Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat som økonomi- og regnskabsmedarbejder søges til Økonomi og Regnskab i administrationen i Psykiatri og Social

Kan du lide at arbejde med økonomi- og regnskabsopgaver og være en del at et team, der arbejder sammen om at løse opgaverne? Så er et barselsvikariat i Økonomi og Regnskabsteamet i administrationen i Psykiatri og Social måske noget for dig.

Opgaver
Du vil blive ansat i Økonomi og Regnskab, der løser økonomi- og regnskabsopgaver for psykiatrien. Økonomi- og Regnskab er et administrativt team i fagområdet Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, bestående af 5 medarbejdere i Skejby og 6 i Viborg. Dine primære opgaver bliver at løse diverse økonomi- og regnskabsopgaver for de 4 kliniske afdelinger i Skejby. I det daglige vil du også arbejde tæt sammen med de øvrige teams/fagområder i administrationen i Psykiatri og Social.

Dine opgaver vil bestå i: 

  • Løbende bilagshåndtering herunder bogføring, fakturering m.m.
  • Regnskabsmæssige opgaver i forhold til forskningsområdet
  • Superbruger på forskellige ØS-indsigt (regionens økonomistyringsværktøj) moduler
  • Kontaktperson til 1 klinisk afdeling
  • Udvikling og implementering af nye arbejdsgange på regnskabsområdet
  • Årlig regnskabsafslutning
  • Diverse ad hoc opgaver på regnskabsområdet
  • Indgå i generelle opgaver på det administrative område
 
Vi søger:     
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant kontorfaglig uddannelse
  • Har erfaring med regnskabsopgaver herunder at arbejde med og anvende forskellige økonomistyringsværktøjer
  • Ser IT-værktøjer som et naturligt redskab i opgaveløsningen
  • Kan kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper
  • Kan bevare overblikket – også når der er travlt
  • Er ansvarlig, engageret og fleksibel
  • Du tager gerne initiativ i den daglige opgaveløsning
 
Vi tilbyder
  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med en god og konstruktiv dialog om opgaveløsningen
  • Grundig introduktion til opgaverne med mulighed for deltagelse i relevante kurser
  • Ansvar i opgaveløsningen med gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt
  • Kolleger som glæder sig meget til at arbejde sammen med dig
  • En uhøjtidelig omgangstone
  • Fleksibel arbejdstid
 
Ansættelsessted:
Aarhus Universitetshospital Psykiatrien, Palle Juul-Jensens Boulevard 175, Indgang K, 8200 Aarhus N

Løn- og ansættelsesvilkår: 
Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er midlertidig i 1 år med evt. mulighed for forlængelse

Arbejdstid:
Fuld tid

Yderligere oplysninger: 
Har du spørgsmål til stillingen kan der rettes henvendelse til Økonomichef Leif Hvid Jensen, tlf. 40813397, leif.jensen@ps.rm.dk eller faglig koordinator Anette Lykke Stabell, tlf. 40100439, anesta@ps.rm.dk
 
Ansøgningsfrist: den 18. maj 2019

Jobsamtaler: den 22. maj og den 24. maj
 
Psykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Administrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og Udvikling
 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014851Phoenix-589e582f12019-05-01T15:00:49.603Barselsvikariat som økonomi- og regnskabsmedarbejder søges til Økonomi og Regnskab i administrationen i Psykiatri og SocialKan du lide at arbejde med økonomi- og regnskabsopgaver og være en del at et team, der arbejder sammen om at løse opgaverne? Så er et barselsvikariat i Økonomi og Regnskabsteamet i administrationen i Psykiatri og Social måske noget for dig.

Opgaver
Du vil blive ansat i Økonomi og Regnskab, der løser økonomi- og regnskabsopgaver for psykiatrien. Økonomi- og Regnskab er et administrativt team i fagområdet Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, bestående af 5 medarbejdere i Skejby og 6 i Viborg. Dine primære opgaver bliver at løse diverse økonomi- og regnskabsopgaver for de 4 kliniske afdelinger i Skejby. I det daglige vil du også arbejde tæt sammen med de øvrige teams/fagområder i administrationen i Psykiatri og Social.

