Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselsvikariat til Børnehandicap, Børne- og Familierådgivningen i Herlev Kommune

Ønsker du at gøre en forskel for børn og unge med funktionsnedsættelser? Og vil du blive en del af et tæt tværfagligt fællesskab, hvor vi arbejder med børnenes og familiernes ressourcer og insisterer på at arbejde med en høj kvalitet i sagerne? Så kan du blive vores nye kollega, da vi søger en barselsvikar til vores Specialrådgivning. Stillingen er på 37 timer/uge og til besættelse pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter.

I Herlev arbejder vi ud fra en vision om, at alle børn skal trives, udvikles og indgå i fællesskaber, så de får de bedste muligheder for at realisere deres drømme og ønsker. Det gælder også de handicappede børn og unge, hvorfor vi arbejder tæt sammen med familierne og andre aktører på børne- og ungeområdet for at skabe gode, sammenhængende indsatser for kommunens handicappede børn og unge.

Om Specialrådgivningen
Du bliver en del af Specialrådgivningen, der består af 2 socialrådgivere og 1 koordinator, som varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med en nedsat funktionsevne 0-18 år.

Børne- og Familierådgivningen består af i alt 1 leder og 18 medarbejdere fordelt på flere teams. Udover Specialrådgivningen har afdelingen et Underretningsteam, der behandler underretninger, og et Distriktsteam, som udarbejder børnefaglige undersøgelser og varetager foranstaltninger. Derudover har afdelingen 2 forebyggende rådgivere i skolerne og daginstitutionerne, 2 familieplejekonsulenter, en socialfaglig konsulent og en specialpædagogisk konsulent, der varetager § 11-forløb.

Afdelingen er en del af Center for Børn, Familie og Handicap, som udover Børne- og Familierådgivningen også består af PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning), Sundhedsplejen, Tandplejen, Familiehuset Kernen, døgninstitutionen Dildhaven og Voksenhandicap.

Dine arbejdsopgaver i Specialrådgivningen bliver bl.a.:

  • Fast sagsstamme alene med målgruppen for handicapkompenserende ydelser
  • Sagsbehandling efter servicelovens §§ 11, 41-45, herunder behandling af nye ansøgninger, årlige opfølgninger m.v.
  • Målgruppevurdering af nye sager, jf. de handicapkompenserende ydelser
  • Deltagelse i tværfagligt samarbejde – internt i kommunen, såvel som eksternt.

Vi forestiller os at du:
  • er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • har særdeles stærke skriftlige kompetencer, idet arbejdet indeholder en høj grad af skriftlighed
  • er mødestabil
  • arbejder selvstændigt
 
Vi kan tilbyde dig:
  • et udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvar
  • I et team og en afdeling, der hjælper, støtter og bakker hinanden op og en uformel omgangstone og et godt socialt miljø
  • en god løbende sparring og en høj grad af specialiseret viden på området
  • løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Der er ansøgningsfrist den 14. juni 2019, og det forventes, at der afholdes samtaler den 20. juni 2019.

Hvis du har spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte koordinator Birgitte Alsted på tlf.nr. 44 52 60 75.
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024451Phoenix-fdc9ec4612019-06-04T00:00:00Barselsvikariat til Børnehandicap, Børne- og Familierådgivningen i Herlev KommuneØnsker du at gøre en forskel for børn og unge med funktionsnedsættelser? Og vil du blive en del af et tæt tværfagligt fællesskab, hvor vi arbejder med børnenes og familiernes ressourcer og insisterer på at arbejde med en høj kvalitet i sagerne? Så kan du blive vores nye kollega, da vi søger en barselsvikar til vores Specialrådgivning. Stillingen er på 37 timer/uge og til besættelse pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter.

I Herlev arbejder vi ud fra en vision om, at alle børn skal trives, udvikles og indgå i fællesskaber, så de får de bedste muligheder for at realisere deres drømme og ønsker. Det gælder også de handicappede børn og unge, hvorfor vi arbejder tæt sammen med familierne og andre aktører på børne- og ungeområdet for at skabe gode, sammenhængende indsatser for kommunens handicappede børn og unge.

Om Specialrådgivningen
Du bliver en del af Specialrådgivningen, der består af 2 socialrådgivere og 1 koordinator, som varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med en nedsat funktionsevne 0-18 år.

