Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat som administrativ medarbejder ved Sundhedsplejen i Vejle Kommune

Da vores ene af to administrative medarbejdere skal på barsel, søger vi fra 1. juni 2018 en barselsvikar til en midlertidig stilling. Der vil være mulighed for efterfølgende fastansættelse.

Om jobbet
 
Stillingen er på 35-37 timer/ugl. og indebærer mange alsidige opgaver som: 
  • Servicering og betjening af borgere, sundhedsplejersker og lederteam. 
  • Understøttelse af øverste leder af Sundhedsplejen ift. økonomistyring, strategioplæg m.v. 
  • Planlægning og tilrettelæggelse af møder, temadage og kurser. 
  • Projektstyring i forbindelse med udviklingsinitiativer. 
  • Ansvar for hjemmeside og udarbejdelse af materiale til intranet/digital formidling af Sundhedsplejen udadtil. 
  • Dækning af opgaver hos den anden adm. medarbejder ved ferie og fravær. 
  • Løn- og personaleadministration, TM-sund – journalopgaver samt økonomiopgaver. 
  • Administrative ad hoc opgaver. 
  • Diverse praktiske opgaver i huset, herunder booking af og servicering ved diverse møder. 
Tiltrædelse: 1. juni 2018 
 
Vi forventer af dig 
  • Er uddannet inden for kontor og administration, gerne med erfaring fra kommunalt regi. 
  • Har kendskab til og erfaring med løn- og ansættelsesforhold. 
  • Kan håndtere og har flair for personalepolitikker, overenskomster og har flair for tal. 
  • Kan varetage almene kontor-/ sekretæropgaver såsom telefonbetjening, mødereferater, og andre lignende opgaver. 
  • Er stærk i retskrivning/skriftlig formulering. 
  • Har flair for brugen af eksisterende og nye it-systemer (ØS indsigt, erfaren bruger i Outlook, Windows 10 / Officepakke 2016, inkl. Excel og PowerPoint, KMD rollebaseret, SBSYS, Umbraco 7 hjemmesideplatform, TM-Sund journalsystem og andet). 
  • Udviser evne og vilje til samarbejde i enhver sammen hæng og til fleksibilitet ift. opgaveløsning og arbejdstider. 
  • Din personlige profil: 
  • Du er struktureret og kan bevare overblikket - også når det går stærkt. 
  • Du trives i en udviklingsorienteret organisation. 
  • Du bidrager til det gode arbejdsmiljø. 
  • Du besidder gode samarbejdsevner. 
  • Du er udadvendt og serviceminded, da det er et hus med meget liv. 
  • Du kan tåle at blive afbrudt i dit arbejde. 
  • Du arbejder selvstændigt, tager initiativ og er selv undersøgende på mulige løsninger - gerne med inddragelse af relevante kollegaer. 
 
Vi tilbyder dig 
  • Et spændende og udfordrende arbejde med en stor grad af selvstændighed under ansvar. 
  • Et meningsfyldt og afvekslende arbejdsliv, hvor din indsats har stor betydning. 
  • Mulighed for relevant kompetenceudvikling. 
  • Faglig og tværfaglig sparring. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter reglerne for lokalløn.

Om os 
Sundhedsplejen i Vejle Kommune er organiseret i en stor Børn og Unge-forvaltning under afdelingen Familie og Forebyggelse. Du bliver en del af den samlede afdeling, Sundhedsplejen, som består af 6 teams med i alt ca. 42 sundhedsplejersker, ledelsesteam og et sekretariat.  
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte ledende sundhedsplejerske Ulla Dupont tlf.: 29 13 15 33 eller mail: ulldu@vejle.dk
 
Du kan læse mere om os på www.sundhedsplejen.vejle.dk.   
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 18. april 2018. 
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 23. april 2018. 
 
Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her