Dine opgaver vil bestå i: 
  • Løbende bilagshåndtering herunder bogføring, fakturering m.m.
  • Regnskabsmæssige opgaver i forhold til forskningsområdet
  • Superbruger på forskellige ØS-indsigt (regionens økonomistyringsværktøj) moduler
  • Kontaktperson til 1 klinisk afdeling
  • Udvikling og implementering af nye arbejdsgange på regnskabsområdet
  • Årlig regnskabsafslutning
  • Diverse ad hoc opgaver på regnskabsområdet
  • Indgå i generelle opgaver på det administrative område
 
Vi søger:     
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant kontorfaglig uddannelse
  • Har erfaring med regnskabsopgaver herunder at arbejde med og anvende forskellige økonomistyringsværktøjer
  • Ser IT-værktøjer som et naturligt redskab i opgaveløsningen
  • Kan kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper
  • Kan bevare overblikket – også når der er travlt
  • Er ansvarlig, engageret og fleksibel
  • Du tager gerne initiativ i den daglige opgaveløsning
 
Vi tilbyder
  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med en god og konstruktiv dialog om opgaveløsningen
  • Grundig introduktion til opgaverne med mulighed for deltagelse i relevante kurser
  • Ansvar i opgaveløsningen med gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt
  • Kolleger som glæder sig meget til at arbejde sammen med dig
  • En uhøjtidelig omgangstone
  • Fleksibel arbejdstid
 
Ansættelsessted:
Aarhus Universitetshospital Psykiatrien, Palle Juul-Jensens Boulevard 175, Indgang K, 8200 Aarhus N

Løn- og ansættelsesvilkår: 
Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er midlertidig i 1 år med evt. mulighed for forlængelse

Arbejdstid:
Fuld tid

Yderligere oplysninger: 
Har du spørgsmål til stillingen kan der rettes henvendelse til Økonomichef Leif Hvid Jensen, tlf. 40813397, leif.jensen@ps.rm.dk eller faglig koordinator Anette Lykke Stabell, tlf. 40100439, anesta@ps.rm.dk
 
Ansøgningsfrist: den 18. maj 2019

Jobsamtaler: den 22. maj og den 24. maj
 
Psykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Administrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og Udvikling
 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

