Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat - assistent eller sygeplejerske

Barselsvikariat – Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske



Grundet barsel søger vi en ny kollega, som brænder for det psykiatriske speciale, og har lyst til at få et barselsvikariat hos os.



Appellerer nedenstående til dig, så er du måske vores nye kollega?





På åbent afsnit 5 er vi en gruppe præget af stor diversitet, og det er noget, vi vægter meget højt – både i forhold til samarbejdet samt kvaliteten af den behandling, vi tilbyder.

Det kommer bl.a. til udtryk i forhold til køn, alder, uddannelse og specialeerfaring ligeså vel som der er extroverte, introverte og dem lige midt i mellem; Nogen snakker meget, andre griner ulideligt højt, én er den der tysser på de andre og en helt anden er dén, som taler før der tænkes og til tider kommer med upassende kommentarer.

Alt i alt; Vi er rummelige og har plads til stort set alle, og det betyder også, at vi møder patienterne som (og hvor) de er.

Vi vægter at lære af hinanden og have fokus på den enkeltes ressourcer og kompetencer – personlige som faglige, og søger dermed også en ny kollega, som er bevidst om, hvad han/hun vil kunne bidrage med i en gruppe og ikke mindst i forhold til behandlingsforløbene. Så hvad laver du i din fritid, som du kunne bringe med i arbejdet her på afsnit 5? Har du tidligere erhvervserfaring, som ville kunne komme i spil? Hvilke personlige kompetencer ville vi ikke kunne sige nej til?

Det er vigtigt, at du har lyst til at bidrage til vores gode arbejdsmiljø, og medvirke til, at alle møder glade og trygge op på arbejdet. Der er en varme og en omsorg i afsnittet, som er helt uvurderlig, og det skinner af på både sammenholdet og patientplejen. Derfor taler vi også med hinanden – ikke om hinanden.



Og hvorfor nu det store fokus på os som gruppe; jo, det er nemlig som gruppe, vi står stærkest. Det er grobunden for, at vi kan give en kvalificeret behandling til patienterne og deres pårørende.



Nu lidt om selve afsnittet:

Afsnittet er normeret til 16 patienter, typisk i alderen 18-67 år, med behandlingskrævende tilstande inden for depression, bipolar lidelse, skizofreni og angst. Rigtig mange har også dobbeltdiagnoser.

Vi arbejder aktivt med recovery og rehabilitering og inddrager patienterne i udarbejdelsen af sygeplejeplaner og behandlingsplaner.

Inddragelse og feed-back fra såvel patienter som pårørende er en vigtig del af vores kontinuerlige forbedringsarbejde for at sikre høj tilfredshed, med den ydelse vi leverer på tværs af faggrupperne.

Medarbejderindflydelse er også af stor vigtighed for os, og du får rig mulighed for at kunne påvirke arbejdsgangene og komme med nye spændende forslag og initiativer via forbedringstavlen.

Vi har fokus på at reducere genindlæggelser, ved at sikre god koordinering af netværksmøder og samarbejde med ambulante enheder. Vi er ligeledes afsnit for to Patientstyrede senge, hvor ambulant tilknyttede patienter, kan få en kontrakt, og indlægge sig selv i afsnittet uden om akutmodtagelsen.

Vi kan tilbyde både Mentorordning, Supervision, at du bliver en del af et spændende Psykiatrisk center i rivende udvikling, massageordning, motion og fitness i Centrets egne lokaler samt kurser hos ”Skolen for Recovery” som ligger på matriklen





Ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 32, 35 eller 37 timer om ugen i blandede vagter. Fortrinsvis i dag- og aftenvagter, da vi har faste nattevagter. Weekendvagt hver 3. weekend.

Opstart 1. september 2019 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om to referencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer.



Ansøgningsfristen er d. 12. juli 12.00 og samtalerne vil ligge i uge 29





Er du interesseret i at høre nærmere om stillingen eller komme og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Hansen på 5142 3868 eller mail: Mette.langballe.hansen@regionh.dk







Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046988Phoenix-5fed0bd312019-06-23T00:00:00Barselsvikariat - assistent eller sygeplejerskeBarselsvikariat – Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske



Grundet barsel søger vi en ny kollega, som brænder for det psykiatriske speciale, og har lyst til at få et barselsvikariat hos os.



Appellerer nedenstående til dig, så er du måske vores nye kollega?





På åbent afsnit 5 er vi en gruppe præget af stor diversitet, og det er noget, vi vægter meget højt – både i forhold til samarbejdet samt kvaliteten af den behandling, vi tilbyder.

Det kommer bl.a. til udtryk i forhold til køn, alder, uddannelse og specialeerfaring ligeså vel som der er extroverte, introverte og dem lige midt i mellem; Nogen snakker meget, andre griner ulideligt højt, én er den der tysser på de andre og en helt anden er dén, som taler før der tænkes og til tider kommer med upassende kommentarer.

Alt i alt; Vi er rummelige og har plads til stort set alle, og det betyder også, at vi møder patienterne som (og hvor) de er.

