Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat

Administrativ medarbejder til 14 måneders barselsvikariat i international ITvirksomhed

Nordic IT har siden 2002 leveret professionelle, tidsoptimerende IT-systemer til

virksomheder, primært indenfor det maritime marked. Da vores

administrationsansvarlige skal på barsel, søger vi nu en person, der kan stå for

vores administration i et 14 måneders vikariat med opstart d. 15. april 2018.

Om jobbet

I jobbet håndterer du selv alle administrative opgaver i firmaet - ligefra bogføring

til fakturering og løn. Du kommer endvidere til at have stor berøringsflade med

kunder - både igennem mailkorrespondancer og telefonisk. Du bliver ansvarlig for

følgende arbejdsopgaver:

• Generelle administrative opgaver

• Fakturering

• Bogføring af debitor/kreditor

• Debitor-/kreditorstyring

• Diverse indberetning til Skat og pension

• Håndtering af registreringer samt administration af kundekontrakter i eget

system

• Lønregnskab

Om dig

Jobbet kræver, at du har høj selvdisciplin, selv tager initiativ og har mod på og

evner til selv at have ansvaret for hele firmaets administration. Derudover kræver

den daglige kontakt til kunder, at du er udadvendt og imødekommende. Det er

afgørende, at du kan lide at have forskelligartede opgaver samt besidder evnen til

at bevare overblikket over flere ting på en gang. Endvidere er det væsentligt, at

du har gode samarbejdsevner, da du skal kunne arbejde på tværs af afdelinger

med stor berøring med alle firmaets medarbejdere.

Dine kompetencer:

• Gerne kontoruddannet eller anden relevant uddannelse

• Erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med løn, fakturering og

bogføring

• Vi er et internationalt firma - Så du skal kunne kommunikere på dansk og

engelsk i både skrift og tale

• Kendskab til C5

Vi tilbyder

Et professionelt arbejdsmiljø, hvor du bliver del af en dynamisk organisation med

engagerede kollegaer. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsordning, fitness, fri

telefon samt frokost. Løn efter kvalifikationer.

Arbejdssted

Hellerup, Danmark. For flere informationer om stillingen kontakt Office

Administrator Mirela Omerspahic på mr@nordic-it.com.

Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så send ansøgning og CV til:

job@nordic-it.com og skriv ”Administrativ medarbejder” i emnefeltet. Vi afholder

samtaler løbende.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, ADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER

Tranberg Ejendomme ApS

København
LILLE VIRKSOMHED SØGER MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, ADMINISTRATION OG SEKRET ROPGAVER VIRKSOMHEDEN Tranberg Ejendomme aps er en lille virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske udstationerede medarbejdere...
Indrykket:4. juni 2018
Udløbsdato:30. juli 2018

Selvkørende og erfaren bogholder søges til spændende virksomhed i Rødovre

Proselection

BeskrivelseI en uformel og åben virksomhed, bliver du en del af en økonomiafdeling på fire medarbejdere, hvor du får ansvaret for egne arbejdsopgaver. Du vil referere til virksomhedens regnskabschef. Udover at have ansvaret for egne opgaver, skal du...
Indrykket:22. juni 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Rutineret bogholder med fokus på debitorer søges til større organisation beliggende i København

Proselection

Beskrivelse Som bogholder vil du varetage en bred portefølje af opgaver, hvor du særligt har fokus på debitorstyring for organisationens forskelligartede forretningsområder. Du vil blive del af en mindre økonomiafdeling, hvor kompleksitet, samarbejd...
Indrykket:22. juni 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Selvkørende og fleksibel bogholder søges

Danpanel IVS

DanPanel søger for vores kunde Liborius Regnskab, en selvkørende bogholder. Om du er ung eller ældre gør ingen forskel, så længe du har din viden på rygraden og kan dit kram. Stillingen er på 15 - 37 timer om ugen og vi ser gerne at du: - Har minimu...
Indrykket:29. juni 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Økonomimedarbejdere til implementering og drift af ny økonomimodel på Statens Naturhistoriske Museum

KU - SCIENCE - NBI

København
Vil du være med til at implementere en ny økonomimodel, have kontakt med forskere og varetage den daglige økonomistyring på en spændende og varieret arbejdsplads i udvikling? Som led i en større ændring af museets økonomistruktur ønsker Statens Natu...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:10. august 2018