Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat

Stillingen er på 37 timer om ugen.

I fogedretten skal du kontrollere, at fogedsagerne og betalingspåkravene opfylder betingelserne før de kan foretages. Derudover skal du behandle telefoniske og personlige henvendelser fra borgerne og afholde fogedmøder.

I retsafdelingen skal du indgå i afdelingens team 2, hvor du i samarbejde med de andre sagsbehandlere skal varetage postbehandling i straffesager, besvare telefonhenvendelser og eventuel renskrive lydoptagelser fra retsmøder.

Ved Retten i Næstved er vi p.t. ca. 70 ansatte, heraf ca. 50 kontormedarbejdere og 2 elever fordelt på administrationen, retsafdelingen, skifteretten og fogedretten.

Arbejdsområde:

Arbejdsområdet er overordnet set Retten i Næstved og stillingen er delt mellem fogedretten og retsafdelingen.

Har du erfaring fra tidligere ansættelse ved en byret er det en fordel.

Herudover forventer vi, at du

  • er kontoruddannet og har flair for IT
  • er omstillingsparat og fleksibel
  • har gode samarbejdsevner og et godt humør
  • er grundig og engageret i dit arbejde
  • taler og skriver et godt og fejlfrit dansk
  • kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst
  • er udadvendt og serviceminded
  • kan arbejde i team og holde hovedet koldt i pressede situationer
  • gerne har erfaring med indkøb og lønadministration
  • kan starte hurtigt
  • Vi tilbyder:

  • Et arbejde, der er meget selvstændigt og omfatter alt forefaldende kontorarbejde
  • Selvstændig sagsbehandling og borgerkontakt
  • Et godt arbejdsklima blandt gode kolleger med høj faglig stolthed
  • En varieret arbejdsuge
  • Fleksordning
  • Personalegoder

    Løn og ansættelsesvilkår:
    Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer m.fl. i statens tjeneste med lønmæssig indplacering i løngruppe 2, sats 2. Der vil afhængig af dine erfaringer og kompetencer kunne forhandles et pensionsgivende kvalifikationstillæg.

    Mere om stillingen og os  
    Oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Mona Jørgensen, tlf. 99 68 52 43 eller afdelingsleder Janne Jensen, tlf. 99 68 52 52.

    Du kan også læse mere om Retten i Næstved på vores hjemmeside: www.domstol.dk/naestved 

    Ansøgning
    Send ansøgningen online via vores e-rekrutteringssystem på vores hjemmeside. Du vil blive guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.

    Ansøgningen bedes vedhæftet CV, kopi af eksamensbevis, dokumentation for tidligere ansættelser samt eventuelle udtalelser og anbefalinger.

    Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest fredag den 2. oktober 2020, kl. 12. 
    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 21. oktober 2020 og mandag den 26. oktober 2020. 

    Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. 

  • Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.