Barselsvikar til administrativ stilling

Da en af vores kollegaer skal på barsel, søger Odsherred Kommunes afdeling for Ejendomme en barselsvikar til området for udlejning, køb og salg samt partshøring- og varselsskrivelse i forbindelse med kondemneringssager. Der kan være flere indgange til denne stilling, som f.eks. juralog, kontorassistent eller anden relevant uddannelse. Det er en fordel hvis du har viden om køb og salg af offentlige ejendomme, kondemneringsregler herunder godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse.

Arbejdet vil indeholde en række opgaver inden for følgende områder:

  • Byfornyelseslovens kapitel 9 vedr. kondemnering af sundheds- og brandfarlige boliger eller opholdsrum

  • Udlejning af kommunale ejendomme til erhverv, samt bortforpagtning af jorde. Herunder udarbejdelse og indgåelse af lejekontrakter

  • Køb og salg af ejendomme i samarbejde med ejendomsmæglere

  • Deltage i løsning af andre opgaver inden for Ejendomme

Opgaverne vil skulle løses selvstændigt fra start til slut, i samarbejde med andre medarbejdere med teknisk faglig baggrund.

Du vil blive beskæftiget i Ejendomme, som er en afdeling i Center for Økonomi og Ejendomme. Afdelingen varetager opgaver inden for bygningsvedligehold, indeklima, byggerådgivning i forbindelse med de kommunale ejendomme og energioptimering.

Kompetenceprofil

Til stillingen er der udarbejdet en Job- og Kompentenceprofil som kan ses her

Vi lægger vægt på, at du

  • har en uddannelse med kommunal indsigt, gerne med viden inden for ejendomsområdet

  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt

  • er en god forhandler og skarp formidler

  • har et bredt kendskab til retlige forhold og gerne med fokus på offentlige regler, love og principper

  • har god økonomisk sans,

  • har lyst til at arbejde med flere af følgende opgaver:

    • tvisthåndtering i både udlejnings- og byggejura

    • udfærdigelse og indgåelse af erhvervslejekontrakter

    • partshøre, varsle og indstille afgørelser i forhold til kondemneringssager¨

    • arbejde med salg af ejendomme

    • rutinelignende kontoropgaver

  • kan lide at være en nøgleperson og tage afgørende beslutninger,

  • er udadvendt og samt energisk og resultatorienteret,

  • har flair for at tænke i helheder og på tværs af faglige arbejdsområder,

  • har gode sociale kompetencer, er åben, og ikke mindst har du en god portion humor,

  • har forståelse og interesse for at arbejde i en politisk styret organisation,

  • har kørekort kategori B.

Hvem er vi?

Center for Økonomi og Ejendomme består af 47 medarbejdere hvoraf der i Ejendomme er ansat 25 medarbejdere.

Ejendomme arbejder med projektleder/bygherrerådgivning på de decentrale enheders bygge- og anlægsprojekter, vedligeholdelse af klimaskærmen på de kommunale bygninger, Køb og salg af kommunale ejendomme, tilsyn med almene boligorganisationer, udlejning/forpagtning, indeklima/skimmel/kondemnering, energioptimering m.m.

Center for Økonomi og Ejendomme kan tilbyde dig spændende udfordringer i et selvstændigt og afvekslende job med mange forskellige samarbejdspartnere og relationer. Du vil indgå i et team af medarbejdere, som hver i sær har snitflader og koordinering til dine opgaver. Vi er en mindre uformel organisation med stor faglig bredde, indsigt og erfaring og anvender dette med en praktisk tilgang til opgaverne.

Ansættelsesvilkår

Tidsbegrænset til den 31. maj 2019

Du tilbydes ansættelse efter kvalifikationer og overenskomst.

Ansættelsesforløb

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt 7. maj 2018

Tiltrædelse snarest muligt eller 1. juli 2018


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs virksomhedskonsulent til ny indsats og helt nyt team

Arbejdsmarkedscenter

Holbæk
Er du den ambitiøse type, som har mod på at afprøve nye veje for at få borgere i job eller uddannelse? Arbejdsmarkedscentret i Ringsted Kommune har med en politisk beslutning i ryggen formuleret en ambitiøs plan, og vi har brug for dig til at gøre d...
Indrykket:28. marts 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Børne- og familierådgivningen søger administrativ medarbejder til Handicapteamet

Ringsted Kommune

Holbæk
Vi er ved at opbygge et helt nyt handicapteam vil du være med til det ? Børne- og familierådgivningens handicapteam udfører myndighedsopgaver indenfor servicelovens handicapkompenserende ydelser vedr. børn og unge i alderen 0-16 år. Børne- og famili...
Indrykket:3. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018

Kontorassistent - barselsvikariat

HOLBÆK SKT. NIKOLAI SOGN KIRKEGÅRDSKONTORET

Holbæk
Et barselsvikariat som kontorassistent ved Skt. Nikolai Sogn er ledig til besættelse snarest muligt, senest 1. juni 2018. Barselsvikariatet løber til 13. november 2018 med mulighed for forlængelse. Du bliver ansat med arbejdssted i Margrethe-Kapelle...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:4. maj 2018

Forskningsstipendiat (ph.d. studerende) og datamanager (25%) til Klinisk Immunologisk Afdeling/ Transfusionscentret, Næstved Sygehus

Region Sjælland

En stilling som forskningsstipendiat (75 ) og datamanager (25 )er ledig pr. 01.06.18 eller snarest derefter. Der er tale om en 4-årig tidsbegrænset stilling med en gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer pr. uge. Den primære arbejdstid ligger på hverda...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Administrativ medarbejder/barselsvikariat - mulighed for fast job

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS

Ringsted
Administrativ medarbejder barselsvikariat Handicapformidlingen ApS, Hvalsø Handicapformidlingen er en privatejet virksomhed, som administrerer og varetager Administations og BPA ordninger landet over. Vi bestræber os på, at sikre en mere smidig hver...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018