2019-05-19T00:50:14.360 Kan du lide at arbejde med økonomi- og regnskabsopgaver og være en del at et team, der arbejder sammen om at løse opgaverne? Så er et barselsvikariat i Økonomi og Regnskabsteamet i administrationen i Psykiatri og Social måske noget for dig.OpgaverDu vil blive ansat i Økonomi og Regnskab, der løser økonomi- og regnskabsopgaver for psykiatrien. Økonomi- og Regnskab er et administrativt team i fagområdet Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, bestående af 5 medarbejdere i Skejby og 6 i Viborg. Dine primære opgaver bliver at løse diverse økonomi- og regnskabsopgaver for de 4 kliniske afdelinger i Skejby. I det daglige vil du også arbejde tæt sammen med de øvrige teams fagområder i administrationen i Psykiatri og Social.Dine opgaver vil bestå i: Løbende bilagshåndtering herunder bogføring, fakturering m.m. Regnskabsmæssige opgaver i forhold til forskningsområdet Superbruger på forskellige ØS-indsigt (regionens økonomistyringsværktøj) moduler Kontaktperson til 1 klinisk afdeling Udvikling og implementering af nye arbejdsgange på regnskabsområdet Årlig regnskabsafslutning Diverse ad hoc opgaver på regnskabsområdet Indgå i generelle opgaver på det administrative område Vi søger: Vi forventer, at du: Har en relevant kontorfaglig uddannelse Har erfaring med regnskabsopgaver herunder at arbejde med og anvende forskellige økonomistyringsværktøjer Ser IT-værktøjer som et naturligt redskab i opgaveløsningen Kan kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper Kan bevare overblikket også når der er travlt Er ansvarlig, engageret og fleksibel Du tager gerne initiativ i den daglige opgaveløsning Vi tilbyder Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med en god og konstruktiv dialog om opgaveløsningen Grundig introduktion til opgaverne med mulighed for deltagelse i relevante kurser Ansvar i opgaveløsningen med gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt Kolleger som glæder sig meget til at arbejde sammen med dig En uhøjtidelig omgangstone Fleksibel arbejdstid Ansættelsessted:Aarhus Universitetshospital Psykiatrien, Palle Juul-Jensens Boulevard 175, Indgang K, 8200 Aarhus NLøn- og ansættelsesvilkår: Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er midlertidig i 1 år med evt. mulighed for forlængelseArbejdstid:Fuld tidYderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingen kan der rettes henvendelse til Økonomichef Leif Hvid Jensen, tlf. 40813397, leif.jensen@ps.rm.dk eller faglig koordinator Anette Lykke Stabell, tlf. 40100439, anesta@ps.rm.dk Ansøgningsfrist: den 18. maj 2019Jobsamtaler: den 22. maj og den 24. maj Psykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Administrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og Udvikling Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale10Phoenix589e582f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-18T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=16219994-9294-4623-86a9-474a01c706de0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3517470Psykiatriens Øko. & Planlægning-Økonomi og Regnskab11Tingvej 158800ViborgDKDanmarkORS/589e582f_logo.gifORS/Small/589e582f_logo.gif0
leif.jensen@ps.rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752274EmplyMinimum pakken - 35 dagebeac9a5f-2c44-4297-b104-2679e4a8fe76_11104500001-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=589e582fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=589e582fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=589e582f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=589e582f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgBarselsvikariat som økonomi- og regnskabsmedarbejder søges til Økonomi og Regnskab i administrationen i Psykiatri og Social12008001Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361634069Leif Hvid Jensenleif.jensen@ps.rm.dkDanmarkDanmark330079599Deltids regnskabsmedarbejder til Classic Race AarhusRobot Har du styr på tal og regnskab, og har du lyst til at være en del af Classic Race Aarhus? Classic Race Aarhus er en af de største racefestivals i Europa med mange forskelligartede aktiviteter som f.eks. klassiske biludstillinger, premierer for nye high-end brands, et væld af børneaktiviteter, musik, boder, VIP firmatelte, levende præsentationer af tidstypisk tøj og naturligvis racerløb med både professionelle danske motorsportsklasser og top tunede opvisningsklasser med f.eks. Formel 1 biler. Med omkring 40.000 tilskuere og 1.000 engagerede frivillige er eventet et af de største arrangementer i Aarhus. Vi er en velgørende fond, hvor overskuddet går til at skabe bedre trafiksikkerhed for børn. Se mere på www.craa.dk Som deltids regnskabsmedarbejder vil du referere til vores sekretariatschef og indgå i sekretariatet som derudover består af en direktør, eventkoordinator, eventkoordinatorelev, en salgschef samt en erfaren indkøber- og planlægningskollega. Som vores regnskabsmedarbejder vil dine arbejdsopgaver og ansvarsområde være: Finans-, kreditor- og debitorregnskab i Vismar e-conomic Afstemning af bank og betaling i bank Udfærdigelse af løn i Danløn Momsopgørelse Udarbejdelse af regnskaber for interne og eksterne boder Udkast til årsregnskab klargøring til revisor Ekspedition af elektroniske billetter til kunder og samarbejdspartnere i Safeticket Ad hoc opgaver Classic Race Aarhus søger en kompetente kollega, der kan sætte flueben ved følgende: Relevant uddannelse Flere års erfaring fra lignende stilling med regnskab, Erfare bruger af office-pakken og gerne med kendskab til Vismar e-conomic og Danløn Fleksibel og positiv af natur Vi tilbyder Fleksibel arbejdstid med 15 timer ugentlig, dog skal du i perioden april, maj og juni måned være i stand til at arbejde op til 30 timer ugentlig. Til gengæld holder vi ferie hele juli måned. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor omgangstonen er uformel, og der er fart over feltet. Ansøgningsfrist Upload straks en motiveret ansøgning, CV og liste med referencepersoner via nedenstående link: http: www.lindberghr.dk stillinger ?hr show-job 2F47611 26locale 3Dda_DK Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat. Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef Jette Brøchner på jette.broechner@craa.dk, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen. Du vil så efterfølgende blive kontaktet pr. telefon.