Børne- og Familierådgivningen består af i alt 1 leder og 18 medarbejdere fordelt på flere teams. Udover Specialrådgivningen har afdelingen et Underretningsteam, der behandler underretninger, og et Distriktsteam, som udarbejder børnefaglige undersøgelser og varetager foranstaltninger. Derudover har afdelingen 2 forebyggende rådgivere i skolerne og daginstitutionerne, 2 familieplejekonsulenter, en socialfaglig konsulent og en specialpædagogisk konsulent, der varetager § 11-forløb.

Afdelingen er en del af Center for Børn, Familie og Handicap, som udover Børne- og Familierådgivningen også består af PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning), Sundhedsplejen, Tandplejen, Familiehuset Kernen, døgninstitutionen Dildhaven og Voksenhandicap.

Dine arbejdsopgaver i Specialrådgivningen bliver bl.a.:
  • Fast sagsstamme alene med målgruppen for handicapkompenserende ydelser
  • Sagsbehandling efter servicelovens §§ 11, 41-45, herunder behandling af nye ansøgninger, årlige opfølgninger m.v.
  • Målgruppevurdering af nye sager, jf. de handicapkompenserende ydelser
  • Deltagelse i tværfagligt samarbejde – internt i kommunen, såvel som eksternt.

Vi forestiller os at du:
  • er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller har anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • har særdeles stærke skriftlige kompetencer, idet arbejdet indeholder en høj grad af skriftlighed
  • er mødestabil
  • arbejder selvstændigt
 
Vi kan tilbyde dig:
  • et udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvar
  • I et team og en afdeling, der hjælper, støtter og bakker hinanden op og en uformel omgangstone og et godt socialt miljø
  • en god løbende sparring og en høj grad af specialiseret viden på området
  • løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Der er ansøgningsfrist den 14. juni 2019, og det forventes, at der afholdes samtaler den 20. juni 2019.

Hvis du har spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte koordinator Birgitte Alsted på tlf.nr. 44 52 60 75.
 
 
 