Vi vægter at lære af hinanden og have fokus på den enkeltes ressourcer og kompetencer – personlige som faglige, og søger dermed også en ny kollega, som er bevidst om, hvad han/hun vil kunne bidrage med i en gruppe og ikke mindst i forhold til behandlingsforløbene. Så hvad laver du i din fritid, som du kunne bringe med i arbejdet her på afsnit 5? Har du tidligere erhvervserfaring, som ville kunne komme i spil? Hvilke personlige kompetencer ville vi ikke kunne sige nej til?

Det er vigtigt, at du har lyst til at bidrage til vores gode arbejdsmiljø, og medvirke til, at alle møder glade og trygge op på arbejdet. Der er en varme og en omsorg i afsnittet, som er helt uvurderlig, og det skinner af på både sammenholdet og patientplejen. Derfor taler vi også med hinanden – ikke om hinanden.



Og hvorfor nu det store fokus på os som gruppe; jo, det er nemlig som gruppe, vi står stærkest. Det er grobunden for, at vi kan give en kvalificeret behandling til patienterne og deres pårørende.



Nu lidt om selve afsnittet:

Afsnittet er normeret til 16 patienter, typisk i alderen 18-67 år, med behandlingskrævende tilstande inden for depression, bipolar lidelse, skizofreni og angst. Rigtig mange har også dobbeltdiagnoser.

Vi arbejder aktivt med recovery og rehabilitering og inddrager patienterne i udarbejdelsen af sygeplejeplaner og behandlingsplaner.

Inddragelse og feed-back fra såvel patienter som pårørende er en vigtig del af vores kontinuerlige forbedringsarbejde for at sikre høj tilfredshed, med den ydelse vi leverer på tværs af faggrupperne.

Medarbejderindflydelse er også af stor vigtighed for os, og du får rig mulighed for at kunne påvirke arbejdsgangene og komme med nye spændende forslag og initiativer via forbedringstavlen.

Vi har fokus på at reducere genindlæggelser, ved at sikre god koordinering af netværksmøder og samarbejde med ambulante enheder. Vi er ligeledes afsnit for to Patientstyrede senge, hvor ambulant tilknyttede patienter, kan få en kontrakt, og indlægge sig selv i afsnittet uden om akutmodtagelsen.

Vi kan tilbyde både Mentorordning, Supervision, at du bliver en del af et spændende Psykiatrisk center i rivende udvikling, massageordning, motion og fitness i Centrets egne lokaler samt kurser hos ”Skolen for Recovery” som ligger på matriklen





Ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 32, 35 eller 37 timer om ugen i blandede vagter. Fortrinsvis i dag- og aftenvagter, da vi har faste nattevagter. Weekendvagt hver 3. weekend.

Opstart 1. september 2019 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om to referencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer.



Ansøgningsfristen er d. 12. juli 12.00 og samtalerne vil ligge i uge 29





Er du interesseret i at høre nærmere om stillingen eller komme og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Hansen på 5142 3868 eller mail: Mette.langballe.hansen@regionh.dk






