Barselsvikar til Borgerservice

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

En rutineret og initiativrig medarbejder søges til Ballerup Kommune. Vil du være med til at give vores borgere og virksomheder en god oplevelse, når de besøger rådhuset? Har du erfaring med at arbejde med pas og kørekort – så er du måske vores nye kollega.

DINE OPGAVER 
Som medarbejder i Borgerservice skal du sammen med dine kollegaer i teamet primært beskæftige dig med følgende opgaver: 
 

  • Ekspedition af personlige henvendelser omkring pas og kørekort
  • Sagsbehandlingsopgaver for Pas og Kørekort
  • Bistå vores borgerguider i travle perioder
  • Hjælpe borgerne med digital selvbetjening
  • Deltage i løsningen af de øvrige borgerrettede opgaver i Borgerservice
  • Være i dialog med kommunens øvrige centre om løbende forbedringer af arbejdsgange, brevtekster, snitflader mv. 
  • Straksafklare borgeres henvendelser til rådhuset.

I Ballerup Kommune er digitalisering en integreret del af kerneopgaven. Digitalisering giver mulighed for effektivisering og udvikling af services. Vi har derfor en særlig forventning til, at du altid er opmærksom på, om der er et digitaliseringspotentiale i de arbejdsopgaver, vi beskæftiger os med.
 
HVEM ER VI?  
Vi er i dag 15 kollegaer, som tager sig af Pas, kørekort, vielser, call-center m.m.

Vi hører organisatorisk til i Center for Arbejdsmarked og Borgerservice, men har direkte reference til borgerservice- og Ydelseschef Maria Mankov.

HVEM ER DU?
Som medarbejder i Borgerservice får du en meget central funktion på rådhuset. Du er den første medarbejder, som borgeren møder i telefonen og på rådhuset, og skal derfor kunne håndtere mange forskellige faglige problematikker og finde løsninger her og nu. Du skal være serviceorienteret, i besiddelse af gode faglige kompetencer inden for de kommunale fagområder samt have gode relationelle egenskaber.

VI REGNER MED, AT DU:
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – måske har du taget en kommunomuddannelse eller en diplomuddannelse i offentlig forvaltning og administration
  • Har erfaring med arbejde inden for pas og kørekortområdet
  • Har kendskab til de offentlige digitale selvbetjeningsløsninger 
  • Har kendskab til forskellige digitale fag- og sagsbehandlingssystemer, fx SBSYS og diverse KMD-fagsystemer, som anvendes i den kommunale administration  
  • Har en bred viden om de kommunale opgaver og tidligere har arbejdet med Borgerservice
  • Kan undervise borgere i brugen af digitale selvbetjeningsløsninger
  • Har gode relationelle kompetencer og er god til at afkode andre mennesker og forstå deres forskellige behov
  • Er en serviceminded og samarbejdsorienteret holdspiller
  • Har en god energi, humoristisk sans og et glimt i øjet – også i travle perioder og i vanskelige situationer 
  • Kan agere som forandringsagent, er initiativrig og har lyst til og mod på at gå forrest i en udviklingsproces
 
Vi ønsker, at vores nye kollega starter hos os 1. december 2021 eller hurtigst muligt. Der er tale om et vikariat på 37 timer om ugen med flekstid. Vikariatet er på 9 måneder med mulighed for forlængelse.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Har du spørgsmål om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Cecilie Moslund på telefon 4477 1719 eller på cecs@balk.dk.
 
ANSØGNINGSFRIST: 22. oktober 2021 kl. 10.00
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. oktober 2021.
 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.


I Ballerup Kommune er vi fælles om fremtiden. Vi møder borgerne i øjenhøjde, og sammen finder vi de gode løsninger på tværs af institutioner, foreninger og erhvervsliv. Vi arbejder hele tiden på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, udvikler sig og leverer en professionel service til borgere og virksomheder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk





Ballerup Kommune

Barselsvikar til Borgerservice

En rutineret og initiativrig medarbejder søges til Ballerup Kommune. Vil du være med til at give vores borgere og virksomheder en god oplevelse, når de besøger rådhuset? Har du erfaring med at arbejde med pas og kørekort – så er du måske vores nye kollega.