2019-06-15T00:59:52.500 Ønsker du at gøre en forskel for børn og unge med funktionsnedsættelser? Og vil du blive en del af et tæt tværfagligt fællesskab, hvor vi arbejder med børnenes og familiernes ressourcer og insisterer på at arbejde med en høj kvalitet i sagerne? Så kan du blive vores nye kollega, da vi søger en barselsvikar til vores Specialrådgivning. Stillingen er på 37 timer uge og til besættelse pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter. I Herlev arbejder vi ud fra en vision om, at alle børn skal trives, udvikles og indgå i fællesskaber, så de får de bedste muligheder for at realisere deres drømme og ønsker. Det gælder også de handicappede børn og unge, hvorfor vi arbejder tæt sammen med familierne og andre aktører på børne- og ungeområdet for at skabe gode, sammenhængende indsatser for kommunens handicappede børn og unge. Om Specialrådgivningen Du bliver en del af Specialrådgivningen, der består af 2 socialrådgivere og 1 koordinator, som varetager sagsbehandlingen i forhold til handicapkompenserende ydelser til forældre, der har børn med en nedsat funktionsevne 0-18 år. Børne- og Familierådgivningen består af i alt 1 leder og 18 medarbejdere fordelt på flere teams. Udover Specialrådgivningen har afdelingen et Underretningsteam, der behandler underretninger, og et Distriktsteam, som udarbejder børnefaglige undersøgelser og varetager foranstaltninger. Derudover har afdelingen 2 forebyggende rådgivere i skolerne og daginstitutionerne, 2 familieplejekonsulenter, en socialfaglig konsulent og en specialpædagogisk konsulent, der varetager 11-forløb. Afdelingen er en del af Center for Børn, Familie og Handicap, som udover Børne- og Familierådgivningen også består af PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning), Sundhedsplejen, Tandplejen, Familiehuset Kernen, døgninstitutionen Dildhaven og Voksenhandicap. Dine arbejdsopgaver i Specialrådgivningen bliver bl.a.:Fast sagsstamme alene med målgruppen for handicapkompenserende ydelserSagsbehandling efter servicelovens 11, 41-45, herunder behandling af nye ansøgninger, årlige opfølgninger m.v.Målgruppevurdering af nye sager, jf. de handicapkompenserende ydelserDeltagelse i tværfagligt samarbejde internt i kommunen, såvel som eksternt. Vi forestiller os at du:er uddannet socialrådgiver socialformidler eller har anden relevant uddannelsesmæssig baggrund.har særdeles stærke skriftlige kompetencer, idet arbejdet indeholder en høj grad af skriftligheder mødestabilarbejder selvstændigt Vi kan tilbyde dig:et udfordrende og spændende arbejdsområde med indflydelse og ansvarI et team og en afdeling, der hjælper, støtter og bakker hinanden op og en uformel omgangstone og et godt socialt miljøen god løbende sparring og en høj grad af specialiseret viden på områdetløn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomstDer er ansøgningsfrist den 14. juni 2019, og det forventes, at der afholdes samtaler den 20. juni 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte koordinator Birgitte Alsted på tlf.nr. 44 52 60 75.11jobnetfdc9ec46100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=07d6b5e4-bea4-4df0-8b33-cc77951af9e90EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3527595Center for Børn, Familie og Handicap11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset761086JobNet4989359498935910014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdc9ec46https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdc9ec46https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdc9ec46&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fdc9ec46&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Socialrådgiver hos Center for Børn, Familie og Handicap.12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed361812009noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330045608Socialfaglig medarbejder til Sektionen for ungdomskriminalitetRobot København, Københavns Politi Her er en unik mulighed for at sætte dit aftryk i arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til den kriminalitetsforebyggende indsats i politiet. Lyder det interessant, er du måske vores nye medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet?Om Sektionen for ungdomskriminalitet: Regeringen har indgået aftale om en reform af indsatsen mod ungdomskriminalitet. Som led i aftalen oprettes der et ungdomskriminalitetsnævn i alle politikredse, som skal håndtere unge på mellem 10 til 17 år, der befinder sig i fødekæden til den hårde kerne. Nævnet skal træffe afgørelse i sager om børn og unge, som er mistænkt for at have begået alvorlig eller personfarlig kriminalitet. Nævnet skal skræddersy en helhedsorienteret og målrettet kriminalitetsforebyggende indsats i forhold til den unge, herunder straksreaktioner, som er af opdragende og så vidt muligt også genoprettende karakter. Nævnet kan derudover fastsætte forbedringsforløb for de unge, og skal sikre, at myndighederne iværksætter relevante indsatser for den enkelte unge. Politiet skal vurdere disse sager med henblik på en henvisning til Ungdomskriminalitetsnævnet. Du kan læse mere om reformen af indsatsen mod ungdomskriminalitet på www.jm.dk.Som ansat i Sektionen for ungdomskriminalitet vil du blandt andet være ansvarlig for at foretage daglige screeninger af unge samt vurdere deres risikofaktorer. Du udarbejder henvisninger til ungdomskriminalitetsnævnet samt forestår kontakt til de sociale myndigheder og andre relevante samarbejdspartnere. Herudover har du ansvaret for al dokumentation i forbindelse med arbejdet.Vores nye kollega:- Du er uddannet socialrådgiver eller har en anden faglig relevant profil, hvor du kender til arbejdet med ungdomskriminalitet og kriminalitetsforebyggelse. - Vi forventer, at du besidder en stærk socialfaglig baggrund og er i stand til at sætte dig ind i et nyt lovgrundlag, der vedrører ungdomskriminalitet. - Du har kendskab til kommunale sagsgange, til tilbud til kriminalitetstruede unge og har desuden lysten til at tilegne dig et indgående kendskab og brugererfaring med politiets it-systemer. - Vi forventer at du har gode skriftlige evner og vant til at udarbejde dokumentation og besidder gode analytiske evner. - Du er udadvendt og finder det naturligt at skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt, blandt andet til de sociale myndigheder. - Du trives med at overholde tidsfrister på arbejdsopgaverne og løser alle med lige stor omhu. - Kan samarbejde med andre tværfaglige kollegaer.Dine arbejdsopgaver- Screening af de unge.- Henvisning af unge til Nævnet.- Samarbejde med relevante samarbejdspartnere og aktører.Som medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet er du med til at præge udviklingen af arbejdet med ungdomskriminalitet og det kriminalitetsforebyggende arbejde i en tværfaglig kontekst. Du ønsker at kompetenceudvikle din faglighed i et udfordrende og anderledes job i samarbejde med politifolk, administrative ansatte og andre socialfaglige medarbejdere. AnsættelsesforholdDu bliver ansat på den til enhver tid gældende organisationsaftale for socialrådgivere i Staten. Hvis du har en relevant AC-uddannelse, vil du blive indplaceret efter AC-overenskomsten. Alternativt bliver du indplaceret efter anden relevant overenskomst.Dit arbejdssted bliver Rentemestervej 8, 2400 København N.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. KontaktHvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Henrik Kuldborg på tlf. 5130 7216 . Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund. Ansøgningsfrist: 1. juli 2019 Københavns Politi er Danmarks største politikreds med ansatte fordelt på politiuddannede medarbejdere, administrative medarbejdere, jurister, akademikere og servicemedarbejdere. Vi varetager en lang række funktioner, der har afgørende betydning for byens sikkerhed og borgernes tryghed. Det stiller særlige krav til vores ca. 3000 medarbejdere, der skal løfte denne centrale samfundsopgave.Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

