Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikar til Sundhedsplatformens sektion for Patientadministration

Vil du være med til at videreudvikle Sundhedsplatformen? Vil du være med at sikre, at der registreres og afregnes korrekt for hospitalsydelser? Trives du i et travlt miljø, og har du erfaring med at være problemknuser og finde løsninger på komplekse problemstillinger i et tæt samarbejde med hospitalsfolk og dygtige kolleger?

Så er stillingen som barselsvikar som applikationskoordinator i Patientadministration måske noget for dig.

Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer systemet, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder, at vi skal tilrette systemet løbende til nye arbejdsgange, tilpasse til nye nationale krav og sikre succesfuld implementering af opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.

Om stillingen
Vi søger en barselsvikar af et års varighed til at indgå i sektionens analyse- og konfigurationsteam, som har lyst til og mod på at indgå i samarbejde med sektionens 35 dygtige og engagerede medarbejdere, samt de mange gode kollegaer fra andre af virksomhedens sektioner.

Dine arbejdsopgaver vil indebære:

  • vedligeholdelse af Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører med flere
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • driftsopgaver, herunder kontakt med Sundhedsplatformens brugere ved udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i Sundhedsplatformen
  • gennemførsel af analyser i relation til kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter
Om dig
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som for eksempel ingeniør indenfor sundhed og it, lægesekretær eller lignende.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • har viden om den danske kontaktmodel og kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • har kendskab til principperne for databaser, datamanagement og logiske algoritmer
  • har viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering og drift og support
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner samt en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at registrere diagnoser og procedurer, med anvendelse af Microsoft Office-pakken, og med projekter og formidling af fagligt stof.

Det er ligeledes en fordel, hvis du er god til engelsk både på skrift og i tale.

Vi vægter faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje højt.

Vi tilbyder
Hos os får du opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet med tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler. Du får mulighed for professionel og faglig kompetenceudvikling, samt mulighed for at præge sektionens udvikling.

Vi sørger yderligere for, at du får certificering i Epic (systemleverandør til Sundhedsplatformen).

Om os
Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet den 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltningen er primært forankret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden.

Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 36 medarbejdere

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på tlf.: 30 54 82 05 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tiltrædelse ønskes snarest muligt og senest den 1. marts 2020.

Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 19. januar 2020.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330150649Phoenix-7c02193012020-01-06T00:00:00Barselsvikar til Sundhedsplatformens sektion for PatientadministrationVil du være med til at videreudvikle Sundhedsplatformen? Vil du være med at sikre, at der registreres og afregnes korrekt for hospitalsydelser? Trives du i et travlt miljø, og har du erfaring med at være problemknuser og finde løsninger på komplekse problemstillinger i et tæt samarbejde med hospitalsfolk og dygtige kolleger?

Så er stillingen som barselsvikar som applikationskoordinator i Patientadministration måske noget for dig.

Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer systemet, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder, at vi skal tilrette systemet løbende til nye arbejdsgange, tilpasse til nye nationale krav og sikre succesfuld implementering af opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.

Om stillingen
Vi søger en barselsvikar af et års varighed til at indgå i sektionens analyse- og konfigurationsteam, som har lyst til og mod på at indgå i samarbejde med sektionens 35 dygtige og engagerede medarbejdere, samt de mange gode kollegaer fra andre af virksomhedens sektioner.

Dine arbejdsopgaver vil indebære:

  • vedligeholdelse af Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører med flere
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • driftsopgaver, herunder kontakt med Sundhedsplatformens brugere ved udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i Sundhedsplatformen
  • gennemførsel af analyser i relation til kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter
Om dig
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som for eksempel ingeniør indenfor sundhed og it, lægesekretær eller lignende.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • har viden om den danske kontaktmodel og kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • har kendskab til principperne for databaser, datamanagement og logiske algoritmer
  • har viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering og drift og support
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner samt en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at registrere diagnoser og procedurer, med anvendelse af Microsoft Office-pakken, og med projekter og formidling af fagligt stof.

Det er ligeledes en fordel, hvis du er god til engelsk både på skrift og i tale.

Vi vægter faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje højt.

Vi tilbyder
Hos os får du opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet med tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler. Du får mulighed for professionel og faglig kompetenceudvikling, samt mulighed for at præge sektionens udvikling.

Vi sørger yderligere for, at du får certificering i Epic (systemleverandør til Sundhedsplatformen).

Om os
Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet den 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltningen er primært forankret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden.

Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 36 medarbejdere

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på tlf.: 30 54 82 05 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tiltrædelse ønskes snarest muligt og senest den 1. marts 2020.

Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 19. januar 2020.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

2020-02-17T18:51:03.077 Vil du være med til at videreudvikle Sundhedsplatformen? Vil du være med at sikre, at der registreres og afregnes korrekt for hospitalsydelser? Trives du i et travlt miljø, og har du erfaring med at være problemknuser og finde løsninger på komplekse problemstillinger i et tæt samarbejde med hospitalsfolk og dygtige kolleger? Så er stillingen som barselsvikar som applikationskoordinator i Patientadministration måske noget for dig. Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer systemet, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder, at vi skal tilrette systemet løbende til nye arbejdsgange, tilpasse til nye nationale krav og sikre succesfuld implementering af opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic. Om stillingen Vi søger en barselsvikar af et års varighed til at indgå i sektionens analyse- og konfigurationsteam, som har lyst til og mod på at indgå i samarbejde med sektionens 35 dygtige og engagerede medarbejdere, samt de mange gode kollegaer fra andre af virksomhedens sektioner. Dine arbejdsopgaver vil indebære: vedligeholdelse af Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører med flere medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen driftsopgaver, herunder kontakt med Sundhedsplatformens brugere ved udførelse af support (3rd level) medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i Sundhedsplatformen gennemførsel af analyser i relation til kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering projektdeltagelse i udviklingsprojekter Om dig Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som for eksempel ingeniør indenfor sundhed og it, lægesekretær eller lignende. Vi forestiller os desuden, at du: har viden om den danske kontaktmodel og kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer har kendskab til principperne for databaser, datamanagement og logiske algoritmer har viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering og drift og support kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge har gode samarbejdsevner samt en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering Det er en fordel, hvis du har erfaring med at registrere diagnoser og procedurer, med anvendelse af Microsoft Office-pakken, og med projekter og formidling af fagligt stof. Det er ligeledes en fordel, hvis du er god til engelsk både på skrift og i tale. Vi vægter faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje højt. Vi tilbyder Hos os får du opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet med tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler. Du får mulighed for professionel og faglig kompetenceudvikling, samt mulighed for at præge sektionens udvikling. Vi sørger yderligere for, at du får certificering i Epic (systemleverandør til Sundhedsplatformen). Om os Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet den 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltningen er primært forankret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 36 medarbejdere Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på tlf.: 30 54 82 05 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 København Ø. Tiltrædelse ønskes snarest muligt og senest den 1. marts 2020. Ansøgningsprocedure Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfristen er den 19. januar 2020. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11Jobnet7c021930100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=222238&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3686538It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København Ø30548205DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000879871JobNet5095142509514210006-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c021930https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c021930https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c021930&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c021930&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgBarselsvikar til Sundhedsplatformens sektion for Patientadministration12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT363873637Kittanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK