Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikar som HR konsulent

Vi søger fra den 1. april en HR konsulent som barselsvikar.
Du bliver ansat i HR- og Personaletemaet, som er en del af Borgmestersekretariat, IT og Personale.
HR- og Personaleteamet består af 8 faste medarbejdere i et velfungerende team, hvor alle hjælper til, der hvor behovet er. Du kommer til at dele kontor med to øvrige HR-konsulenter, som primært tager sig af arbejdet med trivsel, sundhed, sygefravær, omsorgssamtaler og rådgivning af ledere i personalesager.
Afhængigt af dine kompetencer og interesser, får du mulighed for at blive involveret i mange forskellige HR-opgaver. Det er dog afgørende, at du som udgangspunkt har ansvaret for en række opgaver af mere praktisk karakter, såsom:

  • planlægning af lederdag
  • administrering af feriefond
  • kursusadministration
  • fotografering af nye medarbejdere
  • betaling af regninger.

Vil tilbyder dig
Et udfordrende vikariat i en udviklingsorienteret afdeling med mange varierende HR opgaver, som for den rette person, kan være en mulighed for personlig og faglig udvikling inden for de mangeartede opgaver i en HR afdeling. Selvom dine primære opgaver bliver af mere praktisk karakter, håber vi på ansøgere, som har en naturlig interesse og nysgerrighed for de mange andre spændende opgaver.

Efterspurgte erfaringer og kompetencer:
  • kendskab til arbejdet i det offentlige– gerne som studentermedhjælper eller praktikant i en HR-afdeling
  • kendskab til HR-arbejde
  • stærk til koordinering og praktisk planlægning
  • flair for it-systemer til fx fakturering og kursustilmelding. Stærk skriftlig og mundtlig kommunikation
  • evne til at håndtere deadlines og mange forskellige typer opgaver.

Dine kvalifikationer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men vi vil prioritere kendskabet til arbejdet i en offentlig HR afdeling.

Vi du vide mere?
er du meget velkommen til at kontakte teamleder for HR- og Personaleteamet Thomas Sørensen på 32 89 01 58 eller på mail: thomassr@dragoer.dk.

Ansøgningsfristen
er fredag den 16. februar. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 21. februar. Send din ansøgning med oplysning om uddannelser og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/ .

Stillingsbetegnelse
HR konsulent (barselsvikar)

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Dragør Kommune

Tiltrædelse
1. april 2018

Ansøgningsfrist
16. februar 2018

Kontaktperson
HR teamleder Thomas Sørensen
32 89 01 58

Uddannelse
Assistent, professionsbachelor, akademiker

Arbejdsområde
Administration


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752114Phoenix-041c4b7712018-01-31T21:30:02.947Barselsvikar som HR konsulentVi søger fra den 1. april en HR konsulent som barselsvikar.
Du bliver ansat i HR- og Personaletemaet, som er en del af Borgmestersekretariat, IT og Personale.
HR- og Personaleteamet består af 8 faste medarbejdere i et velfungerende team, hvor alle hjælper til, der hvor behovet er. Du kommer til at dele kontor med to øvrige HR-konsulenter, som primært tager sig af arbejdet med trivsel, sundhed, sygefravær, omsorgssamtaler og rådgivning af ledere i personalesager.
Afhængigt af dine kompetencer og interesser, får du mulighed for at blive involveret i mange forskellige HR-opgaver. Det er dog afgørende, at du som udgangspunkt har ansvaret for en række opgaver af mere praktisk karakter, såsom:
  • planlægning af lederdag
  • administrering af feriefond
  • kursusadministration
  • fotografering af nye medarbejdere
  • betaling af regninger.

Vil tilbyder dig
Et udfordrende vikariat i en udviklingsorienteret afdeling med mange varierende HR opgaver, som for den rette person, kan være en mulighed for personlig og faglig udvikling inden for de mangeartede opgaver i en HR afdeling. Selvom dine primære opgaver bliver af mere praktisk karakter, håber vi på ansøgere, som har en naturlig interesse og nysgerrighed for de mange andre spændende opgaver.

