Barselsvikariat

Administrativ medarbejder til 14 måneders barselsvikariat i international ITvirksomhed

Nordic IT har siden 2002 leveret professionelle, tidsoptimerende IT-systemer til

virksomheder, primært indenfor det maritime marked. Da vores

administrationsansvarlige skal på barsel, søger vi nu en person, der kan stå for

vores administration i et 14 måneders vikariat med opstart d. 15. april 2018.

Om jobbet

I jobbet håndterer du selv alle administrative opgaver i firmaet - ligefra bogføring

til fakturering og løn. Du kommer endvidere til at have stor berøringsflade med

kunder - både igennem mailkorrespondancer og telefonisk. Du bliver ansvarlig for

følgende arbejdsopgaver:

• Generelle administrative opgaver

• Fakturering

• Bogføring af debitor/kreditor

• Debitor-/kreditorstyring

• Diverse indberetning til Skat og pension

• Håndtering af registreringer samt administration af kundekontrakter i eget

system

• Lønregnskab

Om dig

Jobbet kræver, at du har høj selvdisciplin, selv tager initiativ og har mod på og

evner til selv at have ansvaret for hele firmaets administration. Derudover kræver

den daglige kontakt til kunder, at du er udadvendt og imødekommende. Det er

afgørende, at du kan lide at have forskelligartede opgaver samt besidder evnen til

at bevare overblikket over flere ting på en gang. Endvidere er det væsentligt, at

du har gode samarbejdsevner, da du skal kunne arbejde på tværs af afdelinger

med stor berøring med alle firmaets medarbejdere.

Dine kompetencer:

• Gerne kontoruddannet eller anden relevant uddannelse

• Erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med løn, fakturering og

bogføring

• Vi er et internationalt firma - Så du skal kunne kommunikere på dansk og

engelsk i både skrift og tale

• Kendskab til C5

Vi tilbyder

Et professionelt arbejdsmiljø, hvor du bliver del af en dynamisk organisation med

engagerede kollegaer. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsordning, fitness, fri

telefon samt frokost. Løn efter kvalifikationer.

Arbejdssted

Hellerup, Danmark. For flere informationer om stillingen kontakt Office

Administrator Mirela Omerspahic på mr@nordic-it.com.

Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så send ansøgning og CV til:

job@nordic-it.com og skriv ”Administrativ medarbejder” i emnefeltet. Vi afholder

samtaler løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:20. marts 2018

Bogholder

PROFILPARTNERS ApS

Til 30 timers stilling i non-profit organisation med store frihedsgrader Virksomhedsbeskrivelse:Lejernes LO Hovedstaden giver deres medlemmer råd og vejledning om deres andels- og lejeboliger. Foreningen hjælper med at indgå forlig, hvis der opstår ...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:4. april 2018

Bogholder

PROFILPARTNERS ApS

Med en bred allround viden inden for økonomi regnskab Virksomhedsbeskrivelse: Fagerberg A S er ejet af det svenske børsnoterede Indutrade AB, som har hovedkontor i Kista, en forstad til Stockholm. Fagerberg A S er specialiseret i afspærring, reguler...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:13. april 2018

REGNSKABSMEDARBEJDER

PROFILPARTNERS ApS

Furesø
Der med reference til økonomidirektøren kan arbejde selvstændigt, og som ønsker at vokse med opgaverneVirksomhedsbeskrivelse:RFX Care International A S er en verdensomspændende og innovativ dansk produktionsvirksomhed grundlagt i 1979. Virksomheden ...
Indrykket:21. februar 2018
Udløbsdato:18. april 2018

BOGHOLDER/CONTROLLER

PROFILPARTNERS ApS

Furesø
Til stilling på enten fuld- eller nedsat tid i en international virksomhed, hvor du bliver en del af et dedikeret team Virksomhedsbeskrivelse: Nordic Bulk Carriers A S er et dansk tørlastrederi, der udmærker sig ved at være blandt verdens førende in...
Indrykket:21. februar 2018
Udløbsdato:18. april 2018

Bogholder

EURO BUSINESS CORP. APS

København
Vi søger en erfaren bogholder til at varetage det daglige regnskab og bogføring. Du skal have indgående kendskab til de praktiske opgaver, som forekommer i en regnskabsafdelig herunder: kreditor, debitor, daglig bogføring, håndtering af løn, indbere...