København, Københavns Politi

Her er en unik mulighed for at sætte dit aftryk i arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til den kriminalitetsforebyggende indsats i politiet. Lyder det interessant, er du måske vores nye medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet?

Om Sektionen for ungdomskriminalitet:

Regeringen har indgået aftale om en reform af indsatsen mod ungdomskriminalitet. Som led i aftalen oprettes der et ungdomskriminalitetsnævn i alle politikredse, som skal håndtere unge på mellem 10 til 17 år, der befinder sig i fødekæden til den hårde kerne. Nævnet skal træffe afgørelse i sager om børn og unge, som er mistænkt for at have begået alvorlig eller personfarlig kriminalitet.
Nævnet skal skræddersy en helhedsorienteret og målrettet kriminalitetsforebyggende indsats i forhold til den unge, herunder straksreaktioner, som er af opdragende og så vidt muligt også genoprettende karakter. Nævnet kan derudover fastsætte forbedringsforløb for de unge, og skal sikre, at myndighederne iværksætter relevante indsatser for den enkelte unge.

Politiet skal vurdere disse sager med henblik på en henvisning til Ungdomskriminalitetsnævnet. Du kan læse mere om reformen af indsatsen mod ungdomskriminalitet på www.jm.dk.

Som ansat i Sektionen for ungdomskriminalitet vil du blandt andet være ansvarlig for at foretage daglige screeninger af unge samt vurdere deres risikofaktorer. Du udarbejder henvisninger til ungdomskriminalitetsnævnet samt forestår kontakt til de sociale myndigheder og andre relevante samarbejdspartnere. Herudover har du ansvaret for al dokumentation i forbindelse med arbejdet.

Vores nye kollega:

- Du er uddannet socialrådgiver eller har en anden faglig relevant profil, hvor du kender til arbejdet med ungdomskriminalitet og kriminalitetsforebyggelse.
- Vi forventer, at du besidder en stærk socialfaglig baggrund og er i stand til at sætte dig ind i et nyt lovgrundlag, der vedrører ungdomskriminalitet.
- Du har kendskab til kommunale sagsgange, til tilbud til kriminalitetstruede unge og har desuden lysten til at tilegne dig et indgående kendskab og brugererfaring med politiets it-systemer.
- Vi forventer at du har gode skriftlige evner og vant til at udarbejde dokumentation og besidder gode analytiske evner.
- Du er udadvendt og finder det naturligt at skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt, blandt andet til de sociale myndigheder.
- Du trives med at overholde tidsfrister på arbejdsopgaverne og løser alle med lige stor omhu.
- Kan samarbejde med andre tværfaglige kollegaer.

Dine arbejdsopgaver

- Screening af de unge.
- Henvisning af unge til Nævnet.
- Samarbejde med relevante samarbejdspartnere og aktører.

Som medarbejder i Sektionen for ungdomskriminalitet er du med til at præge udviklingen af arbejdet med ungdomskriminalitet og det kriminalitetsforebyggende arbejde i en tværfaglig kontekst.
Du ønsker at kompetenceudvikle din faglighed i et udfordrende og anderledes job i samarbejde med politifolk, administrative ansatte og andre socialfaglige medarbejdere.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på den til enhver tid gældende organisationsaftale for socialrådgivere i Staten. Hvis du har en relevant AC-uddannelse, vil du blive indplaceret efter AC-overenskomsten. Alternativt bliver du indplaceret efter anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rentemestervej 8, 2400 København N.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Politikommissær Henrik Kuldborg på tlf. 5130 7216 .

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.

