde for Vejen kommunes værdier i enhver sammenhæng.

 

Vi arbejder i skiftende vagter dag og aften, men tager gerne individuelle hensyn.

Demensafdelingen på Kærdalen består af to bo enheder med i alt 14 faste boliger og aften/nat plads x 4 ugentligt. Derudover er der 3 midlertidige pladser og en ferie bolig. I tilknytning til afdelingen er der et demensdaghjem, hvor der kommer op til 8 hjemmeboende borgere alle hverdage.

 

Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst.

I din ansøgning bedes du opgive mindst en reference person.

Ansøgningsfrist kl. 8.00 den 23.10. 2019 og forventet samtaler 25.10. 2019.

Vi glæder os rigtig meget til at modtage din ansøgning.

Yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til Sigrid Rindom, gruppeleder demensafdelingen, Område Kærdalen. Tlf. : 30170595

Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

 

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk

 

 

 

ORS/Small/2ecc8c8b_logo.pngKærdalenVejen2019-10-11T13:00:18.9872019-10-23T00:00:00
330105538SSA og SSH til barselsvikariater på Plejecenter HolmegårdenBasic Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med særlige behov, så selvbestemmelse, selvstændighed og aktivitet udvikles og fastholdes? Så er det dig, vi søger! Om jobbet Storken har travlt på Holmegården! Så derfor søger vi to engagerede og fagligt dygtige kollegaer, henholdvis en social- og sundhedsassistent og en social- og sundhedshjælper til barselsvikariater. Vikariaterne er på 30-32 timer om ugen med vagt hver 2. weekend. Tiltrædelse 1. decemter 2019 eller snarest. Vi forventer af dig, at du sammen med dine kollegaer, vil bidrage til den sundhedsfaglige indsats, som tager udgangspunkt i borgernes ønsker og behov sikrer, at forløb er velkoordinerede, og at der arbejdes helhedsorienteret motiveres af udfordringer fagligt som personligt har gode empatiske evner og faglig dømmekraft har overblik og situationsfornemmelse er faglig velfunderet, nysgerrig og udviklingsorienteret har overblik og situationsfornemmelse har interesse for implementering af velfærdsteknologi har et positivt livssyn og gode samarbejdsevner kan arbejde selvstændigt og struktureret. tager ansvar og kan prioritere opgaverne har flair for IT og gerne erfaring med Nexus og FSIII er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper Vi tilbyder dig At arbejde ud fra en rehabiliterende tankegang, og gøre en forskel med udgangspunkt i borgerens behov og ønsker. At være deltagende i en organisation der er i udvikling, hvor der er fokus på selvbestemmelse og tryghed, sundhedsfremme og forebyggende tiltag. Et spændende og udfordrende arbejde med afvekslende arbejdsopgaver Et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor god tone, og dialog vægtes og hvor vi behandler hinanden med respekt og tillid. At være en del af et tværfagligt arbejdsfællesskab med indflydelse på hvordan arbejdsopgaver løses. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Plejecenter Holmegården ligger i Vejle tæt ved havnen, og er et leve- bomiljø bestående af 66 lejligheder fordelt på 2 huse med tre afdelinger i hver. Der er tilknyttet åbent dagcenter og café med et rigt og alsidigt aktivitetstilbud. Vi ønsker, at beboerne oplever tryghed og selvbestemmelse, værdighed og ansvar for eget liv med mulighed for deltagelse i et fællesskab når ønsket. Derfor er vi optaget af, hvordan vi sammen med borgeren og pårørende, kan skabe gode vilkår rammer omkring livet der leves på et plejecenter. Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte centerleder Anne Kamuk på 41 17 43 83 eller kst. ass. leder Kirsten Johansen på 21 70 02 92. Du kan læse mere om os her https: holmegaarden.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. oktober 2019, Vi har ansættelsessamtaler den 29. oktober 2019. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med særlige behov, så selvbestemmelse, selvstændighed og aktivitet udvikles og fastholdes?  Så er det dig, vi søger!     

Om jobbet
Storken har travlt på Holmegården!
Så derfor søger vi  to engagerede og fagligt dygtige kollegaer, henholdvis en social- og sundhedsassistent og en social- og sundhedshjælper til barselsvikariater. Vikariaterne er på 30-32 timer om ugen med vagt hver 2. weekend.

Tiltrædelse 1. decemter 2019 eller snarest.