2019-07-13T04:50:11.313 Barselsvikariat Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske Grundet barsel søger vi en ny kollega, som brænder for det psykiatriske speciale, og har lyst til at få et barselsvikariat hos os. Appellerer nedenstående til dig, så er du måske vores nye kollega? På åbent afsnit 5 er vi en gruppe præget af stor diversitet, og det er noget, vi vægter meget højt både i forhold til samarbejdet samt kvaliteten af den behandling, vi tilbyder. Det kommer bl.a. til udtryk i forhold til køn, alder, uddannelse og specialeerfaring ligeså vel som der er extroverte, introverte og dem lige midt i mellem Nogen snakker meget, andre griner ulideligt højt, én er den der tysser på de andre og en helt anden er dén, som taler før der tænkes og til tider kommer med upassende kommentarer. Alt i alt Vi er rummelige og har plads til stort set alle, og det betyder også, at vi møder patienterne som (og hvor) de er. Vi vægter at lære af hinanden og have fokus på den enkeltes ressourcer og kompetencer personlige som faglige, og søger dermed også en ny kollega, som er bevidst om, hvad han hun vil kunne bidrage med i en gruppe og ikke mindst i forhold til behandlingsforløbene. Så hvad laver du i din fritid, som du kunne bringe med i arbejdet her på afsnit 5? Har du tidligere erhvervserfaring, som ville kunne komme i spil? Hvilke personlige kompetencer ville vi ikke kunne sige nej til? Det er vigtigt, at du har lyst til at bidrage til vores gode arbejdsmiljø, og medvirke til, at alle møder glade og trygge op på arbejdet. Der er en varme og en omsorg i afsnittet, som er helt uvurderlig, og det skinner af på både sammenholdet og patientplejen. Derfor taler vi også med hinanden ikke om hinanden. Og hvorfor nu det store fokus på os som gruppe jo, det er nemlig som gruppe, vi står stærkest. Det er grobunden for, at vi kan give en kvalificeret behandling til patienterne og deres pårørende. Nu lidt om selve afsnittet: Afsnittet er normeret til 16 patienter, typisk i alderen 18-67 år, med behandlingskrævende tilstande inden for depression, bipolar lidelse, skizofreni og angst. Rigtig mange har også dobbeltdiagnoser. Vi arbejder aktivt med recovery og rehabilitering og inddrager patienterne i udarbejdelsen af sygeplejeplaner og behandlingsplaner. Inddragelse og feed-back fra såvel patienter som pårørende er en vigtig del af vores kontinuerlige forbedringsarbejde for at sikre høj tilfredshed, med den ydelse vi leverer på tværs af faggrupperne. Medarbejderindflydelse er også af stor vigtighed for os, og du får rig mulighed for at kunne påvirke arbejdsgangene og komme med nye spændende forslag og initiativer via forbedringstavlen. Vi har fokus på at reducere genindlæggelser, ved at sikre god koordinering af netværksmøder og samarbejde med ambulante enheder. Vi er ligeledes afsnit for to Patientstyrede senge, hvor ambulant tilknyttede patienter, kan få en kontrakt, og indlægge sig selv i afsnittet uden om akutmodtagelsen. Vi kan tilbyde både Mentorordning, Supervision, at du bliver en del af et spændende Psykiatrisk center i rivende udvikling, massageordning, motion og fitness i Centrets egne lokaler samt kurser hos Skolen for Recovery som ligger på matriklen Ansættelsesvilkår: Stillingen er på 32, 35 eller 37 timer om ugen i blandede vagter. Fortrinsvis i dag- og aftenvagter, da vi har faste nattevagter. Weekendvagt hver 3. weekend. Opstart 1. september 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om to referencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer. Ansøgningsfristen er d. 12. juli 12.00 og samtalerne vil ligge i uge 29 Er du interesseret i at høre nærmere om stillingen eller komme og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Hansen på 5142 3868 eller mail: Mette.langballe.hansen@regionh.dk11jobnet5fed0bd3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218989&DepartmentId=12210&MediaId=4947&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3550464Psykiatrisk Center Ballerup11Maglevænget 22750BallerupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset781415JobNet5007752500775210020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fed0bd3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fed0bd3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fed0bd3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fed0bd3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/3.jpgEr du en fagligt stærk Sygeplejerske?12009231Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg362113044Mette.langballe.hansen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330041310Sygeplejerske i fastansættelse til Medicinsk afsnit M33, GlostrupRobot Har du lyst til at blive vores nye kollega på M33? Du kan nå det endnu, selvom du holder lang sommerferie. I en spændende stilling med fleksible muligheder for vagtplanlægning? Så skynd dig at læse videre. Om du er nyuddannet eller har et par års erfaring er du velkommen Brænder du for den medicinske sygepleje, faglighed og udvikling? Kunne du tænke dig at blive en del af en engageret, faglig dygtig og bred personalegruppe, så er det lige præcis dig vi leder efter. Om os Vi er et medicinsk afsnit med plads til 20 patienter. Vi modtager medicinske indlæggelser fra akutklinikken af ca. 1- 10 dages varighed. Vi har speciale i lunge- og endokrinologi, hvor patienter udredes og behandles for forværring af KOL og astma, pneumoni, dysreguleret og nyopdaget diabetes samt de almene medicinske diagnoser. Derudover modtager vi også andre patienter, hvor alt fra ny diagnosticeret cancer bliver opdaget og sendt videre, til alkoholafrusning i flere grader. Du bliver derfor en del af både de akutte og korte indlæggelser, genindlæggelser, lange og komplekse indlæggelser samt palliative forløb. Vi prioriterer faglighed, gode kompetencer og udvikling højt og kan tilbyde uddannelse kurser inden for bl.a. endokrinologi, KOL og akutsygepleje. Vi er med til at uddanne og forme fremtidens sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter. Vi har et velfungerende studiemiljø, som der er rig mulighed for at engagere sig i. Vi blev kåret til årets kliniksted af SLS i 2016. M33 består af en gruppe sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter, der brænder for den medicinske patient. Gruppen har en bred erfaring, fra den nyuddannede sygeplejerske til sygeplejersker med ca 20 års erfaring. Vi værner om vores gode arbejdsmiljø, hvor der er plads til alvor, humor, fleksibilitet og gode idéer. Tillid og åbenhed har stor prioritet både internt i personalegruppen, men også mellem os og vores ledelse. Vi kan tilbyde dig en synlig og medinddragende ledelse, der prioriterer din trivsel, bakker op om din faglighed, om din udvikling, og som har tid til dig, når du har brug for det og som glæder sig til at byde dig velkommen. Vi tilbyder Tilrettelagt introduktion med mentorordning de første 3 måneder, herefter tilrettelægges din videre udvikling efter dine behov. Mulighed for fordybelse i afsnittets mange fokusområder med mulighed for relevante kurser. Indflydelse på planlægning af egne vagter i MinTid . Tillæg for sygeplejersker ansat i medicinsk afdeling på kr. 8.280,- årligt Vil du vide mere om at være medicinsk sygeplejerske så kig på nedenstående link: Vil du gøre en forskel? Ansættelsesvilkår Stillingen er på 32-37 timer ugentligt med 3 weekender pr. 8 uger (3-3-2) eller hver anden weekend, 6-8 aften- eller nattevagter pr. måned. Stillingen er til besættelse pr. 1. september eller snarest efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Medicinsk Afdeling har siden 1. januar 2015 været en del af Amager og Hvidovre Hospital og er beliggende på Rigshospitalet - Glostrup. Ansøgningsprocedure Hvis du vil vide mere om stillingen eller har du lyst til at besøge os, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Uysal på telefon 51 42 44 14 eller læse mere om afdelingen på: www.rigshospitalet.dk Ansøgningsfrist 29 7. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Mette Uysal afholder ferie 8 7 28 7, så i denne periode indkaldes der ikke til samtaler. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Har du lyst til at blive vores nye kollega på M33?
Du kan nå det endnu, selvom du holder lang sommerferie.