Ansøgningsfrist: 1. juli 2019

 

Københavns Politi er Danmarks største politikreds med ansatte fordelt på politiuddannede medarbejdere, administrative medarbejdere, jurister, akademikere og servicemedarbejdere. Vi varetager en lang række funktioner, der har afgørende betydning for byens sikkerhed og borgernes tryghed. Det stiller særlige krav til vores ca. 3000 medarbejdere, der skal løfte denne centrale samfundsopgave.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Københavns Politi, NærpolitiafdelingenKøbenhavn NV2019-06-18T00:00:002019-07-01T00:00:00
330043272Socialrådgiver til Psykiatrisk Center København 25 timer ugentligt pr. 1.9.2019Robot Socialrådgiver til Psykiatrisk Center København 25 timer ugentligt pr.1.9.2019 Psykiatrisk Ambulatorie på Østerbro, Strandboulevarden Vi søger en socialrådgiver til et af vores Psykiatriske ambulatorier, som varetager socialfaglige opgaver på tværs af Psykiatrisk Center København. I Psykiatrisk ambulatorie på Strandboulevarden behandler vi omkring 650 patienter. Personalet er opdelt i tre F-ACT teams. Alle er tværfagligt sammensat, og der er en socialrådgiver i hvert team. F-ACT står for Fleksibel Assertiv Community Treatment og direkte oversat til dansk betyder det: Fleksibel udgående og opsøgende behandling i nærmiljø . Vi tilbyder et spændende, lærerigt og afvekslende job i en dynamisk organisation, hvor der tænkes i sammenhængende patientforløb og recovery. Primære opgaver: Du varetager det socialfaglige arbejde i relation til patienter med komplekse sociale problemstillinger. Du gennemfører socialfaglig screening af ny henviste patienter, og varetager den socialfaglige indsats overfor patienterne når de er indlagt. Administrativt arbejde herunder at bidrage til udarbejdelse af underretninger og erklæringer til de sociale myndigheder i samarbejde med læger og psykologer Bidrage med aktuel viden om sociallovgivning Koordinere samarbejde i forhold til socialforvaltning og kommunerne Facilitering af netværksmøder med patienter og eksterne samarbejdspartnere. Om dig Praksiserfaring som socialrådgiver Engagement, godt overblik og solidt kendskab til den sociale lovgivning Faglig interesse for at arbejde på at skabe gode og sammenhængende tværsektorielle forløb for vores patienter og familier. Gode samarbejdsevner både ift dine daglige kollegaer og vores tværsektorielle samarbejdspartnere. Interesse og flair for administrativt arbejde og brobygningsarbejde til patienternes hjemkommune. Gode kommunikative evner såvel mundtligt som skriftligt. Flair og interesse for IT. Vi er en organisation i konstant udvikling, vi ønsker derfor en udviklingsorienteret og omstillingsparat socialrådgiver. Om PCK Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske center med mere end 1200 medarbejdere, 4 sengematrikler, 4 store psykiatriske ambulatorier og hertil flere specialambulatorier. Du kan læse mere om centeret på vores hjemmeside: Psykiatrisk Center København (link) Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte Ledende socialrådgiver Helle Busck på tlf. 2612 4636 mail: helle.busck@regionh.dk eller Socialrådgiver Helle Malm tlf.5138 1361 mail: helle.malm@regionh.dk Søg stilling Er du interesseret, så søg stillingen her.(Link) Ansøgning med CV, kopi af eksamensbevis samt eventuelle bilag m.m., sendes via linket i dette opslag. Ansøgningsfristen er den 26.6 kl.10, og samtaler vil blive afholdt den 28.6.2019. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse.Socialrådgiver til Psykiatrisk Center København 25 timer ugentligt pr.1.9.2019 Psykiatrisk Ambulatorie på Østerbro, Strandboulevarden

Vi søger en socialrådgiver til et af vores Psykiatriske ambulatorier, som varetager socialfaglige opgaver på tværs af Psykiatrisk Center København. I Psykiatrisk ambulatorie på Strandboulevarden behandler vi omkring 650 patienter. Personalet er opdelt i tre F-ACT teams. Alle er tværfagligt sammensat, og der er en socialrådgiver i hvert team. F-ACT står for Fleksibel Assertiv Community Treatment og direkte oversat til dansk betyder det: "Fleksibel udgående og opsøgende behandling i nærmiljø”. Vi tilbyder et spændende, lærerigt og afvekslende job i en dynamisk organisation, hvor der tænkes i sammenhængende patientforløb og recovery.

Primære opgaver:

Du varetager det socialfaglige arbejde i relation til patienter med komplekse sociale problemstillinger.