Har du styr på tal og regnskab, og har du lyst til at være en del af Classic Race Aarhus?

Classic Race Aarhus er en af de største racefestivals i Europa med mange forskelligartede aktiviteter som f.eks. klassiske biludstillinger, premierer for nye high-end brands, et væld af børneaktiviteter, musik, boder, VIP firmatelte, levende præsentationer af tidstypisk tøj og naturligvis racerløb med både professionelle danske motorsportsklasser og top tunede opvisningsklasser med f.eks. Formel 1 biler. Med omkring 40.000 tilskuere og 1.000 engagerede frivillige er eventet et af de største arrangementer i Aarhus. Vi er en velgørende fond, hvor overskuddet går til at skabe bedre trafiksikkerhed for børn. Se mere på www.craa.dk

Som deltids regnskabsmedarbejder vil du referere til vores sekretariatschef og indgå i sekretariatet som derudover består af en direktør, eventkoordinator, eventkoordinatorelev, en salgschef samt en erfaren indkøber- og planlægningskollega.

Som vores regnskabsmedarbejder vil dine arbejdsopgaver og ansvarsområde være:

  • Finans-, kreditor- og debitorregnskab i Vismar e-conomic
  • Afstemning af bank og betaling i bank
  • Udfærdigelse af løn i Danløn
  • Momsopgørelse
  • Udarbejdelse af regnskaber for interne og eksterne boder
  • Udkast til årsregnskab – klargøring til revisor
  • Ekspedition af elektroniske billetter til kunder og samarbejdspartnere i Safeticket
  • Ad hoc opgaver

Classic Race Aarhus søger en kompetente kollega, der kan sætte flueben ved følgende:

  • Relevant uddannelse
  • Flere års erfaring fra lignende stilling med regnskab,
  • Erfare bruger af office-pakken og gerne med kendskab til Vismar e-conomic og Danløn
  • Fleksibel og positiv af natur

Vi tilbyder

  • Fleksibel arbejdstid med 15 timer ugentlig, dog skal du i perioden april, maj og juni måned være i stand til at arbejde op til 30 timer ugentlig. Til gengæld holder vi ferie hele juli måned.
  • Du vil indgå i et dynamisk team, hvor omgangstonen er uformel, og der er fart over feltet.

Ansøgningsfrist

Upload straks en motiveret ansøgning, CV og liste med referencepersoner via nedenstående link:

http://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F47611%26locale%3Dda_DK

Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef Jette Brøchner på jette.broechner@craa.dk, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen. Du vil så efterfølgende blive kontaktet pr. telefon.

LINDBERGHR ApSViby J2019-08-28T00:00:002019-10-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltids regnskabsmedarbejder til Classic Race Aarhus

LINDBERGHR ApS

Viby J
Har du styr på tal og regnskab, og har du lyst til at være en del af Classic Race Aarhus? Classic Race Aarhus er en af de største racefestivals i Europa med mange forskelligartede aktiviteter som f.eks. klassiske biludstillinger, premierer for nye h...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:19. oktober 2019