  • I en spændende stilling med fleksible muligheder for vagtplanlægning? Så skynd dig at læse videre.
  • Om du er nyuddannet eller har et par års erfaring er du velkommen
Brænder du for den medicinske sygepleje, faglighed og udvikling?
Kunne du tænke dig at blive en del af en engageret, faglig dygtig og bred personalegruppe, så er det lige præcis dig vi leder efter.

Om os

Vi er et medicinsk afsnit med plads til 20 patienter. Vi modtager medicinske indlæggelser fra akutklinikken af ca. 1- 10 dages varighed. Vi har speciale i lunge- og endokrinologi, hvor patienter udredes og behandles for forværring af KOL og astma, pneumoni, dysreguleret og nyopdaget diabetes samt de almene medicinske diagnoser. Derudover modtager vi også andre patienter, hvor alt fra ny diagnosticeret cancer bliver opdaget og sendt videre, til alkoholafrusning i flere grader.

Du bliver derfor en del af både de akutte og korte indlæggelser, genindlæggelser, lange og komplekse indlæggelser samt palliative forløb.

Vi prioriterer faglighed, gode kompetencer og udvikling højt og kan tilbyde uddannelse/kurser inden for bl.a. endokrinologi, KOL og akutsygepleje. Vi er med til at uddanne og forme fremtidens sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter. Vi har et velfungerende studiemiljø, som der er rig mulighed for at engagere sig i. Vi blev kåret til årets kliniksted af SLS i 2016.

M33 består af en gruppe sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter, der brænder for den medicinske patient. Gruppen har en bred erfaring, fra den nyuddannede sygeplejerske til sygeplejersker med ca 20 års erfaring. Vi værner om vores gode arbejdsmiljø, hvor der er plads til alvor, humor, fleksibilitet og gode idéer.

Tillid og åbenhed har stor prioritet både internt i personalegruppen, men også mellem os og vores ledelse. Vi kan tilbyde dig en synlig og medinddragende ledelse, der prioriterer din trivsel, bakker op om din faglighed, om din udvikling, og som har tid til dig, når du har brug for det og som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi tilbyder

  • Tilrettelagt introduktion med mentorordning de første 3 måneder, herefter tilrettelægges din videre udvikling efter dine behov.
  • Mulighed for fordybelse i afsnittets mange fokusområder med mulighed for relevante kurser.
  • Indflydelse på planlægning af egne vagter i "MinTid".
  • Tillæg for sygeplejersker ansat i medicinsk afdeling på kr. 8.280,- årligt
Vil du vide mere om at være medicinsk sygeplejerske – så kig på nedenstående link:
Vil du gøre en forskel?

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32-37 timer ugentligt med 3 weekender pr. 8 uger (3-3-2) eller hver anden weekend, 6-8 aften- eller nattevagter pr. måned.

Stillingen er til besættelse pr. 1. september eller snarest efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Medicinsk Afdeling har siden 1. januar 2015 været en del af Amager og Hvidovre Hospital og er beliggende på Rigshospitalet - Glostrup.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen eller har du lyst til at besøge os, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Uysal på telefon 51 42 44 14 eller læse mere om afdelingen på: www.rigshospitalet.dk

Ansøgningsfrist 29/7. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Mette Uysal afholder ferie 8/7 – 28/7, så i denne periode indkaldes der ikke til samtaler.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.

Glostrup HospitalGlostrup2019-06-13T00:00:002019-07-29T00:00:00
330049099Ansvarshavende sygeplejerskeRobot Kan du være ansvarshavende sygeplejerske så kan vi bruge dig i vikariater på op til 2 måneders varighed. Det er til medicinsk afdeling på sygehus

Kan du være ansvarshavende sygeplejerske så kan vi bruge dig i vikariater på op til 2 måneders varighed. 