Du gennemfører socialfaglig screening af ny henviste patienter, og varetager den socialfaglige indsats overfor patienterne når de er indlagt.

Administrativt arbejde herunder at bidrage til udarbejdelse af underretninger og erklæringer til de sociale myndigheder i samarbejde med læger og psykologer

Bidrage med aktuel viden om sociallovgivning Koordinere samarbejde i forhold til socialforvaltning og kommunerne

Facilitering af netværksmøder med patienter og eksterne samarbejdspartnere.

Om dig

Praksiserfaring som socialrådgiver

Engagement, godt overblik og solidt kendskab til den sociale lovgivning

Faglig interesse for at arbejde på at skabe gode og sammenhængende tværsektorielle forløb for vores patienter og familier.

Gode samarbejdsevner både ift dine daglige kollegaer og vores tværsektorielle samarbejdspartnere.

Interesse og flair for administrativt arbejde og brobygningsarbejde til patienternes hjemkommune.

Gode kommunikative evner såvel mundtligt som skriftligt.

Flair og interesse for IT.

Vi er en organisation i konstant udvikling, vi ønsker derfor en udviklingsorienteret og omstillingsparat socialrådgiver.

Om PCK

Psykiatrisk Center København er Danmarks største psykiatriske center med mere end 1200 medarbejdere, 4 sengematrikler, 4 store psykiatriske ambulatorier og hertil flere specialambulatorier. Du kan læse mere om centeret på vores hjemmeside: Psykiatrisk Center København (link)

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte Ledende socialrådgiver Helle Busck på tlf. 2612 4636 mail: helle.busck@regionh.dk eller Socialrådgiver Helle Malm tlf.5138 1361 mail: helle.malm@regionh.dk

Søg stilling

Er du interesseret, så søg stillingen her.(Link) Ansøgning med CV, kopi af eksamensbevis samt eventuelle bilag m.m., sendes via linket i dette opslag.

Ansøgningsfristen er den 26.6 kl.10, og samtaler vil blive afholdt den 28.6.2019.



Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse.

Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-06-13T00:00:002019-06-26T00:00:00
330042304Beskæftigelsesrådgivere - en fast og en vikarRobot Til indsatsen overfor borgere over 30 år Vi har gode resultater i Greve Kommune, fordi vi tror på at alle borgere på en eller anden måde kan tage aktiv del i arbejdsmarkedet, også selv om det er få timer. En af vore dygtige rådgivere har valgt at søge nye udfordringer. Derfor søger vi nye kolleger, der brænder for at arbejde systematisk og ressourceorienteret med beskæftigelsesindsatsen. Det er vigtigt, at du kan have mange bolde i luften, arbejder udviklingsorienteret og løbende formår at omstille arbejdsgange og metoder til de aktuelle behov. Vi har særligt fokus på virksomhedsrettet indsats overfor borgere over 30 år. Dette gør vi ved en tidlig intensiveret indsats for nye ledige, fordi vi tror på at aktivering er en del af en samlet indsatspakke, som bygges op om flere samtidige tilbud. Stillingerne er organiseret i Afklaringsteamet, som pt består af 7 rådgivere. Teamet varetager den almindelige sagsbehandling for målgruppen, og glæder sig alle over at muligheden for systematisk tværfagligt samarbejde nu bliver udvidet, med fokus på at hjælpe borgere med tilknytningen til arbejdsmarkedet. Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger. Vores fælles faglige metode tager udgangspunkt i Empowerment og den ressourceorienterede samtale. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i udarbejdelse og opfølgning på jobplaner, afklare og koordinere nødvendige indsatser, forelægge sager for rehabiliteringsteamet og bidrage til løbende udvikling og forbedring af arbejdsgange og metoder. Om dig Du har erfaring fra arbejdet som rådgiver i et jobcenter. Gerne uddannet socialrådgiver eller socialformidler og en bred og langvarig erfaring inden for dit område. Derudover forventer vi, at du: Brænder for at tænke i helheder og drives af, i samarbejde med borgeren, at kunne gøre en forskel for borgeren, også selvom det tager tid Mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde, der giver mest mening i borgersamarbejdet Inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og ikke er bange for selv at sætte dem i søen selvfølgelig med den enkelte borger i centrum Har mod på nye myndighedsopgaver, oplæring og metodeudvikling Er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører - og trives med rigtig mange samarbejdspartnere Ser beskæftigelse som en del af en helbredelse Handler og agerer på eget initiativ Har interesse for og bredt kendskab til lovgivningen og tilbud Er systematisk, har et godt overblik og ser IT som en vigtig og nødvendig del af opgaveløsningen. Vi tilbyder Du får en grundig oplæring, hvor din sagsstamme tilpasses dit vidensniveau og vi har en faglig konsulent der er målrettet området. Derudover vil du indgå i et forløb med undervisning og implementering af nylovgivning på området pr den 1.1.20. Der er plads til din faglige og personlig udvikling, stor kompetence og du får indflydelse på selv at tilrettelægge dit og teamets arbejde. Vi er gode kolleger, der har humor, og som hjælper hinanden, og så er vi en familievenlig arbejdsplads med flekstid, som kun ligger 25 min. fra Hovedbanegården. Løn og ansættelse Den faste stilling er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt og barselsvikariatet er ledigt fra primo oktober måned. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn. Vi holder ansættelsessamtaler den 2. juli 2019Til indsatsen overfor borgere over 30 år

