Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Barselvikar til vores centrale salgs- & booking afdeling

Vi søger en barselsvikar til vores centrale salgs- & booking afdeling i København.
Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver såsom:

  • Gruppe- og konference bookinger
  • Koordinering af større grupper og kongresser i samarbejde med hotellernes afdelinger
  • Tilbudsafgivelser
  • Indgåelse af firma aftaler.
  • Fakturering og kommissionsafregninger af gruppebookinger og agentaftaler
  • Individuelle bookinger og e-mail besvarelser
  • Opfølgning og koordinering med hotellernes receptioner

Afdelingen beskæftiger pt. 4 medarbejdere.

Faglige kompetencer:
Det forventes at du har erfaring med effektiv styring og allokering af bookinger, allotment og aftaler med henblik på optimering af salg og belægning. Systematik og strategisk planlægning er nøgleegenskaber for den person vi søger.

Personlige kompetencer:
Vi søger en kollega med en positiv tilgang, som er proaktiv og kan tage ansvar for egne grupper, konferencer og kongresser. Derudover skal du kunne have overblik og kunne håndtere flere opgaver på samme tid. Det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, men også indgå som en del af et team.

Din baggrund:
Du har erfaring fra hotel- eller rejsebranchen
Gerne erfaring med booking og koordinering af større grupper, konferencer og kongresser
Godt kendskab til booking systemer er en betingelse

Arbejdstid:
Der er tale om en stilling på fuldtid. Arbejdstiden placeres på hverdage i tidsrummet fra kl. 8 til 17 efter nærmere aftale.

Tiltrædelse:
Snarrest muligt og senest 1. Marts 2019. Der er tale om et barselvikariat

Da CABINN Hotels er i rivende udvikling vil der være gode muligheder for forlængelse af barselvikariatet.

Lønforhold:
Løn efter kvalifikationer og aftale.


Ved spørgsmål kan Sales- & Booking team leader Kristina Tavsen Rummelhoff kontaktes på ktr@cabinn.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945206Phoenix-f838ccb212019-01-21T00:00:00Barselvikar til vores centrale salgs- & booking afdeling

Vi søger en barselsvikar til vores centrale salgs- & booking afdeling i København.
Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver såsom:

  • Gruppe- og konference bookinger
  • Koordinering af større grupper og kongresser i samarbejde med hotellernes afdelinger
  • Tilbudsafgivelser
  • Indgåelse af firma aftaler.
  • Fakturering og kommissionsafregninger af gruppebookinger og agentaftaler
  • Individuelle bookinger og e-mail besvarelser
  • Opfølgning og koordinering med hotellernes receptioner

Afdelingen beskæftiger pt. 4 medarbejdere.

Faglige kompetencer:
Det forventes at du har erfaring med effektiv styring og allokering af bookinger, allotment og aftaler med henblik på optimering af salg og belægning. Systematik og strategisk planlægning er nøgleegenskaber for den person vi søger.

Personlige kompetencer:
Vi søger en kollega med en positiv tilgang, som er proaktiv og kan tage ansvar for egne grupper, konferencer og kongresser. Derudover skal du kunne have overblik og kunne håndtere flere opgaver på samme tid. Det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, men også indgå som en del af et team.

Din baggrund:
Du har erfaring fra hotel- eller rejsebranchen
Gerne erfaring med booking og koordinering af større grupper, konferencer og kongresser
Godt kendskab til booking systemer er en betingelse

Arbejdstid:
Der er tale om en stilling på fuldtid. Arbejdstiden placeres på hverdage i tidsrummet fra kl. 8 til 17 efter nærmere aftale.

Tiltrædelse:
Snarrest muligt og senest 1. Marts 2019. Der er tale om et barselvikariat

Da CABINN Hotels er i rivende udvikling vil der være gode muligheder for forlængelse af barselvikariatet.

Lønforhold:
Løn efter kvalifikationer og aftale.


Ved spørgsmål kan Sales- & Booking team leader Kristina Tavsen Rummelhoff kontaktes på ktr@cabinn.com

2019-03-01T00:50:41.357 Vi søger en barselsvikar til vores centrale salgs- booking afdeling i København. Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver såsom: Gruppe- og konference bookinger Koordinering af større grupper og kongresser i samarbejde med hotellernes afdelinger Tilbudsafgivelser Indgåelse af firma aftaler. Fakturering og kommissionsafregninger af gruppebookinger og agentaftaler Individuelle bookinger og e-mail besvarelser Opfølgning og koordinering med hotellernes receptioner Afdelingen beskæftiger pt. 4 medarbejdere. Faglige kompetencer: Det forventes at du har erfaring med effektiv styring og allokering af bookinger, allotment og aftaler med henblik på optimering af salg og belægning. Systematik og strategisk planlægning er nøgleegenskaber for den person vi søger. Personlige kompetencer: Vi søger en kollega med en positiv tilgang, som er proaktiv og kan tage ansvar for egne grupper, konferencer og kongresser. Derudover skal du kunne have overblik og kunne håndtere flere opgaver på samme tid. Det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, men også indgå som en del af et team. Din baggrund: Du har erfaring fra hotel- eller rejsebranchen Gerne erfaring med booking og koordinering af større grupper, konferencer og kongresser Godt kendskab til booking systemer er en betingelse Arbejdstid: Der er tale om en stilling på fuldtid. Arbejdstiden placeres på hverdage i tidsrummet fra kl. 8 til 17 efter nærmere aftale. Tiltrædelse: Snarrest muligt og senest 1. Marts 2019. Der er tale om et barselvikariat Da CABINN Hotels er i rivende udvikling vil der være gode muligheder for forlængelse af barselvikariatet. Lønforhold: Løn efter kvalifikationer og aftale. Ved spørgsmål kan Sales- Booking team leader Kristina Tavsen Rummelhoff kontaktes på ktr@cabinn.com11Jobnetf838ccb2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000https://www.cabinn.com/cabinn-karriere?hr=show-job/391080EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3439667CABINN11Arne Jacobsens Allé 42300København SDKDanmark0
ktr@cabinn.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset696739JobNet493313249331321000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f838ccb2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f838ccb2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f838ccb2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f838ccb2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du den nye Vikar i CABINN?12007991Dansk3Læse/ tale938376Vikar2Salg360258952Kristinaktr@cabinn.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK