Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat - Sagsbehandler til Ydelsescentret

VI TILBYDER
Et barselsvikariat på 37 timer pr. uge til besættelse pr. 1. marts 2018 eller snarest efter aftale.
 
Ydelsescentret er organisatorisk en del af Arbejdsmarkedscenter Ballerup. Arbejdsmarkedscentret består af Jobcenter og Ydelsescenter.
 
Ydelsescentret består af 1 afsnitsleder, 14 sagsbehandlere i Ydelser, 5 sagsbehandlere i Kontrolgruppen, samt elev og 3 sagsbehandlere i Sygedagpengegruppen.
 
Stillingen er placeret i Ydelser.
 
I Ydelser arbejder vi i en struktur med fælles sagsstamme.  Du skal derfor være indstillet på, at du vil skulle indgå i et team og derfor ikke vil have egne sager.
 
Arbejdsopgaverne vil primært bestå af sagsbehandling og udbetaling kontanthjælp/uddannelseshjælp, ledighedsydelse, ressourceforløbsydelse og enkeltydelser.
 
Dertil kommer administrative opgaver i form af advis behandling, telefonbetjening og andre adhoc opgaver.
 
Ydelser har digitale løsninger til ansøgning om kontanthjælp/uddannelseshjælp, ledighedsydelse under ferie og enkeltydelser.
 
Vi anvender KMD-Aktiv til udbetaling af ydelser samt flere af KMD’s systemer og SB-SYS som elektronisk journaliseringssystem.
 
Vores tætteste samarbejdsparter er Jobcenter Ballerup, Børn og ungerådgivningen, Folkeregister og Social Vejledning.
 
VI LÆGGER VÆGT PÅ, AT DU

  • Har indgående kendskab til Lov om aktiv socialpolitik
  • Har viden om behandling og udbetaling kontanthjælp/uddannelseshjælp, ledighedsydelse og enkeltydelser
  • Har indgående kendskab til KMD-Aktiv, SBsys og Fasit
  • Er interesseret i borgerkontakt og har et positivt menneskesyn
  • Kan arbejde systematisk og bevare overblikket
  • Kan arbejde tværfagligt både internt og eksternt  
  • Gerne må være kommunalt uddannet.
 
VI TILBYDER
  • Fagligt dygtige og engagerede kollegaer
  • Godt arbejdsklima og høj social kapital
  • Højt socialt fællesskab med god uformel tone
  • Spændende og alsidige arbejdsopgaver
  • Systematisk oplæring
  • Åbent kontorlandskab
  • Fleksibel arbejdstid. 
 
Arbejdstiden er mandag til onsdag – 8.00 til 15.15, torsdag 8.00 til 17.15, samt fredag 8.00 til 14.00. Onsdag er der lukket for borgerhenvendelser.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Ansættelse sker efter gældende overenskomst for HK-kontor overenskomsten.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afsnitsleder Claus Mercebach på telefon 2274 5657, sagsbehandler Mie Jensen og Michelle Jeppesen på telefon 4477 3588.
  
ANSØGNINGSFRIST: 16. FEBRUAR 2018 KL. 12.00
Der afholdes ansættelsessamtaler fredag den 23. februar 2018
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

 





Ballerup Kommune

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her