Vi forventer af dig, at du

  • sammen med dine kollegaer, vil bidrage til den sundhedsfaglige indsats, som tager udgangspunkt i borgernes ønsker og behov 
  • sikrer, at forløb er velkoordinerede, og at der arbejdes helhedsorienteret
  • motiveres af udfordringer fagligt som personligt
  • har gode empatiske evner og faglig dømmekraft
  • har overblik og situationsfornemmelse 
  • er faglig velfunderet, nysgerrig og udviklingsorienteret  
  • har overblik og situationsfornemmelse
  • har interesse for implementering af velfærdsteknologi 
  • har et positivt livssyn og gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret. 
  • tager ansvar og kan prioritere opgaverne 
  • har flair for IT og gerne erfaring med Nexus og FSIII
  • er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper

Vi tilbyder dig 

  • At arbejde ud fra en rehabiliterende tankegang, og gøre en forskel med udgangspunkt i borgerens behov og ønsker. 
  • At være deltagende i en organisation der er i udvikling, hvor der er fokus på selvbestemmelse og tryghed, sundhedsfremme og forebyggende tiltag.
  • Et spændende og udfordrende arbejde med afvekslende arbejdsopgaver
  • Et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor god tone, og dialog vægtes og hvor vi behandler hinanden med respekt og tillid.
  • At være en del af et tværfagligt arbejdsfællesskab med indflydelse på hvordan arbejdsopgaver løses.

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. 

Om os 
Plejecenter Holmegården ligger i Vejle tæt ved havnen, og  er et leve- bomiljø bestående af 66 lejligheder fordelt på 2 huse med tre afdelinger i hver. Der er tilknyttet åbent dagcenter og café med et rigt og alsidigt aktivitetstilbud. 

Vi ønsker, at beboerne oplever tryghed og selvbestemmelse, værdighed og ansvar for eget liv med mulighed for deltagelse i et fællesskab når ønsket. Derfor er vi optaget af, hvordan vi sammen med borgeren og pårørende, kan skabe gode vilkår rammer omkring livet der leves på et plejecenter.  

Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger, kan du kontakte centerleder Anne Kamuk på  41 17 43 83 eller kst. ass. leder Kirsten Johansen på 21 70 02 92.
Du kan læse mere om os her https://holmegaarden.vejle.dk/ 

Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 24. oktober 2019,
Vi har ansættelsessamtaler den 29. oktober 2019.

Privat straffeattest   
Ved ansættelse i Senior, Vejle Kommune, skal der afleveres privat straffeattest.  Den kan hentes gratis på www.borger.dk   

Send din ansøgning   

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.   

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.   Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.   

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.   Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter    

 

ORS/Small/c4344d91_logo.pngPlejecenter Holmegården, Vejle KommuneVejle2019-10-11T15:04:42.6532019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistentelever til Kolding og Fredericia kommune

Senior- og Sundhedsforvaltningen

Kolding
Fredericia Kommune og Kolding Kommune søger engagerede og dygtige social- og sundhedsassistentelever, som vil være med til at gøre en forskel for vores borgere. SSA-uddannelsen varer op til 2 år, 9 måneder og 3 uger. Hvis du søger ind på baggrund af...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Akut Visitations Afsnit søger ambitiøse social- og sundhedsassistenter, der brænder for at arbejde med akut- og korttidssygepleje til patienter med medicinske sygdomme

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Brænder du for den akutte sygepleje? Ønsker du at sætte patienten først? Kan du bidrage med godt humør, høj arbejdsmoral og være en aktiv medspiller i et afsnit med højt patientflow? Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning som social og sundheds...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Sundhedspersonale til Plejecenter Smidstrupparken

Plejecenter Smidstrupparken, Vejle Kommune

Fredericia
Har du lyst til at arbejde rehabiliterende og med borgeren i fokus hver dag? Har du lyst til at have indflydelse på egen arbejdsdag? Og have borgerens ressourcer i fokus? Så er det lige dig, vi mangler. Vi søger en fagligt kompetent kollega til en f...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Social- og sundhedsassistent søges til demensafdelingen i Område Kærdalen

Kærdalen

Vejen
SSA søges til demensafdelingen, Område Kærdalen, Vejen 32 timer med tiltrædelse 01. 12. 2019 eller efter aftale. Samhørighed og værdighed er to nøglebegreber i demensplejen, hvor borgernes trivsel er i højsædet. Kan du se dig selv i et team hvor sam...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

SSA og SSH til barselsvikariater på Plejecenter Holmegården

Plejecenter Holmegården, Vejle Kommune

Vejle
Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med særlige behov, så selvbestemmelse, selvstændighed og aktivitet udvikles og fastholdes? Så er det dig, vi søger! Om jobbet Storken har travlt på Holmegården! Så derfor søger vi to engagerede og fagl...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019