Det er til medicinsk afdeling på sygehus

Dedicare, Filial af Dedicare AB, SverigeBallerup2019-06-25T00:00:002019-08-20T00:00:00
330053723''Rundt om psykiatrien"; Unik mulighed for sygeplejersker, der er nysgerrige på det psykiatriske specialeRobot Måske er du nyuddannet sygeplejerske, eller måske fungerer du på nuværende tidspunkt som sygeplejerske i et andet speciale, men synes, at psykiatrien kunne være spændende - uanset hvilken af grupperne du tilhører, så har vi et tilbud, som giver dig mulighed for, at komme godt rundt om det psykiatriske speciale. På Psykiatrisk Center Ballerup har vi oprettet en uddannelsesstilling, som er et struktureret kompetenceudviklingsforløb på tværs af vores akutmodtagelse, åbent- og intensivt afsnit samt strukturerede besøg i et ambulatorie. Uddannelsesstillingen forløber over 20 måneder, og via rotationen på centret kommer du til at arbejde med den psykiatriske sygepleje og opleve forskellene i den, alt efter hvor patienten befinder sig i sin helbredstilstand. Udover at få et bredt kendskab til sygeplejen, vil du også bedre kunne pege dig ind på, hvor netop du synes, sygeplejen er mest spændende, og dermed hvor du gerne vil have en fast stilling, når de 20 måneder er gået. Du har mulighed for selv at forme dit forløb, alt efter hvilket afsnit du ønsker at starte på. Én mulighed kunne være: Akuthuset à Åbent afsnit à Intensivt afsnit (7. mdr. besøg i akutteam) (6 mdr. besøg i F-ACT) (6. mdr. besøg i F-ACT) Du vil få en mentor, som følger dig i hele forløbet og afholder mentorsamtaler med dig en gang om måneden. Der er formuleret læringsmål for de enkelte enheder for at sikre et optimalt udbytte. Du vil, ligesom centrets andre ansatte, modtage supervision, psykofysisk træning, sygeplejefaglig vejledning, konflikthåndtering og deltage i de tværgående undervisningssessioner samt personalemøder. Du får også rig mulighed for at have indflydelse på forbedringer og arbejdsgange via de ugentlige tavlemøder. Hvis netop denne type stilling er noget for dig, kan du læse mere på: https: www.psykiatri-regionh.dk rotation, og du er ligeledes velkommen til at rette henvendelse til udviklingschef Louise Bangsgaard (3864 6152) eller afdelingssygeplejerske Mette Hansen (5142 3868), hvis du har spørgsmål til stillingen. Ansættelsesvilkår: Opstart snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om toreferencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer. I uddannelsesstillingen arbejder man i blandende vagter og med weekendvagter efter aftale med det enkelte afsnit. Der er variation i, hvordan der arbejdes i weekenden, nogle arbejder hver 2. weekend i 8 timers vagter, andre hver 3. weekend i 8 eller 12 timers vagter. Man kan ikke være sikker på at bevare samme weekendrul, når der skiftes afsnit.Måske er du nyuddannet sygeplejerske, eller måske fungerer du på nuværende tidspunkt som sygeplejerske i et andet speciale, men synes, at psykiatrien kunne være spændende - uanset hvilken af grupperne du tilhører, så har vi et tilbud, som giver dig mulighed for, at komme godt rundt om det psykiatriske speciale.
På Psykiatrisk Center Ballerup har vi oprettet en uddannelsesstilling, som er et struktureret kompetenceudviklingsforløb på tværs af vores akutmodtagelse, åbent- og intensivt afsnit samt strukturerede besøg i et ambulatorie. Uddannelsesstillingen forløber over 20 måneder, og via rotationen på centret kommer du til at arbejde med den psykiatriske sygepleje og opleve forskellene i den, alt efter hvor patienten befinder sig i sin helbredstilstand.
Udover at få et bredt kendskab til sygeplejen, vil du også bedre kunne pege dig ind på, hvor netop du synes, sygeplejen er mest spændende, og dermed hvor du gerne vil have en fast stilling, når de 20 måneder er gået.

Du har mulighed for selv at forme dit forløb, alt efter hvilket afsnit du ønsker at starte på.

Én mulighed kunne være:

Akuthuset à Åbent afsnit à Intensivt afsnit
(7. mdr. + besøg i akutteam) (6 mdr. + besøg i F-ACT) (6. mdr. + besøg i F-ACT)

Du vil få en mentor, som følger dig i hele forløbet og afholder mentorsamtaler med dig en gang om måneden. Der er formuleret læringsmål for de enkelte enheder for at sikre et optimalt udbytte.
Du vil, ligesom centrets andre ansatte, modtage supervision, psykofysisk træning, sygeplejefaglig vejledning, konflikthåndtering og deltage i de tværgående undervisningssessioner samt personalemøder. Du får også rig mulighed for at have indflydelse på forbedringer og arbejdsgange via de ugentlige tavlemøder.

Hvis netop denne type stilling er noget for dig, kan du læse mere på: https://www.psykiatri-regionh.dk/rotation, og du er ligeledes velkommen til at rette henvendelse til udviklingschef Louise Bangsgaard (3864 6152) eller afdelingssygeplejerske Mette Hansen (5142 3868), hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansættelsesvilkår:
Opstart snarest muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om toreferencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer.
I uddannelsesstillingen arbejder man i blandende vagter og med weekendvagter efter aftale med det enkelte afsnit. Der er variation i, hvordan der arbejdes i weekenden, nogle arbejder hver 2. weekend i 8 timers vagter, andre hver 3. weekend i 8 eller 12 timers vagter. Man kan ikke være sikker på at bevare samme weekendrul, når der skiftes afsnit.

Psykiatrisk Center BallerupBallerup2019-07-03T00:00:002019-07-31T00:00:00
330054365Uddannelseskonsulent/RisikomanagerRobot Glostrup Kommune, Center for Sundhed og Velfærd søger uddannelseskonsulent Risikomanager Glostrup Kommune, Center for Sundhed og Velfærd søger pr. 1 oktober 2019 en uddannelseskonsulent 37 timer ugentligt. Stillingen indebærer, at du også vil blive kommunens risikomanager og tovholder for hygiejnenetværket således at du 2 3 af tiden beskæftiger dig med elever og studerende og 1 3 arbejder som risikomanager og tovholder for hygiejnenetværket. Vi søger en uddannelseskonsulent, der brænder for uddannelsesområdet og vil være med til at udvikle det gode uddannelsesmiljø sammen med kommunens anden uddannelseskonsulent. Det skal være attraktivt at være elev eller studerende i Glostrup Kommune! Som uddannelseskonsulent er dine arbejdsopgaver mangfoldige og spænder fra koordinering, tilrettelæggelse samt planlægning af uddannelses- og praktik forløb for elever og sygeplejestuderende. Endvidere vil du være medansvarlig for optagelse og rekruttering af SOSU-elever, herunder afvikling af ansættelsessamtaler, introduktion mv. Dit arbejde indebærer også at undervise og understøtte elever, studerende og vejledere og på den måde styrke det gode uddannelsesforløb. Dit arbejde som risikomanager indebærer at være ansvarlig for, at understøtte den systematiske rapportering, kvalitetssikring og læring omkring utilsigtede hændelser gennem løbende dialog med kommunens ledere og personale samt deltage i kommunale og regionale netværk inden for området. Som tovholder for hygiejnenetværket er du ansvarlig for samarbejdet vedrørende hygiejne både i Glostrup kommune og i regionen sammen med de andre kommuner. Du er uddannet sygeplejerske og har derudover uddannelsen som klinisk vejleder. Vi vægter, at du har gode kommunikative og pædagogiske færdigheder og kan se dig selv i mediatorrollen mellem praktiksted og elever studerende. Endvidere skal du være parat til at påtage dig lederrollen i forhold til eleverne. Vi forventer, at du er omhyggelig og gør dig umage og udviser ansvarlighed og loyalitet i opgaveløsningen og er indstillet på at deltage i og bidrage til fortsat faglig organisatorisk læring og udvikling. Du skal være åben, imødekommende og engageret og kunne lide et godt grin. Der er ansøgningsfrist torsdag den 15. august og vi holder ansættelsessamtaler den 21. og 23. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår Stilling er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Du skal fremvise straffeattest ved ansættelse. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til i uge,28, 29, 30 og 33 at kontakte Uddannelseskonsulent Marianne Heisel på telefonnummer 40130241 eller afdelingsleder Catrine Lunn Madsen på telefonnummer: 24765212.

Glostrup Kommune, Center for Sundhed og Velfærd søger uddannelseskonsulent/ Risikomanager

Glostrup Kommune, Center for Sundhed og Velfærd søger pr. 1 oktober 2019 en uddannelseskonsulent 37 timer ugentligt.

Stillingen indebærer, at du også vil blive kommunens risikomanager og tovholder for hygiejnenetværket således at du 2/3 af tiden beskæftiger dig med elever og studerende og 1/3 arbejder som risikomanager og tovholder for hygiejnenetværket.

Vi søger en uddannelseskonsulent, der brænder for uddannelsesområdet og vil være med til at udvikle det gode uddannelsesmiljø sammen med kommunens anden uddannelseskonsulent.

Det skal være attraktivt at være elev eller studerende i Glostrup Kommune!

Som uddannelseskonsulent er dine arbejdsopgaver mangfoldige og spænder fra koordinering, tilrettelæggelse samt planlægning af uddannelses- og praktik forløb for elever og sygeplejestuderende. Endvidere vil du være medansvarlig for optagelse og rekruttering af SOSU-elever, herunder afvikling af ansættelsessamtaler, introduktion mv.

Dit arbejde indebærer også at undervise og understøtte elever, studerende og vejledere og på den måde styrke det gode uddannelsesforløb.

Dit arbejde som risikomanager indebærer at være ansvarlig for, at understøtte den systematiske rapportering, kvalitetssikring og læring omkring utilsigtede hændelser gennem løbende dialog med kommunens ledere og personale samt deltage i kommunale og regionale netværk inden for området.