Efterspurgte erfaringer og kompetencer:
  • kendskab til arbejdet i det offentlige– gerne som studentermedhjælper eller praktikant i en HR-afdeling
  • kendskab til HR-arbejde
  • stærk til koordinering og praktisk planlægning
  • flair for it-systemer til fx fakturering og kursustilmelding. Stærk skriftlig og mundtlig kommunikation
  • evne til at håndtere deadlines og mange forskellige typer opgaver.

Dine kvalifikationer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men vi vil prioritere kendskabet til arbejdet i en offentlig HR afdeling.

Vi du vide mere?
er du meget velkommen til at kontakte teamleder for HR- og Personaleteamet Thomas Sørensen på 32 89 01 58 eller på mail: thomassr@dragoer.dk.

Ansøgningsfristen
er fredag den 16. februar. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 21. februar. Send din ansøgning med oplysning om uddannelser og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/ .

Stillingsbetegnelse
HR konsulent (barselsvikar)

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Dragør Kommune

Tiltrædelse
1. april 2018

Ansøgningsfrist
16. februar 2018

Kontaktperson
HR teamleder Thomas Sørensen
32 89 01 58

Uddannelse
Assistent, professionsbachelor, akademiker

Arbejdsområde
Administration
2018-02-17T01:05:40.503 Vi søger fra den 1. april en HR konsulent som barselsvikar. Du bliver ansat i HR- og Personaletemaet, som er en del af Borgmestersekretariat, IT og Personale. HR- og Personaleteamet består af 8 faste medarbejdere i et velfungerende team, hvor alle hjælper til, der hvor behovet er. Du kommer til at dele kontor med to øvrige HR-konsulenter, som primært tager sig af arbejdet med trivsel, sundhed, sygefravær, omsorgssamtaler og rådgivning af ledere i personalesager. Afhængigt af dine kompetencer og interesser, får du mulighed for at blive involveret i mange forskellige HR-opgaver. Det er dog afgørende, at du som udgangspunkt har ansvaret for en række opgaver af mere praktisk karakter, såsom: planlægning af lederdagadministrering af feriefondkursusadministrationfotografering af nye medarbejderebetaling af regninger. Vil tilbyder dig Et udfordrende vikariat i en udviklingsorienteret afdeling med mange varierende HR opgaver, som for den rette person, kan være en mulighed for personlig og faglig udvikling inden for de mangeartede opgaver i en HR afdeling. Selvom dine primære opgaver bliver af mere praktisk karakter, håber vi på ansøgere, som har en naturlig interesse og nysgerrighed for de mange andre spændende opgaver. Efterspurgte erfaringer og kompetencer: kendskab til arbejdet i det offentlige gerne som studentermedhjælper eller praktikant i en HR-afdelingkendskab til HR-arbejdestærk til koordinering og praktisk planlægningflair for it-systemer til fx fakturering og kursustilmelding. Stærk skriftlig og mundtlig kommunikationevne til at håndtere deadlines og mange forskellige typer opgaver. Dine kvalifikationer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men vi vil prioritere kendskabet til arbejdet i en offentlig HR afdeling. Vi du vide mere? er du meget velkommen til at kontakte teamleder for HR- og Personaleteamet Thomas Sørensen på 32 89 01 58 eller på mail: thomassr@dragoer.dk. Ansøgningsfristen er fredag den 16. februar. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 21. februar. Send din ansøgning med oplysning om uddannelser og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem https: www.dragoer.dk vores-kommune job-i-dragoer-kommune soeg-job . Stillingsbetegnelse HR konsulent (barselsvikar) Ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer ugentlig Virksomhedsoplysninger Dragør Kommune Tiltrædelse 1. april 2018 Ansøgningsfrist 16. februar 2018 Kontaktperson HR teamleder Thomas Sørensen 32 89 01 58 Uddannelse Assistent, professionsbachelor, akademiker Arbejdsområde Administration11Jobnet041c4b77100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:000010https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1424&ERId=253910EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnDragør3095538Dragør Kommune11Kirkevej 72791DragørDKDanmark0
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid47Tidsbegrænset517132JobNet47512171000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=041c4b77https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=041c4b77https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=041c4b77&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=041c4b77&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/4.jpg12007961Dansk3Læse/ tale30Human Resources352657868importimport_041c4b77AdvertiserAdvertiserda-DK