Vi har gode resultater i Greve Kommune, fordi vi tror på at alle borgere på en eller anden måde kan tage aktiv del i arbejdsmarkedet, også selv om det er få timer.



En af vore dygtige rådgivere har valgt at søge nye udfordringer. Derfor søger vi nye kolleger, der brænder for at arbejde systematisk og ressourceorienteret med beskæftigelsesindsatsen. Det er vigtigt, at du kan have mange bolde i luften, arbejder udviklingsorienteret og løbende formår at omstille arbejdsgange og metoder til de aktuelle behov.


Vi har særligt fokus på virksomhedsrettet indsats overfor borgere over 30 år. Dette gør vi ved en tidlig intensiveret indsats for nye ledige, fordi vi tror på at aktivering er en del af en samlet indsatspakke, som bygges op om flere samtidige tilbud.



Stillingerne er organiseret i Afklaringsteamet, som pt består af 7 rådgivere. Teamet varetager den almindelige sagsbehandling for målgruppen, og glæder sig alle over at muligheden for systematisk tværfagligt samarbejde nu bliver udvidet, med fokus på at hjælpe borgere med tilknytningen til arbejdsmarkedet.


Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger.


Vores fælles faglige metode tager udgangspunkt i Empowerment og den ressourceorienterede samtale.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i udarbejdelse og opfølgning på jobplaner, afklare og koordinere nødvendige indsatser, forelægge sager for rehabiliteringsteamet og bidrage til løbende udvikling og forbedring af arbejdsgange og metoder.





Om dig



Du har erfaring fra arbejdet som rådgiver i et jobcenter. Gerne uddannet socialrådgiver eller socialformidler og en bred og langvarig erfaring inden for dit område. Derudover forventer vi, at du:

  • Brænder for at tænke i helheder og drives af, i samarbejde med borgeren, at kunne gøre en forskel for borgeren, også selvom det tager tid
  • Mestrer motiverende samtaler og har lyst til at gennemføre dem i det miljø og på den måde, der giver mest mening i borgersamarbejdet
  • Inspireres af nye tiltag, ideer og muligheder og ikke er bange for selv at sætte dem i søen – selvfølgelig med den enkelte borger i centrum
  • Har mod på nye myndighedsopgaver, oplæring og metodeudvikling
  • Er god til at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige aktører - og trives med rigtig mange samarbejdspartnere
  • Ser beskæftigelse som en del af en helbredelse
  • Handler og agerer på eget initiativ
  • Har interesse for og bredt kendskab til lovgivningen og tilbud
  • Er systematisk, har et godt overblik og ser IT som en vigtig og nødvendig del af opgaveløsningen.


Vi tilbyder



Du får en grundig oplæring, hvor din sagsstamme tilpasses dit vidensniveau og vi har en faglig konsulent der er målrettet området.

Derudover vil du indgå i et forløb med undervisning og implementering af nylovgivning på området pr den 1.1.20.

Der er plads til din faglige og personlig udvikling, stor kompetence og du får indflydelse på selv at tilrettelægge dit og teamets arbejde.

Vi er gode kolleger, der har humor, og som hjælper hinanden, og så er vi en familievenlig arbejdsplads med flekstid, som kun ligger 25 min. fra Hovedbanegården.




Løn og ansættelse




Den faste stilling er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt og barselsvikariatet er ledigt fra primo oktober måned. Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og principperne i Ny Løn.