Som tovholder for hygiejnenetværket er du ansvarlig for samarbejdet vedrørende hygiejne både i Glostrup kommune og i regionen sammen med de andre kommuner.

Du er uddannet sygeplejerske og har derudover uddannelsen som klinisk vejleder.

Vi vægter, at du har gode kommunikative og pædagogiske færdigheder og kan se dig selv i mediatorrollen mellem praktiksted og elever / studerende.

Endvidere skal du være parat til at påtage dig lederrollen i forhold til eleverne.

Vi forventer, at du er omhyggelig og gør dig umage og udviser ansvarlighed og loyalitet i opgaveløsningen og er indstillet på at deltage i og bidrage til fortsat faglig organisatorisk læring og udvikling.

Du skal være åben, imødekommende og engageret og kunne lide et godt grin.

Der er ansøgningsfrist torsdag den 15. august og vi holder ansættelsessamtaler den 21. og 23. august 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stilling er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Du skal fremvise straffeattest ved ansættelse.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til i uge,28, 29, 30 og 33 at kontakte Uddannelseskonsulent Marianne Heisel på telefonnummer 40130241 eller afdelingsleder Catrine Lunn Madsen på telefonnummer: 24765212.

Glostrup KommuneGlostrup2019-07-05T00:00:002019-08-15T00:00:00
330054638Drømmer du om en karriere som operationssygeplejerske, så læs videre.Robot Vi søger nye kollegaer til vores gynækologisk obstetriske operationsgang. Operationsgangen er en spændende arbejdsplads med patientforløb af varierende kompleksitet hvor faglighed, sammenhæng og udvikling er i højsædet. Vi prioriterer en målrettet indsats omkring introduktion, oplæring og udvikling så vi tilpasser oplæringen ud fra hvem du er. Stillingen er primært indenfor det gynækologiske speciale med tæt samarbejde med det gastroenterologiske speciale. Vi er i alt 50 operationssygeplejersker i forskellige aldre og på forskellige kompetencetrin, der alle er med til at sikre patienterne en professionel behandling. Vores arbejdsmiljø er præget af godt sammenhold og stor hjælpsomhed hvilket afspejles i vores Trivselsmåling. Udover en fantastisk afdeling, kan vi tilbyde: En grundig og tryg oplæring igennem mentorordning og oplæringsprogram. Et godt arbejdsmiljø karakteriseret ved høj faglighed, engagement og trivsel. Et spændende job med mange udfordringer og mulighed for faglig udvikling. Vi arbejder med kompetencekort, Journal Club og refleksionsgrupper. Vi opererer både laparoskopisk, åbent og robotvejledt. Du har indflydelse på din vagtplan igennem Min tid ønskeplan . Dagvagter fra 7.30 15.00 16.00 eller 18.00 Aften nattevagt 14.45 7.30 med rådighedsvagt fra vagtværelse fra 23.00 7.30 Weekendvagt enten dag eller aften nat i gennemsnit hver 3. - 4. weekend. En afdeling der i løbet af 2020 flytter ind i en helt ny operationsgang på matriklen. Ser du dig selv som en aktiv medspiller i vores afdeling er vores forventninger til dig: Operationserfaring er ønskeligt, men bestemt ikke et krav. Du synes arbejdet med teknisk udstyr er spændende. Du har let ved at tilegne dig ny viden, og omsætte det i praksis. Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde både selvstændigt og i teams. Du er engageret og har en positiv tilgang til dit arbejde, og medvirker til et godt arbejdsmiljø. Du er omstillingsparat og en rummelig teamplayer, som er i stand til at bevare overblikket i akutte situationer. Du går ikke på kompromis med patientsikkerhed og hygiejne. Praktiske oplysninger: Vi søger en engageret sygeplejerske kollega, der har lyst til at blive en del af vores team. Med udgangspunkt i strategien patientens situation styrer forløbet, kan du blive en vigtig del af en afdeling, hvor der er fokus på Herlev og Gentofte Hospitals målsætning om alle patienter bliver Godt behandlet. Har ovenstående vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte Afdelingssygeplejerske Heidi Praefke Heidelbach tlf.: 3868 2047 eller Helle Kia tlf.: 3868 2685, hvorfra du også kan rekvirere stillingsbeskrivelse. Ansøgningsfrist søndag 25.08.19 med ansættelse pr. 1.10.2019 eller snarest herefter. Ansøgningsprocedure: Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV, som du sender online via linket herunder. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen. Herlev Hospital er pr. 1.8.2010 røgfrit, og personalet må ikke ryge i arbejdstiden på hospitalets matrikel.Vi søger nye kollegaer til vores gynækologisk/obstetriske operationsgang.

Operationsgangen er en spændende arbejdsplads med patientforløb af varierende kompleksitet hvor faglighed, sammenhæng og udvikling er i højsædet. Vi prioriterer en målrettet indsats omkring introduktion, oplæring og udvikling så vi tilpasser oplæringen ud fra hvem du er.

Stillingen er primært indenfor det gynækologiske speciale med tæt samarbejde med det gastroenterologiske speciale. Vi er i alt 50 operationssygeplejersker i forskellige aldre og på forskellige kompetencetrin, der alle er med til at sikre patienterne en professionel behandling. Vores arbejdsmiljø er præget af godt sammenhold og stor hjælpsomhed hvilket afspejles i vores Trivselsmåling.



Udover en fantastisk afdeling, kan vi tilbyde:

  • En grundig og tryg oplæring igennem mentorordning og oplæringsprogram.
  • Et godt arbejdsmiljø karakteriseret ved høj faglighed, engagement og trivsel.
  • Et spændende job med mange udfordringer og mulighed for faglig udvikling.
  • Vi arbejder med kompetencekort, Journal Club og refleksionsgrupper.
  • Vi opererer både laparoskopisk, åbent og robotvejledt.
  • Du har indflydelse på din vagtplan igennem ”Min tid/ønskeplan”.
  • Dagvagter fra 7.30 – 15.00 / 16.00 eller 18.00
  • Aften/nattevagt 14.45 – 7.30 med rådighedsvagt fra vagtværelse fra 23.00 – 7.30
  • Weekendvagt enten dag eller aften/nat i gennemsnit hver 3. - 4. weekend.
  • En afdeling der i løbet af 2020 flytter ind i en helt ny operationsgang på matriklen.


Ser du dig selv som en aktiv medspiller i vores afdeling er vores forventninger til dig:

  • Operationserfaring er ønskeligt, men bestemt ikke et krav.
  • Du synes arbejdet med teknisk udstyr er spændende.
  • Du har let ved at tilegne dig ny viden, og omsætte det i praksis.
  • Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde både selvstændigt og i teams.
  • Du er engageret og har en positiv tilgang til dit arbejde, og medvirker til et godt arbejdsmiljø.
  • Du er omstillingsparat og en rummelig teamplayer, som er i stand til at bevare overblikket i akutte situationer.
  • Du går ikke på kompromis med patientsikkerhed og hygiejne.








Praktiske oplysninger:

Vi søger en engageret sygeplejerske kollega, der har lyst til at blive en del af vores team.

Med udgangspunkt i strategien patientens situation styrer forløbet, kan du blive en vigtig del af en afdeling, hvor der er fokus på Herlev og Gentofte Hospitals målsætning om alle patienter bliver Godt behandlet.

Har ovenstående vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte Afdelingssygeplejerske Heidi Praefke Heidelbach tlf.: 3868 2047 eller Helle Kia tlf.: 3868 2685, hvorfra du også kan rekvirere stillingsbeskrivelse.

Ansøgningsfrist søndag 25.08.19 med ansættelse pr. 1.10.2019 eller snarest herefter.

Ansøgningsprocedure: Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV, som du sender online via linket herunder.



Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen. Herlev Hospital er pr. 1.8.2010 røgfrit, og personalet må ikke ryge i arbejdstiden på hospitalets matrikel.



Herlev HospitalHerlev2019-07-05T00:00:002019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sygeplejerske i fastansættelse til Medicinsk afsnit M33, Glostrup

Glostrup Hospital

Glostrup
Har du lyst til at blive vores nye kollega på M33? Du kan nå det endnu, selvom du holder lang sommerferie. I en spændende stilling med fleksible muligheder for vagtplanlægning? Så skynd dig at læse videre. Om du er nyuddannet eller har et par års er...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Ansvarshavende sygeplejerske

Dedicare, Filial af Dedicare AB, Sverige

Ballerup
Kan du være ansvarshavende sygeplejerske så kan vi bruge dig i vikariater på op til 2 måneders varighed. Det er til medicinsk afdeling på sygehus
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:20. august 2019

''Rundt om psykiatrien"; Unik mulighed for sygeplejersker, der er nysgerrige på det psykiatriske speciale

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Måske er du nyuddannet sygeplejerske, eller måske fungerer du på nuværende tidspunkt som sygeplejerske i et andet speciale, men synes, at psykiatrien kunne være spændende - uanset hvilken af grupperne du tilhører, så har vi et tilbud, som giver dig ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Uddannelseskonsulent/Risikomanager

Glostrup Kommune

Glostrup
Glostrup Kommune, Center for Sundhed og Velfærd søger uddannelseskonsulent Risikomanager Glostrup Kommune, Center for Sundhed og Velfærd søger pr. 1 oktober 2019 en uddannelseskonsulent 37 timer ugentligt. Stillingen indebærer, at du også vil blive ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Drømmer du om en karriere som operationssygeplejerske, så læs videre.

Herlev Hospital

Herlev
Vi søger nye kollegaer til vores gynækologisk obstetriske operationsgang. Operationsgangen er en spændende arbejdsplads med patientforløb af varierende kompleksitet hvor faglighed, sammenhæng og udvikling er i højsædet. Vi prioriterer en målrettet i...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:25. august 2019