DINE OPGAVER 
Som medarbejder i Borgerservice skal du sammen med dine kollegaer i teamet primært beskæftige dig med følgende opgaver: 
 

  • Ekspedition af personlige henvendelser omkring pas og kørekort
  • Sagsbehandlingsopgaver for Pas og Kørekort
  • Bistå vores borgerguider i travle perioder
  • Hjælpe borgerne med digital selvbetjening
  • Deltage i løsningen af de øvrige borgerrettede opgaver i Borgerservice
  • Være i dialog med kommunens øvrige centre om løbende forbedringer af arbejdsgange, brevtekster, snitflader mv. 
  • Straksafklare borgeres henvendelser til rådhuset.

I Ballerup Kommune er digitalisering en integreret del af kerneopgaven. Digitalisering giver mulighed for effektivisering og udvikling af services. Vi har derfor en særlig forventning til, at du altid er opmærksom på, om der er et digitaliseringspotentiale i de arbejdsopgaver, vi beskæftiger os med.
 
HVEM ER VI?  
Vi er i dag 15 kollegaer, som tager sig af Pas, kørekort, vielser, call-center m.m.

Vi hører organisatorisk til i Center for Arbejdsmarked og Borgerservice, men har direkte reference til borgerservice- og Ydelseschef Maria Mankov.

HVEM ER DU?
Som medarbejder i Borgerservice får du en meget central funktion på rådhuset. Du er den første medarbejder, som borgeren møder i telefonen og på rådhuset, og skal derfor kunne håndtere mange forskellige faglige problematikker og finde løsninger her og nu. Du skal være serviceorienteret, i besiddelse af gode faglige kompetencer inden for de kommunale fagområder samt have gode relationelle egenskaber.

VI REGNER MED, AT DU:
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – måske har du taget en kommunomuddannelse eller en diplomuddannelse i offentlig forvaltning og administration
  • Har erfaring med arbejde inden for pas og kørekortområdet
  • Har kendskab til de offentlige digitale selvbetjeningsløsninger 
  • Har kendskab til forskellige digitale fag- og sagsbehandlingssystemer, fx SBSYS og diverse KMD-fagsystemer, som anvendes i den kommunale administration  
  • Har en bred viden om de kommunale opgaver og tidligere har arbejdet med Borgerservice
  • Kan undervise borgere i brugen af digitale selvbetjeningsløsninger
  • Har gode relationelle kompetencer og er god til at afkode andre mennesker og forstå deres forskellige behov
  • Er en serviceminded og samarbejdsorienteret holdspiller
  • Har en god energi, humoristisk sans og et glimt i øjet – også i travle perioder og i vanskelige situationer 
  • Kan agere som forandringsagent, er initiativrig og har lyst til og mod på at gå forrest i en udviklingsproces
 
Vi ønsker, at vores nye kollega starter hos os 1. december 2021 eller hurtigst muligt. Der er tale om et vikariat på 37 timer om ugen med flekstid. Vikariatet er på 9 måneder med mulighed for forlængelse.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Har du spørgsmål om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Cecilie Moslund på telefon 4477 1719 eller på cecs@balk.dk.
 
ANSØGNINGSFRIST: 22. oktober 2021 kl. 10.00
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. oktober 2021.
 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.


I Ballerup Kommune er vi fælles om fremtiden. Vi møder borgerne i øjenhøjde, og sammen finder vi de gode løsninger på tværs af institutioner, foreninger og erhvervsliv. Vi arbejder hele tiden på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, udvikler sig og leverer en professionel service til borgere og virksomheder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk





Ballerup Kommune
+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.