Vi holder ansættelsessamtaler den 2. juli 2019



Center for Job og SocialserviceGreve2019-06-12T00:00:002019-06-26T00:00:00
330039007Familierådgiver (barselsvikar)Robot Er du uddannet socialrådgiver eller socialformidler, så har vi to barselsvikariater på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. september 2019 i Center for Børn & Familier, Familierådgivningen. Familierådgivningen består af 21 familierådgivere, der alle arbejder med sårbare børn og unge i alderen 0-18 år (23 år) med udgangspunkt i Lov om Social Service. Vi arbejder ud fra ICS metoden, som understøttes elektronisk af DUBU. Vi forventer at: Du har erfaring indenfor arbejdet med børn og familier Du kan bevare overblikket, og prioritere i en travl hverdag med stor kompleksitet i sagsarbejdet Du kan arbejde selvstændigt og systematisk, og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt Du kan udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre en høj kvalitet i arbejdet Du er ansvarsfuld og fleksibel Primære arbejdsopgaver: Råd og vejledning Træffe selvstændige og vanskelige beslutninger med mulighed for faglig sparring Deltage i interne og eksterne møder, herunder at være mødeleder Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner Iværksættelse og opfølgning på foranstaltninger Vi tilbyder: Et spændende og udfordrende job Et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar Individuelt tilrettelagt oplæringsforløb Ekstern og kollegial supervision Mulighed for hjemmearbejdsdage Løbende faglig opkvalificering ved interne kursusforløb Vi forventer at holde ansættelsessamtaler uge 27.Er du uddannet socialrådgiver eller socialformidler, så har vi to barselsvikariater på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. september 2019 i Center for Børn & Familier, Familierådgivningen.

Familierådgivningen består af 21 familierådgivere, der alle arbejder med sårbare børn og unge i alderen 0-18 år (23 år) med udgangspunkt i Lov om Social Service.

Vi arbejder ud fra ICS metoden, som understøttes elektronisk af DUBU.

Vi forventer at:

  • Du har erfaring indenfor arbejdet med børn og familier
  • Du kan bevare overblikket, og prioritere i en travl hverdag med stor kompleksitet i sagsarbejdet
  • Du kan arbejde selvstændigt og systematisk, og kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt
  • Du kan udtrykke faglige holdninger, der kan være med til at sikre en høj kvalitet i arbejdet
  • Du er ansvarsfuld og fleksibel
Primære arbejdsopgaver:

  • Råd og vejledning
  • Træffe selvstændige og vanskelige beslutninger – med mulighed for faglig sparring
  • Deltage i interne og eksterne møder, herunder at være mødeleder
  • Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Iværksættelse og opfølgning på foranstaltninger
Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job
  • Et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar
  • Individuelt tilrettelagt oplæringsforløb
  • Ekstern og kollegial supervision
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Løbende faglig opkvalificering ved interne kursusforløb


Vi forventer at holde ansættelsessamtaler uge 27.

Center for Børn og FamilierGreve2019-06-06T00:00:002019-06-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialfaglig medarbejder til Sektionen for ungdomskriminalitet

Københavns Politi, Nærpolitiafdelingen

København NV
København, Københavns Politi Her er en unik mulighed for at sætte dit aftryk i arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til den kriminalitetsforebyggende indsats i politiet. Lyder det interessant, er du måske vores nye medarbejder i Sektion...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Socialrådgiver til Psykiatrisk Center København 25 timer ugentligt pr. 1.9.2019

Psykiatrisk Center København

København Ø
Socialrådgiver til Psykiatrisk Center København 25 timer ugentligt pr.1.9.2019 Psykiatrisk Ambulatorie på Østerbro, Strandboulevarden Vi søger en socialrådgiver til et af vores Psykiatriske ambulatorier, som varetager socialfaglige opgaver på tværs ...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Beskæftigelsesrådgivere - en fast og en vikar

Center for Job og Socialservice

Greve
Til indsatsen overfor borgere over 30 år Vi har gode resultater i Greve Kommune, fordi vi tror på at alle borgere på en eller anden måde kan tage aktiv del i arbejdsmarkedet, også selv om det er få timer. En af vore dygtige rådgivere har valgt at sø...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Familierådgiver (barselsvikar)

Center for Børn og Familier

Greve
Er du uddannet socialrådgiver eller socialformidler, så har vi to barselsvikariater på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. september 2019 i Center for Børn & Familier, Familierådgivningen. Familierådgivningen består af 21 familierådgivere, der ...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019